Версия за печат

01953-2013-0001

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: 12 от 13.02.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

ПАЗАРИ ВЪЗРАЖДАНЕ ЕАД, бул.Сливница 168 А, За: адв.Георги Почекански, България 1202, София, Тел.: 0888 250208, E-mail: ppzlaw@abv.bg

Място/места за контакт: ПАЗАРИ ВЪЗРАЖДАНЕ ЕАД
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изпълнение на СМР по проект „Реконструкция и капитален ремонт на "Женски пазар" в участъка от ул. „Екзарх Йосиф” до ул. „Св. Св. Кирил и Методий”, Зона Б-2, Район „Възраждане”, гр. София” /І-ви етап/”

II.3) Кратко описание на поръчката

„Изпълнение на СМР по проект „Реконструкция и капитален ремонт на "Женски пазар" в участъка от ул. „Екзарх Йосиф” до ул. „Св. Св. Кирил и Методий”, Зона Б-2, Район „Възраждане”, гр. София” /І-ви етап/”

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 11 от 30.01.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-521168
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 1953-2013-1
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

521168

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

13.02.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.1 Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Вместо:

Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася кумулативно за обединението. За наличие на вписване в регистъра, участникът представя декларяция /образец № 11/, а в случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице представя декларация, че е регистриран в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен .

Да се чете:

Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за всяко от лицата, включени в обединението, които ще извършват строителни дейности. За наличие на вписване в регистъра, участникът представя декларация /образец № 11/, а в случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице представя декларация, че е регистриран в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен и / или удостоверение за регистрация, издадено от съответния регистър.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2. Икономически и финансови възможности. Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

Вместо:

А) Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: а. Оборотът от СМР от дейности, сходни с предмета на настоящата процедура, общо за последните три финансови години (2009, 2010 и 2011 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си трябва да бъде равен на минимум 12 000 000 (дванадесет милиона) лева или тяхната равностойност във валута без ДДС; б. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност”. В случай, че участникът е обединение или консорциум, което не е юридическо лице, изискването по буква а. се прилагат за обединението/консорциума като цяло, а изискването по буква б. за всеки от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство и проектиране. За доказване на оборота от строителство участникът представя Справка за оборот от строителни дейности по образец (Образец № 10), придружена със заверени копия на отчетите за приходите и разходите на участника за посочените 3/три/ години: 2009, 2010, 2011 г., съгласно изискванията на Закона за счетоводството и заверени копия на справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за последните 3 /три/ години (2009, 2010 и 2011 г.) от Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия. В случай, че някои от исканите документи се отнасят за обстоятелства, вписани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията към датата на представяне на офертата, участниците могат да не ги представят съгласно чл. 47 ал. 11 от ЗОП. Обстоятелството по буква б. се установява с копие от валидната/валидните застрахователна/и полица/и.

Да се чете:

А) Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: а. Оборотът от СМР от дейности, сходни с предмета на настоящата процедура, общо за последните три финансови години (2010, 2011, 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си трябва да бъде равен на минимум 12 000 000 (дванадесет милиона) лева или тяхната равностойност във валута без ДДС; б. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност”. В случай, че участникът е обединение или консорциум, което не е юридическо лице, изискването по буква а. се прилагат за обединението/консорциума като цяло, а изискването по буква б. за всеки от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство и проектиране. За доказване на оборота от строителство участникът представя Справка за оборот от строителни дейности по образец (Образец № 10), придружена със заверени копия на отчетите за приходите и разходите на участника за посочените 3/три/ години: 2010, 2011 и 2012 г., съгласно изискванията на Закона за счетоводството и заверени копия на справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за последните 3 /три/ години (2010, 2011 и 2012 г.) от Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия. В случай, че участникът е чуждестранно лице, същият представя годишен финансов отчет или части от него /ОПР/, ако законодателството на държавата по установяване предвижда публикуването им. В случай, че някои от исканите документи се отнасят за обстоятелства, вписани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията към датата на представяне на офертата, участниците могат да не ги представят съгласно чл. 47 ал. 11 от ЗОП. Обстоятелството по буква б. се установява с копие от валидната/валидните застрахователна/и полица/и

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2. Икономически и финансови възможности. Изисквано минимално ниво в приложимите случаи:

Вместо:

2.2.15. Доказателства за икономическото и финансовото състояние: a) Справка за оборота от строителство общо за последните три (3) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец № 10); б) Заверено копие на отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години (2009, 2010 и 2011 г.), оформени съгласно Закона за счетоводството или приложимото законодателството на страната, в която е учредено чуждестранното юридическо лице; в) Заверено копие на Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за последните 3 /три/ години (2009, 2010 и 2011 г.) от Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия; г) Копие от полица за валидна застраховка “Професионална отговорност”

Да се чете:

a) Справка за оборота от строителство общо за последните три (3) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец № 10); б) Заверено копие на отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години (2010, 2011 и 2012 г.), оформени съгласно Закона за счетоводството или приложимото законодателството на страната, в която е учредено чуждестранното юридическо лице; в) Заверено копие на Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за последните 3 /три/ години 2010, 2011 и 2012 г.) от Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия; г) Копие от полица за валидна застраховка “Професионална отговорност”

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3. Технически възможности.Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

Вместо:

Б) Минимални изисквания за технически възможности и квалификация на участника: а. Участникът трябва успешно да е изпълнил 5 /пет/ или повече договори за период от 5 /пет/ години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, включващи дейности, сходни с предмета на обществената поръчка. Под сходни дейности следвада се разбира: изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на сгради за обществено обслужване, вертикална планировка и озеленяване, изграждане/реконструкция/рехабилитация на ВК мрежи, изграждане/реконструкция/рехабилитация на ел.снабдителна мрежа, като поне три от обектите в изпълнените договори следва да са комплексни и да включват едновременно следните видове работи: „АС” част, част „ВК”, част „Електро” и част „Вертикална планировка” • архитектурно-благоустройствено оформление на открити пешеходни и/или търговски пространства; изграждане/реконструкция/рехабилитация на ел. снабдителна мрежа; изграждане/реконструкция/рехабилитация на ВиК мрежи; изграждане сгради за обществено обслужване от модулни конструкции; проектиране на подземна техническа инфраструктура. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо (кумулативно) за всички участници в обединението. Договори в процес на изпълнение не се приемат. За доказване на горепосоченото, участникът представя Списък по образец (Образец № 12), придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Тези препоръки трябва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.

Да се чете:

Б) Минимални изисквания за технически възможности и квалификация на участника: а. Участникът трябва успешно да е изпълнил 3 /три/ или повече договори за период от 5 /пет/ години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, включващи дейности, сходни с предмета на обществената поръчка. Под сходни дейности следва да се разбира: изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на сгради за обществено обслужване, вертикална планировка и озеленяване, изграждане / реконструкция / рехабилитация на ВК мрежи, изграждане / реконструкция / рехабилитация на ел. снабдителна мрежа, като поне един от обектите в изпълнените договори следва да са комплексни и да включват едновременно следните видове работи: „АС” част, част „ВК”, част „Електро” и част „Вертикална планировка” • архитектурно-благоустройствено оформление на открити пешеходни и/или търговски пространства; изграждане/реконструкция/рехабилитация на ел. снабдителна мрежа; изграждане/реконструкция/рехабилитация на ВиК мрежи; изграждане сгради за обществено обслужване от модулни конструкции; проектиране на подземна техническа инфраструктура. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо (кумулативно) за всички участници в обединението. Договори в процес на изпълнение не се приемат. За доказване на горепосоченото, участникът представя Списък по образец (Образец № 12), придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Тези препоръки трябва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3. Технически възможности.Изисквано минимално ниво в приложимите случаи:

Вместо:

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: а) Списък на изпълнени подобни договори за строителство, изпълнени през последните 5 години до датата на подаване на офертата (Образец № 12), придружен от оригинал или заверено копие от препоръки за добро изпълнение; б) Декларация, че участникът е вписан в ЦРПС, а в случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице представя декларация, че е регистриран в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен (Образец № 11) в) Списък на предложения инженерно-технически състав - (Образец № 13), придружен от Биография, подписана от съответния член на екипа (Образец № 14); Заверено копие от диплома за завършено образование, за всеки член от екипа; Заверени копия от документи, удостоверяващи придобит трудов стаж по специалността (копие от трудова книжка, граждански договори, референции от работодател и/или възложител за конкретен проект, др.) за всеки член от екипа; Заверени копия от релевантни дипломи/лицензи/удостоверения за Отговорник по контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве; Заверени копия от договори между участника (в случай на обединение - с член на обединението) и посочените лица в екипа със заличена конфиденциална информация; г) Заверено копие от сертификат по ISO 9001 за внедрена система за управление на качеството или еквивалентен сертификат. д) Заверено копие от сертификат по ISO 14001 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентен сертификат.

Да се чете:

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: а) Списък на подобни договори за строителство, изпълнени през последните 5 години до датата на подаване на офертата (Образец № 12), придружен от оригинал или заверено копие от препоръки за добро изпълнение; б) Декларация, че участникът е вписан в ЦРПС, а в случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице представя декларация, че е регистриран в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен (Образец № 11), и / или удостоверение, издадено от съответния регистър. в) Списък на предложения инженерно-технически състав - (Образец № 13), придружен от Биография, подписана от съответния член на екипа (Образец № 14); Заверено копие от диплома за завършено образование, за всеки член от екипа; Заверени копия от документи, удостоверяващи придобит трудов стаж по специалността (копие от трудова книжка, референции от работодател и/или възложител за конкретен проект, др.) за всеки член от екипа; Заверени копия от релевантни дипломи/лицензи/удостоверения за Отговорник по контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве; Заверени копия от договори между участника (в случай на обединение - с член на обединението) и посочените лица в екипа със заличена конфиденциална информация; г) Заверено копие от сертификат по ISO 9001 за внедрена система за управление на качеството или еквивалентен сертификат. д) Заверено копие от сертификат по ISO 14001 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентен сертификат. е) декларация за наличното техническо оборудване и / или декларация за техническо оборудване при условията на чл. 51а от ЗОП, придружена със справка, в която са описани подробно данните на дълготрайните материалните активи /машини, инвентар и оборудване/, чрез които участникът ще изпълнява възложените СМР: марка, модел, година на производство, технически характеристики и производствен капацитет, актуално техническо състояние и изправност.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
25/03/2013 16:00
Да се чете:
08/04/2013 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
27/03/2013 10:00
Да се чете:
10/04/2013 10:00
V.8) Текст, който трябва да се добави в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.1 Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Да се чете:

Участникът трябва да разполага с техническо оборудване и инвентар в изправно състояние, достатъчен за изпълнение на дейностите по строителство. За доказване на горепосоченото изискване участникът трябва да представи декларация за наличното техническо оборудване и / или декларация за техническо оборудване при условията на чл. 51а от ЗОП придружена със справка, в която описва подробно данните на дълготрайните материалните активи /машини, инвентар и оборудване/, чрез които ще изпълнява възложените СМР: марка, модел, година на производство, технически характеристики и производствен капацитет, актуално техническо състояние и изправност.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

13.02.2013 г. 


Възложител

Трите имена: НИКОЛАЙ СТЕФАНОВ ГЕОРГИЕВ
Длъжност: ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР