Версия за печат

00087-2013-0021

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" 33, За: Даниела Миткова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: dmitkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: д-я "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" 3, ст.4 - партер

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, Ул. Будапеща 17, За: Петър Несторов, България 1000, София, Тел.: 02 9831580

Място/места за контакт: д-я "Транспортна инфраструктура"

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" 33, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Изграждане и поддържане на техническите средства на кръстовищата със светлинно регулиране на територията на Столична община.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обхвата на дейността на обществената поръчка е: Изграждане, реконструкция, поддръжка и техническо обновяване на светофарните уредби. - Поддръжка на 344 бр. светофарни уредби, 49 бр. светофара „бягащ пешеходец”. - поддържане на 95 бр. кръстовища, работещи в координиран режим „зелена вълна”; - разработване на нови координирани направления; Поддръжката на техническите средства на кръстовищата със светлинно регулиране следва да осигури 24 часов режим за едно денонощие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50232000

Описание:

Услуги по поддържане на общественото осветление и светофарите

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

В случай, че в срока посочен в чл. 2 от проекта на договора Възложителя не е провел обществена поръчка за избор на нов изпълнител, или е в процес на избор на изпълнител, но все още няма сключени договори, Възложителя си запазва правото да възложи допълнителна услуга на същия изпълнител избран в резултат на провеждане на настоящата обществена поръчка, за срок до 6 месеца.

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Изграждане и поддържане на техническите средства на кръстовищата със светлинно регулиране на територията на Столична община - 143 200 /сто четиридесет и три хиляди и двеста/ лева;- парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на офертата /оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до приключване срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране - след осигуряване на финансиране. Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участника участва като обединение, изброените изисквания в раздел III. т. 2.2 и 2.3 ще се прилагат комулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП; (т. 27.2. и 27.7. от документацията за участие) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП (т.27.5 и т.27.6 от документацията за участие) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 3. декларация по ал. 1, т. 11 от чл. 56 от ЗОП (т.27.10 от документацията за участие) се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т. 27.2, т. 27.5, 27.6 т. 27.7 и 27.10. от документацията за участие, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие от отчетите за приходите и разходи и балансите за 2010, 2011 и 2012 г. Представянето на отчети за приходите и разходите и балансите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. реализирани общи приходи за 2010, 2011 и 2012 г. минимум от 6 000 000 (шест милиона) лева общо за трите години.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. за доказване на опита – списък съгласно Образец № 7 за изграждане на минимум 15 броя светофарни уредби и поддръжка на 100 броя светофарни уредби изпълнени за последните 3 години (2010, 2011 и 2012), придружен от референции, препоръки, констативни протоколи и др. документи доказващи опита. 2. за доказване на наличието на собствено или наето техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка - списък съгласно Образец № 8, придружен с доказателства (извлечения от инвентарни книги, копия на регистрационни талони, копия на договори за покупка, наем или лизинг и др.) 3. за доказване на квалификацията на ключовите експерти, които ще изпълняват обществената поръчка - списък на ключовите експерти по Образец №9 автобиографии, копия от дипломи за придобита професионална квалификация, копия на сертификати и лицензи за придобита квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка ( копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) 4. за доказване на квалификацията на лицата, включени в екипите, които ще изпълняват обществената поръчка - списък на лицата от екипите по Образец №10 автобиографии на членовете на екипите, копия от дипломи за придобита професионална квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка ( копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) 5. Копие на валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г., или еквивалентен.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. опит при изграждане и поддръжка на светофарни уредби през последните 3 години (2010, 2011 и 2012) 2. да разполага със собствено или наето техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка както следва: •минимум 3 броя автовишки, •1 брой автокран, •3 броя товарни автомобили за изграждане и поддръжка на светофарни уредби. 3. квалификация на ключовите експерти, които ще изпълняват обществената поръчка както следва:•минимум трима инженери, сертифицирани за работа с поне два различни вида контролери;•минимум един инженер по поддръжка на „Центъра за управление на трафика”: •минимум един инженер, сертифициран за работа със специализиран софтуер за управление на трафика; •минимум един специалист отговорен за изготвяне на симулации на трафика:•минимум двама специалисти, сертифицирани за работа със специализиран софтуер за симулиране на трафика, който е 100 % съвместим с използваният от СО софтуер – PTV Vissim; • минимум един експерт по видеонаблюдението, сертифициран от поне един производител на техника за видеонаблюдение; • минимум един специалист по информационната сигурност, който да отговаря на следните критерии : - Licensed Penetration Tester (LPT) или подобен; - Offensive Security Certified Professional (OSCP) или подобен; - Certified Ethical Hacker(CEH) или подобен; - EC-Council Security Analyst (ECSA) или подобен; •минимум един специалист по комуникациите, който да отговаря на следните критерии : - Висше образование в сферата на IT&C domain; - Опит в областта на комуникациите за управление на трафика- участие в минимум 1 проект от подобно естество; -Добри познания в областта на проектирането на комуникационни решения, доказани със сертификат - CISCO CCDA (Cisco Certified Design Associate) или подобен; -Добри познания в областта на инсталацията и конфигурирането на различни видове комуникационни решения, доказани със сертификат - CISCO CCIP (CISCO Certified Internetwork Professional) или подобен; -Умения за обучение на персонал за работа с вгражданите комуникационни решения, доказани със сертификат - CISCO CCAI (Cisco Certified Academy Instructor) или подобен; 4. Изисквания към екипите •минимум 1 брой екипа за изграждане на светофарни уредби и 3 броя екипи за поддръжка на светофарни уредби. Ръководителят на екипите трябва да бъде инженер със степен „магистър”, специалност „Транспортно строителство” или машинен инженер . Всеки екип трябва да включва в състава си и по един специалист със средно специално техническо образование..• минимум 2 броя екипи за поддръжка на системата за управление на движението и видео наблюдение. Ръководителят на екипите трябва да бъде инженер със степен магистър, специалност „Транспортно строителство”, машинен инженер. Всеки екип трябва да включва в състава си и по един специалист със средно специално техническо образование. •екип за обслужване на диспечерски пункт на АСУД.5 Участникът трябва да има внедрен софтуер както следва•за управление на минимум 100 кръстовища;•за управление на всички налични камери за видеонаблюдение на минималните 100 разглеждани кръстовища;•за симулации на трафика и движението в града, който да е 100% съвместим с използваният от общината софтуер за симулации. Всички главни промени в организацията на движението да се симулират в контролният център преди да бъдат въведени в реална експлоатация;•Web портал за подаване на сигнали от граждани за пътният трафик, пътната обстановка и неизправности в инфраструктурата свързана с организацията и безопасността на движението; 6. Участникът да е внедрил система за управление на качествотоЕN ISO 9001:2008 или екв.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.03.2013 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на Касата е с премно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.03.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.03.2013 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж" 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ