00165-2013-0005
Технически редакции | ||
12.02.2013 09:06 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
12.02.2013 09:05 ч. : | 11/02/2013 18:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.02.2013 09:05 ч. : | 11/02/2013 18:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Министерство на образованието, младежта и науката (МОМН), дирекция "Квалификация и кариерно развитие", ул. "Граф Игнатиев" № 15, За: Милка Коджабашиева - ръководител на проект ВG051PO001-3.1.03-0001 и директор на дирекция ККР, Република България 1000, София, Тел.: 02 9816232, E-mail: m.kodjabashieva@mon.bg, Факс: 02 9217681
Място/места за контакт: 1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2АИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Организиране и провеждане на обучения на педагогически специалисти, заемащи нова за системата на народната просвета длъжност, както и връщащи се след продължителен отпуск (повече от две учебни години) или след прекъсване на учителския стаж по специалността повече от две учебни години и логистично осигуряване на обучаемите и на обученията“
Избор на изпълнител за „Организиране и провеждане на краткосрочни обучения на 3000 (три хиляди) педагогически специалисти, заемащи нова за системата на народната просвета длъжност, както и връщащи се след продължителен отпуск (повече от две учебни години) или след прекъсване на учителския стаж по специалността повече от две учебни години, както и логистичното осигуряване на обучаемите и на обученията“. Под „логистично осигуряване на обучаемите и на обученията” се разбира осигуряване на изхранване на обучаемите (в т.ч. и кафе-паузи), посрещане, регистрираните, настаняване на тези обучавани, които не са от населеното място, в което се провежда съответното обучение и изплащане на пътните им разходи в двете посоки за ползван обществен транспорт (влак, автобус), както и наемане на зали с необходимото оборудване за провеждане на обученията.
80000000, 80500000, 80570000, 60000000, 63000000, 63500000, 63510000, 63511000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
520709
28.01.2013 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
В оригиналното обявление
II.2.1.) Общо количество или обем
Посочена е стойност в методиката 2 166 661,53 лв.
2 166 661 лв.
III.1.2.) Основни финансови условия и начини на плащане
Посочено е, че сумите се изплащат по чл.6, ал. 1, т.1, ал. 9 и ал. 10
Сумите се изплащат по чл.6, ал. 1, т.1, ал. 9 и ал. 10 от проекта на договора.
III.2.1.)Лично състояние на икономическите оператори
б) ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя нотариално заверен акт/договор за учредяване на обединението/сдружението, а ако е физическо лице - копие от документ за самоличност;
Представянето на документ за създаване на обединението не анулира задължението да се представи ЕИК/документ за регистрация и актуално състояние за всеки от членовете му.
III.2.1.)Лично състояние на икономическите оператори
г) заверено от участника копие на документ за регистрация. Участниците, регистрирани в Република България, представят оригинал /заверено копие/ на удостоверение за актуално състояние (когато е приложимо) което да е с дата на издаване предшестваща подаването на офертата с не повече от три месеца;
Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние.
III.2.1.)Лично състояние на икономическите оператори
е) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,2,5 от ЗОП, обстоятелствата по 47, ал. 1, т. 1, б. "е" и ал. 2, т. 6 ЗОП не са приложими към настоящата общ. поръчка, с декларацията по чл. 47, ал. 2, т. 2 декларира, че не е лишен от право да упражнява професия или дейност свързана с извършване на обучения и логистични услуги, в чл. 47, ал. 2, т. 2а декларира, че не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, неподаването на посочените декларации води до отстраняване;
При наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 ЗОП се предвижда отстраняване на участника.
III.2.1.)Лично състояние на икономическите оператори
й) документ(договор с печатна база или документ за собствена такава), удостоверяващ възможността за отпечатване на обучителните материали и сертификатите на завършилите обученията;
Условието следва да е част от поле III.2.3. Съществува възможност за участника да се позове и само на ангажирано съгласие на трето лице, че ще предостави базата си, в случай на спечелване на обществената поръчка - чл.51а ЗОП.
III.2.2. Икономически и финансови възможности
1.заверени от регистриран одитор счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в случай, че финансовият им отчет подлежи на независим финансов одит. Като доказателство за 2012 г.е достатъчно представянето на документа по чл. 50, ал. 1, т. 3 ЗОП, тъй като не е приключило изготвяне на баланс и отчет за приходи и разходи. Възложителят приема за подходящ, съгласно чл. 50, ал. 2 ЗОП, участниците – физически лица, да представят декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.);
Части от ГФО се изискват от чуждестранни лица, само ако публикуването им се изисква от законодателството на държавата по установяване.
III.2.3.Технически възможности
4. В случай, че участникът разполага със собствена/наета леглова база с категоризация, аналогична на хотел с четири звезди, в населеното място, в което се предвидено да се проведе съответното обучението за същата се представя и документ за собственост. В случай, че собствената/наетата леглова база не отговаря на категоризация, аналогична на хотел с четири звезди, то е допустимо участникът да кандидатства със собствена/наета леглова база с категоризация, аналогична на хотел с три звезди, само в случаите, в които в населеното място, в което е планирано да се проведе обучението, няма хотел с четири звезди, което обстоятелство участникът декларира с декларация – свободен текст; 5. В случай, че не разполага със собствена/наета леглова база и в населеното място, в което е предвидено да се проведе обучението, няма хотел с четири звезди, което обстоятелство участникът декларира с декларация – свободен текст, е допустимо настаняване на обучаваните в хотел с три звезди;При непредставяне на декларациите, удостоверяващи липса на хотели с четири звезди, в населените места, в които е предвидено да се провеждат обученията или установено невярно съдържание на декларациите, участникът се отстранява
Допускат се участници, които предоставят ангажиращ документ, че бази ще им бъдат предоставени от трети лица, под условие, че спечелят поръчката - чл. 51а ЗОП.
III.3.1 и III.3.2. Информация относно определена професия; Персонал които отговаря за изпълнението на поръчката
Избрана е опция "НЕ"
Избира се опция "ДА", тъй като с подаването на декларацията по чл. 47, ал. 2, т. 2 ЗОП се декларира, че участникът не е лишен от правото да упражнявам професия или дейност, свързани с предмета на обществената поръчка в областта на обученията за повишаване на квалификация и в областта логистичните услуги на съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. В поле VI.3 се съдържа допълнителна информация, свързани с образованието и квалификацията на експертите.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
11.02.2013 г.
Възложител