Версия за печат

00165-2013-0007

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието, младежта и науката (МОМН), дирекция "Квалификация и кариерно развитие", ул. "Граф Игнатиев" № 15, За: Милка Коджабашиева - ръководител на проект ВG051PO001-3.1.03-0001 и директор на дирекция ККР, Република България 1000, София, Тел.: 02 9816232, E-mail: m.kodjabashieva@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: 1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mon.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/.

Електронен достъп до информация: http://www.mon.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.minedu.government.bg/left_menu/contracts/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Организиране и провеждане на обучения на изявени педагогически специалисти за насърчаване и подкрепа на професионалното им развитие и логистично осигуряване на обучаемите и на обученията”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Целта на настоящата обществена поръчка е да се избере изпълнител за организиране и провеждане на обучение на 1000 изявени педагогически специалисти с цел насърчаване и подкрепа на професионалното развитие чрез осигуряване на информираност и достъп до съвременна педагогическа литература в сферата на професионалния интерес и доказани добри практики и стимулиране и мотивиране чрез възможност за публикация в специализирано педагогическо издание по проект BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти". Целите са ориентирани към: 1. повишаване на професионалните умения на 1000 изявени педагогически специалисти; 2. формиране на умения за работа със специализирана педагогическа литература - информационен бюлетин с тираж 1050 бр.; 3. създаване на умения за споделяне на успешно прилаганите добри практики и издаване на сборник с добри педагогически практики - тираж 1500 бр.; 4. логистична подкрепа на обучаваните и на обучението и включва: а) наемане на зали и на необходимото оборудване за провеждане на обучението за 40 групи; б) хотелско настаняване 1000 обучаеми; в) разходи за изхранване на 1000 обучавани; г) изплащане на пътни разходи в съответствие с Наредбата за командировките в страната срещу представени разходооправдателни документи за ползван обществен транспорт (влак, автобус) от обучаваните, които не са от населеното място, в което се провежда съответното обучение.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80000000, 80500000, 80570000, 60000000, 63000000, 63500000, 63510000, 63511000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции
Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги
Организиране и предлагане на пакетни туристически услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Организиране на краткосрочно специализирано обучение на 1 000 педагогически специалисти, разпределени в групи с пълняемост средно по 25 човека в група, но не по-малко от 20 човека и не повече от 30 човека в група. Продължителността на обучението е 32 присъствени часа, разпределени в 3 (три) дни по 8 (осем) часа и 2 (два) дни по 4 (четири) часа. Предоставяне на специализирана педагогическа литература - информационен бюлетин тираж 1050 бр.; Издаване на сборник с добри педагогически практики - тираж 1500 бр.; Логистично осигуряване: а) наемане на зали и на необходимото оборудване за провеждане на обучението – за всяко обучение залите трябва да бъдат наети за 5 дни, като за първия и петия ден залите се наемат за по 5 часа, а втория, третия и четвъртия ден – за по 10 часа на ден.; б) хотелско настаняване за по 4 нощувки за обучаван, с включена закуска, посрещане, регистриране и настаняване на обучаемите, които не са от населеното място, където се провежда обучението – по 4 нощувки на един обучаван; в) разходи за изхранване на обучаваните педагогически специалисти – по 4 обяда, по 4 вечери и по 8 кафе-паузи (за първия и петия ден по една кафе-пауза дневно, а втория, третия и четвъртия ден – по две дневно) на обучаем за един обучаван; г) изплащане на пътни разходи в съответствие с Наредбата за командировките в страната срещу представени разходооправдателни документи за ползван обществен транспорт (влак, автобус) от обучаваните, които не са от населеното място, в което се провежда съответното обучение.

Стойност, без да се включва ДДС
1084195 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.08.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

ГАРАНЦИИ 1. Гаранция за участие – гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обшествена поръчка е в размер на 10 000 лв. (десет хиляди лв.). 1.1. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: а) парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура с предмет: „Организиране и провеждане на обучения на изявени педагогически специалисти за насърчаване и подкрепа на професионалното им развитие и логистично осигуряване на обучаемите и на обученията”; б) банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 2. Гаранция за изпълнение: При възлагането на конкретна услуга гаранцията за изпълнение се привежда в размер на 3 % от стойността на поръчката, без ДДС. 2.1. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: а) парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101; б) банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 3. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие или да усвои същата при условията на чл. 61 от ЗОП. 4. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: 4.1. на отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнители; 4.2. на участниците, класирани на първо и второ място– след сключване на договора, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнители; 4.3. при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по този раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4.4. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно разписаното в проекта на договора, а именно: Плащанията по договора се извършват по банков път на посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка в лева в срок от 15 (петнадесет) дни от датите на подписването на констативните протоколи за приемане на всеки един от междинните/окончателния доклади и срещу издадени фактури. Плащанията се извършват в български лева с платежно нареждане по сметка посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща 20 % (двадесет процента) от сумите по чл. 6, ал. 1 в 15 (петнадесет) дневен срок от датата на подписването на констативен протокол за приемане на първия междинен доклад и след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва две междинни плащания в срок до 15 (петнадесет) дни от датата на подписването на констативните протоколи за приемането на втория и на третия междинни доклади и представяне на отделни фактури за: 1.за второ и трето междинно плащане за провеждане на обучения в размер на по 25 % (двадесет и пет процента) от цената на услугата, посочена в чл. 6, ал. 1, т. 1; 2. реално извършените и отчетени разходи за логистично осигуряване на обучаваните и на обученията в съответствие с цените, посочени в т. 3.1., т. 3.2, т. 3.3. от Ценовата оферта на Изпълнителя (Приложение № 1) и реално изплатени пътни разходи на обучаваните педагогически специалисти, които не са от населеното място, на база представени билети за използван обществен транспорт (влак, автобус). ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно (изравняващо) плащане, покриващо разликата между изплатените суми по ал. 9 и ал. 10 и окончателната стойност на изпълнените дейности, предмет на настоящия договор, в срок до 20 (двадесет) работни дни, по банков път на посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка, след приемането на окончателния доклад от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с констативен протокол, придружителни документи и издадени фактури.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика:А) плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, който съдържа: а) копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. В случай на представен ЕИК и при положение, че документът е видим чрез търговския регистър, може да се допусне позоваване на тези обстоятелства, вместо представяне. В случай че не е представен ЕИК, съгл.чл.24,ал.1 ППЗОП участниците – юридическо лице или едноличен търговец прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние, което да е с дата на издаване предшестваща подаването на офертата с не повече от три месеца. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или администр. орган на държавата в която са установени; б) ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя нотариално заверен акт/договор за учредяване на обединението/сдружението и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Ако участникът е физическо лице представя копие от документ за самоличност; в) документ за внесена гаранция за участие; г) декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,2,5 от ЗОП, обстоятелствата по 47, ал. 1, т. 1, б. "е" и ал. 2, т. 6 ЗОП не са приложими към настоящата общ. поръчка, с декларацията по чл. 47, ал. 2, т. 2 декларира, че не е лишен от право да упражнява професия или дейност свързана с извършване на обучения и логистични услуги, в чл. 47, ал. 2, т. 2а декларира, че не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; д) когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; е) декларация за приемане на условията в проекта на договора; ж) нотариално заверено пълномощно на лицето/ лицата, подписващи офертата, ако не е подписана от законния представител на участника; з) декларация – свободен текст в случаи, че в населеното място, в което се провежда обучението, няма хотел с изискваната категоризация; и) документ доказващ възможност за отпечатване на обучителни материали,бюлетин, сборник и сертификати; й) списък на екипа от ключови експерти, отговорни за изпълнението на поръчката, придружени от съответните документи; к) справка за броя на необходимите за успешно изпълнение на поръчката неключови експерти и тех. сътрудници и за броя на преподавателите-обучители; л) декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, в която се посочва и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; м) декларация за спазване на изискванията за закрила на заетостта по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; н) списък на документите, подписан от участника.; о) оферта. Б) плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, които съдържа: техническа оферта, съгласно образец № 16 от документацията която съдържа оценка (срок за подготовка, организиране и провеждане на обученията, срок за подбор, редактиране и издаване на специализирано педагогическо издание – сборник с добри педагогически практики и методика). В)плик № 3 с надпис „Предлагана цена”: Участникът представя попълнен образец на ценова оферта.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи изпълнението на изискванията за финансово и икономическо състояние: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заверени от регистриран одитор (в случай, че финансовият отчет на участника подлежи на независим финансов одит) счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от последните три години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е посочил ЕИК и при положение, че изискваните части от годишния му финансов отчет са видими чрез търговския регистър, не е необходимо те да бъдат прилагани в офертата. Участниците – физически лица, представят подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от трите години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.); 2. Информация – справка за оборота на участника, който се отнася до предмета на поръчката за последните три години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, попълнена съгласно образец, приложен към документацията; Когато участник в процедурата е обединение, документите за доказване съответствието с минималните изисквания за икономически и финансови възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва това съответствие. 3.Договор за застраховка по чл. 42, ал. 1 от Закона за туризма 4. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Всеки участник трябва за последните три години (2010, 2011 и 2012) да е реализирал оборот от сходни с предмета на поръчката услуги – организиране, провеждане (вкл. и отпечатване на обучителни материали) и логистично осигуряване на обучения на възрастни, както и на публични събития (конференции, семинари и др.), на стойност не по-малко от 600 000 (шестстотин хиляди) лева без ДДС. 2.Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният общ оборот за последните три години (2010, 2011 и 2012) от всички лица в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, минималните изисквания за икономически и финансови възможности се отнасят за обединението като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък-декларация, съдържаща списък на договори, които се отнасят до предмета на поръчката, които участникът е изпълнил през последните три години, считано до крайния срок за получаване на оферти, попълнена съгласно приложен към документацията образец, в която са отразени данни за стойностите, датите и възложителите по договорите. Към справката участникът представя препоръки /референции/ за добро изпълнение с предмет, който се отнася до предмета на настоящата поръчка, съдържащи положителната оценка на възложителите. Когато участник в процедурата е обединение, документите за доказване съответствието с минималните изисквания за технически възможности и квалификация се представят само за участниците, чрез които обединението доказва това съответствие. 2. Списък (по образец) на екипа от ключови експерти и справка (по образец) за броя не неключовите експерти, техническите сътрудници и преподавателите-обучители по т. 6.1.2. от документацията. Минималното ниво указващо изисквания опит и квалификация за съответните експерти е посочено в VI.3 "Допълнителна информация; 3. Заверено копие на удостоверение за регистрация за туроператорска или туристическа агентска дейност в съответствие със Закона за туризма и нотариално заверено копие на застрахователна полица или еквивалентен документ в съответствие със Закона за туризма. 4. Документ доказващ възможност за настаняване в хотел с четири звезди, в населеното място, в което е предвидено да се проведе съответното обучение. 5. В случай, че в населеното място, в което е предвидено да се проведе обучението, няма хотел с четири звезди, което обстоятелство участникът декларира с декларация – свободен текст, е допустимо настаняване на обучаваните в хотел с три звезди; Съгласно чл. 51а от ЗОП, участниците в процедурата могат да ползват ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката. 6. Документи доказващи възможността за осигуряване на зали за обучение и места за изхранване на обучаемите в хотелите, в които са настанени. 7. Документи доказващи възможността на участниците за отпечатване на обучителните материали, информационен бюлетин, специализирано педагогически издание (сборник) и сертификатите на завършилите обученията педагогически специалисти в съответните тиражи.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

т.1. През последните три години, считано до крайния срок за получаване на оферти, участниците трябва да са изпълнили успешно не по-малко от 2 (два) договора с предмет, който се отнася до предмета на настоящата поръчка. т. 2. Участникът трябва да разполага с екип от ключови експерти (1 ръководител и не по-малко от 6 ключови експерти), неключови експерти и технически сътрудници (броят им се определя от участника и се посочва в справка по образец , приложен към документацията) и преподаватели-обучители (общо 25, от които 5 резерва). Образование и квалификация на преподавателите-обучители: висше образование с ОКС „магистър”, или с образователна и научна степен „доктор” или с научна степен „доктор на науките”от областите на висше образование „Педагогически науки”, „Хуманитарни науки”, „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки”. Допълнителна информация се съдържа в поле VI.3. т.3. участникът да е регистриран да извършва туроператорска или туристическа агентска дейност; т.4. Участникът да докаже възможност за настаняване в хотел с четири звезди; т.5. При невъзможност да докаже наличие на хотел с четири звезди, участникът доказва възможност за настаняване в хотел с три звезди; т. 6 Капацитет на залите – до 30 места, технически обезпечени с необходимата за капацитета на залата озвучителна техника, техника за визуално представяне на материалите – 1 брой мултимедиен проектор; 1 брой екран с размери минимум 2 х 3 метра; 1 брой лаптоп, свързан за работа с мултимедийния проектор и разполагащ с необходимата Windows среда, позволяваща използването на PowerPoint презентации; 1 брой флип чарт с хартия и маркери, пособия за документиране на мероприятието – фотоапарат, видеокамера и озвучителна система, включително 1 брой дискусионен подвижен безжичен микрофон; Задължително Изпълнителят трябва да осигури техническа поддръжка на техниката т.7. Отпечатване на обучителни материали в тираж 1050 броя, информационен бюлетин със съвременна педагогическа литература в тираж 1050 броя, сборник с добри педагогически практики на 5% от обучаваните в тираж 1500 броя.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: техническа оценка със срок за организиране и провеждане на обучения и логистична подкрепа и срок за редактиране, отпечатване на сборник и методика ; тежест: 60
Показател: ценова оценка се формира от сбора на точките по Дейност І – обучение и Дейност ІІ – логистика; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2012/S 43 - 070384 от 02.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.02.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.02.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

Офертата следва да се изготви на български език

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.03.2013 г.  Час: 14:30
Място

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. Дондуков 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г. за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка с предмет „Организиране и провеждане на обучения на изявени педагогически специалисти за насърчаване и подкрепа на професионалното им развитие и логистично осигуряване на обучаемите и на обученията” по проект ВG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти”.

VI.3) Допълнителна информация

1. Ключови експерти – не по-малко от 6: а) Ключов експерт № 1 и Ключов експерт № 2 за обучение; б) Ключов експерт № 3 за отпечатване на обучителни материали и сборник; в) Ключов експерт № 4 за логистика; г) Ключов експерт № 5 за контрол и отчетност на обученията; д) Ключов експерт № 6 за контрол и отчетност на логистиката. 2. Образование и квалификация на ключовите експерти: а) ключови експерти № 1 и № 2: висше образование с ОКС „магистър”, или с образователна и научна степен „доктор” или с научна степен „доктор на науките” от областите на висше образование - „Педагогически науки”, „Хуманитарни науки”, „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки” или еквивалентна.; б) ключов експерт № 3:изискванията са като за ключови експерти № 1 и №2, без изискването за образователна и научна степен „доктор” или научна степен „доктор на науките”; в) ключов експерт № 4: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър" в една от следните области: „Социални, стопански и правни науки”, „Технически науки”, „Природни науки, математика и информатика” или еквивалентна.; г) ключови експерти № 5 и № 6: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър" в професионално направление „Икономика” от област на висше образование „Социални, стопански и правни науки” или еквивалентна. Експертите може да притежават еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентна област. 3. Общ професионален опит минимум 3 (три) години, както следва: а) за експерти № 1 и № 2 в системата на образованието; б) за експерт № 3 в редактиране, подбор и отпечатване; в) за експерт № 4 опит в сферата на туризма, икономиката, администриране и управление на дейности, свързани с логистика; г) за експерти № 5 и № 6 в счетоводството, финансите, икономиката, администриране и управление на дейности, свързан с отчетност и контрол. 4. Общ специфичен професионален опит минимум 2 (две) години: а) за експерти № 1 и № 2 в системата на образованието, свързан с организиране и провеждане на обучение на възрастни или опит в дейността, за която отговаря (организиране и провеждане на обучение на възрастни, подготовка,разработване на учебни планове и уч. програми, обучит. материали; б) за експерт № 3 в редактиране, подбор и отпечатване; в) за експерт № 4 опит в сферата на туризма, икономиката, администриране, управление на д-сти, свързани с логистика или осигуряване на логистична подкрепа на участващи в събития - обучения, конференции, семинари и др.; г) за експерти № 5 и № 6 в отчитането и/или контрола върху отчетността, опит в обработването на финансово-счетоводни документи. Неключовите експерти – Участникът може да предвиди наемането и на др. - (неключови) експерти със средно или висше образование извън определените като ключови. Неключовите експерти са отговорни за дейностите, свързани с координацията на логистичната подкрепа на обучаваните и на обученията, като присъстват на местата за настаняване в определените 5 обучителни центъра по време на настаняването и регистрацията на обучаваните от всяка група. Следят за организацията и осъществяват координация на настаняване, регистриране, хранене и кафе-паузите, капацитета на предоставените за обучение зали, наличието и изправността на оборудването и техниката в тях, поради което е необходимо тяхното присъствие на местата за настаняване на обучаемите. Описват се позициите и как ще бъдат ангажирани в изпълнението на договора неключовите експерти без на този етап да посочват имена. В случай, че са приложени документи на неключовите експерти, няма да се разглеждат за целите на настоящата процедура.Технически сътрудници: участникът определя броя им за дейностите, свързани с организирането и провеждането на обучения и логистичната подкрепа - да имат средно или висше образование, добри компютърни умения и организац. способности.Отговаря за координацията и комуникация между експертите, обучаваните,обучителите.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за обжалване на „открита“ процедура са уредени в чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП. Съгласно цитираните разпоредби, жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: - жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; - документацията не е публикувана едновременно с обявлението; - документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.02.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ