Версия за печат

00165-2012-0003

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на образованието, младежта и науката (МОМН), дирекция "Квалификация и кариерно развитие", ул. "Граф Игнатиев" № 15, За: Милка Коджабашиева - ръководител на проект ВG051PO001-3.1.03-0001 и директор на дирекция ККР, Република България 1000, София, Тел.: 02 9816232, E-mail: m.kodjabashieva@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: 1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://mon.bg/left_menu/contracts/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Доставки
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: Р01-37 от 07.07.2012 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00165-2012-0003
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства” по обособена позиция № 2 - "Доставка на копирна хартия" по проект BG051PO001-3.1.03-0001 "Квалификация на педагогическите специалисти".


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: Д01-520 от 11.12.2012 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Рамково споразумение

III.3) Изпълнител по договора

"ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС" ЕАД, ЕИК 131262158, район "Средец", ул. "Ангел Кънчев" № 5, Република България 1000, София, Тел.: 02 9397147, E-mail: viliev@plesio.bg, Факс: 0800 18300

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на копирна хартия за нуждите на проект BG051PO001-3.1.03-0001 "Квалификация на педагогическите специалисти" по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси 2007-2013 г."

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

11.12.2012 г. 

Крайна дата

21.01.2013 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
227237 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 85% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

21.12.2012 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
227237 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

01.02.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Милка Коджабашиева-Йовкова
Длъжност: ръководител на проект ВG051PO001-3.1.03-0001 и директор на дирекция ККР