00283-2013-0004
Технически редакции | ||
30.01.2013 16:15 ч. : | 30/01/2013 16:14 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.01.2013 16:15 ч. : | 30/01/2013 16:14 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Банско: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Банско, пл. "Никола Вапцаров" № 1, За: Сашка Въчкова-зам. кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88620, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Общинска администрацияАдреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за възлагане на обществена поръчка чрез открита процедура по ЗОП за изпълнение на мерки за информация, публичност и доставка на рекламни материали по проект „Подкрепа за развитието и диверсификацията на туристическите атракции на община Банско – Банско кръстопът на цивилизациите”
Възлагане на обществена поръчка
Основните видове дейности, включени в предмета на поръчката са: 1.Изработка,доставка и монтаж на общо 4 билборда за четирите атракции 2. Изработка,доставка и монтаж на общо 2 табели за двете градски атракции 3.Изработка,доставка и монтаж на 1 бр. табела на централния ПИЦ 4.Доставка на знамена-на ЕС,РБългария и община Банско-2 пъти. За четирите атракции 5.Изработка на плакати-общо 4 бр. за четирите атракции 6.Изработка и дооставка на информационни и комуникационни материали-диплянки А4-троино сгънати-2000 бр. 7.Организиране на информационни събития-пресконференции-3 бр. 8.Информация по ТВ,радио и преса-3 бр. По опис на деиностите от таблица 4 1. Изработка и дооставка на информационни и комуникационни материали-диплянки А4-троино сгънати-2000 бр. 2.Изработка и доставка на брошури-1/2 А4 12 странични-1000 бр. 3. Изработка и доставка на каталог с карта-1/2 А4 24 странични- 500 бр 4. Изработка и доставка на луксозен каталог с карта-1/2 А4 36 странични- 200 бр 5. Изработка и доставка на луксозен каталог с карта-1/2 А4 64 странични- 100 бр 6.1.Разработка на рекламен многофункционален клип/филм-10 минутен-1 бр. 6.2.Разработка на варианти на клипа-5,3,1 минутен,30 и 15 секунди излъчване 6.3. Разработка на снимков материал на четирите атракции и инфраструктурата по ПП 6.4. Закупуване на 3000 СД-Р диска; 7.Запис на многофункционален клип/филм-10 минутен на СД-Р,в т.ч. и със снимки на четирите атракции/на база разработката по чл.6/ на 3000 СД-Р диска/досставени по т.6.4./ 8.Разработкаа на постоянна УЕБ страница на атракциите,заедно с видеонаблюдение в реално време 9.Организиране на промоционална рекламна седмица за откриване на четирите атракции 9.1.Пресконференция с всички национални,регионални и местни медии за старта на експлоатацията на проекта с четири атракции заедно с инфраструктурата им. 9.2.Излъчване на 15 секундния рекламен клип по 3 национални ТВ канала,7 дни по един път на ден или общо 21 пъти в седмицата в различни времеви пояси 9.3. Излъчване на 15 секундния рекламен клип по 3 национални Радио канала,7 дни по един път на ден или общо 21 пъти в седмицата в различни времеви пояси 10.Организиране на събития в раиона на четирите туристически атракции 10.1.Събитие 1-Откриване експонирането на атракциите ,,Велянова къща,, , ,,Рилски метох,, и централния ПИЦ в гр.Банско 10.2.Събитие 2- Откриване експонирането на атракциите ,,Археологически обект ,,Св.Никола ,, и ,, Средновековна крепост,,Ситан кале,, извън гр.Банско
22462000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1.Изработка,доставка и монтаж на общо 4 билборда за четирите атракции 2. Изработка,доставка и монтаж на общо 2 табели за двете градски атракции 3.Изработка,доставка и монтаж на 1 бр. табела на централния ПИЦ 4.Доставка на знамена-на ЕС,РБългария и община Банско-2 пъти. За четирите атракции 5.Изработка на плакати-общо 4 бр за четирите атракции 6.Изработка и дооставка на информационни и комуникационни материали-диплянки А4-троино сгънати-2000 бр. 7.Организиране на информационни събития-пресконференции-3 бр. 8.Информация по ТВ,радио и преса-3 бр. По опис на деиностите от таблица 4 1. Изработка и дооставка на информационни и комуникационни материали-диплянки А4-троино сгънати-2000 бр. 2.Изработка и доставка на брошури-1/2 А4 12 странични-1000 бр. 3. Изработка и доставка на каталог с карта-1/2 А4 24 странични- 500 бр 4. Изработка и доставка на луксозен каталог с карта-1/2 А4 36 странични- 200 бр 5. Изработка и доставка на луксозен каталог с карта-1/2 А4 64 странични- 100 бр 6.1.Разработка на рекламен многофункционален клип/филм-10 минутен-1 бр. 6.2.Разработка на варианти на клипа-5,3,1 минутен,30 и 15 секунди излъчване 6.3. Разработка на снимков материал на четирите атракции и инфраструктурата по ПП 6.4. Закупуване на 3000 СД-Р диска; 7.Запис на многофункционален клип/филм-10 минутен на СД-Р,в т.ч. и със снимки на четирите атракции/на база разработката по чл.6/ на 3000 СД-Р диска/досставени по т.6.4./ 8.Разработкаа на постоянна УЕБ страница на атракциите,заедно с видеонаблюдение в реално време 9.Организиране на промоционална рекламна седмица за откриване на четирите атракции 9.1.Пресконференция с всички национални,регионални и местни медии за старта на експлоатацията на проекта с четири атракции заедно с инфраструктурата им. 9.2.Излъчване на 15 секундния рекламен клип по 3 национални ТВ канала,7 дни по един път на ден или общо 21 пъти в седмицата в различни времеви пояси 9.3. Излъчване на 15 секундния рекламен клип по 3 национални Радио канала,7 дни по един път на ден или общо 21 пъти в седмицата в различни времеви пояси 10.Организиране на събития в раиона на четирите туристически атракции 10.1.Събитие 1-Откриване експонирането на атракциите ,,Велянова къща,, , ,,Рилски метох,, и централния ПИЦ в гр.Банско 10.2.Събитие 2- Откриване експонирането на атракциите ,,Археологически обект ,,Св.Никола ,, и ,, Средновековна крепост,,Ситан кале,, извън гр.Банско
НЕ
5
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът следва да представи документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер на 500 лева. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF; Банка: Първа Инвестиционна Банка; град/клон/офис: Банско Титуляр на сметката : Община Банско В случай, че участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, представя оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие в процедурата се задържат и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, е длъжен да представи гаранция за изпълнение в размер на размер на 3 % от стойността на договора, преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение на договора, се внася по банковата сметка на възложителя когато е в парична сума, а когато е банкова гаранция се издава в полза на възложителя.
Начин на плащане: - Авансово плащане, в размер на 30% (тридесет процента) от стойността, съгласно договора за услуги-след подписване на запис на заповед и издаване на фактура; - Междинно/и плащане/ия за действително изпълнените работи, в размер на до 60/шестдесет /% от стойността, съгласно договора за услуги; - Окончателно плащане по договора за услуги - в размер на 10%/десет /, след изпълнение и отчитане на всички дейности, предвидени в договора. (2) Фактурите, представяни от Изпълнителя следва да включва следния текст: Разходът е по проект ” „Изпълнение на мерки за публичност, информация и рекламни дейности по проект „Развитие на туристическа атракция „ Подкрепа за развитието и диверсификацията на туристическите атракции на община Банско – Банско кръстопът на цивилизациите ” – община Банско”, финансиран по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013, Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/011 и към нея се прилагат спецификации за извършените дейности през съответния период, с единични цени, количества и стойност на фактурирания разход.
няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано образувание
Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: 1. за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; 2.за подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс; 3.за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; 4.за престъпление против собствеността по чл. 194- 217 от Наказателния кодекс; 5.за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. Участникът да не е обявен в несъстоятелност. Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години. Участникът да няма лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, което да е свързано лице по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Участникът да няма сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от "Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси”
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Стойността на документацията е 20 лева без ДДС или 24 лева с ДДС. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. При поискване от заинтересованото лице, документацията ще му бъде изпратена за негова сметка.Стойността на документацията за участие може да бъде заплатена на място в сградата на Община Банско. Документацията може да бъде получена и срещу представяне на документ за преведени средства по банков път на следната сметка на община Банско: IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5, вид плащане 447000 BIC: FINVBGSF Име на банка: Първа инвестиционна банка Титуляр на сметката : Община Банско
Български
120
Административната сграда на Община Банско
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проекта е финансиран по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013, Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/011.
Процедурата, попада в праговете по чл. 14, ал. 3, т.2 от ЗОП, Обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп до документацията на посочения по-горе Интернет адрес, което обуславя предвидените съкратени срокове.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие;
30.01.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ