Версия за печат

00165-2013-0005

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието, младежта и науката (МОМН), дирекция "Квалификация и кариерно развитие", ул. "Граф Игнатиев" № 15, За: Милка Коджабашиева - ръководител на проект ВG051PO001-3.1.03-0001 и директор на дирекция ККР, Република България 1000, София, Тел.: 02 9816232, E-mail: m.kodjabashieva@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: 1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mon.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/.

Електронен достъп до информация: http://www.mon.bg/.

Електронно подаване на оферти и заявления: http://www.mon.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.minedu.government.bg/left_menu/contracts/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Организиране и провеждане на обучения на педагогически специалисти, заемащи нова за системата на народната просвета длъжност, както и връщащи се след продължителен отпуск (повече от две учебни години) или след прекъсване на учителския стаж по специалността повече от две учебни години и логистично осигуряване на обучаемите и на обученията“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Избор на изпълнител за „Организиране и провеждане на краткосрочни обучения на 3000 (три хиляди) педагогически специалисти, заемащи нова за системата на народната просвета длъжност, както и връщащи се след продължителен отпуск (повече от две учебни години) или след прекъсване на учителския стаж по специалността повече от две учебни години, както и логистичното осигуряване на обучаемите и на обученията“. Под „логистично осигуряване на обучаемите и на обученията” се разбира осигуряване на изхранване на обучаемите (в т.ч. и кафе-паузи), посрещане, регистрираните, настаняване на тези обучавани, които не са от населеното място, в което се провежда съответното обучение и изплащане на пътните им разходи в двете посоки за ползван обществен транспорт (влак, автобус), както и наемане на зали с необходимото оборудване за провеждане на обученията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80000000, 80500000, 80570000, 60000000, 63000000, 63500000, 63510000, 63511000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции
Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги
Организиране и предлагане на пакетни туристически услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Организиране на краткосрочно обучение на 3 000 педагогически специалисти, разпределени в 150 групи с пълняемост средно по 20 човека в група, но не по-малко от 15 човека и не повече от 25 човека в група. Продължителността на обучението е 32 присъствени часа, разпределени в 3 (три) дни по 8 (осем) часа и 2 (два) дни по 4 (четири) часа.

Стойност, без да се включва ДДС
2166661 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.08.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

11.1. Гаранция за участие в процедурата е в размер на 20 000 (двадесет хиляди) лв. 11.1.1. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: а) парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура с предмет „Организиране и провеждане на обучения на педагогически специалисти, заемащи нова за системата на народната просвета длъжност, както и връщащи се след продължителен отпуск (повече от две учебни години) или след прекъсване на учителския стаж по специалността повече от две учебни години и логистично осигуряване на обучаемите и на обученията“ по проект ВG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти”. б) банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 11.2. Гаранция за изпълнение - при сключване на договора гаранцията за участие се трансформира в гаранция за изпълнение на договора. При възлагането на конкретна услуга гаранцията за изпълнение се привежда в размер на 3 % от стойността на поръчката, без ДДС. 11.2.1. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: а) парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101; б) банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно разписаното в проекта на договора, а именно: Плащанията по договора се извършват по банков път на посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка в лева в срок от 15 (петнадесет) дни от датите на подписването на констативните протоколи за приемане на всеки един от междинните/окончателния доклади и срещу издадени фактури. Плащанията се извършват в български лева с платежно нареждане. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща 20 % (двадесет процента) от сумите по чл. 6, ал. 1 в 15 (петнадесет) дневен срок от датата на подписването на констативен протокол за приемане на първия междинен доклад и след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва три междинни плащания в срок до 15 (петнадесет) дни от датата на подписването на констативните протоколи за приемането на втория и на третия междинни доклади и представяне на отделни фактури за: 1. междинно плащане за провеждане на обучения в размер на 20 % (двадесет процента) от цената на услугата, посочена в чл. 6, ал. 1, т. 1; 2. реално извършените и отчетени разходи за логистично осигуряване на обучаваните и на обученията в съответствие със средните цени, посочени в т. 3.1., т. 3.2, т. 3.3. от Ценовото предложение/оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (Приложение № 1) и реално изплатени пътни разходи на обучаваните педагогически специалисти, които не са от населеното място, на база представени билети/фактури за използван обществен транспорт (влак, автобус). Пътните разходи на обучаваните педагогически специалисти се възстановяват от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на база реално извършени разходи на обща стойност до 128 250 лв. (сто двадесет и осем двеста и петдесет лв.) без ДДС. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно (изравняващо) плащане, покриващо разликата между изплатените суми по ал. 9 и ал. 10 и окончателната стойност на изпълнените дейности, предмет на настоящия договор, в срок до 20 (двадесет) работни дни, по банков път на посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка, след приемането на окончателния доклад от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с констативен протокол, придружителни документи и издадени фактури.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика: А) плик № 1 „Документи за подбор”, който съдържа: а) копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако документът е видим чрез търговския регистър, се допуска позоваване на тези обстоятелства;б) ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя нотариално заверен акт/договор за учредяване на обединението/сдружението, а ако е физическо лице - копие от документ за самоличност; в) нотариално заверено пълномощно за упълномощаване на представляващия обединението; г) заверено от участника копие на документ за регистрация. Участниците, регистрирани в Република България, представят оригинал /заверено копие/ на удостоверение за актуално състояние (когато е приложимо) което да е с дата на издаване предшестваща подаването на офертата с не повече от три месеца; д) документ за внесена гаранция за участие; е) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,2,5 от ЗОП, обстоятелствата по 47, ал. 1, т. 1, б. "е" и ал. 2, т. 6 ЗОП не са приложими към настоящата общ. поръчка, с декларацията по чл. 47, ал. 2, т. 2 декларира, че не е лишен от право да упражнява професия или дейност свързана с извършване на обучения и логистични услуги, в чл. 47, ал. 2, т. 2а декларира, че не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, неподаването на посочените декларации води до отстраняване; ж) документите, свързани с участието на подизпълнители, ако участникът предвижда подизпълнители; з) декларация за приемане на условията в проекта на договор; и) декларация по чл. 56, ал.1, т.8 ЗОП; й) документ(договор с печатна база или документ за собствена такава), удостоверяващ възможността за отпечатване на обучителните материали и сертификатите на завършилите обученията; к) списък на документите, подписан от участника; Б) плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, да съдържа техническо предложение, съгласно образец № 16 приложения към документацията в което е посочен срок за изпълнение на поръчката, отчитащ обема и спецификата на всяка дейност и е приложена методика за организиране и провеждане на обученията – основните акценти, които участникът описва и обосновава своето разбиране за целите на обществената поръчка и подход за организацията и провеждането на планираните дейностите, ориентиран към постигане както на целта на поръчката, така и на планираните резултати. Методиката включва: описание на принципите, методите и средствата за организиране и изпълнение на дейността в процеса на обучение - последователно и в системна взаимовръзка, като отчита спецификата на всяка от планираните дейности, ориентирана към постигането на очакваните от Възложителя резултати, план за работа – съобразен с обема и спецификата на отделните дейности и поддейности; механизъм за управление на изпълнението на поръчката, планиран вътрешен контрол на извършваните дейности и поддейности (изчерпателен и системен) и начин, по който ще се постигне прилагането му; В) плик № 3 „Предлагана цена”: Участникът представя попълнен образец на Ценово предложение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи изпълнението на изискванията за финансово и икономическо състояние: 1.заверени от регистриран одитор счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в случай, че финансовият им отчет подлежи на независим финансов одит. Като доказателство за 2012 г.е достатъчно представянето на документа по чл. 50, ал. 1, т. 3 ЗОП, тъй като не е приключило изготвяне на баланс и отчет за приходи и разходи. Възложителят приема за подходящ, съгласно чл. 50, ал. 2 ЗОП, участниците – физически лица, да представят декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.); 2.справка за оборота на участника за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), свързан с предмета на поръчката, за която се кандидатства, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и попълнена съгласно образец № 10 от документацията и приложена към настоящата документация; 3.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 4.договор за застраховка по чл. 42, ал. 1 от ЗТ; 5. Непредставяне на някой от посочените в т. 1, т. 2, т.3 и в т. 4. документи, води до отстраняване на участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Всеки участник трябва за общо последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, да е реализирал оборот от сходни с предмета на поръчката услуги – организиране, провеждане и логистично осигуряване на обучения на възрастни, както и на публични събития (конференции, семинари и др.), на стойност не по-малко от 1 000 000 (един милион) лева без ДДС. Застраховка, покриваща отговорност за причинени вреди, които могат да настъпят вследствие на виновно неизпълнение на професионалните задължения

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Всеки участник в откритата процедура трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация за изпълнение на предмета на поръчката като представи следните документи: 1. Списък (по образец) на основните договори за услуги по т. 6.1.1 от документацията, изпълнени през последните три години общо до датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и получателите на услугата по предмета на договора, начална и крайна дата на изпълнение на договора. Под изпълнени договори се разбира договори, приключили преди крайния срок за подаване на оферти по настоящата обществена поръчка. 2. Списък (по образец) на екипа от ключови експерти и справка (по образец) за броя не неключовите експерти, техническите сътрудници и преподавателите-обучители по т. 6.1.2. от документацията. Минималното ниво указващо изисквания опит и квалификация за съответните експерти е посочено в VI.3 "Допълнителна информация; 3. Заверено копие на удостоверение за регистрация за туроператорска или туристическа агентска дейност в съответствие със Закона за туризма и нотариално заверено копие на застрахователна полица или еквивалентен документ в съответствие със Закона за туризма. Посочените документи се представят както в случай, че участникът разполага със собствена/наета леглова база, така и в случай, че ползва хотели. 4. В случай, че участникът разполага със собствена/наета леглова база с категоризация, аналогична на хотел с четири звезди, в населеното място, в което се предвидено да се проведе съответното обучението за същата се представя и документ за собственост. В случай, че собствената/наетата леглова база не отговаря на категоризация, аналогична на хотел с четири звезди, то е допустимо участникът да кандидатства със собствена/наета леглова база с категоризация, аналогична на хотел с три звезди, само в случаите, в които в населеното място, в което е планирано да се проведе обучението, няма хотел с четири звезди, което обстоятелство участникът декларира с декларация – свободен текст; 5. В случай, че не разполага със собствена/наета леглова база и в населеното място, в което е предвидено да се проведе обучението, няма хотел с четири звезди, което обстоятелство участникът декларира с декларация – свободен текст, е допустимо настаняване на обучаваните в хотел с три звезди;При непредставяне на декларациите, удостоверяващи липса на хотели с четири звезди, в населените места, в които е предвидено да се провеждат обученията или установено невярно съдържание на декларациите, участникът се отстранява. 6. Възможността за осигуряване на зали за обучение и места за изхранване на обучаемите в хотелите, собствените или наети бази, в които са настанени, следва да се докаже със съответните договори и декларации.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Всеки участник в откритата процедура трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация за изпълнение на предмета на поръчката: 1. през последните три години общо да е изпълнен успешно минимум 2 (два) договора с предмет: организиране, провеждане и логистично осигуряване на обучения на възрастни, публични събития (конференции, семинари и др.) за общо не по-малко от 2 000 (две хиляди) лица. Договорите трябва да са придружени от препоръки за добро изпълнение и да са приключили преди крайния срок за подаване на оферти по настоящата обществена поръчка; 2. да разполага с екип от ключови и неключови експерти, технически сътрудници и преподаватели-обучители, необходими за обезпечаване на обучението, притежаващи изискваната професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, за която кандидатства. Участникът следва да докаже, че има на разположение за целия срок на изпълнение на поръчката посочения екип, като декларира това обстоятелство в декларация – свободен текст. 3. Участникът да е регистриран като туроператор или туристически агент; 4. При наличие на собствена/наета леглова и при положение, че тя не отговаря на категоризация, аналогична на хотел с четири звезди, то е допустимо участникът да кандидатства със собствена/наета леглова база с категоризация, аналогична на хотел с три звезди, само в случаите, в които в населеното място, в което е планирано да се проведе обучението, няма хотел с четири звезди; 5. Възможност за осигуряване на зали за обучение и места за изхранване на обучаемите в хотелите, собствените или наети бази, в които са настанени.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: техническа оценка, включва срок и методика; тежест: 60
Показател: ценова оценка се формира от сбора на точките по Дейност І – обучение и Дейност ІІ – логистика ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2012/S 43 - 070384 от 02.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.02.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
21.02.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

Офертата следва да се изготви на български език

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.02.2013 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. Дондуков 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г. за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка с предмет „Организиране и провеждане на обучения на педагогически специалисти, заемащи нова за системата на народната просвета длъжност, както и връщащи се след продължителен отпуск (повече от две учебни години) или след прекъсване на учителския стаж по специалността повече от две учебни години и логистично осигуряване на обучаемите и на обученията“ по проект ВG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти”.

VI.3) Допълнителна информация

Ключови експерти – не по-малко от 5 (пет), всеки от които има необходимата квалификация, 3 (три) години общ професионален опит в системата на образованието и с минимум 2 (две) години специфичен професионален опит, свързан с организиране и провеждане на обучение на възрастни или опит в дейността, за която отговаря (организиране и провеждане на обучение на възрастни, подготовка или разработването на учебни планове, учебни програми, обучителни материали и др., или осигуряване на логистична подкрепа на участващи в събития - обучения, конференции, семинари и др., организирани и провеждани с възрастни). 1. Видове ключови експерти: а) Ключов експерт № 1 и Ключов експерт № 2 за обучение б) Ключов експерт № 3 за логистика; в) Ключов експерт № 4 за контрол и отчетност на обученията г) Ключов експерт № 5 за контрол и отчетност на логистиката 2. Образование и квалификация на ключовите експерти: а) ключови експерти № 1 и № 2: висше образование с ОКС „магистър”, или с образователна и научна степен „доктор” или с научна степен „доктор на науките” от областите на висше образование - „Педагогически науки”, „Хуманитарни науки”, „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки” или еквивалентна. Предложеният експерт може да притежава еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области; б) ключов експерт № 3: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър" в една от следните области: „Социални, стопански и правни науки”, „Технически науки”, „Природни науки, математика и информатика” или еквивалентна. Предложеният експерт може да притежава еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области; в) ключови експерти № 4 и № 5: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър" в професионално направление „Икономика” от област на висше образование „Социални, стопански и правни науки” или еквивалентна. Предложеният експерт може да притежава еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентна област. Неключовите експерти – Изпълнителят може да предвиди наемането и на други - допълнителни (неключови) експерти извън ясно определените като ключови, за да представи цялостната си визия за изпълнение на поръчката от гледна точка на необходимите човешки ресурси. Съчетанието от специфичните умения на експертите трябва да позволява предоставянето на всички заявени услуги в процеса на изпълнение на договора. Участниците трябва да опишат само позиции и как те ще бъдат ангажирани в изпълнението на договора неключовите експерти без на този етап да посочват имена. В случай, че са приложени документи на неключовите експерти, то те няма да подлежат на разглеждане за целите на настоящата процедура.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за обжалване на „открита“ процедура са уредени в чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП. Съгласно цитираните разпоредби, жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: - жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; - документацията не е публикувана едновременно с обявлението; - документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.01.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ