00748-2012-0018
Технически редакции | ||
28.01.2013 14:34 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
28.01.2013 14:34 ч. : | 2013 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.01.2013 14:34 ч. : | 28/01/2013 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.01.2013 14:34 ч. : | 28/01/2013 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.01.2013 14:34 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Габрово: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Многопрофилна болница за активно лечение "Д-р Тота Венкова" АД, ул. "Д-р илиев Детския" №1, За: Милена Йорданова - Икономист обществени поръчки, РБългария 5300, Габрово, Тел.: 066 800243, E-mail: targovembalgabrovo@gmail.com, Факс: 066 804424
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mbalgabrovo.com/index.php.
Адрес на профила на купувача: http://mbalgabrovo.com/index.php.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Закупуване на дълготрайни материални активи”
Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Закупуване на дълготрайни материални активи”. 1. Компютърна конфигурация Тип 1 - 30 бр. Необходимостта от тази инвестиция, произлиза от нуждата от осигуряване на максимално ефективното опериране и реализиране на функционалностите на внедрената по проекта уеб - базирана софтуерна система за работа с клиенти от страна на служителите на болничното заведение, и опосредяване на съответните нива на достъп и оптимален обмен на информация вътре в системата на болничното заведение. Необходими са за ежедневното разпечатвана на медицинска и административна информация в работата на МБАЛ "Д-р Тота Венкова" АД – гр. Габрово. 2. Компютърна конфигурация Тип 2 - 35 бр. Необходимостта от тази инвестиция, произлиза от нуждата от осигуряване на максимално ефективното опериране и реализиране на функционалностите на внедрената по проекта уеб - базирана софтуерна система за работа с клиенти от страна на служителите на болничното заведение, и опосредяване на съответните нива на достъп и оптимален обмен на информация вътре в системата на болничното заведение. 3. Сървър - 1 бр. Закупуването на сървър е необходимо с оглед постигане на минималните технологични предпоставки за ефективно и сигурно функциониране на софтуерната система за работа с клиентите на организацията. 4. МФУ – принтер, скенер, факс - 1 бр. Многофункционалното устройство съчетава ефективно функциите на цветен принтер, комбиниран със скенер и факс. Закупуването на многофункционалното устройство ще допринесе за значително повишаване удовлетвореността от обслужването в болницата – получаване на необходимите документи в съответната изискуема форма с много добро качество и представителен вид. Факсът, като част от многофункционалното устройство, ще повиши ефективността на комуникационния процес както в рамките на организацията, така и извън нея – той ще опосредства и позволи навременно изпращане на важни и необходими документи, без оглед на териториално разположение. Ще допринесе за значително намаляване на разходите на дружеството за куриерски услуги. Скенерът, като част от многофункционалното устройство, ще подпомогне процеса на изграждане на електронна база данни, като неразделна част от софтуерната система. Целият документооборот ще бъде съотнасян навременно към определено „дело” в CRM системата, като това ще направи работният процес по-ефективен. Ще се намали значително времето, необходимо за изготвяне на различни справки, ще минимизира риска от загуба на ценна информация и документация. Системата за работа с клиенти ще бъде с много добре защитен достъп и наличната в нея информация ще бъде сигурно съхранявана. 5. Резервно захранване UPS - 1 бр. Чрез закупуване на резервно захранване ще се осигури надеждна защита на системата от електрически удари и срив на електрическата мрежа. 6. Копирна машина - 1 бр. Наличието на копирна машина ще допринесе за значително повишаване удовлетвореността на клиентите на болницата, поради създаване на необходимите предпоставки за предоставяне на краен продукт в изискуемата от клиента форма – на електронен, но също така и на хартиен носител с много добро качество и представителен вид.
30200000, 30100000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
Стемо ООД ЕИК817080126, ул. Николаевска 48, РБългария 5300, Габрово, Тел.: 066 800453
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
28.01.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г