00165-2013-0002
Технически редакции | ||
22.01.2013 13:14 ч. : | 22/01/2013 12:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.01.2013 13:14 ч. : | 22/01/2013 12:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение
Услуги
Министерство на образованието, младежта и науката (МОМН), дирекция "Квалификация и кариерно развитие", ул. "Граф Игнатиев" № 15, За: Милка Коджабашиева - ръководител на проект ВG051PO001-3.1.03-0001 и директор на дирекция ККР, Република България 1000, София, Тел.: 02 9816232, E-mail: m.kodjabashieva@mon.bg, Факс: 02 9217681
Място/места за контакт: 1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2АИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mon.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/.
Електронен достъп до информация: http://www.mon.bg/.
Електронно подаване на оферти и заявления: http://www.mon.bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775
Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.minedu.government.bg/left_menu/contracts/.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
НЕ
„Извършване на мониторинг на дейности по проект BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти", финансиран със средства по ОП РЧР, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз"
Обявлението обхваща обществена поръчка
ПРЕДМЕТЪТ НА НАСТОЯЩАТА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА е „Извършване на мониторинг на дейности по проект BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти", финансиран със средства по ОП РЧР, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз", което включва мониторинг на: 1. обучението на 45 930 педагогически специалисти, осигуряването на учебни помагала за обученията и достъп до специализирана педагогическа литература чрез информационен бюлетин за изявените учители и осигурена логистична подкрепа на обучаваните и на обученията; 2. осигуреното заместване на педагогическите специалисти, включени в обученията за повишаване на квалификацията и законосъобразното възстановяване на средствата, свързано с изплатените възнаграждения за реално взети учебни/астрономически часове при заместването; 3. апробиране и презентиране на националния регистър за квалификация на педагогическите специалисти; За организацията и провеждането на дейностите по мониторинга се разработва и представя методика, която включва и спазването на изискванията за визуализация, информираност и публичност във всяка от дейностите по т. 1, 2 и 3.
79000000, 79900000, 79990000, 79998000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Мониторингът обхваща дейностите, свързани с: а) апробирането и презентирането на националния регистър за квалификация на педагогическите специалисти; б) обученията за повишаване равнището на професионална компетентност на педагогическите специалисти, осигуреността с обучителни материали, включително и осигурен достъп до специализирана педагогическа литература чрез информационен бюлетин; в) логистичното осигуряване на обученията и на обучаваните; г) осъществяването на заместването на педагогически специалисти включени в обученията и възстановяване на разходите по осъщественото заместване.
НЕ
НЕ
31.10.2014 г.
11.1. Гаранция за участие – гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обшествена поръчка е в размер на 15 000 лв. (петнадесет хиляди лв.) без ДДС. 11.1.1. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: а) парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура с предмет: „Извършване на мониторинг на дейности по проект BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти", финансиран със средства по ОП РЧР, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”; б) банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 11.2. Гаранция за изпълнение – При възлагането на услугата гаранцията за изпълнение се привежда в размер на 1 % от стойността на поръчката, без ДДС. 11.2.1. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: а) парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101; б) банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български.
Съгласно разписаното в проекта на договора, а именно: - Възложителят заплаща на Изпълнителя 25 % от сумата почл. 6, ал. 1 от договора в 15 (петнадесет) дневен срок от датата на подписването на констативен протокол за приемане на методиката, придружена от изработените анкетна карта, контролен лист и рамка на ежедневния доклад и издадена фактура. - Възложителят заплаща на Изпълнителя по 5 % от сумата по чл. 6, ал. 1 от договора в 15 (петнадесет) дневен срок от датите на подписването на всеки констативен протокол за приемане на тримесечните междинни доклади на Изпълнителя и издадени фактури. - Окончателното разплащане се извършва след приемането от Възложителя на финалния доклад на Изпълнителя, подписване на констативен протокол и издадена фактура. - Плащанията по договора се извършват по банков път на посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка в лева в срок от 15 (петнадесет) работни дни от датите на подписването на констативните протоколи за приемане на методиката и междинните/окончателния доклади и срещу издадени фактури. -Плащанията се извършват в български лева с платежно нареждане по сметка посочена от Изпълнителя.
НЕ
А) Плик №1 „Документи за подбор” съдържа: копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. В случай на представен ЕИК и при положение, че документът е видим чрез търговския регистър, може да се допусне позоваване на тези обстоятелства, вместо представяне; ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му, а ако е физическо лице - копие от документ за самоличност; заверено от участника копие на документ за регистрация. Участниците, регистрирани в Република България, представят оригинал /заверено копие/ на удостоверение за актуално състояние (когато е приложимо) което да е с дата на издаване предшестваща подаването на офертата с не повече от три месеца; документ удостоверяващ наличието на гаранция за участие; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1,2,5 от ЗОП, обстоятелствата по 47, ал. 1, т. 1, б. "е" и ал. 2, т. 6 ЗОП не са приложими към настоящата общ. поръчка, с декларацията по чл.47, ал.2,т.2 декларира, че не е лишен от право да упражнява професия или дейност свързана с извършване на мониторинг, в чл.47, ал.2, т.2а декларира, че не е виновен за неизпълн. на задължения по договор за общ. поръчка неподаването на посочените декларации води до отстраняване; Документите, свързани с участието на подизпълнители, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда такива; Декларация за приемане на условията в проекта на договора (когато участникът е обединение, декларацията се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението); Документ за създаване на обединение; В случай на представен ЕИК и при положение, че документът е видим чрез търговския регистър, може да се допусне позоваване на тези обстоятелства, вместо представяне;Списък на екипа от ключови експерти, отговорни за изпълнението на поръчката, придружени от автобиографиите им, декларация за разположение на експерт и за липса на конфликт на интереси, доказателства за квалификация и професионален опит, документи удостоверяващи образование, професионална квалификация, научни степени; препоръки, издадени на предложените експерти; препоръки за добро изпълнение на сходни услуги; справка за броя на необходимите за успешно изпълнение на поръчката неключови експерти и технически сътрудник; Декларация по чл. 56,ал.1, т. 8 ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие; Подписан списък на документите, подписан от участника; Б) Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържа техническа оферта, съгласно образец:Участникът представя: описание на организацията и провеждането на планираните дейностите, ориентирани към постигане на целта на поръчката и свързани с постоянния мониторинг – в съответствие с обема и спецификата на всички дейности и поддейности; план за действие при настъпване на рискови фактори; ресурси – участникът описва и представя технически и човешки ресурси в съответствие с указанието и тази документация. В) Плик №3 „Предлагана цена”: Участникът представя попълнен образец на ценова оферта.
Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи изпълнението на изискванията за финансово и икономическо състояние: 1.заверени от регистриран одитор счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в случай, че финансовият им отчет подлежи на независим финансов одит. Като доказателство за 2012 г.е достатъчно представянето на документа по чл. 50, ал. 1, т. 3 ЗОП, тъй като не е приключило изготвяне на баланс и отчет за приходи и разходи. Възложителят приема за подходящ, съгласно чл. 50, ал. 2 ЗОП, участниците – физически лица, да представят декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.); 2.информация – справка за оборота на участника за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), свързан с предмета на поръчката, за която се кандидатства, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, попълнена съгласно образец № 10 от документацията ; 3.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. 4. За чуждестранни участници, представянето на баланса и отчета за приходи и разходи е необходимо "когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен"-чл.50, ал.1, т.2 ЗОП; 5.Непредставяне на някой от посочените документи води до отстраняване на участника.
Всеки участник трябва за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) да е реализирал общ оборот и оборот, който се отнася до предмета на поръчката, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, на стойност 500 000 (петстотин хиляди) лева без ДДС.
Всеки участник в откритата процедура трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация за изпълнение на предмета на поръчката и да представи следните документи: 1. Списък с не по-малко от 2 (два) договора изпълнени успешно през последните три години считано от датата, определена като крайна за подаване на оферти с предмет извършване на мониторинг, придружени от 2 препоръки (референции) за добро изпълнение. Договорите трябва да са приключили към датата на изтичане на срока за подаване на оферти. 2. Декларация, че участникът разполага с екип от ключови и неключови експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на конкретната дейност по услугата, за която кандидатства. Участникът следва да докаже, че има на разположение за целия срок на изпълнение на поръчката ключовите и неключови експерти, като декларира това обстоятелство в декларация – свободен текст. 3. Списъкът на основните договори за услуги по т. 6.1.1 от документацията, да включва договори изпълнени през последните три години, включително стойностите, получателите на услугата по предмета на договора, начална и крайна дата на изпълнение на договора. Под изпълнени договори се разбира договори, приключили към датата на изтичане на срока за подаване на оферти. Непредставяне на някой от посочените документи в т. 1.,2 и в т.3. води до отстраняване на участника.
Всеки участник в откритата процедура трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация за изпълнение на предмета на поръчката: 1.през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) са изпълнили успешно не по-малко от 2 (два) договора с предмет извършване на мониторинг, придружени от 2 препоръки (референции) за добро изпълнение. Договорите трябва да са приключили към датата на изтичане на срока за подаване на оферти. 2. участникът да разполага с екип от ключови и неключови експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на конкретната дейност по услугата, за която кандидатства. Участникът следва да докаже, че има на разположение за целия срок на изпълнение на поръчката ключовите и неключови експерти, като декларира това обстоятелство в декларация – свободен текст. Непредставяне на някой от посочените документи в т. 1. и в т. 2. води до отстраняване на участника.
ДА
Не е лишен от право да упражнява професия или дейност свързана с извършване на мониторинг.
ДА
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
Офертата следва да се изготви на български език
180
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. Дондуков 2А
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
ДА
Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г. за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка с предмет„Извършване на мониторинг на дейности по проект BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти", финансиран със средства по ОП РЧР, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз”.
Текстът е продължение от поле III.2.3. 1.Ръководител екип – Образование: Образователно –квалификационна степен(ОКС) „магистър” от области на висше образование „социални, стопански и правни науки”, „природни науки, математика и информатика”, „технически науки”, съответстващи на целите на проекта специалности. Предложеният р-л може да притежава еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области. Общ професионален опит: Мин. 5 г. в това число и в областта на мониторинга. Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката: Участие като Р-л екип на мин. 1 договор; Участие при изпълнението на мин. 2 завършени договори за оценка и/или мониторинг. Участие в договори за услуга, включващи подготовка и/или изпълнение и/или мониторинг. 2.Ключов експерт по Дейност І – апробиране и презентиране на националния регистър за квалификация на педагог. специалисти – Образование: ОКС „бакалавър” или „магистър” от области на висше образование „социални, стопански и правни науки”, „природни науки, математика и информатика”, „технически науки”, „хуманитарни науки” или други еквивалентни, съответстващи на целите на проекта специалности, експертът може да притежава еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области. Общ професионален опит: Мин. 3 г. в това число и в областта на мониторинга. Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката:Участие като ключов експерт в минимум 1 договор. Участие при изпълнението на не по-малко от 1 завършен договор за оценка и/или мониторинг. 3.Ключови експерти за дейностите, свързани с обученията – Образование: ОКС „бакалавър” или „магистър” от области на висше образование „социални, стопански и правни науки”, „природни науки, математика и информатика”, „технически науки”, „хуманитарни науки” или др. еквивалентни, съответстващи на целите на проекта специалности, експертът може да притежава еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области. Общ професионален опит: Мин. 3 г. в това число и в областта на мониторинга. Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката: Участие като ключов експерт в минимум1 проект. Участие при изпълнението на не по-малко от 1 завършен договор за оценка и/или мониторинг. 4.Ключов експерт - бази данни от заместване – Образование: ОКС „бакалавър” или „магистър” от области на висше образование „природни науки, математика и информатика”, „технически науки”, „социални, стопански и правни науки” или др. еквивалентни, съответстващи на целите на проекта специалности по професионални направления информационни технологии, телекомуникации, физика, математика и др. или еквивалентна, експертът може да притежава еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области. Общ професионален опит: Мин. 3 г. при работа в сферата на информационните технологии или опит, свързан със събиране и обработвате на данни. Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката: Участие като ключов експерт в мин. 1 договор. Участие при изпълнението на не по-малко от 1 завършен договор за работа с бази данни. 5.Ключов по финансов контрол и отчетност– Образование: Висше образование, ОКС „бакалавър“ или „магистър" в една от следните области: „Социални, стопански и правни науки”, „Технически науки”, „Природни науки, математика и информатика”, „Педагогически науки”, „Хуманитарни науки”. Предложеният експерт може да притежава еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области.Общ професионален опит:Мин. 3 г. опит по специалността (в счетоводството, финансите, икономиката, администрацията и управлението и др., свързан с отчетност и контрол.Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката:Мин. 2 г. опит в отчитането и/или контрол върху качеството и отчетността, практически опит в документооборота и обработването на документи. Участникът може да ползва ресурси на др. ФЛ/ЮЛ при изпълн. на поръчката, съгл.чл.51а ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Сроковете за обжалване на „открита“ процедура са уредени в чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП. Съгласно цитираните разпоредби, жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: - жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; - документацията не е публикувана едновременно с обявлението; - документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3.
22.01.2013 г.