Версия за печат

00165-2013-0001

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Лора Конова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217545, E-mail: l.pavlova@mon.bg

Място/места за контакт: проект "Наука и бизнес"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Повишаване информираността на обществото за планираните действия, осигуряване на публичност на резултатите и насърчаване на диалога „наука-бизнес”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Повишаване информираността на обществото за планираните действия, осигуряване на публичност на резултатите и насърчаване на диалога „наука-бизнес” чрез: 1.Организиране и провеждане на пресконференция при стартиране на проекта за популяризиране на заложените по проекта дейности и очакваните резултати; 2.Организиране и провеждане на кръгла маса за популяризиране и обсъждане на резултатите от националното проучване; 3.Организиране и провеждане на заключителна конференция по проекта; 4.Разработване на рекламен TV клип; 5. Излъчване на рекламен TV клип; 6. Разработване на лого и слоган на проекта, разработване на рекламен банер (хартиен и електронен) и позициониране на интернет страниците на МОМН и партньорите оп проекта; 7.Организиране и осъществяване на 7 кампании за популяризиране на научните школи и борси на територията на страната (вкл. чрез радио и тv); 8.Публикуване на интервюта и материали за изпълнение на дейностите по проекта – минимум 10 за периода на изпълнение на проекта.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Повишаване информираността на обществото за планираните действия, осигуряване на публичност на резултатите и насърчаване на диалога „наука-бизнес” чрез: 1.Организиране и провеждане на пресконференция при стартиране на проекта за популяризиране на заложените по проекта дейности и очакваните резултати; 2.Организиране и провеждане на кръгла маса за популяризиране и обсъждане на резултатите от националното проучване; 3.Организиране и провеждане на заключителна конференция по проекта; 4.Разработване на рекламен TV клип; 5. Излъчване на рекламен TV клип; 6. Разработване на лого и слоган на проекта, разработване на рекламен банер (хартиен и електронен) и позициониране на интернет страниците на МОМН и партньорите оп проекта; 7.Организиране и осъществяване на 7 кампании за популяризиране на научните школи и борси на територията на страната (вкл. чрез радио и тv); 8.Публикуване на интервюта и материали за изпълнение на дейностите по проекта – минимум 10 за периода на изпълнение на проекта.

Прогнозна стойност без ДДС
145492 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е на стойност 1 000 /хилядa/ лева. Ако гаранцията се внася с платежно нареждане, то трябва да стане по следната сметка на възложителя IBAN: BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ, като в нареждането в него се посочи наименованието на настоящата обществена поръчка. Ако се представя банкова гаранция, тя трябва да бъде със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертите. Преди подписване на договора изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс от 20% /двадесет процента/ от общата цена в срок до 100 /сто/ календарни дни след сключване на договора и издаване на фактура. След изтичане на 4 /четири/ месеца от сключването на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на реално извършените работи, след приспадане на съответната част от аванса, в срок до 100 /сто/ календарни дни след подписване на приемно-предавателен протокол и издаване на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ останалата част от общата цена в срок до 100 /сто/ календарни дни след подписване на приемно-предавателен протокол за всички извършени работи и издаване на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците еднолични търговци, юридически лица и обединения, които не са самостоятелни юридически лица, трябва да докажат регистрацията си съобразно приложимия български закон. Чуждестранните лица трябва да докажат регистрацията си съгласно приложимия за тях закон. Документи за доказване: заверено от участника копие на документ за актуална регистрация. Участниците, регистрирани в Република България са длъжни да представят оригинал /заверено копие/ на удостоверение за актуална регистрация (когато е приложимо), което да отразява актуалния статут на лицето към датата на подаване на офертата (независимо от датата на издаване на документа). Неперсонифицираните обединения (напр. такива, които са възникнали по силата на договор по чл. 357 и сл. ЗЗД) са длъжни да представят оригинал на документа, по силата на който е възникнало обединението (напр. договор по чл. 357 и сл. ЗЗД) или заверено копие на този оригинал. В този договор следва изрично да е посочено кое лице какви дейности по поръчката ще извършва, както и кое лице е представляващият. Чуждестранните лица представят удостоверение за регистрация, издадено от компетентен орган съгласно приложимия закон, или декларация, ако в него не се предвижда издаване на такова удостоверение. Участниците следва да отговарят на изискванията по чл.47 ал. 1, 2 и 5 от ЗОП - за целта подават декларации, съгласно приложени в документацията образци.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинал или заверенo от участника копие на отчети за приходи и разходи за последните три отчетни години и счетоводен баланс за последната отчетна година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Общият размер на нетните приходи от общата дейност на участника трябва да е не по-малко от 400 000 четиристотин хиляди/ лева за последните три отчетни години. Когато участва обединение, което не е юридическо лице, то се изисква сборът от приходите на всички “съдружници” в обединението да отговоря на изисквания размер. Ако участникът е учреден скоро и все още не е изготвял годишен финансов отчет, то се изисква да има изискуемия приход от момента на учредяване до датата на подаване на офертата си. Показателят на коефициента за обща ликвидност, измерен като съотношение между краткотрайните активи и краткосрочните задължения, трябва да е не по-малко от единица за последната отчетна година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет сходен на обществената поръчка през последните три години с посочване на предмет (включително наименование на медиите, в които е провеждана съответната кампания), дати на изпълнение, контрагенти и стойност. Декларацията се изготвя съгласно образец - Приложение № 8. Към декларацията, участникът прилага препоръки за добро изпълнение от съответните контрагенти за всеки договор, посочен в декларацията; Сертификат от система за управление на качество ISО-9001 (или еквивалентно) с предмет, сходен с предмета на поръчката. Ако участник е обединение, то е достатъчно един от участниците в обединението да разполагат с такъв сертификат. Ако се представят еквивалентен документ, то участникът следва да включи всички необходими документи, които доказват безспорно еквивалентността. Справка-декларация за професионалния опит на всяко от лицата в екипа за изпълнение на договора. Представя се съгласно образец – Приложение 9. Към справката за всяко от лицата се прилагат копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства за професионалния опит- например копия на автобиографии, препоръки по изпълнени договори, служебни, трудови, осигурителни книжки и др. Също така се представят доказателства, че съответните лица ще бъдат на разположение и че имат задължение да работят за участника, ако бъде избран за изпълнител – волеизявление и подпис от съответното лица, деклариращо безусловно, че ще е на разположение на участника, ако той бъде избран за изпълнител, както и че ще отговаря за изпълнение на дейностите по настоящата поръчка – съгласно текста в справката-декларация за професионалния опит на екипа. Възложителят не изисква представянето на копия от граждански или трудови договори като доказателство, че лицата ще са на разположение на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Изпълнени най-малко един или повече договори сходен/ни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, на обща стойност не по-малко от 100 000 /сто хиляди/ лева, като всеки от посочените договори следва да бъде придружен с препоръка за добро изпълнение. Под договори, сходни с предмета на обществената поръчка ще се считат всички информационни или рекламни кампании, които обхващат печатни или електронни медии. Участникът следва да бъде сертифициран по системата за управление на качество ISО-9001 (или еквивалентно) с предмет, сходен с предмета на поръчката. Участникът следва да разполага с екип, състоящ се от ръководител екип и трима експерти: (1) дизайн, (2) телевизия и радио и (3) информационни технологии (компютърен специалист), които да отговарят за координацията и реализирането на кампанията. Екипът ще отговаря пряко за изпълнението на договора. Минималните изисквания към ключовите експерти са: - РЪКОВОДИТЕЛ НА ЕКИП –Ръководителят на екипа следва да има минимум 5 /пет/ години професионален опит в областта на рекламата, от които поне 2 /две/ години опит в ръководенето на рекламни или информационни кампании (всеки участник следва да посочи кампаниите и времетраенето им, които съответното лице е ръководило). - ЕКСПЕРТ 1: ДИЗАЙН – Експертът дизайн следва да има минимум 3 /три/ години професионален опит в сферата на рекламата, графичния дизайн или други сходни области. - ЕКСПЕРТ 2: ТЕЛЕВИЗИЯ И РАДИО – Експертът телевизия и радио следва да има минимум 3 /три/ години професионален опит в сферата на рекламата, медия планирането и/или производството на телевизионни и радио клипове. - ЕКСПЕРТ 3: ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ (КОМПЮТЪРЕН СПЕЦИАЛИСТ) – Експертът интернет следва да има минимум 3 /три/ години професионален опит в сферата на рекламата, уеб дизайна и програмирането.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на концепцията за изпълнение на поръчката; тежест: 30
Показател: Оценка на подхода/метода за изпълнение на отделните дейности по поръчката; тежест: 30
Показател: Обща предложена цена; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 34 - 054945 от 18.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.02.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
11.02.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.02.2013 г.  Час: 14:00
Място

сградата на Министерството на образованието, младежта и науката

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Достъпът до отварянето на ценовите оферти е свободен. Лица, които пречат на комисията да изпълнява своите задължения, ще бъдат отстранявани. Възложителят си запазва правото да изисква от всеки присъстващ да се легитимира с документ за самоличност. В рамките на публичните заседания за представители на участниците се считат само тези, които имат право да ги представляват по удостоверение за актуално състояние, или изрично писмено упълномощените други лица.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проект BG051PO001-3.3.05-0001 „Наука и бизнес”, осъществян с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз

VI.3) Допълнителна информация

Участниците не са длъжни да представят документи, които са публикувани и са публично достъпни в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. В този случай участниците са длъжни само да посочат своя ЕИК в офертата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл. чл. 120 и сл. ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.01.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ