00081-2012-0052

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул."Генерал Колев" № 92, ет. 5, За: Анелия Недкова, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820839, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: Общинско предприятие "Инвестиционна политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.varna.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Община Варна
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

- При изпълнение на поръчката следва да се доставят канцеларски материали за нуждите на Община Варна и подразделенията й, както следва: - копирна хартия размер А4, клас „А”, 80 гр/м2, непрозрачност 92, белота мин. 160 - копирна хартия размер А4, клас „В”, 80 гр/м2, непрозрачност 92, белота мин. 153 - принтерна хартия А4 - папки пластмасови и хартиени размер А4 : = папки пластмасови с машинка – 12 бр./оп. = папки картонени с машинка, картон 250 гр/м2 – 20 бр./оп. - класьори за листи размер А4 = класьори разноцветни, с устойчив заключващ механизъм, сменяем етикет с джоб на гърба – 1 бр./оп. = класьори разноцветни, с устойчив заключващ механизъм, сменяем етикет с джоб на гърба, подсилени с метален кант – 1 бр./оп. - лепящи лисчета и индекси = листчета за маркиране, размери 20 х 50 мм. – 40 бр./оп. = индекси за маркиране, размери 45 х 25 мм. – 50 бр./оп. = самозалепващи листчета 76 х 76 мм., сто листа, 1 бр./оп. - химикалки = химикалка с пластмасов корпус, пълнител с дебел връх, прибиращ се писец, дебелина 1.0, 1 бр./оп. = химикалка с пластмасов корпус, пълнител с дебел връх, прибиращ се писец, дебелина 0.7, 1 бр./оп. - джобове = джоб А4 матиран 100 бр./оп. = джоб А4 прозрачен 100 бр./оп. - пликове = пликове формат С4, офсет 90 гр/м2, самозалепваща лента – 50 бр./оп. = пликове формат С5, офсет 80 гр/м2, самозалепваща лента – 25 бр./оп. = пликове формат Е4, офсет 90 гр/м2, самозалепваща лента – 10 бр./оп. = пликове формат В4, офсет 90 гр/м2, самозалепваща лента – 10 бр./оп. - бял офсетов куб 90х 90, 95 % белота, 360 л. – 6 бр./оп. - тетрадки : = тетрадка, с твърди корици 200 листа, вестникарска хартия, широки редове 15 х 21 см, 1 бр./оп. = тетрадка, с твърди корици 200 листа, вестникарска хартия, широки редове 21 х 29 см, 1 бр./оп. – лв/оп както и всички останали артикули от предложения каталог на фирмата-изпълнител. Доставка на канцеларски материали ще се извършва франко сградите на Община Варна и подразделенията й по приложен Списък - Приложение 1 към настоящата документация за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197642, 30192000, 22850000

Описание:

Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Принадлежности за офиса
Класьори и аксесоари за тях

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
500000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението и документацията за участие в откритата процедура са одобрени с Решение № 3416/ 31.08.2012г. на Кмета на Община Варна.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 169 - 280027 от 04.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д12001574ВН / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.11.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС" АД, ЗПЗ, ул."Уста Кольо Фичето" 17, Р България 9009, Варна, Тел.: 052 579913, E-mail: sales_manager@offex.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 500000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгл. чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.01.2013 г.