00165-2012-0003
Технически редакции | ||
28.12.2012 14:46 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
28.12.2012 14:44 ч. : | 28/12/2012 14:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.12.2012 14:44 ч. : | 28/12/2012 14:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Радостина Колева, Маргаритка Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217538;02 9217610, E-mail: r.koleva@mon.bg, m.tzvetkova@mon.bg, Факс: 02 9217695
Място/места за контакт: Дирекция "Държавна собственост и обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.minedu.government.bg/left_menu/contracts/.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА
„Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства” по обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали, по проект BG051PO001-3.3.07-0001 "Ученически практики".
РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА
Рамково споразумение
Кооперация "Панда", район "Младост", бул. "Цариградско шосе" № 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879
НЕ
„Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства” по обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали, по проект BG051PO001-3.3.07-0001 "Ученически практики" по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" .
31.10.2014 г.
РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА
договорът е изпълнен
28.12.2012 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ
28.12.2012 г.
Възложител