00530-2012-0060
Технически редакции | ||
20.12.2012 14:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
20.12.2012 14:54 ч. : | 20/12/2012 14:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.12.2012 14:54 ч. : | 20/12/2012 14:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.12.2012 14:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Станислав Данчев - директор дирекция "Централно звено за връзка", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593252, E-mail: s.danchev@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Централно звено за връзка"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/ospage?id=207.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
Разработване и внедряване на електронен регистър за обезпечаване на дейността по административното сътрудничество с държавите-членки на ЕС при събиране на публични вземания – Информационна система “Взаимна помощ при събиране"
Предметът на поръчката е услуга по разработване и внедряване на електронен регистър за обезпечаване на дейността по административното сътрудничество с държавите-членки на ЕС при събиране на публични вземания – Информационна система “Взаимна помощ при събиране”, и включва следните дейности: Дейност 1 - бизнес-анализ и изготвяне на спецификация на ИС “Взаимна помощ при събиране”; Дейност 2 - дизайн на ИС “Взаимна помощ при събиране”; Дейност 3 - разработване (програмиране) на информационната система ИС „Взаимна помощ при събиране”; Дейност 4 - тестване на ИС “Взаимна помощ при събиране” в няколко итерации; Дейност 5 - миграция на данни; Дейност 6 - разработване на техническа и експлоатационна документация; Дейност 7 - обучение за системни администратори и крайни потребители за работа и поддържане на информационната система; Дейност 8 - внедряване на ИС “Взаимна помощ при събиране” в реална експлоатация. Изпълнителят следва да осигури 24-месечна гаранционна поддръжка на разработената ИС "Взаимна помощ при събиране", считано от въвеждането на системата в експлоатация.
72260000, 80570000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
02.11.2012 г.
3
"МУСАЛА СОФТ" ООД, ЕИК 130231932, р-н Изгрев, бул. „Драган Цанков” № 36, „Световен търговски център – Интерпред”, ет. 5, офис 505, Република България 1057, София, Тел.: 02 9695821, E-mail: musala@musala.com, Факс: 02 9695822
Интернет адрес/и:
URL: www.musala.com.
НЕ
ДА
Поръчката е възложена в изпълнение на Договор № А11-31-8/15.02.2012 г. сключен между НАП и УО на ОПАК за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
Плащането се извършва по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 дни след приключване на съответните дейности и приемане на съответните групи резултати, въз основа на двустранни приемо-предавателни протоколи и издадени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактури, подписани от координатора по договора, поетапно както следва: - І-ви етап - след приключване на дейност 2 – «Дизайн на ИС «Взаимна помощ при събиране», въз основа на приетите резултати от дейности 1 и 2, удостоверено с приемо-предавателни протоколи – в размер на 20 240 лв. (двадесет хиляди двеста и четиридесет лева) без включен ДДС и в размер на 24 288 лв. (двадесет и четири хиляди двеста осемдесет и осем лева) с включен ДДС; - ІІ-ри етап - след приключване на дейност 4 – «Тестване на ИС «Взаимна помощ при събиране» в няколко итерации» въз основа на приетите резултати от дейности 3 и 4 и 5, удостоверено с приемо-предавателни протоколи и подписване на приемо-предавателен протокол за приета ИС «Взаимна помощ при събиране» в готовност за внедряване в опитна експлоатация, ведно с предоставени изпълним код и документиран програмен код (source – code) на системата, – в размер на 51 704 лв. (петдесет и една хиляди седемстотин и четири лева) без включен ДДС и в размер на 62 044.80 лв. (шестдесет и две хиляди четиридесет и четири лева и осемдесет стотинки) с включен ДДС; - ІІІ-ти етап - след приключване на дейност 7 „Обучение на потребителите” – удостоверено с протокол – в размер на 7 000 лв. (седем хиляди лева) без включен ДДС и в размер на 8 400 лв. (осем хиляди и четиристотин лева) с включен ДДС; - ІV-ти етап - след приключване на дейност 8 «Внедряване на ИС «Взаимна помощ при събиране» в реална експлоатация въз основа на приетите резултати от дейност 6 удостоверено с приемо-предавателен протокол, и дейност 8 удостоверено с подписване на обобщен приемо-предавателен протокол – в размер на 37 168 лв. (тридесет и седем хиляди сто шестдесет и осем лева) без включен ДДС и в размер на 44 601.60 лв. (четиридесет и четири хиляди шестстотин и един лева и шестдесет стотинки) с включен ДДС, (остатъка от договореното съгласно чл.4, ал.1 възнаграждение). Независимо от поредността на реализиране и отчитане на резултатите, неизпълнението или неприемането от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на един или няколко от резултатите, включени във всяка от групите, които са основание за плащане, води до неприемане на цялата група.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788
Интернет адрес/и:
URL: www.scc.bg.
20.12.2012 г.