00530-2012-0108

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална агенция за приходите Варна, бул."Осми приморски полк" №128, За: Галина Ставрева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360515, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 303587

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на сглобяеми метални стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич и Шумен”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Варна, гр.Добрич, гр.Шумен
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на сглобяеми метални стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич и Шумен”. Доставката се извършва еднократно до 30 работни дни от сключване на договора. Плащането ще се извършва в срок до 60 календарни дни след представяне на фактура ведно с приемо-предавателен протокол за извършената доставка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39135100

Описание:

Стелажи за сортиране

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
42113.75 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение № 14-12/20.09.2012г. на Зам. Директор на ТД на НАП-Варна Уникален номер в регистъра на АОП 00530-2012-0108

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472104 от 28.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 500725 от 21.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 59 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на сглобяеми метални стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич и Шумен”.
V.1) Дата на сключване договора
06.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"МИС СИСТЕМИ 70" ЕООД ЕИК 2000051462, ул. „Морска сирена” № 20, ет.15 ап. 99, България 9002, Варна, Тел.: 052 301926, E-mail: office@mssystems.eu, Факс: 052 301926

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 50000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 42113.75 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор