00383-2012-0050

BG-Добрич: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община град Добрич, ул. "България" 12, За: Росица Маркова, Р. България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Място/места за контакт: Община град Добрич, ул. България №12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrich.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dobrich.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на велосипедна система по проект “Йовковият Добрич – съвременна туристическа дестинация“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: град Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на велосипедна система по проект “Йовковият Добрич – съвременна туристическа дестинация“ който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/3.1-03/2010/020. Велосипедната система ще се състои основно от 5 стоянки и 30 велосипеда и ще бъде разположена до всеки от петте туристически обекта на тематичния маршрут: Дом-паметник „Йордан Йовков”, където посетителят ще може да получи подробна информация в ТИЦ относно туристическите атракции в града, продуктите и маршрута; Къщата-музей „Йордан Йовков” – водеща атракция в проекта, до която може да се стигне по пешеходна или по обособена велоалея; Музея по нова и най-нова история; Етнографската къща. Маршрутът продължава през централната пешеходна улица на Добрич, която в момента е реконструирана и има обособена велосипедна алея до Етнографски комплекс „Старият Добрич”, където се намира Регионалния исторически музей с експозиция „Археология на Добруджа” и възстановка на старо школо. Велосипедната системата включва: 1. Велосипеди – 30 бр. 2. Спирки за наем на велосипеди – 5 бр. 3. Системни верижни ключалки – 30 бр. 4. Стойки – 50 бр. 5. Информационни колони – 5 бр.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34430000

Описание:

Велосипеди

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Велосипедната системата включва: 1. Велосипеди – 30 бр. 2. Спирки за наем на велосипеди – 5 бр. 3. Системни верижни ключалки – 30 бр. 4. Стойки – 50 бр. 5. Информационни колони – 5 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
151747.05 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

70


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие: Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: • парична сума в размер на 1 500 лeвa, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или • оригинал на банкова гаранция на същата стойност Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: • парична сума в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или • оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Банковата гаранция следва да бъде неотменима и безусловна, да бъде със срок не по-кратък от гаранционния срок на доставените стоки. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са описани в проекто договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено по проект “Йовковият Добрич – съвременна туристическа дестинация” по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-03/2010/020 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие” по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/020. Плащането на доставената стока се извършва от Възложителя в 10 /десет/ дневен срок от подписване на двустранен приемо–предавателен протокол и представянето на оригинална фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава Участниците в обединението представят споразумение/договор за обединяване. Споразумението/договорът за създаване на обединение следва да бъде представено в оригинал или заверено копие „Вярно с оригинала” и подписи на членовете на обединението на всяка страница. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението (консорциума) са отговорни, заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; че всички членове на обединението (консорциума) са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението (консорциума) трябва да определят едно лице, което да представлява обединението (консорциума) за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. В случай, че обединението има регистрация в регистър БУЛСТАТ, да се представи БУЛСТАТ на обединението. Когато не е приложено споразумение/договор за създаването на обединение или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата открита процедура и офертата му няма да бъде разгледана. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП, а именно: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; - има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; - има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 ЗОП. Когато не е приложено споразумение/договор за създаването на обединение или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата открита процедура. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал.1, точка 1, 4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т. 4, 5 и 6 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК 1. "Документи за подбор", в който се поставят документите, изисквани от възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците: 1. Оферта за участие – ОБРАЗЕЦ 1; 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 3. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър - съгласно Указанията за подготовка на офертата. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър; 4. Документ за гаранция за участие, в зависимост от формата, която участникът е избрал /парична сума или банкова гаранция / - оригинал на платежния документ или оригинал на банковата гаранция; 5. Сведения за участника – съгласно приложения към документацията ОБРАЗЕЦ 2; 6. Декларация по чл.47, ал.1 от ЗОП – съгласно приложения към документацията ОБРАЗЕЦ 3; 7. Декларация по чл.47, ал.2 от ЗОП – съгласно приложения към документацията ОБРАЗЕЦ 4; 8. Декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП – съгласно приложения към документацията ОБРАЗЕЦ 5; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване или не на подизпълнител – съгласно приложения към документацията ОБРАЗЕЦ 6; 10. Когато за изпълнение на обществената поръчка се предвижда участие на подизпълнител/и, се попълва Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – съгласно приложения към документацията ОБРАЗЕЦ 7; 11. Декларация за запознаване с условията на обществената поръчка – съгласно приложения към документацията ОБРАЗЕЦ 8; 12. Декларация за приемане клаузите на проекта на договора – съгласно приложения към документацията ОБРАЗЕЦ 9; 13. Документ за закупена документация – заверено копие; 14. Доказване на техническите възможности и/или квалификацията на кандидатите или участниците - съгласно Указанията за подготовка на офертата. ПЛИК 2. "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания: 1. Попълнено и подписано Техническо предложение - попълва се приложения към документацията образец ОБРАЗЕЦ 10. ПЛИК 3. "Предлагана цена", който съдържа: 1. Ценово предложение – попълва се приложения към документацията ОБРАЗЕЦ 11. Документите трябва да бъдат представени във вида и формата, посочени в указанията за подготовка на офертата. Непредставянето на някой от горепосочените документи е основание за отстраняване на участника!
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: .
Минимални изисквания: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 14. Доказване на техническите възможности и/или квалификацията на кандидатите или участниците: 14.1.Списък - декларация за техническите лица (собствени или наети) на трудов или граждански договор, ангажирани от участника за изпълнение на предмета на поръчката – попълва се приложения към документацията ОБРАЗЕЦ 12; За доказване на образованието и професионалната квалификация, участникът трябва да приложи за минимално изискуемото лице: копие на трудова /осигурителна/ книжка и/или трудов и/или граждански договор; копие от диплома, сертификат и/или удостоверение за проведено обучение от производителя на велосипедната система за монтаж и сервиз на системата; професионална автобиография. 14.2. Документ за произход, образци, брошури/проспекти, фотографски снимки, декларация за съответствие и технически спецификации на стоките, издадени от производителя, чиято автентичност трябва да бъде доказана при поискване от Възложителя; 14.3. За осъществяване на гаранционна поддръжка в гаранционния срок е необходимо участникът да представи Списък (по образец на участника) на сервиз/ите за ремонт на стоките, предмет на настоящата процедура, с приложен адрес, телефон и имейл за контакт; 14.4. Документи доказващи, че доставяната велосипедна система е безопасна за експлоатация.
Минимални изисквания: - Участникът трябва да разполага с наето на трудов или граждански договор минимум 1 /едно/ лице, преминало успешно обучение за монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на системата; - Участникът следва да представи минимум 1 образец, брошура/проспект, фотографска снимка, декларация за съответствие и техническа спецификация за доказване на съответствието на предлаганата велосипедна система с Техническото задание на Възложителя; - Участникът да посочи минимум един сервиз за осъществяване на гаранционната поддръжка в гаранционния срок; - Участникът да представи минимум един документ (декларация, протокол, сертификат или др.) за безопасността на доставяната велосипедна система. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните технически изисквания се прилагат за обединението като цяло. При участие на подизпълнител, минималните технически изисквания се прилагат съобразно вида и дела на неговото участие. В случай, че не отговаря на горните изисквания, Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обща предложена цена ; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок и условия на гаранцията; тежест: 15
Показател: Технически характеристики; тежест: 50
Показател: Срок на доставка; тежест: 15

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.01.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08:00 – 17:00 часа в Центъра за услуги и информация /ЦУИ/ в сградата на Община град Добрич, срещу документ за закупена документация в размер на 10 лева без ДДС или 12 лева с ДДС, внесени в касата на ЦУИ. Документацията може да бъде закупена и по банков път, като цената на документацията следва да бъде преведена по следната сметка на Община град Добрич в Общинска банка АД, клон Добрич: IBAN: BG 06 SOMB 9130 8410 000644 BIC: SOMBBGSF Код за вид плащане: 447000 Възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, след получаване на копие от платежния документ по факс (058/600162) или на e-mail: n_velikov@dobrich.bg или s_encheva@dobrich.bg, с посочени данни за фактура, телефон, факс и актуален адрес, на който да бъде изпратена тръжната документация. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.01.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.01.2013 г.  Час: 10:00
Място

град Добрич, Община град Добрич, етаж 2, Малка заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено по проект “Йовковият Добрич – съвременна туристическа дестинация” по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-03/2010/020 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие” по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/020.

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът от 52 дни е намален със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електроне вид възложителят ще предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на посочения в обавлението Интернет адрес - http://www.dobrich.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице по реда на чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община град Добрич, ул. България, № 12, Р. България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Интернет адрес/и:

URL: www.dobrich.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.12.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ