Версия за печат

00165-2012-0032

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. Княз Дондуков 2А, За: Атанас Атанасов; Петър Пачев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217450; 02 9217664, E-mail: a.atanasov@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: Дирекция ДСОП и дирекция ССД

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Услуги по абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили, собственост на Министерството на образованието, младежта и науката”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Услугaта по абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили, собственост на Министерството на образованието, младежта и науката включва текуща поддръжка и ремонт на ведомствения автопарк на 16 бр. МПС: Шкода Супърб – 1 бр.; Шкода Октавия – 2 бр.; Хюндай Соната - 2 бр.; Ситроен Ц5 - 4 бр.; Фолксваген Пасат - 1 бр.; Форд Галакси - 1 бр.; Тойота Корола - 1 бр.; Ситроен Джъмпер - 2 бр.; Пежо Боксер - 2 бр.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на дейностите, предмет на поръчката, които могат да бъдат възлагани на изпълнителя, е в зависимост от възникналите през периода на действието на договора потребности на възложителя

Прогнозна стойност без ДДС
240000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: Гаранцията за участие е в размер на 1 000 /хиляда/лв., като участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: - парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура с предмет: „Услуги по абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили, собственост на Министерството на образованието, младежта и науката”; - банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Гаранциите за участие се освобождават по реда и при условията на чл. 61 и 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение: Гаранция за изпълнение е 2 % от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка, като участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение измежду следните възможности: - парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101; - банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път, в български лева. Условията на плащане са посочени в проекта на договор, които е приложение към документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, договора се сключва след като изпълнителя представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за регистрация като юридическо лице. В удостоверението се посочват всички данни за новосъздаденото юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да се представи в запечатан плик, в който да са приложени три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика. Върху запечатания плик с офертата участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и актуален факс и електронен адрес, както следва: Наименование, адрес, телефон и факс и електронен адрес на участника и следното означение: За участие в открита процедура за сключване на договор с предмет: „Услуги по абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили, собственост на Министерството на образованието, младежта и науката”. 1. Пликът с офертата следва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 с надпис „Документи за подбор”; плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”; плик № 3 с надпис „Предлагана цена”. 1.1. плик № 1 с надпис „Документи за подбор” следва да съдържа: 1.1.1. копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му, а ако е физическо лице – копие от документ за самоличност; 1.1.2. оферта, попълнена съгласно Образец № 1, приложен към утвърдената документация; 1.1.3. документ за гаранция за участие; 1.1.4. копие от документ за закупена документация за участие в откритата процедура; 1.1.5. удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ, в случай че участникът подлежи на регистрация в този регистър на основание чл. 3 от Закона за регистър БУЛСТАТ /не се отнася за неперсонифицираните обединения, а за членовете им, когато те подлежат на вписване в регистъра/; 1.1.6. удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС /не се отнася за новоучредените обединения/; 1.1.7. доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени в обявлението; 1.1.8. доказателства за техническите възможности и квалификация, посочени в обявлението; 1.1.9. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 т. 1, букви от "а" до "д" вкл., т.2 и т. 3 от ЗОП; 1.1.10. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, като се отстранява от процедурата участник, по отношение на който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП; 1.1.11. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; 1.1.12. документите, свързани с участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 1.1.13. декларация за приемане на условията в проекта на договор; 1.1.14. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 1.2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: 1.2.1. документ, попълнен в съответствие с образец, приложен към документацията – Предложение за изпълнение на поръчката (Техническа оферта); 1.2.2. декларация от участника, че доставяните и монтирани резервни части, материали и консумативи ще съответстват на марката и модела на съответния автомобил и ще бъдат оригинални, нови и неупотребявани, както и че ще притежават сертификат за произход и качество от производителя или от негов официален представител - в свободен текст; 1.2.3. декларация от участника, че абонаментното техническо обслужване и ремонта на служебните автомобили предмет на настоящата поръчка, ще се извършват съгласно предписанията на производителя за съответната марка – в свободен текст; 1.2.4. декларация от участника за наличие на собствена сервизна база на територията на гр. София с посочен адрес – в свободен текст; 1.2.5. декларация, удостоверяваща работното време на участника /не по-малко от 8 (осем) часа в денонощието/ – в свободен текст; 1.3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена” следва да съдържа попълнена Ценова оферта съгласно образеца, приложен към документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. заверени от регистриран одитор (в случай, че финансовият отчет на участника подлежи на независим финансов одит) счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от последните три години (2009, 2010 и 2011), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е посочил ЕИК и при положение, че изискваните части от годишния му финансов отчет са видими чрез търговския регистър, не е необходимо те да бъдат прилагани в офертата. Участниците – физически лица, представят подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от трите години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.); 2. информация – справка за оборота на участника, който се отнася до предмета на поръчката за последните три години (2009, 2010 и 2011), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, попълнена съгласно образец, приложен, приложен към настоящата документация; Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/, изпълнението на изискванията се доказва общо от участниците в обединението. За тази цел всеки участник в обединението представя съответните изходящи от него документи, а съответните показатели на всеки член се сумират, за да се постигне общата стойност съобразно посочените изисквания.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва за последните три календарни години (2009, 2010 и 2011) да е реализирал оборот, който се отнася до предмета на поръчката не по-малък от 200 000 (двеста хиляди) лева без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. справка-декларация, съдържаща списък на договори, които се отнасят до предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано до крайния срок на получаване на оферти, попълнена съгласно приложен образец към документация, в която са отразени данни за стойностите, датите и възложителите по договорите. Към справката участникът представя препоръки /референции/ за добро изпълнение на поне 2 (два) договора с предмет, който се отнася до предмета на настоящата поръчка, съдържащи положителната оценка на възложителите относно качеството на извършените дейности; 2. Декларация за техническото оборудване попълнена съгласно приложен образец към документация; 3. Валиден сертификат за въвеждане на система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентна); 4. Декларация, съдържаща списък на сервизните специалисти/техническите лица/, отговарящи за изпълнение на поръчката попълнена съгласно приложен образец към документация. Към декларацията участникът представя копия на заверени трудови договори на посочените в списъка специалисти/техническите лица и документи, удостоверяващи професионалната им квалификация да извършват техническото обслужване и ремонт на автомобили. Обединението /сдружението/ трябва да отговаря колективно на всички изисквания. За тази цел съответните показатели на всеки член се сумират, за да се постигне общата стойност съобразно посочените изисквания. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания за технически възможности и квалификация се отнасят за обединението като цяло.
Минимални изисквания: 1.През последните три години, считано до крайния срок за получаване на оферти участниците трябва да са изпълнили успешно не по-малко от 2 (два) договора с предмет, който се отнася до предмета на настоящата поръчка, и за изпълнението им да разполагат с положителни референции от възложителите; 2. Сервизът да разполага със стенд за регулиране на преден и заден мост; спирачен стенд; стенд за електронна компютърна диагностика на мотор-компютри и двигатели; подемник за ремонт на ходова част; уреди за дефектация и пълнене на автомобилни климатични инсталации; 3. Всеки участник в откритата процедура трябва да е въвел система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентна); 4. Всеки участник в откритата процедура трябва да разполага със сервизни специалисти/техническите лица, отговарящи за изпълнение на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена за един човекочас с максимална оценка; тежест: 40
Показател: Предложен гаранционен срок на извършените ремонти; тежест: 20
Показател: Предложена отстъпка от цената на вложените резервни части; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.01.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата се превежда по следната банкова сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: BIC BNBGBGSD IBAN BG50BNBG96613000149101, БНБ ЦУ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.01.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.01.2013 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на Министерството на образованието, младежта и науката, гр. София, бул. Княз Дондуков № 2А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.12.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ