00283-2012-0015
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.11.2012 16:13 ч. : | 09/11/2012 16:03 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.11.2012 16:13 ч. : | 09/11/2012 16:03 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Банско: 24 - Образователни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Банско, област Благоевград, община Банско, град Банско, площад "Никола Вапцаров" 1, За: Сашка Въчкова - Зам. Кмет на община Банско, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Сашка Въчкова - Зам. Кмет на община БанскоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bansko.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Дейности за информация и публичност», в изпълнение на проект 10-25-8/06.06.2012 г. „Идентифициране и внедряване на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси чрез обмяна на опит и практически знания между община Банско и община Кройдън» с бенефициент община Банско, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнителят, осъществяващ изпълнение на Дейности за информация и публичност по проект: №10-25-8/ 06.06.2012г., „Идентифициране и внедряване на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси чрез обмяна на опит и практически знания между община Банско и община Кройдън», е длъжен да осигури следните услуги : Организация и провеждане на 2 (две) конференции; Изработване на банери и рекламни материали; Изработване, окомплектоване и разпространение на информационни материали за участниците в конференциите; Публикуване на съобщения в печатни и електронни медии. Публикуване на информация на интернет страницата на община Банско за прогреса на проекта
80500000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Дейност 1. Провеждане на откриваща конференция Откриващата конференция трябва да бъде бъде организирана в 15 дневен срок от подписване на договора с Изпълнителя. Конференцията трябва да е с продължителност не по-малко от 2 часа, като започне преди обяд. Участници в конференцията ще бъдат представители на общинската администрация, общинския съвет, партньора, на юридически лица с нестопанска цел, на бизнеса и представители на медиите. Задачата на конференцията е да представи проект,№10-25-8/ 06.06.2012г., „Идентифициране и внедряване на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси чрез обмяна на опит и практически знания между община Банско и община Кройдън» , неговите цели, основни дейности и очаквани резултати. Дейност 2. Провеждане на заключителна конференция Изпълнителят трябва да организира и проведе заключителна конференция за 25 участника. Конкретната дата за провеждане на конференцията се определя след съгласуване с Възложителя. Конференцията трябва да е с продължителност най-малко 2 часа, като започне преди обяд. Участници в конференцията ще бъдат представители на общинската администрация, общинския съвет, на юридически лица с нестопанска цел, на бизнеса и представители на медиите. Дейност 3: Подготовка и публикуване на общо 6 бр. съобщения в национални/или регионални печатни и/или електронни медии – 3 в началото на проекта за запознаване с неговите цели и очаквани резултати, и 3 в края на проекта за представяне на постигнатите резултати – най-малко 6(шест) рекламни съобщения от които 4 в електронни и 2 в печатни медии
Срокът за изпълнението на договора е не по-късно от 06.10.2013 година. (Забележка: В случай на промяна (удължаване) на срока от страна на УО на ОПАК, срокът на договора се съобразява с новата дата, определена от УО на ОПАК). Междинните срокове за изпълнение на отделните дейности и последователността на изпълнението им се уговарят с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след започване изпълнението на основните дейности по проекта, за които е обявена отделна обществена поръчка. Срокъг за организиране на откриващата конференция е десет работни дни от подписване на настоящия договор, освен ако Възложителят прецени да е по-дълъг, с оглед конкретни обстоятелства, които следва да се вземат предвид.Страните подписват съгласувателни протоколи за датите, на които се насрочват откриващата и закриващата конференции.
06.10.2013 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за изпълнение в размер 3 % от стойността на поръчката без ДДС се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. в) когато гаранцията за изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Община Банско: IBAN: BG36 FINV 9150 33BG N0M1 YP BIC код: FINVBGSF Банка: „ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА” АД г) условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 239.17 лева. Гаранцията за участие може да се представи под формата на парична сума, внесена по банков път или под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност 90 дни от крайната дата за представяне на офертите. В банковата гаранция следва да са посочени условията, при които тя може да се усвои, а именно, ако участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума - по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Банско: Титуляр: Община Банско IBAN: BG 36FINV915033BGN0M1YP BIC: FINVBGSF Банка:„Първа инвестиционна банка” АД При представяне на гаранцията под формата на парична сума или под формата на банкова гаранция, изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи документ за внесена гаранция за участие. или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Банско, че е със срок на валидност 90 дни от крайната дата за представяне на офертите и че е за настоящата обществена поръчка. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по договора по банков път в български лева в срок от 20 (двадесет) работни дни след приемане без забележки на изпълнението на съответните дейности и постигнатите резултати, удостоверено със съответните констативни протоколи съгласно техническото задание на поръчката, по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ а) Авансово плащане не се дължи; б) Междинни плащания се извършват след приемане на извършената работа съгласно договора, както следва: - в размер на 40 % от стойността на договора, след отчитане на дейностите за всяка от конференциите с подписани между страните двустранен констативен протокол за приемане изпълнението за съответната конференция и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. - след приемане на публикувани статии с подписан между страните двустранен констативен протокол и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. в) Общият размер на междинните плащания не може да надвишава 80% от цената по договора г) Окончателно плащане в размер на 20 % от цената по договора се извършва след приемането и одобряването на заключителния доклад за изпълнението на договора и подписване на окончателен двустранен констативен протокол без забележки и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (4) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сумите за плащанията по договора в срок до 20 (двадесет) работни дни от датата на представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на съответния двустранен констативен протокол и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Когато участникът е обединение на юридически и/или физически лица се представят документи съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП. се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. - Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият – при участници обединения. В този случай, участниците в обединението сключват споразумение и представят пълномощно (ако това не се съдържа в договора за създаване на обединението), че дадено лице от обединението е упълномощено да представлява лицата в обединението, във връзка с провежданата процедура, да получава документи за и от името на всеки член на обединението, да подписва и представя общите за обединението документи по процедурата за възлагане на конкретната обществена поръчка (в противен случай тези документи се подписват от всеки член в обединението); че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение
Участниците следва да разполагат най-малко с 3 (трима) експерти, с които имат сключени трудови или граждански договори, осигуряващи участие на тези експерти в изпълнение на обществената поръчка. В екипа на участника трябва да бъдат включени най-малко следните експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация, за изпълнението на дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка: а) Ключов експерт, който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка. Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна, ако е придобита в чужбина, притежаващ професионална квалификация сходна на предмета на настоящата поръчка. - участие в поне 1 проект, финансиран от ЕС или друг донор, опит в провеждането на рекламни кампании, включващи организиране на конференции и/или семинари и/или кръгли маси, медийно отразяване и други подобни. б) Ключов експерт, който да отговаря за подготовката и провеждането на конференциите и подготовката на статиите. Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на журналистиката, масовите комуникации, връзки с обществеността, реклама или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области - участие в поне 1 проект с финансиран от ЕС или друг донор, опит в провеждането на рекламни кампании, включващи организиране на конференции и/или семинари и/или кръгли маси, медийно отразяване и други подобни. в) технически сътрудник/сътрудници Не се изисква конкретно образование и опит. *** Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката при условие, че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица Забележка: По своя преценка Участникът може да предложи в своята оферта допълнителни експерти (неключови), които да подпомагат дейността на задължителните ключови експерти.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цената на документацията е 5.00 лв. без ДДС;Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината: IBAN:BG16FINV915084BGNOM1Z5, BIC:FINVBGSF; код за вид плащане 447000; при банка: "Първа инвестиционна банка" АД;Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място,преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адреса на управление на община Банско - гр. Банско, п.к. 2770, площад "Никола Вапцаров" №1, партерен етаж, Община Банско, "Фронт офис", след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.
Български
90
Община Банско, гр. Банско, Общинска Администрация - Банско, площад "Никола Вапцаров"№1р ешьэ 2 - "Ритуална зала".
Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при отваряне на офертите;
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Поръчката се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки да осигури публичност и информираност по финансирането на проект №10-25-8/ 06.06.2012г., „Идентифициране и внедряване на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси чрез обмяна на опит и практически знания между община Банско и община Кройдън»
16.Декларация за приемане на условията в проекта на договора, съгласно чл. 56, ал. 1, т.12 от ЗОП (прилага се декларация свободен текст или това обстоятелство следва да се декларира в офертата, съгласно приложения образец към документацията);17.Техническо предложение. В Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” се поставя – Техническо предложение за изпълнение на поръчката – по образец Приложение № 2; 18.14. Предлагана цена за изпълнение на поръчката – в оригинал. Подготвя се от участника по образеца за „Предлагана цена” (Приложение № 3). Този документ задължително се поставя в Плик № 3 „Предлагана цена”. Процедурата попада в праговете по чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП. Обявлението е изпратено по електронен път и от датата на побликуване на обявлението в електронен вид, Възложителя предоставя пълен достъп по електронен път до документацията на посочения интернет адрес - www.bansko.bg в "Конкурси, търгове и обяви" , което обуславя предвидените съкратени срокове.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на Възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на Възложителя, с което се възпрепядства достъпът или участието в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал.7 и ал. 8 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал. 6; Жалба се подава на български език едновременно до КЗК и Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
09.11.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ