00017-2012-0009
Технически редакции | ||
22.10.2012 16:37 ч. : | 22/10/2012 16:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.10.2012 16:37 ч. : | 22/10/2012 16:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Берковица: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Берковица, Община Берковица, гр. Берковица п.к. 5350, пл. Йордан Радичков 4, За: Златина Петрова - координатор проект, РБългария 3500, Берковица, Тел.: 0953 89128, E-mail: petrova.z@berkovitsa.com, Факс: 0953 88420
Място/места за контакт: Община БерковицаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.berkovitsa.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ/И ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ (СМР) ПО ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТ BG161PO001/4.1-03/2010/069 „ПОДОБРЯВАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ИНФРАСТРУКТУРА В ОБЩИНА БЕРКОВИЦА ЧРЕЗ ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ”, по обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ІІІ ОУ „Иван Вазов” – ремонт на покрива, подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация, изграждане на газова отоплителна система, ремонт на електрическата система. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 – Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Пролетна дъга” - подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Малина” - поставяне на топлоизолация, ремонт на отоплителна инсталация.
Възлагане на обществена поръчка
1.Предмет на настоящата обществена поръчка е “ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ/И ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ (СМР) ПО ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТ BG161PO001/4.1-03/2010/069 „ПОДОБРЯВАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ИНФРАСТРУКТУРА В ОБЩИНА БЕРКОВИЦА ЧРЕЗ ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ”,по обособени позиции в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ),които включват ремонт на покрив, подмяна на дограма,поставяне на топлоизолация,ремонт на отоплителна инсталация,ремонт на електрическа система
45200000, 45261100, 45300000, 45310000, 45321000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обществената поръчка е по три обособени позиции и обхваща СМР на описаните по-долу обекти. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ІІІ ОУ „Иван Вазов” – предвижда се ремонт на покрива, подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация, изграждане на газова отоплителна система, ремонт на електрическата система. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 – Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Пролетна дъга” - предвижда се подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Малина” - предвижда се поставяне на топлоизолация, ремонт на отоплителна инсталация.
НЕ
180
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в следните размери: За Обособена позиция №1 – 3 808,08 лв. (три хиляди осемстотин и осем лева и 08 ст.); За Обособена позиция №2 – 1 541,21 лв. (хиляда петстотин и четиридесет и един лева и 21 ст.); За Обособена позиция №3 – 970,15 лв. (деветстотин и седемдесет лева и 15 ст.). Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по желание на Участника в една от следните форми: Гаранция за участие под формата на парична сума, плaтима по следната банкова сметка на Възложителя: Банка: БАНКА УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД Филиал Берковица IBAN: BG13UNCR70003301006351 ВIС: UNCRBGSF или в брой на касата в ЦУИГ в сградата на общинска администрация Берковица. Оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя, по образеца в Приложение №5, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават от Възложителя по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на обществената поръчка/обособената позиция без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на Участника в една от следните форми: гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Възложителя: Банка: БАНКА УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД Филиал Берковица IBAN: BG13UNCR70003301006351 ВIС: UNCRBGSF или в брой на касата на ЦУИГ в сградата на общинска администрация Берковица. Оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя, по образеца в Приложение №6 и със срок на валидност най-малко 6 месеца след подписване на окончателния протокол, установяващ изпълнението на договора. Гаранцията за изпълнението на договора е валидна в срок до 30 (тридесет дни след подписването на окончателния протокол за изпълнението на договора) и се освобождава след 6 /шест/ месеца от датата на въвеждане на обекта в експлоатация в съответствие с условията на проекто-договора.
1.Плащанията по настоящия договор се извършват по банков път както следва: 1.1.Авансово плащане към Изпълнителя - 20 % от стойността на договора за изпълнение на обособената позиция и се осъществява в срок от 2 месеца след сключване на договора. 1.2. Междинни плащания на изпълнените СМР - въз основа на двустранен протокол /акт обр.19/ и фактура на Изпълнителя, по действителни количества извършени СМР и твърди единични цени от офертата, в срок до 3 месеца от представяне на документите. 1.3. Общият размер на авансовото и междинното/междинните плащания не трябва да надвишава 75 % от сумата по настоящия договор. 1.4. Последното плащане на изпълнените СМР се извършва в срок до 5 месеца след въвеждане на обекта в експлоатация. 2. Преди плащане Възложителят извършва документална проверка и проверка на място на СМР за удостоверяване извършването на заявените за плащане дейности, базирана на настоящия договор и/или други приложими документи. Всяка документална проверка и проверка на място, се документира надлежно с протокол за извършената проверка, който остава на съхранение при Възложителя до 3 години след приключване на ОП «Регионално развитие». 3.За извършване на плащанията Изпълнителят изготвя фактура, която следва да съдържа следната задължителна информация: Получател: ОБЩИНА БЕРКОВИЦА Адрес: ул.Йордан Радичков №4 ЕИК 000320559, представлявана от Димитранка Замфирова Каменова – Кмет на Община Берковица Получил фактурата: Димитранка Замфирова Каменова Номер на документа, дата, място В описателната им част задължително трябва да е включен и следния текст: ”Разходът е по проект “ Подобряване на образователната инфраструктура в община Берковица чрез въвеждане на мерки за енергийна ефективност ”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-03/2010 на ОПРР.
Когато участникът е обединение (консорциум), участниците в обединението трябва да сключат договор/споразумение помежду си. 1. Договорът трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на настоящата обществена поръчка; - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата; - водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - водещия член на обединението/консорциума отговаря за изпълнението на обществената поръчка; - обединението/консорциумът е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка и всички членове на обединението са задължени да оста¬нат в него до окончателното изпълнение на поръчката; - всички членове на обединението - консорциума са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, до края на гаранционния срок съгласно подписания договор за изпълнение па настоящата обществена поръчка, независимо oт срока, за който е създадено обединението. 2. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Когато Участникът е обединение/консорциум, но не представи договора/ споразумението за създаването на обединението, или в представения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия, или съставът на обединението е променен след подаването на офертата - Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
Участник, при който са налице едно или повече от следните обстоятеслтва ще бъде отстранен от участие в процедурата: - който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реа- билитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или оси-гурителната система (включително изпиране на пари) по чл.253 - 260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл.301 - 307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от НК; е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.108а от НК при възлагане на обществени поръчки по чл.3, ал.2 - който е обявен в несъстоятелност; - който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; - при който лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП, включително и прокуристите, когато има такива, са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, тази забрана се отнася за прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България, съответ¬но територията на държавата, в която се провежда процедурата при Възложител по чл.7, т.2 от ЗОП; - който е сключил договор е лице но чл. 21 или 22 от ЗПУКИ; - който с декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг Участник; - който не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие. - който е в открито производство по несъстоятелност; или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че Участникът е чуждестранно лице се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или Участникът или Участникът с преустановил дейността си; - който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл.3, ал.2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; - който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; - който има парични задължения към държавата или към община Берковица по смисъла на чл.162, ал.2 т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс (ДОПК), установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която Участникът е установен. - който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. - който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки 1.7. Всеки Участник в процедурата удостоверява отсъствието на посочените обстоятелства в т.1.3, т.1.4, т.1.5 и т.1.6 от този раздел с дек¬ларация в съответствие с правилата, предвидени в чл.47, ал.4 от ЗОП. При подписване на договора за обществена поръчка Участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи всички необходими документи за удостоверяване липсата на изброени¬те обстоятелства от съответните компетентни органи.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
1.Заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие чрез плащане в брой на касата на Община Берковица, пл. «Йордан Радичков» 4, или по банков път по сметка на Община Берковица: ОББ АД IBAN BG35UBBS80028413870905 BIC UBBSBGSF вид плащане 447000. Документацията се получава с стая 208 на Община Берковица след представяне на платежен документ, всеки работен ден от 8.30ч до 17.00 ч. При поискване от заинтересовано лице, Възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. Документацията може да бъде закупена лично от заинтересованото лице или негов упълномощен представител. При закупуване на Документацията чрез куриерска служба, заинтересованото лице следва да упълномощи лицето, което ще я получи Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя на заинтересованото лице след представяне на платежен документ, че документацията е заплатена.
Български
360
в сградата на община Берковица, пл. "Й.Радичков № 4
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013 г. Договор с номер BG161PO001/4.1-03/2010/069 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по проект "Подобряване на образователната инфраструктура в община Берковица чрез въвеждане на мерки за енергийна ефективност”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване по реда на тази глава подлежи всяко решение на възложителите по процедура за: 1. възлагане на обществена поръчка, включително чрез прилагане на рамково споразумение, динамична система за доставки или система за предварителен подбор; 2. сключване на рамково споразумение; 3. създаване на динамична система за доставки или система за предварителен подбор; 4. конкурс за проект. (2) Решенията по ал. 1 се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. (3) На обжалване по реда на тази глава подлежат и решенията по чл. 119м, ал. 2. (4) На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по ал. 1. (5) Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 или чл. 86, ал. 3,от ЗОП или на договаряне без обявление; 3. получаване на решението по чл. 79, ал. 12, чл. 83г, ал. 11, чл. 83ж, ал. 1, чл. 88, ал. 11, чл. 93ж, ал. 4, чл. 106, ал. 4 и чл. 119м, ал. 2 от ЗОП 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. (6) Срокът за обжалване на решението по ал. 5, т. 1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3.от ЗОП (7) Жалбата по ал. 4 се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. (8) Жалба може да се подава от: 1. (всяко заинтересовано лице - в случаите по ал. 5, т. 1, 2 и 5, ал. 6 и 7; 2. всеки заинтересован кандидат в процедурата - в случаите по ал. 5, т. 3 и ал. 7; 3. всеки заинтересован кандидат или участник - в случаите по ал. 5, т. 4 и ал. 7.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
22.10.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ІІІ ОУ „Иван Вазов”-предвижда се ремонт на покрива, подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация, изграждане на газова отоплителна система, ремонт на електрическата система
45214200
Описание:
предвижда се ремонт на покрива, подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация, изграждане на газова отоплителна система, ремонт на електрическата система
Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Пролетна дъга” - предвижда се подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация.
45214100
Описание:
- предвижда се подмяна на дограма и поставяне на топлоизолация, ремонт на отплителна инсталация.
Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ЦДГ „Малина”- предвижда се поставяне на топлоизолация, ремонт на отоплителна инсталация.
45214100
Описание:
- предвижда се поставяне на топлоизолация, ремонт на отоплителна инсталация.