Версия за печат

00165-2012-0027

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Павлинка Ламбова, България 1000, София, Тел.: 02 9217612, E-mail: p.lambova@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: Дирекция "Държавна собственост и обществени поръчки"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: ирекция "Канцелария и административно обслужване"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на скрининг тест, обучение на логопеди и психолози, провеждане на скрининг тест и анализ на резултатите”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: На територията на цялата страна.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Избор на скрининг тест, обучение на логопеди и психолози, провеждане на скрининг тест и анализ на резултатите” по проект BG051РО001-4.1.07 „Включващо обучение” по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническата спецификация - образец № 9.1 от документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
168000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1200 /хиляда и двеста/ лева без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, която се представя преди сключване на договора, в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране: от Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" - проект BG051PO001-4.1.07 „Включващо обучение”. Плащане: по банков път, в български лева, при следните условия и ред, отразени в договора за обществена поръчка: Чл. 3.(1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена в размер на цифром...........(словом:.........................) лева без ДДС и .......... размер на цифром...........(словом:............................) лева с ДДС, съгласно ценовото му предложение – Приложение № 10 към настоящия договор за услугите, предмет на договора. (2) Определената цена е окончателна и включва всички разходи по изпълнение на услугата за целия срок на договора. (3) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ действително изпълнените и приети услуги, но не повече от предвидените за изпълнението на предмета на договора. (4) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва авансово плащане в размер на 20% (двадесет процента) от цената по чл.3, ал. 1 възлизаща на ..............(словом:...............) лева без ДДС и ......... (словом:................) лева с ДДС в срок до 10 дни от датата на сключване на настоящия договор и представяне на проформа фактура. Плащането се извършва след представяне на гаранция под формата на парична сума или банкова гаранция, покриваща цялата стойност на аванса, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока по чл. 2 от договора. (5) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва междинно плащане в размер на 20% (двадесет процента) от цената по чл.3, ал. 1 /след приспадане стойността на аванса по ал. 4/ в срок до 10 дни, по банков път на посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка, след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на междинен доклад на хартиен и електронен носител за резултатите от изпълнение на дейностите след приключване на първото тримесечие, придружителни документи и данъчна фактура. (6) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно (изравняващо) плащане в размер до 60% от цената по чл. 3, ал. 1, покриващо разликата между изплатените суми по ал. 4 и ал. 5 и окончателната стойност на изпълнените дейности, предмет на настоящия договор, в срок до 15 работни дни, по банков път на посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка, след приемането им от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с двустранно подписан приемно-предавателен протокол, придружителни документи и данъчна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК № 1 – „Документи за подбор” (1) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника – Образец № 2; (2) Кратка анотация/кратко представяне за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката; (3) Оферта – Образец № 1; (4) Административни сведения – Образец № 3 ; (4а) Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата. (5) Декларация за приемане условията на договора и поръчката (Образец № 17). Когато участникът е обединение, декларацията се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, декларацията се представя и за тях. (6) Регистрационни документи на участника: Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, заверено „Вярно с оригинала” с подпис и печат, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участникът е физическо лице – копие от документа за самоличност. За юридически лица и ЕТ, които не са регистрирани по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР), се представя: • копие от документа за първоначална съдебна регистрация; • валидно удостоверение за актуално състояние – оригинал. Когато участникът не представи ЕИК, освен копие от документа за регистрация, прилага и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър). Чуждестранните лица представят съответен документ, еквивалентен на посочените, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, който се представя в официален превод*. За допускане до участие в процедурата на кандидатите или участниците, установени в друга държава – членка на Европейския съюз, възложителят няма право да изисква набавянето на сертификат или документ за регистрация от административен орган, ако те представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени. Представените документи (за юридическо лице), следва ясно да посочват лицата, участващи в управлението на дружеството. Забележка: В случай че в управителните и контролни органи на участника има юридически лица, в офертата си участникът прилага следните документи: Ако юридическото лице, член на управителен или контролен орган, не е пререгистрирано по реда на ЗТР – валидно удостоверение за актуално състояние; Ако юридическото лице, член на управителен или контролен орган е пререгистрирано по реда на ЗТР – се представя извлечение от Търговския регистър или ЕИК; • За физически лица – копие от документа за самоличност. • За чуждестранните лица – съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в официален превод. Забележка: Всички документи, представени на чужд език , следва да са придружени от официален превод* на български език. (7) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. (8) Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да ги представлява, да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението), с изключение на случаите, когато това упълномощаване е извършено в самото споразумение; (9) Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка заверено „Вярно с оригинала”, с подпис и печат или оригинал на банковата на банковата гаранция за участие; (10) Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП (Образец – № 4); (11) Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП (Образец – № 5); (12) Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (Образец – № 6); (13) Доказателства за икономическо и финансово състояние; (14) Доказателства за техническа възможност и квалификация за изпълнение на поръчката; (15) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. Заверено копие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за последните три години – 2009, 2010 и 2011 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с положителен финансов резултат. 2. Информация за общия оборот, сходен с предмета на поръчката, за последните три години – 2009, 2010 и 2011 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Икономическо и финансово състояние. 1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: а) Участникът трябва да има минимален оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката, за предходните три приключени финансови години (2009, 2010 и 2011 г.) общо или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от 180 000 (сто и осемдесет хиляди) лева без ДДС. Сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с оценка и анализи на програми, изготвяне на ръководства, методологии, методики за изпълнение на програми, апробация на методики, модели, програми и подобни, изотвяне на уеб базирани платформи за осигуряване изпълнението на проекти в сферата на образованието – попълнени данни в Образец 13. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Технически възможности и квалификация на участника за изпълнение на поръчката по чл. 51 от ЗОП . 1. Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1.1. списък на основните договори, сходни с предмета на настоящата поръчка изпълнени през последните три години /2009, 2010 и 2011 г./– доказва се с Образец 13 от документацията. 1.2. Препоръки за добро изпълнение – мин. 3 бр. от други възложители. 1.3. Списък на обучителите – съгласно образец № 15. 1.4. Професионална автобиография – съгласно образец № 16;
Минимални изисквания: Технически възможности и квалификация на участника за изпълнение на поръчката по чл. 51 от ЗОП . 1. Участникът трябва да има през последните три години /2009, 2010 и 2011 г./ изпълнени или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /самостоятелно или консорциум/обединение, минимум три договора с включени дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка. 2. Препоръки за добро изпълнение – мин. 3 бр. от други възложители, в които да са посочени стойност и срок на изпълнение на договора, както и дали той е изпълнен качествено – доказва се със заверени от участника копия на препоръки и други документи. 3. Участникът трябва да представи екип от ключови експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услугата (обучение на специалисти). 4. Изисквания към екипа от ключови експерти – обучители (минимален брой 15): 4.1. Изисквания към ръководителя на екипа от ключови експерти – извършва координиране и контрол на дейностите. Квалификация и образование – образователно-квалификационна степен „магистър” по специалност логопедия, „магистър” по специалности от професионалните направления: психология, теория и управление на образованието, педагогика. Общ професионален опит: минимум 10 години трудов стаж по специалността. Доказва се с копие от трудова книжка, копия от трудови и/или граждански договори. Специфичен професионален опит: 18 месеца опит в управление и/или координиране на проекти в областта, съответстваща на предмета на обществената поръчка. Доказва се с копия от документи, удостоверяващи опита. Професионална автобиография – съгласно образец № 16; 4.2. Изисквания към обучителите: Квалификация и образование – образователно-квалификационна степен „магистър” по специалност логопедия, „магистър” по специалности от професионалните направления: психология, теория и управление на образованието, педагогика. Общ професионален опит: минимум 5 години трудов стаж по специалността. Доказва се с копие от трудова книжка, копие от трудови и/или граждански договори. Специфичен професионален опит: минимум 50 часа опит в обучение в област съответстваща на предмета на обществената поръчка. Доказва се с копия от документи, удостоверяващи опита. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не докаже, че отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. Избор на скрининг тест (П1) по дейност 1; тежест: 60
Показател: 2. Описание на изпълнението на дейности 2, 3 и 4 съгласно Техническата спецификация и план за работа – (П2); тежест: 40
Показател: Финансова оценка – ФО; тежест: 100

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 472791 от 29.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.10.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София.При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.11.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.11.2012 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на образованието, младежта и науката

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект BG051РО001-4.1.07 „Включващо обучение” по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.

VI.3) Допълнителна информация

1. КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА (КО) на офертата Оценката се извършва по посочените показатели и съгласно следната формула: КО = ТО х 60% + ФО х 40% 2. Показатели за оценяване са: a) Техническа оценка ТО = П 1 + П 2 = 100 точки П1 – Избор на скрининг тест по дейност 1 /съгласно Техническата спецификация/ – 60 точки; П2 – Описание на изпълнението на дейности 2, 3 и 4 и план за работа (съгласно Техническата спецификация) – 40 точки – Дейност 1: Избор на скрининг тест за оценка на развитието на 3– годишните деца с цел ранна превенция – Дейност 2: Подготовка и организация на обучение на специалистите (психолози и логопеди) за прилагане на скрининговата методика; – Дейност 3: Прилагане на скрининг теста за 3 – годишните деца във всички ЦДГ и ОДЗ в страната; – Дейност 4: Отчитане на изпълнението, въвеждане и обработка на данни – анализ и изготвяне на обобщен доклад за резултатите. Забележка: Дейностите са съгласно Техническата спецификация – приложение образец № 9.1. б) Финансова оценка – ФО – Предложена цена – 100 точки

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.10.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ