РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Изработка и доставка на Европейски здравноосигурителни карти(ЕЗОК)
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
27
Място на изпълнение:
територията на Република България
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Изработване и доставка на европейска здравноосигурителна карта,издавана от НЗОК на задължително здравноосигурените лица.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
22000000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Количеството на издадените европейски здравноосигурителни карти се определя от броя на подадените молби за срока на договора
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 2000(две хиляди)лева, представена в една от следните форми:1. оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка в полза на НЗОК със срок на валидност 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от обявения краен срок за получаване (подаване) на офертите
Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението.
2. парична сума, преведена по банкова сметка на НЗОК: БНБ Централно управление, IBAN: BG46 BNBG 9661 3100 1100 01, BIC код на БНБ – BNBGBGSD, платежно нареждане в оригинал или копие, заверено от банката.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 8000 (осем хиляди) лева, която се освобождава след изпълнение на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Плащането ще се извършва в български лева, по банков път, с платежни нареждания по посочена от изпълнителя банкова сметка ежемесечно за предходния месец срещу представена от изпълнителя фактура с приложен списък на издадените през месеца ЕЗОК.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено от участника копие на удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от тях копие на документа за самоличност.
1.1.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, се представя документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство. Документът се представя и в официален превод.
1.2.Когато участникът е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица се представя и акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис
2.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) .
3. Образец на декларация по чл.47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т. 5 от ЗОП
4. Образец на декларация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и ал.2, т.1, т.3 и т. 4 от ЗОП
5. Образец на декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП
6. Образец на декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване на подизпълнител
7. Документ, удостоверяващ вписване в регистъра на комисията за защита на личните данни като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът /сумарно обединението/ трябва да притежава банкова референция за наличие на финансов ресурс или достъп до кредитна линия в размер минимум предвидената стойност за изпълнение на поръчката.
2. Заверено от участника копие на счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 г. и одиторски доклад за заверка на годишните финансови отчети от регистриран одитор, в случайте които са изискуеми от закона;
3. Декларация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните 3 години в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден, според първоначалната си регистрация. За всяка от последните 3 години /2009, 2010 и 2011 г./ оборотът на изпълнените договори с предмет печатни услуги трябва да бъде минимум 333 000лв.
Минимални изисквания: 1. Участникът /сумарно обединението/ трябва да притежава банкова референция за наличие на финансов ресурс или достъп до кредитна линия в размер минимум предвидената стойност за изпълнение на поръчката.
2. Заверено от участника копие на счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 г. и одиторски доклад за заверка на годишните финансови отчети от регистриран одитор, в случайте които са изискуеми от закона;
3. Декларация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните 3 години в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден, според първоначалната си регистрация. За всяка от последните 3 години /2009, 2010 и 2011 г./ оборотът на изпълнените договори с предмет печатни услуги трябва да бъде минимум 333 000лв.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договори с предмет, осъществяване на печатни услуги, изпълнени през последните 3 години / 2009, 2010 и 2011 г./ от участника, с посочване на стойност, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружен от препоръки за добро изпълнение.
2. Списък с точните адреси на дистрибуторските пунктове в цялата страна за подаване на заявления за издаване на ЕЗОК
3. Механизъм за ежедневен контрол под формата на електронен регистър за подадените заявления, изработените и получените от граждани ЕЗОК.
3. Всеки участник трябва да притежава валиден сертификат за въведена система за управление на качеството - ISO 9001:2008 /или еквивалентен/, като удостовери това с нотариално заверено копие от валиден сертификат, с обхват извършване на печатни услуги. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, то изискването за въведена система за управление на качеството е за обединението като цяло, от едно или всички от лицата, включени в обединението, които представят валиден сертификат за въведена система за управление на качеството - ISO 9001:2008 /или еквивалентен/, с обхват извършване на печатни услуги и/или предмета на дейност, с която лицето ще участва в обединението;
4. Всеки участник трябва да притежава валиден сертификат за въведена система за управление на сигурността на информацията - ISO 27001:2005 /или еквивалентен/, като удостовери това с нотариално заверено копие от валиден сертификат, с обхват изработване и издаване на карти (подобни на ЕЗОК). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, то поне едно физическо или юридическо лице, включено в обединението, представя валиден сертификат за въведена система за управление на сигурността на информацията - ISO 27001:2005 /или еквивалентен/, с обхват изработване и издаване на карти (подобни на ЕЗОК);
5. Списък на лицата, работещи по трудови или граждански договори, които ще изпълняват задължението по приемане на заявления на ЗЗОЛ за издаване на ЕЗОК, обработка на лични данни и предаване на готовите ЕЗОК на гражданите или договор с подизпълнител – администратор на лични данни, който да разполага с персонал за изпълнение на същата дейност.
6. Опис на техническото оборудване, с което разполага фирмата участник, за да изпълни поръчката с предмет:,, Изработка и доставка на Европейски здравноосигурителни карти(ЕЗОК)“.
7. Участникът следва да представи декларация, че към момента на сключване на договора ще бъде вписан в регистъра на комисията за защита на личните данни като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни. Документът за регистрацията на изпълнителя ще бъде приложен към документите изискуеми с договора.
Минимални изисквания: 1. Списък на договори с предмет, осъществяване на печатни услуги, изпълнени през последните 3 години / 2009, 2010 и 2011 г./ от участника, с посочване на стойност, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружен от препоръки за добро изпълнение минимум 3 броя.
2.Списък с точните адреси на дистрибуторските пунктове в цялата страна за подаване на заявления за издаване на ЕЗОК - минимум един във всички областни градове на страната и минимум пет за град София.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. П1- Техническа оценка П1= Т1+Т2+Т3+Т4, вкл.следните подпоказатели:; тежест: 50
Показател: 1.1.Подпоказател 1(Т1) – Оценява предложения от кандидата брой пунктове, над минимално изискуемите от възложителя 31 броя, за приемане на заявления за издаване на ЕЗОК, – по следната формула:; тежест: 15
Показател: 1.2.Подпоказател 2 (Т2) – Предложен най-кратък срок за издаване и доставяне на ЕЗОК, по-кратък от изискуемия 15-дневен срок, при извънредни обстоятелства /подадените заявки от Възложителя за издаване и доставяне на ЕЗОК при възникнала спешна или неотложна необходимост / до НЗОК по заявка от възложителя.; тежест: 15
Показател: 1.3.Подпоказател 3 (Т3) – Предложен от кандидата механизъм за постоянен /ежедневен/ контрол, от страна на възложителя; тежест: 5
Показател: Подпоказател 4 (Т4) – Предложен от кандидата механизъм за подаване от гражданите на формуляри за издаване на ЕЗОК по електронен път; тежест: 15
Показател: 2.2. П 2 – Финансова оценка - предложена цена, изчислена по формулата:; тежест: 50
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в РОП/ДВ 472517 от 29.02.2012 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.10.2012 г. Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Посочената сума се заплаща в посочения в обявлението срок в касата на НЗОК на ул. “Кричим” 1, гр. София, ет. 8 стая 801, срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка на НЗОК – БНБ Централно управление, IBAN: BG46 BNBG 9661 3100 1100 01, BIC: BNBG BGSD
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.10.2012 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.10.2012 г. Час: 10:30
Място
ЦУ на НЗОК, София,ул."Кричим" № 1, зала на IV-ти етаж
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ