Версия за печат

00165-2012-0025

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" 2А, За: Анета Димитрова; Йовко Йoвчев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217448; 02 9217501, E-mail: an.dimitrova@mon.bg, Факс: 02 9217601

Място/места за контакт: МОМН, Дирекция "Държавна собственост и обществени поръчки"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудвания, включени в схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ:BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали” по пет обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предметът на настоящата процедура е възлагане на обществена поръчка за изпълнение на доставки, по следните пет обособени позиции: 1.Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПТГ „Д-р Никола Василиади”, гр. Габрово 2.Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГ по механоелектротехника, гр. Пазарджик 3.Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване на ПГ „Ген. Владимир Заимов”, гр. Сопот 4.Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за лабораториите на СПГЕ „Джон Атанасов”, гр. София 5.Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГМЕ „Н. Й. Вапцаров”, гр. София Всеки от участниците следва задължително да извърши оглед на сградите и помещенията, в които ще се инсталира оборудването, което да му позволи да изготви оферта, отразяваща особеностите на всяко от тях.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39162000 (DA42) , 80500000 (GC22)

Описание:

Оборудване за обучение (Включително инсталиране )
Услуги по обучение (Въвеждане в експлоатация )

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Настоящата обществена поръчка с предмет - Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудвания, включени в схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ:BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали” ще се реализира на пет обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1 – „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПТГ „д-р Никола Василиади”, гр. Габрово”; - Обособена позиция № 2 – „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГ по механоелектротехника, гр. Пазарджик”; - Обособена позиция № 3 – „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за ПГ „Ген. Владимир Заимов”, гр. Сопот”; - Обособена позиция № 4 – „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за лабораториите на СПГЕ „Джон Атанасов”, гр. София”; - Обособена позиция № 5 – „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГМЕ „Н. Й. Вапцаров”, гр. София”.

Прогнозна стойност без ДДС
968179.79 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

28.01.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в процедурата както следва: - За обособена позиция № 1 – „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПТГ „д-р Никола Василиади”, гр. Габрово”- в размер на 3 600 (три хиляди и шестстотин) лева; - За обособена позиция № 2 – „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГ по механоелектротехника, гр. Пазарджик” - в размер на 1 270 (хиляда двеста и седемдесет) лева; - За обособена позиция № 3 – „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за ПГ „Ген. Владимир Заимов”, гр. Сопот” - в размер на 200 (двеста) лева; - За обособена позиция № 4 – „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за лабораториите на СПГЕ „Джон Атанасов”, гр. София”; - в размер на 1 600 (хиляда и шестстотин) лева; - За обособена позиция № 5 – „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГМЕ „Н. Й. Вапцаров”, гр. София” - в размер на 2 900 (две хиляди и деветстотин) лева. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а) Парична сума – внася се по банкова сметка на МОМН БНБ ЦУ BIC BNBGBGSD, IBAN BG85BNBG96613300149101, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудвания, включени в схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”, по обособена позиция №…… б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Министерство на образованието, младежта и науката. - Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата при условията на чл. 61 от ЗОП; - Възложителят освобождава гаранциите за участие на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на потенциални изпълнители; - Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срокът на валидност на офертата. 2. Гаранция за изпълнение на договор се представя при подписването на договора за изпълнение по всяка обособена позиция на стойност 3 % (три процента), от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договор се представя под формата на банкова гаранция, неотменима в полза на възложителя или парична сума внесена по банкова сметка на МОМН: БНБ ЦУ BIC BNBGBGSD, IBAN BG85BNBG96613300149101. Тя се освобождава след приключване на съответния договор при условията, определени в него. Възложителят освобождава гаранциите за участие в настоящата процедура и гаранцията за изпълнение на договора, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената на реализацията се заплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, както следва: 1. Авансово плащане в 14 (четиринадесет) дневен срок от подписване на договора. Плащането се извършва след представяне на банкова гаранция, покриваща цялата стойност на аванса, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока за въвеждане в експлоатация на доставеното и монтирано оборудване. 2. Второ плащане – сума в размер на разликата до 100 % в 14 (четиринадесет) дневен срок от подписване на приемо-предавателен протокол без констатирани забележки за доставено, инсталирано и въведено в експлоатация оборудване и извършено обучение.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1)Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2)Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а ако не е пререгистриран в ТР – удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация преди не повече от 3 (три) месеца преди датата на подаване на офертата. Ако кандидатът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му, а ако е физическо лице - копие от документ за самоличност; 3)Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ /не се отнася за обединенията и за пререгистрираните търговци/; 4)Удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС /не се отнася за обединенията/; 5)Копие от документ за закупена документация; 6)Документ за гаранция за участие в настоящата процедура; 7) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от "а" до "д" от ЗОП – при подаване на офертата – по образец на Възложителя; 8)Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, точки от 1 до 5 от ЗОП, като за ал. 2, т. 2 декларира че не лишен от правото да упражнява професия или дейност в областта на доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудвания – при подаване на офертата – по образец на Възложителя; 9)Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 ЗОП – при подаване на офертата – по образец на Възложителя; 10)Декларация за запознаване с документацията и приемане на проекто-договора – по образец на Възложителя; 11)Предложение относно цените, които изпълнителите са се задължили да спазват за изпълнение на доставката и монтажа на оборудването – съгласно образец за ценово предложение, според обособената позиция за която се кандидатства; 12)Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от "а" до "д" и ал. 2, точки от 1 до 5 от ЗОП– при подписване на договора; 13)Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП; 14)Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП; 15)Когато участникът е посочил подизпълнители, документите по предходните точки, с изключение на документите посочени в т. 5 и т. 6, следва да бъдат представени и за всеки подизпълнител, както и декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 16) Участника следва да представи и подписана от подизпълнителя декларация – съгласие за участие в изпълнение на поръчката – по образец на Възложителя; 17)Когато участникът участва в обществената поръчка като обединение /сдружение/, освен документите по предходните точки, с изключение на документите посочени в т. 5 и т. 6 за всеки един участник в обединението /сдружението/, следва да бъдат представени и: •Договорът за учредяване на обединението; •Нотариално заверено пълномощно за лицето, което ще представлява участника-обединение в отношенията с Възложителя. 18)Оферта по образец на Възложителя; 19)Декларация за посещение на обекта и помещенията в които ще се инсталира оборудването; 20)Описанието на предлаганото от участника оборудване – по образец на Възложителя, според обособената позиция за която се кандидатства; 21) Техническа оферта по образец на Възложителя.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние: • заверен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2009 г., 2010 г. и 2011 г., в зависимост от датата на която, съответния участник е учреден или е започнал дейността си. При предоставяне на ЕИК и ако документът е видим чрез търговския регистър, кандидатът може да се позове на тези обстоятелства, вместо да ги представи; • справка за оборота от доставки сходни с предмета на поръчката за 2009 г., 2010 г. и 2011 г., в зависимост от датата на която, съответния участник е учреден или е започнал дейността си – съгласно приложения образец. Под „доставки сходни с предмета на поръчката” се разбират доставки на оборудване, осъществени от участника, които имат същото комплексно приложение или се експлоатират аналогично на специфицираното в поръчката за обособената позиция оборудване, чрез които се постига търсената функционалност. Не се считат за „доставки сходни с предмета на поръчката” такива, които отговарят само частично (на отделни позиции) на техническата спецификация на заявеното оборудване по обособената позиция.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1)Кандидатстващите по първа обособена позиция участници трябва за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. да са реализирали оборот от доставки сходни с предмета на поръчката, в минимален размер от 1 080 000 (един милион и осемдесет хиляди) лева, с ДДС, в зависимост от датата на която, съответния участник е учреден или е започнал дейността си. При липсата на доказателства за такъв оборот, участниците ще бъдат отстранени от участие в процедурата. 2)Кандидатстващите по втора обособена позиция участници трябва за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. да са реализирали оборот от доставки сходни с предмета на поръчката, в минимален размер от 380 000 (триста и осемдесет хиляди) лева, с ДДС, в зависимост от датата на която, съответния участник е учреден или е започнал дейността си. При липсата на доказателства за такъв оборот, участниците ще бъдат отстранявани от участие в процедурата. 3)Кандидатстващите по трета обособена позиция участници трябва за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. да са реализирали оборот от доставки сходни с предмета на поръчката, в минимален размер от 60 000 (шестдесет хиляди) лева, с ДДС, в зависимост от датата на която, съответния участник е учреден или е започнал дейността си. При липсата на доказателства за такъв оборот, участниците ще бъдат отстранявани от участие в процедурата. 4)Кандидатстващите по четвърта обособена позиция участници трябва за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. да са реализирали оборот от доставки сходни с предмета на поръчката, в минимален размер от 480 000 (четиристотин и осемдесет хиляди) лева, с ДДС, в зависимост от датата на която, съответния участник е учреден или е започнал дейността си. При липсата на доказателства за такъв оборот, участниците ще бъдат отстранявани от участие в процедурата. 5)Кандидатстващите по пета обособена позиция участници трябва за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. да са реализирали оборот от доставки сходни с предмета на поръчката, в минимален размер от 890 000 (осемстотин и деветдесет хиляди) лева, с ДДС, в зависимост от датата на която, съответния участник е учреден или е започнал дейността си. При липсата на доказателства за такъв оборот, участниците ще бъдат отстранявани от участие в процедурата. Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният оборот от извършени доставки за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. от всички лица в обединението. Под „доставки сходни с предмета на поръчката” се разбират доставки на оборудване, осъществени от участника, които имат същото комплексно приложение или се експлоатират аналогично на специфицираното в поръчката за обособената позиция оборудване, чрез които се постига търсената функционалност. Не се считат за „доставки сходни с предмета на поръчката” такива, които отговарят само частично (на отделни позиции) на техническата спецификация на заявеното оборудване по обособената позиция.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на изискванията за технически и професионални възможности за изпълнение на предмета на поръчката, следва да се представят документи по чл. 51, ал. 1 от ЗОП, представляващи: •Списък на договори за доставки сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, включително обхвата на доставките, стойностите, датите, клиентите и данни за контакт с тях – съгласно образец на Възложителя. • Референции (препоръки), относими към успещно изпълнените и представени договори, от поне двама различни предишни възложители за извършени доставки сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, изпълнени през през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, в които е отразена положителна оценка по следните три задължителни показателя: (1) спазване на договорените срокове за изпълнение; (2) коректно изпълнение на ангажиментите доставеното и монтирано оборудване да отговаря на спецификацията и параметрите, договорени в договора за доставка и (3) навременно отстраняване на дефекти проявени в гаранционните срокове на монтираното оборудване. •Справка за наличната сервизна база за поддръжка на доставеното и монтирано оборудване по обособената позиция, за която се кандидатства, придружена с документи, отразяващи правото на участника да я ползва – документи за собственост, договори за наем и други подобни. Договорите за ползване на сервизната база могат да бъдат сключвани и под условие, че участникът бъде определен за изпълнител на настоящата процедура. •Декларация от участника, че предлаганото оборудване е ново, оригинално, неупотребявано, в производство към момента и има осигурени резервни части и поддръжка за него за минимум 5 (пет) г., съгласно образец на Възложителя. •Участникът по обособена позиция №4 – за СПГЕ „Джон Атанасов” гр. София трябва да представи документи, доказващи, че разполага с обучители за изпълнение на поръчката – минимум двама специалиста с квалификация в областта на „Фотоволтаичната лабораторно-експериментална система”, които имат не по-малко от три години стаж по специалността. Сред документите следва да се съдържат автобиографии, копия от дипломи и документи, отразяващи връзката на участника с обучителите (трудови или граждански договори, като гражданските договори могат да са сключени под условие, че участникът бъде определен за изпълнител по настоящата процедура). •Участникът по обособена позиция №1, №2, №3 и №5 трябва да представи документи, доказващи, че е производител, официален представител, или упълномощен вносител или дистрибутор на оборудването в България за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция. •Техническа брошура на предлаганото оборудване, която да потвърждава предложените характеристики. •Декларация, че се е запознал с условията за изпълнение на доставката и монтажа на оборудването на обекта – съгласно образец на Възложителя. Непредставяне на някой от посочените документи води до отстраняване на участника. Под „доставки сходни с предмета на поръчката” се разбират доставки на оборудване, осъществени от участника, които имат същото комплексно приложение или се експлоатират аналогично на специфицираното в поръчката за обособената позиция оборудване, чрез които се постига търсената функционалност. Не се считат за „доставки сходни с предмета на поръчката” такива, които отговарят само частично (на отделни позиции) на техническата спецификация на заявеното оборудване по обособената позиция.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Всеки участник в откритата процедура трябва да отговаря на следните изисквания за технически и професионални възможности за изпълнение на предмета на поръчката: •Общо за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, участниците по всяка обособена позиция трябва да са изпълнили успешно и да представят поне 2 (два) договора за доставки, сходни с предмета на поръчката по обособената позиция, за която се кандидатства, в зависимост от датата на която, съответния участник е учреден или е започнал дейността си. Договорите трябва да са приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка. •Участникът трябва да разполага със собствена, наета или ползвана на друго правно основание сервизна база за поддръжка на доставеното и монтирано оборудване по обособената позиция, за която се кандидатства, като ангажирането на сервизната база може да бъде и под условие, че участникът бъде определен за изпълнител на настоящата процедура. •Предлаганото от участника оборудване трябва да е ново, оригинално, неупотребявано, в производство към момента и да има осигурени резервни части и поддръжка за него за не по-малко от 5 (пет) години, считано от датата на подаване на оферта. •Участникът следва да се е запознал с условията за изпълнение на поръчката за обособената позиция, за която кандидатства. •Участникът по обособена позиция № 4 – за СПГЕ „Джон Атанасов” гр. София трябва да разполага с обучители за изпълнение на поръчката – минимум двама специалиста с квалификация в областта на „Фотоволтаичната лабораторно-експериментална система”, които имат не по-малко от три години стаж по специалността. •Участникът по обособена позиция № 1, № 2, № 3 и №5 трябва да е производител, официален представител, упълномощен вносител или дистрибутор на оборудването в България за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция. •Участникът трябва да предложи доставката на оборудване, съответстващо на техническите характеристики, описани в настоящата документация. Отклонение от техническите характеристики, заложени по обособена позиция се допуска единствено ако участникът е доказал, че независимо от отклонението предлаганото оборудване има същата функционалност като изискваното. Под „доставки сходни с предмета на поръчката” се разбират доставки на оборудване, осъществени от участника, които имат същото комплексно приложение или се експлоатират аналогично на специфицираното в поръчката за обособената позиция оборудване, чрез които се постига търсената функционалност. Не се считат за „доставки сходни с предмета на поръчката” такива, които отговарят само частично (на отделни позиции) на техническата спецификация на заявеното оборудване по обособената позиция.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за изпълнение на комплексната доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на специфицираното за обособената позиция оборудване.; тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение на комплексната доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на специфицираното за обособената позиция оборудване.; тежест: 20
Показател: Предоставен гаранционен срок на оборудването.; тежест: 10
Показател: Време за отстраняване на повреди или подмяна на дефектирало оборудване в гаранционния срок.; тежест: 5
Показател: Време за отстраняване на повреди в дефектирало оборудване извън гаранционния срок.; тежест: 5
Показател: Искан аванс за изпълнение на поръчката (в проценти).; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.10.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Такса за закупуване на документите по процедурата е платима по банкова сметка на МОМН в БНБ ЦУ, BIC BNBGBGSD, IBAN BG50BNBG96613000149101 Документите се получават от деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на доказателство за закупуване на документация. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
24.10.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.10.2012 г.  Час: 10:00
Място

1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Изпълнението на настоящата обществена поръчка ще бъде финансирано от ЕВРОПЕЙСКИ ФОНД ЗА РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ, ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ” 2007 – 2013, Схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”

VI.3) Допълнителна информация

Изпълнението на доставките по обососбените позиции е в пряка зависимост от датата на сключване и изпълнението на договорите по СМР за обособените позиции в настоящата обществена поръчка. В случай,че поради наложено от обективни причини закъснение в изпълнението на договорите по СМР по обособената позиция от спечелилия участник не позволява завършването на възложените дейности до края на описаните в Приложение Б времеви диапазони, то възложителят може да отложи изцяло или частично ( за един или за всички обекти, съответно по една или всички обособени позиции) изпълнението на договорените доставки, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за същия времеви период през следващата година, като изпълнителят е длъжен да ги реализира при условията, посочени в офертата му и да удължи валидността на гаранцията си за изпълнение с не по-малко от 12 месеца, което е предпоставка за удължаване сроковете на договорите за доставка. Договор не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора не представи: 1. документите по чл. 48, ал. 2, удостоверяващи липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП. 2. документ за гаранция за изпълнение.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Решението за откриване на процедурата може да бъде обжалвано съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.09.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПТГ „д-р Никола Василиади”, гр. Габрово
1) Кратко описание

Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на следното оборудване за работилниците на ПТГ „д-р Никола Василиади”, гр. Габрово: Компютърна конфигурация - 25 бр.; Монитор - 25 бр.; Кримпващи клещи с тресчотка за RJ45; RJ12;RJ11 - 2 бр.; Мултифункционални у-ва - 10 бр.; Модем/рутер - 5 бр.; Switch - 10 бр.; USB Flash stick - 70 бр.; Преносим компютър - 5 бр.; Мултимедиен проектор - 5 бр.; Усилвател – 1 бр.; Преносим хард диск - 3 бр.; Видео стена - 1 бр.; Аудио смесител - 1 бр.; UTP кабели - 2000 м.; Тонколона - 1 бр.; Безжичен микрофон - 1 бр.; Стойка за микрофон - 1 бр.; Климатик - 4 бр.; Подемник двуколонен без подова връзка с електронна синхронизация с два електродвигателя - 1 бр.; Четириколонен подемник с гладки платформи с дължина =4960 мм - 1 бр.; Електронен тестер за фарове с 1 огледало за позициониране - 1 бр.; Баланс машина MT 845 AD - 1 бр.; Количка за инструменти с 5 чекмеджета - 1 бр.; Набор от модули 106 инструмента - 1 бр.; Компресомер за дизелови автомобили - 1 бр.; Гумомонтажна машина MS 50 - 1 бр.; Пароструйка с маркуч и пистолет - 1 бр.; Система двойна за изсмукване на изгорели газове - 1 бр.; Стенд за измерване геометрията на ходовата част на леки и лекотоварни автомобили - 1 бр.; Обработващ център - 1 бр.; CNC струг - 1 бр.; Осцилоскоп - 3 бр.; Цифров измервателен уред - 1 бр. Реализацията на тази обособена позиция цели повишаване качеството на образованието в ПТГ „Д-р Никола Василиади” гр. Габрово, чрез оборудване на съвременни лаборатории и работилници за обучение по електроника, машиностроене, автотранспортна техника и компютърна техника, което ще спомогне гимназията да се утвърди като център за квалифицирани кадри за бързо развиващите се технологични области.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39162000 (DA42) , 80500000 (GC22)

Описание:

Оборудване за обучение (Включително инсталиране )
Услуги по обучение (Въвеждане в експлоатация )

3) Количество или обем

една обособена позиция

Прогнозна стойност, без ДДС
362538.05 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 28.01.2013 г. , Дата за завършване:
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

При промяна на крайния срок за изпълнение на проекта по обособена позиция №1, се изменя и крайния срок за изпълнение на доставките по настоящата позиция.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГ по механоелектротехника, гр. Пазарджик
1) Кратко описание

Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на следното оборудване за работилниците на ПГ по механоелектротехника, гр. Пазарджик: Комбиниран компресомер за дизелови и бензинови двигатели - 1 бр.; Уред за измерване на токсичните компоненти-газоанализатор за автомобилна диагностика и димомер - 1 бр.; Мyлтимедиен проектор - 8 бр.; Климатизатори "сплит система" - 5 бр.; Компресор ротационен полухерметичен винтов - 1 бр.; Компресор полухерметичен бутален - 1 бр.; Компресор открит бутален - 1 бр.; Помпа - 1 бр.; Помпа - 1 бр.; Вентилатор - 1 бр.; Вентилатор - 1 бр.; Вентилатор - 1 бр.; Вентилаторен конвентор - 2 бр.; Електронна везна - 2 бр.; Зарядна станция - 1 бр.; Инструмент за откриване на пропуски - 1 бр.; Инструмент за откриване на пропуски - 1 бр.; Инструмент за откриване на пропуски - 1 бр.; Computer - 31 бр;. Monitor - 42 бр;. Laptop - 16 бр;.Tablet PC - 2 бр.; Server - 1 бр.; DLP Pico Handheld projector - 2 бр.; DLP 3D Projector - 2 бр.; Digital Storage Oscilloscope - 1 бр.; Colour LaserJet Printer - 1 бр.; Colour LaserJet Printer - 1 бр.; Laser Multifunction Printer - 2 бр.; Wireless Access Point - 1 бр.; Стенд за реглаж преден/заден мост - 1 бр.; Спирачен стенд - 1 бр.; Мотор тестер - 1 бр.; Мотор тестер - 1 бр.; Пиезокристална щипка за дизелов двигател - 1 бр.; Кодочетец - 1 бр.; Ултразвукова вана - 1 бр.; Универсална количка за измервателни уреди - 1 бр.; Интерактивна дъска - 2 бр.; Тънки клиенти (Thin Client) - 2 бр. Реализацията на тази обособена позиция цели да осигури по-голямо качество на практическото обучение на учениците, които ще завършат средното си техническо образование като професионално подготвени кадри.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39162000 (DA42) , 80500000 (GC22)

Описание:

Оборудване за обучение (Включително инсталиране )
Услуги по обучение (Въвеждане в експлоатация )

3) Количество или обем

една обособена позиция

Прогнозна стойност, без ДДС
127726.43 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 28.01.2013 г. , Дата за завършване:
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

При промяна на крайния срок за изпълнение на проекта по обособена позиция №2, се изменя и крайния срок за изпълнение на доставките по настоящата позиция.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за ПГ „Ген. Владимир Заимов”, гр. Сопот
1) Кратко описание

Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на следното оборудване за ПГ „Ген. Владимир Заимов”, гр. Сопот: Компютърна конфигурация - 13 бр. ; Компютърна конфигурация - 3 бр.; Цифрова мултифункционална машина с цветен копир А3 - 1 бр.; Видео система с термоконтрол - 1 бр. Доставката на поръчката в ПГ „Ген. Владимир Заимов” гр. Сопот е в съответствие с Националната стратегия за въвеждане на информационни и комуникационни технологии в българските училища за постигане на компютърна и информационна грамотност и стабилизиране на тенденцията за нарастване на относителния дял на учениците от малцинствен произход в изпълнение на Стратегията за пълноценна интеграция на ромските деца и ученици

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39162000 (DA42) , 80500000 (GC22)

Описание:

Оборудване за обучение (Включително инсталиране )
Услуги по обучение (Въвеждане в експлоатация )

3) Количество или обем

една обособена позиция

Прогнозна стойност, без ДДС
20598.31 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 28.01.2013 г. , Дата за завършване:
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

При промяна на крайния срок за изпълнение на проекта по обособена позиция №3, се изменя и крайния срок за изпълнение на доставките по настоящата позиция.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за лабораториите на СПГЕ „Джон Атанасов”, гр. София
1) Кратко описание

Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на следното оборудване за лабораториите на СПГЕ „Джон Атанасов”, гр. София: Комплект стационарна фотоволтаична лабораторна система –Соларно лабораторна маса със стандартна апаратура за електрозахранване включваща: монтажна стена, вградени части за електро оборудване – изключване и включване в енергийната мрежа, тестери за работни режими, вграден електропровод, контейнер - 4 бр.; Допълнително оборудване за Соларна маса със стандартнаапаратура за електрозахранване: тестери за работни режими, вграден електропровод, монтажна стена - 1 бр.; Управляема система за термопомпи и соларни колектори, съдържащи следните пет обучителни модула: геотермална енергия или подпочвено подгряване; вентилационен конвектор като топлинен източник или охладител; хидравлични превключватели, топлинни преобразователи и буфери; соларен колектор със соларен симулатор; термопомпа - 1 бр.; преносима фотоволтаична система /соларен куфар/ за автономна работа с разширено базово оборудване - 3 бр.; Допълнително оборудване за енергийно колело и преносима фотоволтаична система (куфар) за автономна работа с разширено базово оборудване с девет нови компонента - 1 бр.; Ръководство за упражнения "Фотоволтаична лабораторно-експериментална система" - материали за учителя - 4 бр.; Ръководство за упражнения "Фотоволтаична лабораторно-експериментална система" - материали за ученика - 4 бр.; Ръководство за упражнения "Преносима фотоволтаична система /куфар/ за автономна работа" - материали за учителя - 4 бр.; Ръководство за упражнения "Преносима фотоволтаична система /куфар/ за автономна работа" - материали за ученика - 3 бр.; Ръководство за упражнения "Допълнително оборудване за енергийно колело и преносима фотоволтаична система /куфар/ за автономна работа" - 3 бр.; Компютърна система - 12 бр.; Мултифункционално устройство - 1 бр. С реализирането на настоящия проект „София”, СПГЕ „Джон Атанасов” гр. София ще отговори на условията за лицензиране като соларно училище и за присъединяване към европейската верига соларни училища с призната професионална квалификация. Обзавеждането на лабораториите в СПГЕ „Джон Атанасов” гр. София ще доведе до обучение в съответствие с изискванията на динамично развиващата ни се икономика.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39162000 (DA42) , 80500000 (GC22)

Описание:

Оборудване за обучение (Включително инсталиране )
Услуги по обучение (Въвеждане в експлоатация )

3) Количество или обем

една обособена позиция

Прогнозна стойност, без ДДС
160100 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 28.01.2013 г. , Дата за завършване:
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

При промяна на крайния срок за изпълнение на проекта по обособена позиция №4, се изменя и крайния срок за изпълнение на доставките по настоящата позиция.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГМЕ „Н. Й. Вапцаров”, гр. София
1) Кратко описание

Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на следното оборудване за работилниците на ПГМЕ „Н. Й. Вапцаров”, гр. София: Оборудване на лаборатория по Заваряване: Електрожен TS 180 - 1 бр.; Електрожен WR 350 - 1 бр.; Инверторен апарат за MIG-MAG заваряване MIG 250i - 1 бр.; Класически апарат за плазмено рязане PL 60 - 1 бр.; Инверторен апарат за TIG заваряване TIG 200 AC/DC Puls - 1 бр.; Редуцирвентил CO2/Ar - 1 бр.; Комплект за газокислородно рязане - 1 бр.; Хелиоматичен заваръчен шлем 9-13 - 3 бр.; Преносим компютър - 1 бр. Оборудване на лаборатория по Леене и художествени изделия от метал: Лабораторен колерганг - 1 бр.; Електросъпротивителна топилна пещ - до 5 кг. Алуминий - 1 бр.; Твърдомер Бринел – Роквел - 1 бр.; Микротвърдомер по Викерс - 1 бр.; Лабораторен набор за обучение по леене с модели - 1 бр.; Тренажорен комплект за обучение по центробежно леене - 1 бр.; Газова горелка - 1 бр.; Муфелна пещ за термична обработка -1 бр.; Преносим компютър - 1 бр. Оборудване на лаборатория по Автоматизация на дискретните производства: - Стендове за практическо обучение по пневматика, електро-пневматика, пропорционална пневматика, стъпкови и серво двигатели – 2 бр., който трябва да съдържат: Работно място – 2 бр., Комплект за обучение по пневматика и електро-пневматика – 4 бр., Комплект за обучение по пропорционална пневматика – 2бр., Софтуер за симулация – 1 лиценз; Управление на задвижвания със стъпкови двигатели – 1 бр.; Управление нa АС серво двигатели – 1 бр., Програмируем логически контролер в комплект с входно-изходен симулатор – 2 бр., Стандартен осцилоскоп – 2 бр., Генератор на функции – 2 бр., Компресор – 2 бр.; - Работно място за обучение по вакуум-технологии за манипулиране на детайли и измерване на вакуум – 2 бр.; - Палетизираща станция – 1 бр.; - Преносим компютър – 2 бр. В ПГМЕ „Н. Вапцаров” гр. София ще се обзаведат три лаборатории – по заваряване, по леене и художествени изделия от метал и по автоматизация на дискретните производства. Предвиждат се доставка и монтаж на съоръжения – платформен асансьор за хора с увреждания и пътнически асансьор с цел подобряване достъпа на хора с увреждания в сградата на училището.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39162000 (DA42) , 80500000 (GC22)

Описание:

Оборудване за обучение (Включително инсталиране )
Услуги по обучение (Въвеждане в експлоатация )

3) Количество или обем

една обособена позиция

Прогнозна стойност, без ДДС
297217 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 28.01.2013 г. , Дата за завършване:
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

При промяна на крайния срок за изпълнение на проекта по обособена позиция №5, се изменя и крайния срок за изпълнение на доставките по настоящата позиция.