00165-2012-0024
Технически редакции | ||
18.09.2012 15:30 ч. : | 17/09/2012 18:14 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.09.2012 15:30 ч. : | 17/09/2012 18:14 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Павлинка Ламбова, България 1000, София, Тел.: 02 9217612, E-mail: p.lambova@mon.bg, Факс: 02 9217681
Място/места за контакт: Дирекция "Държавна собственост и обществени поръчки"Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Министерството на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775
Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Министерството на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775
Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Наем на офис техника и оборудване” по три обособени позиции.
Възлагане на обществена поръчка
„Наем на офис техника и оборудване” по три обособени позиции. Обособена позиция № 1: „Наем на офис техника и оборудване” за изпълнение на проект BG051PO001-3.1.03 „Квалификация на педагогическите специалисти”. Обособена позиция № 2: „Наем на офис техника и оборудване” за изпълнение на проект BG051PO001-4.1.07 „Включващо обучение”. Обособена позиция № 3: „Наем на офис техника и оборудване” за изпълнение на проект BG051PO001-3.2.05 „Усъвършенстване на системата за инспектиране на образованието”.
70220000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
- По обособена позиция № 1 - Компютърна конфигурация - 1 бр.; Лаптопи - 20 бр.; Мултифункционално устройство - 1 бр. - По обособена позиция № 2 - Лаптопи - 15 бр.; Проектори - 2 бр.; Мулти функционално устройство - 1 бр.; Таблети - 5 бр.; Принтери - 5 бр. - По обособена позиция № 3 - Лаптопи - 10 бр.; Мулти функционално устройство - 16 бр.; Фотоапарат - 2 бр.; Мултимедия - 1 бр.
НЕ
22
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в процедурата е както следва: - за обособена позиция №1 в размер на 400 /четиристотин/ лв.; - за обособена позиция № 2 в размер на 280 /двеста и осемдесет/ лв.; - за обособена позиция № 3 в размер на 230 двеста итридесет/ лв.; Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 120 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 2. Гаранцията за изпълнение и за трите обособени позиции е в размер на 3% от стойността на всеки конкретен договор без ДДС, която се представя преди сключване на конкретния договор, в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка.
I. Финансиране: от Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" - проект BG051PO001-3.1.03 „Квалификация на педагогическите специалисти”. Плащане: по банков път, в български лева, при следните условия и ред, отразени в договора за обществена поръчка: (1) Първоначално плащане в размер на …………лв. (………………..) лв. без ДДС или …………лв. (………………..) лв. с ДДС, представляващо 50% от общата цена по чл. 2, ал. 1 се извършва в срок до 10 /десет/ дни след доставката на наетото техническо оборудване, за което се съставя приемно-предавателен протокол подписан в два екземпляра от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ или упълномощени от тях лица и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (2) Окончателно плащане в размер на …………лв. (………………..) лв. без ДДС или …………лв. (………………..) лв. с ДДС, представляващо 50% от общата цена по чл.2, ал. 1. Срокьт на изплащане е до 10 /десет/ дни, след приключване срока на договора, след представяне на приемно-предавателен протокол за връщане на наетото техническо оборудване, подписан в два екземпляра от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ или упълномощени от тях лица и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. II. Финансиране: от Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" - проект BG051PO001-4.1.07 „Включващо обучение” и проект BG051PO001-3.2.05 „Усъвършенстване на системата за инспектиране. Плащане: по банков път, в български лева, при следните условия и ред, отразени в договора за обществена поръчка: Чл. 2. (1) За изпълнението на възложените дейности, съобразно предмета на настоящия договор, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ общо възнаграждение в общ размер на …………лв. (………………..) лв. без ДДС или …………лв. (………………..) лв. с ДДС, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор, което включва стойността на наема за техническото оборудване и доставката му. (2) Стойността на възнаграждението по предходната алинея е твърдо договорена и не подлежи на промяна през срока на договора. В цената са включени всички възможни разходи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Чл. 3. Посоченото в чл. 2, ал. 1 възнаграждение ще бъде заплатено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ действително изпълнените и приети услуги, но не повече от предвидените за изпълнението на предмета на договора. (2) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва авансово плащане в размер на 20% (двадесет процента) от цената по чл.2, ал. 1 възлизаща на .......................(словом:..............................) лева без ДДС и ................... (словом:.................................) лева с ДДС в срок до 10 дни след доставката на наетото техническо оборудване, за което се съставя приемно-предавателен протокол подписан в два екземпляра от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ или упълномощени от тях лица и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (3) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва междинни плащания в срок до 10 дни, по банков път на посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка, срещу представени приемно-предавателни протоколи за връщане на техническо оборудване при приключване срока за наемане на всеки артикул съгласно Техническата спецификация – Приложение № 1б /Приложение № 1в/ от документацията и след приспадане на аванса по ал. 2 от цената по чл.2, ал. 1. (4) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно (изравняващо) плащане, покриващо разликата между изплатените суми по ал. 2 и ал. 3 и окончателната стойност на изпълнените дейности, предмет на настоящия договор. Срокьт на изплащане е до 10 /десет/ дни, след приключване срока на договора, след представяне на приемно-предавателен протокол за връщане на останалото наето техническо оборудване, подписан в два екземпляра от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ или упълномощени от тях лица и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Сроковете, за реализиране на поръчката, са различни за всяка обособена позиция, което произтича отсрока на действие на всеки проект. Тези периоди са детайлно описани в документацията, като в т. II.3 от обявлението е посочен като срок за изпълнение на дейностите най-дългия срок по една от обособените позиции в процедурата.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София.При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.
Български
120
Министерство на образованието, младежта и науката
Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси: - проект BG051PO001-3.1.03 „Квалификация на педагогическите специалисти”; - проект BG051PO001-4.1.07 „Включващо обучение”; - проект BG051PO001-3.2.05 „Усъвършенстване на системата за инспектиране на образованието”.
I. Договор не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора не представи: 1. документите по чл. 48, ал. 2, удостоверяващи липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП. 2. документ за гаранция за изпълнение.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.09.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
„Наем на офис техника и оборудване” по три обособени позиции. Обособена позиция № 1: „Наем на офис техника и оборудване” за изпълнение на проект BG051PO001-3.1.03 „Квалификация на педагогическите специалисти”.
70220000
Описание:
По обособена позиция № 1 - Компютърна конфигурация - 1 бр.; Лаптопи - 20 бр.; Мултифункционално устройство - 1 бр.
„Наем на офис техника и оборудване” по три обособени позиции. Обособена позиция № 2: „Наем на офис техника и оборудване” за изпълнение на проект BG051PO001-4.1.07 „Включващо обучение”.
70220000
Описание:
По обособена позиция № 2 - Лаптопи - 15 бр.; Проектори - 2 бр.; Мулти функционално устройство - 1 бр.; Таблети - 5 бр.; Принтери - 5 бр.
„Наем на офис техника и оборудване” по три обособени позиции. Обособена позиция № 3: „Наем на офис техника и оборудване” за изпълнение на проект BG051PO001-3.2.05 „Усъвършенстване на системата за инспектиране на образованието”.
70220000
Описание:
По обособена позиция № 3 - Лаптопи - 10 бр.; Мулти функционално устройство - 16 бр.; Фотоапарат - 2 бр.; Мултимедия - 1 бр.