РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на лекарствени продукти за спешни нужди на "КОЦ-Пловдив"ЕООД по обособени позиции
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
Гр. Пловдив, бул."Александър Стамболийски"2А
Код NUTS:
BG421
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Доставка на лекарствени продукти за спешни нужди на "КОЦ-Пловдив"ЕООД по обособени позиции
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33600000
Описание:
Фармацевтични продукти
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
2376461.21 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:№13- Бевацизумаб; №14-Ерлотиниб;№17 - Трастузумаб;№18-Интерферон алфа;
V.1)
Дата на сключване договора
12.03.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
09.03.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"АЛВОГЕН ФАРМА БЪЛГАРИЯ"ЕООД, бул."България"51Б, ет.7, офис - В22, България 1404, София, Тел.: 02 4417136
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1492581.8 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:№1-Карбоплатин;№5-Ифосфамид
V.1)
Дата на сключване договора
15.03.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
09.03.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
”ЕКОФАРМ” ЕООД, с ЕИК:130390055, бул. „Шипченски проход” №65, ет.2, България 1574, София, Тел.: 02 9631596
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 60045 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:№3 - Епирубицин; №4-Иматиниб;№16-Паклитаксел
V.1)
Дата на сключване договора
15.03.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
09.03.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
”ЛИБРА” ЕАД, ЕИК:102153152, ул. „акад. Стефан Младенов” №3, България 1700, София, Тел.: 02 9658121
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 271604.4 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:№2-Цетуксимаб
V.1)
Дата на сключване договора
16.03.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
09.03.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
”МЕРК БЪЛГАРИЯ” ЕАД,ЕИК:200836780, бул. „Проф. Цветан Лазаров” №83, България 1582, София, Тел.: 02 8075111
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 68511 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 5 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:№8-Панитумумаб;№10-Дихидрокодеин;№11-оксикодон;№12-пегфилграстим;№22-Галантамин;
V.1)
Дата на сключване договора
16.03.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
09.03.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
”СОФАРМА ТРЕЙДИНГ” АД,ЕИК:103267194, р-н Надежда, бул. „Рожен” №16, България 1220, София, Тел.: 02 8133660
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 425052.06 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 6 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:№9 - Памидроник асид
V.1)
Дата на сключване договора
16.03.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
09.03.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
”ТЪРГОВСКА ЛИГА - НАЦ” АД,ЕИК:030276307, р-н Изгрев, бул. „Г.М.Димитров” №1, България 1172, София, Тел.: 02 9625451
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 51559.95 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 7 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:№15-Трамадол
V.1)
Дата на сключване договора
19.03.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
09.03.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
”СТИНГ” АД, ЕИК:116584586, „България” №48, Бл.”Витоша”1, вх.Г, ет.4, ап.37, България 7200, Разград, Тел.: 032 644388
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6507 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 8 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:№21- Water for ingection
V.1)
Дата на сключване договора
20.03.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
09.03.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
”Б.БРАУН МЕДИКАЛ” ЕООД, ЕИК:175016820, жк. Младост 2, бул.„Андрей Ляпчев” №66, ет.3, България 1799, София, Тел.: 032 643746
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 600 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
Чл. 90. ал.1, т.4 от ЗОП - поради непредвидено прекратяване и/или неизпълнение на сключени договори с изпълнители или поради изчерпване на стойността на сключените договори за доставка на лекарства, за "КОЦ - Пловдив" ЕООД е възникнала необходимост от предприемане на неотложни действия, с цел да бъдат доставени животоспасяващи лекарствени продукти и така бъде избегната опасността от смъртни случаи с онкоболни пациенти. Посочените в Спецификацията количества на лекарствените продукти са предвидени за срок от три месеца и до провеждането на открита процедура по реда на ЗОП за тяхното доставяне.