Версия за печат

00826-2012-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛНП СВ.НАУМ ЕАД, Цариградско шосе,ул.Л.Русев 1,4-ти км, За: Александър Стоилов, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702101, E-mail: svnaum2@gmail.bg, Факс: 02 8709309

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svnaum.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на различни видове хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на МБЛАНП СВ.НАУМ ЕАД по шест обособени позиции, както следва: 1.Мляко и млечни продукти 2.Хляб,хлебни тестени изделия 3.Месо,птици,риба и яйца 4.Плодове,зеленчуци и варива 5.Консерви,конфитюр и лютеница 6.Захар,олио и др.хранителни продукти

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: София,ул.Д-р Любен Русев 1,4-ти км
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на различни видове хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на МБЛАНП СВ.НАУМ ЕАД по шест обособени позиции, както следва: 1.Мляко и млечни продукти 2.Хляб,хлебни тестени изделия 3.Месо,птици,риба и яйца 4.Плодове,зеленчуци и варива 5.Консерви,конфитюр и лютеница 6.Захар,олио и др.хранителни продукти

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15300000, 15200000, 15100000, 15500000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Месо и месни продукти
Млечни продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие по обособени позиции, както следва: 1.Мляко и млечни продукти 2.Хляб,хлебни тестени изделия 3.Месо,птици,риба и яйца 4.Плодове,зеленчуци и варива 5.Консерви,конфитюр и лютеница 6.Захар,олио и др.хранителни продукти

Прогнозна стойност без ДДС
162000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1200 лв. Гаранцията за изпълнение е 3 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в български лева по банков път или в брой в касата на болницата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички участници трябва да представят: ЕИК съгл.чл.23 от Закон за търговския регистър или удостверение за актуално състояние/когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, но не е регистриран в Агенция по вписванията/, копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Представят се заверени копия на указаните документи, издадени от компетентния орган от страната на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и оборота от сходни с обекта на настоящата поръчка дейности за последните три финансови години под формата на декларация в свободен текст. Заверени копия на баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три финансови години съгл.законодателството на страната, в която е регистриран участникът.
Минимални изисквания: Минимален оборот на участника да е 100000 /сто хиляди/ лева общо за последните три финансови години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация по образец Приложение 6,съдържаща списък на основните договори за доставки на хранителни продукти, извършени от 2009 г до настоящия момент; Декларация с описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на качествени доставки, отговаряши на БДС, Закон за храните, Наредба 5/2006 за хигиената на храните; Нотариално заверено копие от Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закон за храните, издадено от РЗИ, от което да е видно, че участникът има право да произвежда и/или търгува с храни; Нотариално заверено копие от документ, издаден от РЗИ, от който да е видно, че регистрацията му по Закон за храните не е заличена, съответно че издаденото му удостверение по чл.12 не е обезсилено; Сертификат от производителя, доказващ произхода на предлаганите продукти; Копие от Сертификат за управление на качеството по ISO9001:2000 или еквивалент; Декларация с описание в свободен текст на транспортните средства, отговарящи на хигиенните норми за доставка и транспорт на хранителни продукти; Декларация с описание в свободен текст на складови помещения с хладилна техника.
Минимални изисквания: В декларациите за транспортните средства и складовите помещения да се посочат само тези.които за свързани с дейността - доставка на хранителни продукти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена; тежест: 60
Показател: Срок на отложено плащане в дни; тежест: 30
Показател: Срок на доставка в часове; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.08.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се намира на интернет страницата на болницата, посочен в раздел I.1., a така също може да се закупи от деловодството на болницата на посоченив в раздел I.1. адрес. Срокът за закупуване на документацията от деловодството в 10 /десет/ дни преди срока за подаване на офертите, посочен в раздел IV.3.4.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.09.2012 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
До дата

12.10.2012 г. 

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

Учебна зала на ДКБ на болницата

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници и упълномощени техни представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл. чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.07.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на болничната кухня.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Съгл.документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
38000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Хляб,хлебни и тестени изделия
1) Кратко описание

Доставка на хляб, хлебни и тестени изделия за нуждите на болничната кухня

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Съгл. документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
45100 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Месо, птици, риба и яйца
1) Кратко описание

Доставка на месо,птици, риба и яйца за нуждите на болничната кухня

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15130000

Описание:

Месни продукти

3) Количество или обем

Съгл.документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
26300 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Плодове, зеленчуци и варива
1) Кратко описание

Доставка на плодове, зеленчуци и варива за нуждите на болничната кухня

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Съгл.документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
23500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Консерви, конфитюр, лютеница
1) Кратко описание

Доставка на Консерви, конфитюр, лютеница за нуждите на болничната кухня

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15897200

Описание:

Консервирани хранителни продукти

3) Количество или обем

Съгл.документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
22500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Захар, олио и др.хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка на Захар, олио и др.хранителни продукти за нуждите на болничната кухня

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15830000

Описание:

Захар и свързани с нея продукти

3) Количество или обем

Съгл.документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
6600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12