Версия за печат

00165-2012-0019

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" 2А, За: Ганка Илиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217675, E-mail: g.ilieva@mon.bg

Място/места за контакт: Евгения Костадинова, Ганка Илиева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

”ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ПО 9 ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ” по чл.14, ал.3 от ЗОП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: на териториятя на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

”ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ПО 9 ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ” - по чл. 14, ал. 3 от ЗОП по проект BG051PO001-4.3.02-0001 „Система за кариерно развитие в училищното образование”, финансиран от ЕСФ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”: 1. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА ИНТЕРФЕЙС - СЪДЪРЖАТЕЛНАТА ЧАСТ НА НОВИЯ МОДУЛ ПО КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ - прогнозна стойност 7764 (седем хиляди седемстотин шестдесет и четири) лева с включени осигуровки. 2. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА ИЗГОТВЯНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИНСТИТУЦИИТЕ В СИСТЕМАТА НА СРЕДНОТО И ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ - прогнозна стойност 769, 50 (седемстотин шестдесет и девет лева и петдесет стотинки) с включени осигуровки. 3. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА ИЗГОТВЯНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ПРОФИЛИТЕ И ПРОФЕСИИТЕ, КОИТО СЕ ИЗУЧАВАТ В УЧИЛИЩНАТА СИСТЕМА - прогнозна стойност 6880,50 ( шест хиляди осемстотин и осемдесет лева и петдесет стотинки) с включени осигуровки. 4. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА ПСИХОЛОГИЧЕСКИ ИНСТРУМЕНТАРИУМ ЗА ДИАГНОСТИКА И СЪВЕТВАНЕ - прогнозна стойност 7775,94 (седем хиляди седемстотин седемдесет и пет лева и деветдесет и четири стотинки) с включени осигуровки. 5. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА ТЕМИ, ВКЛЮЧВАЩИ ИНТЕРАКТИВНИ УПРАЖНЕНИЯ ПО КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ - прогнозна стойност 18 660,75 (осемнадесет хиляди шестотин шестдесет лева и седемдесет и пет стотинки) с включени осигуровки. 6. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА ПРОГРАМА ЗА КВАЛИФИКАЦИЯ НА КАРИЕРНИТЕ КОНСУЛТАНТИ - прогнозна стойност 2486,40 (две хиляди четиристотин осемдесет и шест лева и четиридесет стотинки) с включени осигуровки. 7. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА ФИЛМИ ПО КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ - прогнозна стойност 13 969,50 (тринадесет хиляди деветстотин шестдесет и девет лева и петдесет стотинки) с включени осигуровки. 8. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА НАРЪЧНИК НА КАРИЕРНИЯ КОНСУЛТАНТ - прогнозна стойност 774,08 (седемстотин седемдесет и четири лева и осем стотинки) с включени осигуровки. 9. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА ДВА РЕКЛАМНИ КЛИПА - прогнозна стойност 3729,60 (три хиляди седемстотин двадесет и девет лева и шестдесет стотинки) с включени осигуровки. ОФЕРТИ МОГАТ ДА БЪДАТ ПОДАВАНИ САМО ЗА ЕДНА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ. ОФЕРТАТА ВКЛЮЧВА КОНЦЕПЦИЯ НА ТЕХНИЧЕСКОТО ЗАДАНИЕ ПО ОБОСОБЕНАТА ПОЗИЦИЯ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

по проект BG051PO001-4.3.02-0001 „Система за кариерно развитие в училищното образование”, финансиран от ЕСФ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”: 1. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА ИНТЕРФЕЙС - СЪДЪРЖАТЕЛНАТА ЧАСТ НА НОВИЯ МОДУЛ ПО КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ - прогнозна стойност 7764 (седем хиляди седемстотин шестдесет и четири) лева с включени осигуровки. 2. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА ИЗГОТВЯНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИНСТИТУЦИИТЕ В СИСТЕМАТА НА СРЕДНОТО И ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ - прогнозна стойност 769, 50 (седемстотин шестдесет и девет лева и петдесет стотинки) с включени осигуровки. 3. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА ИЗГОТВЯНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ПРОФИЛИТЕ И ПРОФЕСИИТЕ, КОИТО СЕ ИЗУЧАВАТ В УЧИЛИЩНАТА СИСТЕМА - прогнозна стойност 6880,50 ( шест хиляди осемстотин и осемдесет лева и петдесет стотинки) с включени осигуровки. 4. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА ПСИХОЛОГИЧЕСКИ ИНСТРУМЕНТАРИУМ ЗА ДИАГНОСТИКА И СЪВЕТВАНЕ - прогнозна стойност 7775,94 (седем хиляди седемстотин седемдесет и пет лева и деветдесет и четири стотинки) с включени осигуровки. 5. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА ТЕМИ, ВКЛЮЧВАЩИ ИНТЕРАКТИВНИ УПРАЖНЕНИЯ ПО КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ - прогнозна стойност 18 660,75 (осемнадесет хиляди шестотин шестдесет лева и седемдесет и пет стотинки) с включени осигуровки. 6. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА ПРОГРАМА ЗА КВАЛИФИКАЦИЯ НА КАРИЕРНИТЕ КОНСУЛТАНТИ - прогнозна стойност 2486,40 (две хиляди четиристотин осемдесет и шест лева и четиридесет стотинки) с включени осигуровки. 7. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА ФИЛМИ ПО КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ - прогнозна стойност 13 969,50 (тринадесет хиляди деветстотин шестдесет и девет лева и петдесет стотинки) с включени осигуровки. 8. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА НАРЪЧНИК НА КАРИЕРНИЯ КОНСУЛТАНТ - прогнозна стойност 774,08 (седемстотин седемдесет и четири лева и осем стотинки) с включени осигуровки. 9. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ – ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА ДВА РЕКЛАМНИ КЛИПА - прогнозна стойност 3729,60 (три хиляди седемстотин двадесет и девет лева и шестдесет стотинки) с включени осигуровки.

Прогнозна стойност без ДДС
62810.27 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

не се изискват по чл. 14, ал. 3 от ЗОП

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

След приемане на извършената работа от Възложителя, удостоверена с констативен протокол, подписан от двете страни, се осъществява плащане по банков път по сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не се изисква

ІІІ.1.4) Други особени условия

Документацията по процедурата е налична на сайта на Министерството на образованието, младежта и науката (http://www.mon.bg), секция "профил на купувача" и е общодостъпна.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: според документацията, налична на сайта на МОМН
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: според документацията
Минимални изисквания: според документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: според документацията
Минимални изисквания: според документацията
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Минимални изисквания съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР по позиции.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П 1 – предложен срок за изпълнение в дни;; тежест: 60
Показател: П 2 - предложена цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.08.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.08.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.08.2012 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на образованието, младежта и науката

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проект BG051PO001-4.3.02-0001 „Система за кариерно развитие в училищното образование”, финансиран от ЕСФ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.07.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА ИНТЕРФЕЙС - СЪДЪРЖАТЕЛНАТА ЧАСТ НА НОВИЯ МОДУЛ ПО КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ
1) Кратко описание

Целта на обществената поръчка е да се създаде нов модул по кариерно ориентиране за учениците от системата на училищното образование. Изготвената концепция на техническото задание ще бъде оценявана по методиката посочена в документацията.Етап 1: - уточняване на обхвата на продукта, целите и съдържанието; - определяне на потребителските изисквания към разработвания продукт; - дефиниране на системните характиристики и ограничения - описание на функциите и услугите, които трябва да предоставя продуктът, както и оперативните ограничения върху услугите и функционалността; - определяне на функционалните и нефункционалните изисквания – набора от функционалности, които системата трябва да предоставя; как тя ще реагира на определени входни данни; специфичното поведение на продукта – изисквания за производителност, бързина, памет, сигурност, степен на неуспешни записи, преносимост и използваемост; - организация на изискванията в документ. Срокът за изпълнение на дейностите от първия етап е 10 календарни дни. Етап 2: - определяне на допълнителните изисквания – хардуерни и софтуерни ограничения, ограничения за дизайна, стандарти за работа; - определяне на програмния интерфейс на програмите, както и графичния потребителски интерфейс; - описание на последователността от действия, включващи вариантите, които една система може да изпълни, така че да се получи определен резултат; - изисквания, свързани с реализацията – език за програмиране, определен метод за проектиране, изискванията за предаване; - избор на платформа и операционна система, тип на архитектурата, нива на архитектурата – 2 или 3 нива; вид на базата данни; централизирана или разпределена; тип на базата данни; - определяне на изискванията към документацията, поддръжката, лицензионни права; - изисквания за провеждане на тестове преди предаване на продукта – автономен тест, тест за взаимовръзка, тест за надеждност, системен тест; - уточняване на изискванията към изпълнителя/изпълнителите на техническото задание (брой експерти, изисквания към всеки от тях по отношение на образование, допълнителна квалификация, релевантен общ и/или специфичен професионален опит); - определяне на индикатори за мониторинг и контрол на изпълнението на техническото задание. Срокът за изпълнение на дейностите от втория етап е 10 календарни дни. Краен резултат: подредени по приоритет основни процеси и утвърдена последователност на реализацията им във вид на основни модули; уточнени потребителски изисквания; добре обмислен и правилно изграден модел на данните; описание на изискванията към базата данни; избрани тип на системата, операционна система, програмна среда за разработката, системен и приложен софтуер; уточнен начин на изграждане на системата. На всеки етапи от изготвяне на техническото задание изпълнителят се задължава да предоставя продукта от изпълнението за осъществяване на мониторинг и контрол от страна на възложителя с оглед на проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност. Изпълнителят се задължава да се съобрази и отрази направените бележки и изразени становища от страна на Възложителя. Срокът за проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност от Възложителя и за отразяване на направените бележки от Изпълнителя е по 5 дни за всеки етап. След приемане на извършената работа от Възложителя, удостоверена с констативен протокол, подписан от двете страни, се осъществява плащане по банков път по сметка на Изпълнителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000, 72200000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Програмиране и софтуерни консултантски услуги

3) Количество или обем

7764,00 лв. (включваща разходите за социални и здравни осигуровки за сметка на работодателя).Предмет на поръчката Изготвяне на техническо задание за разработване на интерфейс – съдържателната част на новия модул по кариерно ориентиране. 1.2. Цел на предмета на поръчката Целта на обществената поръчка е да се създаде нов модул по кариерно ориентиране за учениците от системата на училищното образование. 1.3. Обхват на дейностите за реализация на поръчкатаЕтап 1: - уточняване на обхвата на продукта, целите и съдържанието; - определяне на потребителските изисквания към разработвания продукт; - дефиниране на системните характеристики и ограничения - описание на функциите и услугите, които трябва да предоставя продуктът, както и оперативните ограничения върху услугите и функционалността; - определяне на функционалните и нефункционалните изисквания – набора от функционалности, които системата трябва да предоставя; как тя ще реагира на определени входни данни; специфичното поведение на продукта – изисквания за производителност, бързина, памет, сигурност, степен на неуспешни записи, преносимост и използваемост; - организация на изискванията в документ. Срокът за изпълнение на дейностите от първия етап е до 10 календарни дни. Етап 2: - определяне на допълнителните изисквания – хардуерни и софтуерни ограничения, ограничения за дизайна, стандарти за работа; - определяне на програмния интерфейс на програмите, както и графичния потребителски интерфейс; - описание на последователността от действия, включващи вариантите, които една система може да изпълни, така че да се получи определен резултат; - изисквания, свързани с реализацията – език за програмиране, определен метод за проектиране, изискванията за предаване; - избор на платформа и операционна система, тип на архитектурата, нива на архитектурата – 2 или 3 нива; вид на базата данни; централизирана или разпределена; тип на базата данни;- определяне на изискванията към документацията, поддръжката, лицензионни права; - изисквания за провеждане на тестове преди предаване на продукта – автономен тест, тест за взаимовръзка, тест за надеждност, системен тест; - уточняване на изискванията към изпълнителя/изпълнителите на техническото задание (брой експерти, изисквания към всеки от тях по отношение на образование, допълнителна квалификация, релевантен общ и/или специфичен професионален опит); - определяне на индикатори за мониторинг и контрол на изпълнението на техническото задание. Срокът за изпълнение на дейностите от втория етап е до 10 календарни дни. Краен резултат: подредени по приоритет основни процеси и утвърдена последователност на реализацията им във вид на основни модули; уточнени потребителски изисквания; добре обмислен и правилно изграден модел на данните; описание на изискванията към базата данни; избрани тип на системата, операционна система, програмна среда за разработката, системен и приложен софтуер; уточнен начин на изграждане на системата. На всеки етап от изготвяне на техническото задание изпълнителят се задължава да предоставя продукта от изпълнението за осъществяване на мониторинг и контрол от страна на възложителя с оглед на проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност. Изпълнителят се задължава да се съобрази и отрази направените бележки и изразени становища от страна на Възложителя. Срокът за проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност от Възложителя и за отразяване на направените бележки от Изпълнителя е до 5 дни за всеки етап. След приемане на извършената работа от Възложителя, удостоверена с констативен протокол, подписан от двете страни, се осъществява плащане по банков път по сметка на Изпълнителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
7764 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30
5) Допълнителна информация

Минимални изисквания за кандидатстване. - минимални изисквания съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция КИВЦИТ 6. За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците се изисква от тях да представят един или няколко от следните документи, удостоверяващи минимален доход от сходни дейности за последните три години – 5000 лв.удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; информация за общия оборот и оборота на стоките, услугите за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на участниците се изисква същите да представят следните документи: списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Квалификация и умения: - висше образование - образователно-квалификационна степен магистър в областите: технически науки/икономика - минимум 7 години професионален опит в областта на приложното програмиране, информационните и комуникационните технологии; - личен опит в разписване на задания за големи софтуерни разработки и системи; - реализирани успешни проекти на информационни системи, обслужващи над 10 000 потребителя; - технически умения: да има познания в обектно-ориентираното програмиране и многослойната архитектура, опит в разработка на приложения като - C# в среда на Microsoft Visual Studio.NET, владеене на SQL, владеене на английски език, опит с други езици за програмиране, опит с Microsoft SQL Server, опит с различни бази данни и др. Изискуеми документи и доказване на възможностите - копие от дипломи, сертификат и други документи, удостоверяващи образование и квалификация; - копие от трудова книжка (служебна книжка), граждански договори; - референции от Възложител с цитиране на име и обхват на проект/и, брой обхванати лица, линк към действащи информационни системи ; - професионална автобиография – европейски формат;- списък на разработки и/или научни публикации, свързани със задачата.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА ИЗГОТВЯНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИНСТИТУЦИИТЕ В СИСТЕМАТА НА СРЕДНОТО И ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ
1) Кратко описание

Изготвяне на техническо задание за изготвяне на информация за институциите в системата на средното и висшето образование. Целта на обществената поръчка е да се изготви техническо задание за изготвяне на информация за институциите в системата на средното и висшето образование с оглед на нейното интегриране в информационно-търсещата система по кариерно ориентиране. Обхват на дейностите за реализация на поръчката - уточняване на видовете институции в системата на училищното образование; - уточняване и списък на видовете училища съгласно действащото законодателство (според етапа или степента на образование, според формата на обучение, според вида на подготовката, според собствеността, други); - уточняване и списък на видовете училища според съдържанието на подготовката (общообразователни, профилирани, професионални). За всяко от училищата се изисква включването на диалогови прозорци, в които да се предостави информация за видовете подготовка, които предлага/осъществява, местоположението на училището в областта и общината, линкове към училищния сайт и др. информация по преценка на консултанта. Изпълнението следва да указва и: - изисквания към формата на представяне на информацията с цел нейното интегриране в информационно-търсещата система за кариерно ориентиране на учениците; - изисквания към крайния продукт за периодично обновяване на информацията; - уточняване на изискванията към изпълнителите на техническото задание (брой експерти, изисквания към всеки от тях по отношение на образование, допълнителна квалификация, релевантен общ и/или специфичен професионален опит); - определяне на индикатори за мониторинг и контрол на изпълнението на техническото задание. Срокът за изпълнение на дейностите по т. 1.2. е 15 дни. Възложителят осъществява мониторинг и контрол на изпълнението на поръчката. Изпълнителят се задължава да съобрази и отрази направените бележки от страна на Изпълнителя. Срокът за проследяване на качеството на изпълнение на предмета на дейност от Възложителя и за отразяване на направените бележки от Изпълнителя е 5 дни след представяне на информацията. След приемане на извършената работа от Възложителя, удостоверена с констативен протокол, подписан от двете страни, се осъществява плащане по банков път по сметка на Изпълнителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги

3) Количество или обем

769,50 лв. (включваща разходите за социални и здравни осигуровки за сметка на работодателя). Минимални изисквания за кандидатстване. Критерии за допустимост: - минимални изисквания съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция АМ 3.2. 2.5.1. Квалификация и умения: Висше образование, образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър Екипът следва да включва като минимално изискване двама експерти. Експерт 1 - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър; - минимум 1 година експертен опит по статистика/информационно осигуряване на образованието; - личен опит в разработването на нормативни и поднормативни документи за системата на средното образование; - наличие на допълнителни специализации, сертификати и др.; - технически умения: работа с интернет приложения, работа с офис техника. Експерт 2 - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър; - минимум 1 година опит в областта на кариерното ориентиране в училищното образование. 2.5.2. Изискуеми документи и доказване на възможности: - копие от диплом, сертификат и други документи, удостоверяващи образование и квалификация; - копие от трудова книжка (служебна книжка), граждански договори; - професионална автобиография – европейски формат; - референции от контрагенти за изпълнение на дейности (ако има такива); - копие от документи и сертификати, удостоверяващи придобиване на допълнителни умения и квалификации.

Прогнозна стойност, без ДДС
769.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20
5) Допълнителна информация

За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците се изисква от тях да представят един или няколко от следните документи, удостоверяващи минимален доход от сходни дейности за последните три години – 500 лв. удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; информация за общия оборот и оборота на стоките, услугите за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на участниците се изисква същите да представят следните документи: списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА ИЗГОТВЯНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ПРОФИЛИТЕ И ПРОФЕСИИТЕ, КОИТО СЕ ИЗУЧАВАТ В УЧИЛИЩНАТА СИСТЕМА
1) Кратко описание

Изготвяне на техническо задание за изготвяне на информационни характеристики на профилите и професиите, които се изучават в училищната система. Целта на обществената поръчка е да се изготвят информационни характеристики на профилите и професиите, които се изучават в училищната система, с оглед на тяхното интегриране в информационно-търсеща система за кариерно ориентиране. Обхват на дейностите за реализация на поръчката Етап 1: - уточняване целта и задачите на информационните характеристики на профилите и професиите, които се изучават в училищното образование; - уточняване на възрастовите групи, за които са адресирани; - уточняване на резултатите за потребителите на информационните характеристики на профилите и професиите; - определяне на професиографската схема на информационните характеристики; - определяне на средствата за представяне на информацията (текст, изображения и др.) и изискванията към тях; - определяне частите на информационните характеристики и относителния дял на всека от тях в общата им структура. Срокът за изпълнение на дейностите от първия етап е 15 дни. Етап 2: - уточняване на изискванията към изпълнителите на техническото задание (брой експерти, изисквания към всеки от тях по отношение на образование, допълнителна квалификация, релевантен общ и/или специфичен професионален опит); - определяне на индикатори за мониторинг и контрол на изпълнението на техническото задание; - изготвяне проект на методика за оценяване на представените оферти за изпълнение на техническото задание. Срокът за изпълнение на дейностите от втория етап е 5 дни. Изпълнителят се задължава да предоставя продукта от изпълнението за осъществяване на мониторинг и контрол от страна на Възложителя на всеки етап от изпълнение на техническото задание с оглед на проследяване на качеството на изпълнение на предмета на дейност. Изпълнителят се задължава да се съобрази и отрази направените бележки и изразени становища от страна на Възложителя. Срокът за проследяване качеството на изпълнението на предмета на дейност от страна на Възложителя и отразяване на направените бележки от страна на Изпълнителя е по 5 дни за всеки от етапите. След приемане на извършената работа от Възложителя, удостоверена с констативен протокол, подписан от двете страни, се осъществява плащане по банков път по сметка на Изпълнителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги

3) Количество или обем

Прогнозна стойност за извършване на услугата – 6880,50 лв. (включваща разходите за социални и здравни осигуровки за сметка на работодателя).Минимални изисквания за кандидатстване. Критерии за допустимост: - минимални изисквания съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция АМ 3.1. 3.5.1. Квалификация и умения: Екипът следва да включва като минимално изискване двама експерти. Експерт 1: - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър по психология; - минимум 8 години личен опит в областта на професиографията и/или опит в изготвяне на анализи и селектиране на информация, свързани с предмета на задачата; Експерт 2 - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър; - минимум 8 години експертна дейност в сферата на труда; - личен опит в провеждане на професиографски изследвания. 3.5.2. Изискуеми документи и доказване на възможности: - копие от диплом, сертификат и други документи, удостоверяващи образование и квалификация; - копие от трудова книжка (служебна книжка), граждански договори; - професионална автобиография – европейски формат; - референции от контрагенти за изпълнение на дейности (ако има такива); - копие от документи и сертификати, удостоверяващи придобиване на допълнителни умения и квалификации.

Прогнозна стойност, без ДДС
6880 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30
5) Допълнителна информация

За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците се изисква от тях да представят един или няколко от следните документи, удостоверяващи минимален доход от сходни дейности за последните три години – 4 500 лв., удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; информация за общия оборот и оборота на стоките, услугите за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът еучреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. 3.5.2. За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на участниците се изисква същите да представят следните документи: списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА ПСИХОЛОГИЧЕСКИ ИНСТРУМЕНТАРИУМ ЗА ДИАГНОСТИКА И СЪВЕТВАНЕ
1) Кратко описание

Изготвяне на техническо задание за разработване на психологически инструментариум за диагностика и съветване. Целта на обществената поръчка е да се разработи психологически инструментариум за диагностика и съветване с оглед на неговото интегриране в информационно-търсеща система за кариерно ориентиране. Етап 1: - определяне на общата цел на диагностичния инструментариум; - уточняване на вида тестове и техния брой в комплекса от тестове за всяка от възрастовите групи; - описание и предназначение на тестовете: възрастов диапазон, какво се оценява; - определяне на относителната тежест на всеки от тестовете в комплекса от тестове за съответната възрастова група; - уточняване на изискванията за постигане на надеждност и валидност; - уточняване на брой и съдържателни характеристики на направленията за групиране на резултатите от диагностичната дейност; - уточняване на критерии за групиране на отделните направления; - уточняване на характера на заключението-доклад (резултат от попълване на диагностичния инструментариум), неговите съдържателни и технически параметри; - уточняване на съдържателните и техническите параметри на диагностичния инструментариум за целите на неговото компютризиране. Срокът за изпълнение на първия етап е 15 дни. Етап 2: - определяне на изискванията към изпълнителите на техническото задание (брой експерти, изисквания към всеки от тях по отношение на образование, допълнителна квалификация, опит в разработването на диагностичен инструментариум и др.); - определяне на индикатори за мониторинг и контрол на изпълнението на техническото задание. Срокът за изпълнение на дейностите от втория етап е 5 дни. На всеки етапи от изготвяне на техническото задание изпълнителят се задължава да предоставя продукта от изпълнението за осъществяване на мониторинг и контрол от страна на Възложителя с оглед на проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност. Изпълнителят се задължава да се съобрази и отрази направените бележки и изразени становища от страна на Възложителя. Срокът за проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност от Възложителя и отразяване на направените бележки от Изпълнителя е по 5 дни за всеки от етапите. След приемане на извършената работа от Възложителя, удостоверена с констативен протокол, подписан от двете страни, се осъществява плащане по банков път по сметка на Изпълнителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000, 73000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Научни изследвания и експериментални разработки и свързаните с тях консултантски услуги

3) Количество или обем

7775,94 лв. (включваща разходите за социални и здравни осигуровки за сметка на работодателя). Минимални изисквания за кандидатстване. Критерии за допустимост: - минимални изисквания съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция М 3.1. 4.5.1. Квалификация и умения: Екипът следва да включва като минимално изискване трима експерти. Експерт 1: - образователно-квалификационна степен магистър по психология; - образователна и научна степен „доктор”; - минимум 5 години опит в областта на тестологията; - личен професионален опит в разработване на психологически инструментариум; - лично участие в проекти в областта на психологическото тестиране. Експерт 2 - образователно-квалификационна степен бакалавър по информатика и/или магистър по информационни системи; - личен професионален опит в областта на системното програмиране. Експерт 3 - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър; - минимум 5 години опит по кариерно ориентиране в училищното образование. 4.5.2. Изискуеми документи и доказване на възможности - копие от диплом, сертификат и други документи, удостоверяващи образование и квалификация; - копие от трудова книжка (служебна книжка), граждански договори; - референции от контрагенти за изпълнени дейности, свързани със задачата; - професионална автобиография; - списък на разработки, свързани със задачата; - техническите умения се установяват от автобиографията.

Прогнозна стойност, без ДДС
7775.94 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30
5) Допълнителна информация

За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците се изисква от тях да представят един или няколко от следните документи, удостоверяващи минимален доход от сходни дейности за последните три години – 5000 лв., удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; информация за общия оборот и оборота на стоките, услугите за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на участниците се изисква същите да представят следните документи: списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА ТЕМИ, ВКЛЮЧВАЩИ ИНТЕРАКТИВНИ УПРАЖНЕНИЯ ПО КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ
1) Кратко описание

Изготвяне на техническо задание за разработване на теми, включващи интерактивни упражнения по кариерно ориентиране.Целта на обществената поръчка е да се създадат методически ресурси по кариерно ориентиране на учениците.Етап 1: - уточняване на съдържателната насоченост на поредицата от теми по кариерно ориентиране за всяка възрастова група; - уточняване на целите и задачите на поредицата от теми за всяка възрастова група; - уточняване на изискванията за последователно надграждане на информацията от поредицата от теми по кариерно ориентиране за всяка възрастова група; - конкретизиране на резултатите за учениците от изпълнението на упражненията от поредицата от теми за всяка възрастова група; - уточняване на интерактивните стилове и техники, допълнителната визуализация и оформление на поредицата от теми за всяка възрастова група; - уточняване на изискванията за реализиране на интерактивните стилове и техники, допълнителната визуализация и оформление на поредицата от теми по кариерно ориентиране във формата на уеб базирани ресурси. Срокът за изпълнение на дейностите от първи етап е 15 дни. Етап 2: - уточняване на изискванията към изпълнителя/изпълнителите на техническото задание (брой експерти, изисквания към всеки от тях по отношение на образование, допълнителна квалификация, релевантен общ и/или специфичен професионален опит); - определяне на индикатори за мониторинг и контрол на изпълнението на техническото задание. Срокът за изпълнение на дейностите от втори етап е 5 дни. На всеки етап от изготвяне на техническото задание изпълнителят се задължава да предоставя продукта от изпълнението за осъществяване на мониторинг и контрол от страна на Възложителя с оглед на проследяване на качеството на изпълнение на предмета на дейност. Изпълнителят се задължава да се съобрази и отрази направените бележки и изразени становища от страна на Възложителя. Срокът за проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност от страна на Възложителя и за отразяване на направените бележки от страна на Изпълнителя е 5 дни за всеки от етапите. След приемане на извършената работа от Възложителя, удостоверена с констативен протокол, подписан от двете страни, се осъществява плащане по банков път по сметка на Изпълнителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги

3) Количество или обем

18 660,75 лв. (включваща разходите за социални и здравни осигуровки за сметка на работодателя). Минимални изисквания за кандидатстване. Критерии за допустимост: - минимални изисквания съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция М 3.1. 5.5.1. Квалификация и умения: Екипът следва да включва като минимално изискване двама експерти. Експерт 1: - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър по психология; - образователна и научна степен в областта на кариерното ориентиране; - личен експертен опит в сфера, свързана със задачата, минимум 8 години; - личен професионален опит в изготвяне на материали, свързани с предмета на задачата; - технически умения: работа с интернет приложения. Експерт 2 - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър; - минимум 8 години опит по кариерно ориентиране в училищното образование. 5.5.2. Изискуеми документи и доказване на възможности - копие от диплом, сертификат и други документи, удостоверяващи образование и квалификация; - копие от трудова книжка (служебна книжка), граждански договори; - референции от контрагенти за изпълнени дейности (ако има такива); - списък с разработки по темата (ако има такива); - професионална автобиография – европейски формат; - техническите умения се установяват от автобиографията.

Прогнозна стойност, без ДДС
18660.75 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30
5) Допълнителна информация

За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците се изисква от тях да представят един или няколко от следните документи, удостоверяващи минимален доход от сходни дейности за последните три години – 15000 лв., удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; информация за общия оборот и оборота на стоките, услугите за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на участниците се изисква същите да представят следните документи: списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА ПРОГРАМА ЗА КВАЛИФИКАЦИЯ НА КАРИЕРНИТЕ КОНСУЛТАНТИ
1) Кратко описание

Изготвяне на техническо задание за разработване на програма за квалификация на кариерните консултанти. Предмет на поръчката са изискванията на Възложителя по отношение на изготвяне на техническо задание за разработване на програма за квалификация на кариерните консултанти, осигуряваща международно признат сертификат за работа по кариерно ориентиране в училищното образование. Етап 1: - уточняване на целта и задачите на квалификацията; - конкретизиране на очакваните резултати за кариерните консултанти; - уточняване на дейностите в програмата; - определяне на процентния дял на всяка от дейностите в общата структура на програмата; - уточняване на отделните модули от програмата за квалификация и брой часове за всеки то тях; - уточняване на учебното съдържание по отделните модули; - уточняване продължителността на квалификационния курс; - уточняване на изискванията за сертифициране на завършилите квалификационния курс; - уточняване на изискванията към обучаваните. Срокът за изпълнение на дейностите от първия етап е 10 дни. Етап 2: - уточняване на изискванията към изпълнителя/изпълнителите на техническото задание (брой експерти, изисквания към всеки от тях по отношение на образование, допълнителна квалификация, релевантен общ и/или специфичен професионален опит); - определяне на индикатори за мониторинг и контрол на изпълнението на техническото задание. Срокът за изпълнение на дейностите от втория етап е 5 дни. На всеки етап от изготвяне на техническото задание изпълнителят се задължава да предоставя продукта от изпълнението за осъществяване на мониторинг и контрол от страна на Възложителя с оглед на проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност. Изпълнителят се задължава да се съобрази и отрази направените бележки и изразени становища от страна на Възложителя. Срокът за проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност от страна на Възложителя и за отразяване на направените бележки от страна на Изпълнителя е 5 дни за всеки от етапите на изпълнение на услугата. След приемане на извършената работа от Възложителя, удостоверена с констативен протокол, подписан от двете страни, се осъществява плащане по банков път по сметката на Изпълнителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги

3) Количество или обем

2486,40 лв. (включваща разходите за социални и здравни осигуровки за сметка на работодателя). Минимални изисквания за кандидатстване. Критерии за допустимост: - минимални изисквания съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция ОКК 1.1. 6.5.1. Квалификация и умения: - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър; - трудов опит в сфера, свързана със задачата, минимум 2 години; - личен опит в разработването на технически задания в областта на ученето през целия живот; - технически умения: работа с интернет приложения, работа с офис техника. 6.5.2. Изискуеми документи и доказване на възможности: - копие от диплом, удостоверяващ образование; - копие от сертификат и други документи, удостоверяващи познаване на международно признати системи за квалификация и обучение на кариерни консултанти; - копие от трудова книжка (служебна книжка), граждански договори; - професионална автобиография; - техническите умения се установяват от автобиографията.

Прогнозна стойност, без ДДС
2486 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 25
5) Допълнителна информация

За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците се изисква от тях да представят един или няколко от следните документи, удостоверяващи минимален доход от сходни дейности за последните три години – 1000 лв., удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; информация за общия оборот и оборота на стоките, услугите за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на участниците се изисква същите да представят следните документи: списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата.


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА ФИЛМИ ПО КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ
1) Кратко описание

Изготвяне на техническо задание за създаване на филми по кариерно ориентиране. Предмет на поръчката са изискванията на Възложителя по отношение на изготвяне на техническо задание за създаване на 30 филма по кариерно ориентиране с оглед популяризиране на кариерното ориентиране. Етап 1: - уточняване на специфичните цели както на поредицата, така и на всеки от филмите; - уточняване на тематичните области, към които ще бъдат насочени филмите; - уточняване на процентния дял на отделните тематични области в общия брой филми; - уточняване на целевата аудитория на всеки от филмите; - описание на сценарната идея на всеки филм, проблематиката и поставените казуси, решения и алтернативни изходи; - конкретизиране на резултатите за целевата аудитория, провокирани от отделните сценарни идеи. Срокът за изпълнение на дейностите от първия етап е 10 дни. Етап 2: - уточняване на основните участници във всеки от филмите; - уточняване на художествените средства за представяне на проблематиката; - уточняване на изискванията към стилистиката на поредицата от филми; - уточняване на подходящи часови пояси и ел. медии, в които ще се излъчат филмите, както и възможности за разпространение; - уточняване на техническите характеристики на филмите; - уточняване на изискванията към екипа за реализация (брой експерти, техническа и творческа обезпеченост за реализация на филми по предмета на услугата и др.); - определяне на индикатори за мониторинг и контрол на отделните етапи от изпълнението на техническото задание. Срокът за изпълнение на дейностите от втория етап е 10 дни. На всеки етап от изготвяне на техническото задание изпълнителят се задължава да предоставя продукта от изпълнението за осъществяване на мониторинг и контрол от страна на Възложителя с оглед на проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност. Изпълнителят се задължава да се съобрази и отрази направените бележки и изразени становища от страна на Възложителя. Срокът за проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност от Възложителя и за отразяване на направените бележки от Изпълнителя е по 5 дни за всеки от етапите. След приемане на извършената работа от Възложителя, удостоверена с констативен протокол, подписан от двете страни, се осъществява плащане по банков път по сметката на Изпълнителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000, 92000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги в областта на културата, спорта и развлеченията

3) Количество или обем

13 969,50 лв. (включваща разходите за социални и здравни осигуровки за сметка на работодателя). Минимални изисквания за кандидатстване. Критерии за допустимост: - минимални изисквания съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция М 3.1. 7.5.1. Квалификация и умения: Екипът следва да включва като минимално изискване двама експерти. Експерт 1 - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър по психология; - минимум 8 години експертен опит в областта на кариерното ориентиране в училищното образование; - личен опит в изготвяне на материали за учениците от средното образование; - технически умения: работа с интернет приложения, работа с офис техника. Експерт 2 - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър; - минимум 8 години експертен опит в областта на кариерното ориентиране в училищното образование; 7.5.2.. Изискуеми документи и доказване на възможности - копие от диплом, сертификат и други документи, удостоверяващи образование и квалификация; - копие от трудова книжка (служебна книжка), граждански договори; - референции от контрагенти за изпълнени дейности (ако има такива); - професионална автобиография – евпорейски формат; - списък на разработки и/или научни публикации, свързани със задачата (ако има такива); - техническите умения се установяват от автобиографията.

Прогнозна стойност, без ДДС
18969.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30
5) Допълнителна информация

За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците се изисква от тях да представят един или няколко от следните документи, удостоверяващи минимален доход от сходни дейности за последните три години – 10000 лв., удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; информация за общия оборот и оборота на стоките, услугите за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на участниците се изисква същите да представят следните документи: списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата.


Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА НАРЪЧНИК НА КАРИЕРНИЯ КОНСУЛТАНТ
1) Кратко описание

Изготвяне на техническо задание за разработване на Наръчник на кариерния консултант. Предмет на поръчката са изискванията на Възложителя по отношение на изготвяне на техническо задание за разработване на Наръчник на кариерния консултант с оглед на осигуряване методически ресурси за работа на кариерните консултанти.Обхват на дейностите за реализация на поръчката Етап 1: - уточняване на групите, потребители на Наръчника; - уточняване на целите и задачите на Наръчника за всяка от групите, потребители на Наръчника; - конкретизиране на очаквани резултати за всяка от групите, потребители на Наръчника; - уточняване на специфичните цели и задачи на кариерното ориентиране на учениците от различните степени на училищното образование; - уточняване на специфичните организационни форми, методи, средства и насоки за кариерно ориентиране на учениците от различните степени на училищното образование; - уточняване на конкретни програми за кариерно ориентиране на учениците от различните степени на училищното образование. Срокът за изпълнение на дейностите от етап 1 е 10 дни. Етап 2: - уточняване на изискванията към изпълнителя/изпълнителите на техническото задание (брой експерти, изисквания по отношение на образование, допълнителна квалификация, предходен опит и др.); - определяне на индикатори за мониторинг и контрол на изпълнението на техническото задание. Срокът за изпълнение на дейностите от етап 2 е 5 дни. На всеки етап от изготвяне на техническото задание изпълнителят се задължава да предоставя продукта от изпълнението за осъществяване на мониторинг и контрол от страна на Възложителя с оглед на проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност. Изпълнителят се задължава да се съобрази и отрази направените бележки и изразени становища от страна на Възложителя. Срокът за проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност от Възложителя и отразяване на направените бележки от Изпълнителя е по 5 дни за всеки от етапите. След приемане на извършената работа от Възложителя, удостоверена с констативен протокол, подписан от двете страни, се осъществява плащане по банков път по сметката на Изпълнителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги

3) Количество или обем

774,08 лв. (включваща разходите за социални и здравни осигуровки за сметка на работодателя). Минимални изисквания за кандидатстване. Критерии за допустимост: - минимални изисквания съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция СМПМ. 8.5.1. Квалификация и умения: - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър; - минимум 2 години личен изследователски опит в областта на кариерното ориентиране на учениците; - личен професионален опит в изготвяне на материали, свързани с предмета на задачата; - технически умения: работа с интернет приложения, работа с офис техника. 8.5.2. Изискуеми документи и доказване на възможности - копие от диплом, сертификат и други документи, удостоверяващи образование и квалификация; - копие от трудова книжка (служебна книжка), граждански договори; - списък с разработки по темата; - професионална автобиография; - техническите умения се установяват от автобиографията.

Прогнозна стойност, без ДДС
774 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 25
5) Допълнителна информация

За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците се изисква от тях да представят един или няколко от следните документи, удостоверяващи минимален доход от сходни дейности за последните три години – 500 лв., удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; информация за общия оборот и оборота на стоките, услугите за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на участниците се изисква същите да представят следните документи: списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата.


Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА ДВА РЕКЛАМНИ КЛИПА
1) Кратко описание

Изготвяне на техническо задание за създаване на два рекламни клипа.Предмет на поръчката са изискванията на Възложителя по отношение на изготвяне на техническо задание за създаване на два рекламни клипа с оглед на популяризиране кариерното ориентиране.Обхват на дейностите за реализация на поръчката - уточняване на специфичните цели на всеки рекламен клип; - уточняване на целевата аудитория на всеки рекламен клип; - описание на сценарната идея на всеки рекламен клип, както и на художествените и други средства за нейното реализиране; - конкретизиране на резултатите за целевата аудитория, провокирани от всеки от рекламните клипове; - уточняване на техническите характеристики на всеки рекламен клип; - определяне на изискванията към изпълнителя/изпълнителите на техническото задание (брой експерти, изисквания към всеки от тях по отношение на образование, допълнителна квалификация, опит в създаването на телевизионни рекламни клипове, оборудване с необходимата техника и др.); - уточняване продължителността на всеки рекламен клип; - уточняване на часовите пояси и ел. медии, в които ще се излъчат рекламните клипове; - определяне на индикатори за мониторинг и контрол на изпълнението на техническото задание. Срокът за изпълнение на дейностите по т. 1.2. е 15 дни. След приключване на дейностите по т. 1.2. изпълнителят се задължава да предоставя продукта от изпълнението за осъществяване на мониторинг и контрол от страна на Възложителя с оглед на проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност. Изпълнителят се задължава да се съобрази и отрази направените бележки и изразени становища от страна на Възложителя. Срокът за проследяване качеството на изпълнение на предмета на дейност от Възложителя и отразяване на направените бележки от Изпълнителя е 5 дни след предоставяне на продукта от изпълнението. След приемане на извършената работа от Възложителя, удостоверена с констативен протокол, подписан от двете страни, се осъществява плащане по банков път по сметката на Изпълнителя/Изпълнителите.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000, 92100000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по производство, разпространение и прожектиране на кино-, видеофилми и филми на цифров диск (DVD)

3) Количество или обем

3729,60 лв. (включваща разходите за социални и здравни осигуровки за сметка на работодателя). Минимални изисквания за кандидатстване. Критерии за допустимост: - минимални изисквания съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция ЕМР 1.1. 9.5.1. Квалификация и умения: Eкипът следва да включва като минимално изискване двама експерти. Експерт 1: - образователно-квалификационна степен бакалавър по специалност „Филмова и телевизионна режисура“ и/или магистър по „Филмово и телевизионно изкуство“ ; - минимум 5 години личен професионален опит в областта на режисиране и/или продуциране на телевизионни рекламни клипове. Експерт 2 - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър; - минимум 3 години личен трудов опит в областта на кариерното ориентиране в училищното образование; - технически умения: работа с интернет приложения, работа с офис техника. 9.5.2. Изискуеми документи и доказване на възможности: - копие от диплом, сертификат и други документи, удостоверяващи образование и квалификация; - копие от трудова книжка (служебна книжка), граждански договори; - референции от контрагенти за изпълнени дейности (ако има такива); - списък с разработки по темата (ако има такива); - професионална автобиография – европейски формат; - списък на разработки, свързани със задачата (ако има такива); - техническите умения се установяват от автобиографията.

Прогнозна стойност, без ДДС
3729 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20
5) Допълнителна информация

За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците се изисква от тях да представят един или няколко от следните документи, удостоверяващи минимален доход от сходни дейности за последните три години – 1500 лв., удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; информация за общия оборот и оборота на стоките, услугите за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на участниците се изисква същите да представят следните документи: списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата.