РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Извършване на одитни услуги по проекти, включени в схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
9
Място на изпълнение:
Република България
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Настоящата обществена поръчка има за предмет сключването на договори за извършване на одити по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите, изпълнявани от Министерство на образованието, младежта и науката (МОМН) включени в схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”. Одитът трябва да изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проектите в съответствие с националните и международните одиторски стандарти.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79210000, 79212000
Описание:
Счетоводни и одиторски услуги
Одиторски услуги
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Извършване на одитни услуги по 7 (седем) проекта, 6 (шест) от които са включени в схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”
Прогнозна стойност без ДДС
71812 BGN
ІІ.2.2)
Опции
I. Изпълнението на услугите по обособена позиция № 1 на настоящата поръчка трябва да се реализира до 30 календарни дни от подписване на договора, a изпълнението на услугите по обособени позиции от № 2 до № 7 на настоящата поръчка трябва да се реализира до 30 дни преди приключване на изпълнението на проектите, като към момента на откриване на процедурата продължителността им, съгласно плана за изпълнение на всеки конкретен проект, е както следва:
1. Проект „BG161PO001/1.1-02/2008/001-1 Професионална гимназия по електроника и електротехника "Мария Кюри" - гр. Сливен”, проектен фиш с регистрационен № BG161РО001-1.1.02-001-4 – срок за изпълнение от 26.06.2009 г. до 07.03.2012 г., поради което договора за обособена позиция № 1 следва да се реализира до 30 календарни дни от подписването му.
2. Проект „BG161РО001/1.1-02/2008/001-3 ПГ по техника и мениджмънт (ПГТМ) "Христо Ботев" - Ботевград”, проектен фиш с регистрационен № BG161РО001-1.1.02-0014 – срок за изпълнение от 30.11.2010 г. до 30.9.2012 г.;
3. Проект „BG161РО001/1.1-02/2008/001-4 Професионална гимназия по транспорт "Проф. Цветан Лазаров" - Плевен”, проектен фиш с регистрационен № BG161РО001-1.1.02-0011 – срок за изпълнение от 30.11.2010 г. до 30.11.2012 г.;
4. Проект „BG161РО001/1.1-02/2008/001-5 Професионална техническа гимназия ( ПТГ) "Д-р Никола Василиади" - Габрово”, проектен фиш с регистрационен № BG161РО001-1.1.02-0012 – срок за изпълнение от 30.11.2010 г. до 30.11.2012 г.;
5. Проект „BG161РО001/1.1-02/2008/001-6 Професионална гимназия „Ген. Владимир Заимов” – Сопот”, проектен фиш с регистрационен № BG161РО001-1.1.02-0013 – срок за изпълнение от 30.11.2010 г. до 30.11.2012 г.;
6. Проект „BG161РО001/1.1-02/2008/001-7 Професионална гимназия по механоелектротехника (ПГМЕТ) - Пазарджик”, проектен фиш с регистрационен № BG161РО001-1.1.02-0015 – срок за изпълнение от 30.11.2010 г.г. до 30.11.2012 г.;
7. Проект „BG161РО001/1.1-02/2008/001-8 ПГ по екология и биотехнологии (ПГЕБ); Софийска ПГ по електроника (СПГЕ) „Джон Атанасов”; ПГ по механоелектротехника (ПГМЕ) „Н. Й. Вапцаров”, проектен фиш с регистрационен № BG161РО001-1.1.02-0016 – срок за изпълнение от 30.11.2010 г. до 30.11.2012 г.;
II. Описаните в т. I. срокове отразяват продължителността на проектите според действащите към момента на откриване на процедурата договори за безвъзмездна финансова помощ по схема BG 161РО001/1.1-02.2008 г. При промяна на крайния срок за изпълнение на някой от проектите, се изменя и крайният срок за изпълнение на услугите по настоящата процедура.
III. Изпълнението на договорите за обособени позиции от № 2 до № 7 са в пряка зависимост от датата на изпълнение на последната изпълнена дейност от предвидените дейности по проекта на съответната позиция. В случай, че поради наложено от обективни причини закъснение в изпълнението на една или повече дейности предвидени по проекта, спечелилия участник трябва да приключи одита по съответната обособена позиция в едномесечен срок от датата на подписан, без забележки, приемо-предавателен протокол за последната изпълнена дейност по проекта. Независимо от размера на наложилото се закъснение, спечелилия участник е длъжен да реализира одита при условията посочени в офертата му и да удължи валидността на гаранцията си за изпълнение с не по-малко от сумарното време на всички закъснения получени при изпълненията на дейностите предвидени по проекта на съответната обособена позиция.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1.Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в процедурата както следва:
- за обособена позиция № 1 – „Извършване на финансов одит и изготвяне на окончателен отчет по проект BG161PO001/1.1-02/2008/001-1 Професионална гимназия по електроника и електротехника "Мария Кюри" - гр . Сливен” - в размер на 60 (шестдесет) лева;
- за обособена позиция № 2 – „Проверка достоверността на текущото и годишното счетоводно отчитане по проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-3 ПГ по техника и мениджмънт (ПГТМ) "Христо Ботев" - Ботевград” - в размер на 95 (деветдесет и пет) лева;
- за обособена позиция № 3 – „Изготвяне и представяне пред Възложителя на междинни и окончателен технически, финансов отчет и одитен доклад за изпълнение на проектните дейности по проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-4 Професионална гимназия по транспорт "Проф. Цветан Лазаров" - Плевен” - в размер на 120 (сто и двадесет) лева;
- за обособена позиция № 4 – „Извършване на финансов одит и изготвяне на окончателен доклад по проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-5 Професионална техническа гимназия ( ПТГ) "Д-р Никола Василиади" - Габрово”; - в размер на 80 (осемдесет) лева;
- за обособена позиция № 5 – „Одит на разходите на проекта - изготвяне на междинни и окончателен финансови отчети по проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-6 Професионална гимназия „Ген. Владимир Заимов” – Сопот” - в размер на 60 (шестдесет) лева;
- за обособена позиция № 6 – „Одит на разходите на проекта - изготвяне на междинни и окончателен финансови отчети в хода на целия проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-7 Професионална гимназия по механоелектротехника (ПГМЕТ) - Пазарджик” - в размер на 140 (сто и четиридесет) лева;
- за обособена позиция № 7 – „Одит на разходите на проекта - изготвяне на междинни и окончателен финансови отчети в хода на целия проект Проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-8 ПГ по екология и биотехнологии (ПГЕБ); Софийска ПГ по електроника (СПГЕ) „Джон Атанасов”; ПГ по механоелектротехника (ПГМЕ) „Н. Й. Вапцаров” - в размер на 140 (сто и четиридесет) лева;
Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва:
а) Парична сума – внася се по банкова сметка на МОМН БНБ ЦУ BIC BNBGBGSD, IBAN BG85BNBG96613300149101, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Извършване на одитни услуги по проекти, включени в схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”, по обособена позиция №……
б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Министерство на образованието, младежта и науката.
Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата при условията на чл. 61 от ЗОП; Възложителят освобождава гаранциите за участие на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на потенциални изпълнители; Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срокът на валидност на офертата.
2. Гаранция за изпълнение на договор
Гаранцията за изпълнение на договор се представя под формата на банкова гаранция, неотменима в полза на възложителя или парична сума внесена по банкова сметка на МОМН БНБ ЦУ BIC BNBGBGSD, IBAN BG85BNBG96613300149101. Тя се освобождава след приключване на съответния договор при условията, определени в него. Гаранцията за изпълнение се представя при подписването на договора за изпълнение по всяка обособена позиция на стойност 3 % (три процента), от стойността на договора без ДДС. Възложителят освобождава гаранциите по точка 1. и точка 2. от настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Цената на реализацията се заплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 15 (петнадесет) календарни дни от подписването на приемо-предавателен протокол и след получаване на издадена оригинална фактура за извършеното, но не по-късно от датата на приключване на проектa по съответната обособена позиция. Второто се отнася само за обособени позиции от № 2 до № 7.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения, чиито основен предмет на дейност е свързан с предмета на поръчката. Трябва да се представи споразумение за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица; новосъздаденото юридическо лице ще бъде обвързано от офертата, подадена от обединението. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Попълнен образец на оферта за участие в процедурата.
2.Списък на представените документи, подписан от участника по образец на Възложителя.
3.Административни сведения по образец на Възложителя, подписан от участника.
4.Копие от документ за закупена документация.
5.Заверено от участника копие от документа за единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице. Ако участникът няма ЕИК, трябва да представи копие от документ за регистрация и удостоверение за актуално състояние на участника, издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или заверено от участника копие. Документите по настоящата точка следва да бъдат издадени не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата; когато участникът е физическо лице – заверено от участника копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът по настоящата точка се представя в официален превод.
6.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата – оригинал.
7.Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП.
8.Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП.
9.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП по образец на Възложителя.
10.Декларация за използване/неизползване на подизпълнители, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие съгласно чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП по образец на Възложителя. Ако участника предвижда използването на подизпълнители, същите следва да попълнят и приложат изискуемите документи по чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
11.Писмена декларация от управителите или членовете на управителните органи на участниците за безпристрастност и независимост при изпълнение на дейностите, които са предмет на обществената поръчка.
12.Писмена декларация от всеки от членовете на екипа за безпристрасност и поверителност.
13.Заверено с подпис и печат на участника копие от валиден сертификат издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2000/2008 или еквивалентен. Обхватът на сертификата трябва да е със срок на валидност не по-кратък от срока необходим за изпълнението на договора за обществената поръчка. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице изискването за сертифицирана система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2000/2008 или еквивалентен трябва да се изпълнява общо от обединението. Обхватът на сертификатите на членовете на обединението следва да покрива общо изискванията на възложителя за обхват на сертификата.
14.Подизпълнителите трябва да подадат декларация, потвърждаваща съгласие за участие като подизпълнител – попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва съгласно образец на Възложителя.
15.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС – по образец на Възложителя.
16.Предложение за изпълнение на поръчката – Техническа оферта по образец на Възложителя.
17.Техническа спецификация по образец на Възложителя.
18.Списък на експертите, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на договора по обособената позиция.
19.Парафиран на всяка страница „Проект на договор”, без да се посочва цена.
20.Ценовото предложение на участника съгласно чл. 56, ал.1, т. 10 от ЗОП по образци на Възложителя.
21.Пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато не е подписана от представляващия участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Съставено и заверено, по предвидения от закона ред копие от оригинал с подписи на ръководител и счетоводител и печат на годишен счетоводен баланс за всяка от предходните 3 (три) години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си.
- Съставено и заверено, по предвидения от закона ред копие от оригинал с подписи на ръководител и счетоводител и печат на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните 3 (три) години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си.
Физическите лица, следва да представят официални документи (копие или оригинал), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните 3 (три) години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.), оформени съгласно Закона за счетоводството.
- Документ съдържащ информация за оборота от дейността с предмет, сходен с предмета на поръчката, представляващ копие от оригинал, съставен и заверен по предвидения от закона ред, с подписи на ръководител и счетоводител и печат, за всяка от предходните 3 (три) години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си (по образец на Възложителя).
За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат дейности, свързани с предоставяне на одитни услуги за даване на увереност по отношение на системи за управление и контрол на средства, предоставени по Оперативни програми, финансирани от Структурните фондове и Кохезионния фонд, и/или от други международни програми и проекти.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има минимален оборот от дейността сходна с предмета на поръчката за предходните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер на 18 000 (осемнадесет хиляди) лева без ДДС - общо за трите години за обособена позиция № 1.
2. Участникът следва да има минимален оборот от дейността сходен с предмета на поръчката за предходните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер на 30 000 (тридесет хиляди) лева без ДДС - общо за трите години за обособена позиция № 2.
3. Участникът следва да има минимален оборот от дейността сходен с предмета на поръчката за предходните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер на 36 000 (тридесет и шест хиляди) лева без ДДС - общо за трите години за обособена позиция № 3.
4. Участникът следва да има минимален оборот от дейността сходен с предмета на поръчката за предходните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер на 24 000 (двадесет и четири хиляди) лева без ДДС - общо за трите години за обособена позиция № 4.
5. Участникът следва да има минимален оборот от дейността сходен с предмета на поръчката за предходните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер на 19 000 (деветнадесет хиляди) лева без ДДС - общо за трите години за обособена позиция № 5.
6. Участникът следва да има минимален оборот от дейността сходен с предмета на поръчката за предходните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер на 40 000 (четиридесет хиляди) лева без ДДС-общо за трите години за обособена позиция № 6
7. Участникът следва да има минимален оборот от дейността сходен с предмета на поръчката за предходните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер на 40 000 (четиридесет хиляди) лева без ДДС - общо за трите години за обособена позиция № 7.
За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат дейности, свързани с предоставяне на одитни услуги за даване на увереност по отношение на системи за управление и контрол на средства, предоставени по Оперативни програми, финансирани от Структурните фондове и Кохезионния фонд, и/или от други международни програми и проекти.
В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, изискванията по отношение на оборота от дейността, сходен с предмета на поръчката, се прилага за обединението като цяло.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: А) Списък на основните договори на дейноста с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, включително стойностите, датите и получателите, като се посочат и лица и телефони за контакт;
Относими към посочените договори копия от препоръки за добро изпълнение (референции), издадени от Възложител или ползвател на услугата с изпълнени дейности, период на изпълнение и стойност.
В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, изискванията по отношение на изпълнени договори, се прилага за обединението като цяло.
Договорите трябва да са приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка.
За договори с предмет сходен с предмета на поръчката се приемат такива, свързани с предоставяне на одитни услуги за даване на увереност по отношение на системи за управление и контрол на средства, предоставени по Оперативни програми, финансирани от Структурните фондове и Кохезионния фонд, и/или от други международни програми и проекти.
Б) Списък на експертите, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на договора по обособената позиция, придружен с документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация и професионален опит, в т. ч.: копия от дипломи за завършено образование; сертификати, доказващи квалификация в областта на одита; CV (формат European CV), както и документи доказващи, че са в законоопределена форма на трудово правоотношение с участника.
В) Кратка анотация за досегашната дейност на всеки експерт по предмета на поръчката, изясняваща неговите възможности.
Минимални изисквания: За обособена позиция № 1- Общата стойност на договорите, включените в списъка следва да бъде не по-малка от 15 000 (петнадесет хиляди) лева без ДДС - общо за трите години; За обособена позиция № 2 - Общата стойност на договорите, включени в списъка следва да бъде не по-малка от 25 000 (двадесет и пет хиляди) лева без ДДС - общо за трите години;
За обособена позиция № 3 - Общата стойност на договорите, включени в списъка следва да бъде не по-малка от 30 000 (тридесет хиляди) лева без ДДС - общо за трите години; За обособена позиция № 4 - Общата стойност на договорите, включени в списъка следва да бъде не по-малка от 20 000 (двадесет хиляди) лева без ДДС - общо за трите години; За обособена позиция № 5 - Общата стойност на договорите,включени в списъка следва да бъде не по-малка от 15 000 (петнадесет хиляди) лева без ДДС - общо за трите години; За обособена позиция № 6 - Общата стойност на договорите, включени в списъка следва да бъде не по-малка от 36 000 (тридесет и шест хиляди) лева без ДДС - общо за трите години; За обособена позиция № 7 - Общата стойност на договорите, включени в списъка следва да бъде не по-малка от 36 000 (тридесет и шест хиляди) лева без ДДС - общо за трите години.
Участникът трябва да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.) поне 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. За всяка ОП участникът следва да разполага със следните ключови експерти: 1. Ръководител проект - отговаря за организацията, контрола и цялостното управление на проекта, като гарантира правилното изпълнение на всички компоненти на проекта. Участникът следва да разполага с поне двама Ръководители на проект, от които един с професионална квалификация и опит в областта на одитни ангажименти за даване на увереност и един с професионална квалификация и опит в областта на заверка на финансови отчети. А) Ръководителят на проект с профил одитни ангажименти за даване на увереност следва да притежава: а) Магистърска степен в областта на икономиката, мениджмънта, правото, техническите науки или еквивалентна специалност; б) Поне един международно признат сертификат за одитор, както следва: CIA, CGAP, CFSA, CISA, CCSA или друг международно признат сертификат; в) Минимум 5 години професионален опит в областта на управление и/или контрол и/или одит на проекти и програми, финансирани със средства от ЕС, от които поне 3 години в областта на одит на програми, финансирани със средства от ЕС;
Б) Ръководителят на проект с профил заверка на финансови отчети следва да притежава: а) Магистърска или бакалавърска степен в областта на икономиката, мениджмънта, правото, техническите науки или еквивалентна специалност; б) Сертификат, удостоверяващ правоспособност като Дипломиран експерт счетоводител или друг еквивалентен сертификат; в) Минимум 5 години професионален опит в областта на одитни ангажименти. 2. Ръководител на одиторски екип – отговаря за ръководството на одиторски екип, извършващ конкретен одитен ангажимент по сключения Договор. Участникът следва да разполага с поне 1 (един) Ръководител на одиторски екип за всяка обособена позиция, за която ще подава оферта, за която кандидатства, удовлетворяващ следните изисквания: а) Магистърска степен в областта на икономиката, мениджмънта, правото, техническите науки или еквивалентна специалност; б) Поне един международно признат сертификат за одитор, както следва: CIA, CGAP, CFSA, CISA, CCSA, или друг международно признат сертификат или национален сертификат, удостоверяващ правоспособност като Дипломиран експерт счетоводител или „Вътрешен одитор в публичния сектор”;в) Минимум 3 години опит в областта на вътрешния или външния одит, от които не по-малко от 1 година опит като член на одиторски екип за изпълнение на одитни ангажименти за даване на увереност по отношение на програми, финансирани със средства от ЕС или участие в изпълнението на поне 2 (два) одитни ангажимента за даване на увереност по отношение на програми, финансирани със средства от ЕС.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.08.2012 г. Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Такса за закупуване на документите по процедурата е платима по банкова сметка на МОМН в БНБ ЦУ, BIC BNBGBGSD, IBAN BG50BNBG96613000149101
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.08.2012 г. Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.08.2012 г. Час: 10:00
Място
1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Изпълнението на обобсобени позиции от № 2 до № 7 включително, ще бъде финансирано от ЕВРОПЕЙСКИ ФОНД ЗА РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ, ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ” 2007 – 2013, Схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на финансов одит и изготвяне на окончателен отчет по проект BG161PO001/1.1-02/2008/001-1 Професионална гимназия по електроника и електротехника "Мария Кюри" - гр . Сливен”
1)
Кратко описание
Извършване на финансов одит и изготвяне на окончателен отчет по проект "BG161PO001/1.1-02/2008/001-1 Професионална гимназия по електроника и електротехника "Мария Кюри" - гр . Сливен”
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79212000
Описание:
Одиторски услуги
3)
Количество или обем
Извършване на финансов одит и изготвяне на окончателен отчет по проект
Прогнозна стойност, без ДДС
6000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5)
Допълнителна информация
Проект „BG161PO001/1.1-02/2008/001-1 Професионална гимназия по електроника и електротехника "Мария Кюри" - гр. Сливен”, проектен фиш с регистрационен № BG161РО001-1.1.02-001-4 – срок за изпълнение от 26.06.2009 г. до 07.03.2012 г., поради което договора за обособена позиция № 1 следва да се реализира до 30 календарни дни от подписването му.
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Проверка достоверността на текущото и годишното счетоводно отчитане по проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-3 ПГ по техника и мениджмънт (ПГТМ) "Христо Ботев" - Ботевград”
1)
Кратко описание
Проверка достоверността на текущото и годишното счетоводно отчитане по проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-3 ПГ по техника и мениджмънт (ПГТМ) "Христо Ботев" - гр. Ботевград
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79212000
Описание:
Одиторски услуги
3)
Количество или обем
Проверка достоверността на текущото и годишното счетоводно отчитане по проект
Прогнозна стойност, без ДДС
9500 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.09.2012 г.
5)
Допълнителна информация
При промяна на крайния срок за изпълнение на проекта по обособена позиция № 2, се изменя и крайният срок за изпълнение на услугата по настоящата процедура.
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Изготвяне и представяне пред Възложителя на междинни и окончателен технически, финансов отчет и одитен доклад за изпълнение на проектните дейности по проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-4 Професионална гимназия по транспорт "Проф. Цветан Лазаров" - Плевен”
1)
Кратко описание
Изготвяне и представяне пред Възложителя на междинни и окончателен технически, финансов отчет и одитен доклад за изпълнение на проектните дейности по проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-4 Професионална гимназия по транспорт "Проф. Цветан Лазаров" - гр. Плевен
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79212000
Описание:
Одиторски услуги
3)
Количество или обем
Изготвяне и представяне пред Възложителя на междинни и окончателен технически, финансов отчет и одитен доклад за изпълнение на проектните дейности по проект
Прогнозна стойност, без ДДС
12015 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2012 г.
5)
Допълнителна информация
При промяна на крайния срок за изпълнение на проекта по обособена позиция № 3, се изменя и крайният срок за изпълнение на услугата по настоящата процедура.
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на финансов одит и изготвяне на окончателен доклад по проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-5 Професионална техническа гимназия ( ПТГ) "Д-р Никола Василиади" - Габрово”
1)
Кратко описание
Извършване на финансов одит и изготвяне на окончателен доклад по проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-5 Професионална техническа гимназия ( ПТГ) "Д-р Никола Василиади" - гр. Габрово
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79212000, 79212100
Описание:
Одиторски услуги
Услуги по финансов одит
3)
Количество или обем
Извършване на финансов одит и изготвяне на окончателен доклад по проект
Прогнозна стойност, без ДДС
8100 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2012 г.
5)
Допълнителна информация
При промяна на крайния срок за изпълнение на проекта по обособена позиция № 4, се изменя и крайният срок за изпълнение на услугата по настоящата процедура.
Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Одит на разходите на проекта - изготвяне на междинни и окончателен финансови отчети по проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-6 Професионална гимназия „Ген. Владимир Заимов” – Сопот"
1)
Кратко описание
Одит на разходите на проекта - изготвяне на междинни и окончателен финансови отчети по проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-6 Професионална гимназия „Ген. Владимир Заимов” – гр. Сопот
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79212000
Описание:
Одиторски услуги
3)
Количество или обем
Одит на разходите на проект
Прогнозна стойност, без ДДС
6667 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2012 г.
5)
Допълнителна информация
При промяна на крайния срок за изпълнение на проекта по обособена позиция № 5, се изменя и крайният срок за изпълнение на услугата по настоящата процедура.
Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Одит на разходите на проекта - изготвяне на междинни и окончателен финансови отчети в хода на целия проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-7 Професионална гимназия по механоелектротехника (ПГМЕТ) - Пазарджик”
1)
Кратко описание
Одит на разходите на проекта - изготвяне на междинни и окончателен финансови отчети в хода на целия проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-7 Професионална гимназия по механоелектротехника (ПГМЕТ) - гр. Пазарджик
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79212000
Описание:
Одиторски услуги
3)
Количество или обем
Одит на разходите на проект
Прогнозна стойност, без ДДС
14980 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2012 г.
5)
Допълнителна информация
При промяна на крайния срок за изпълнение на проекта по обособена позиция № 6, се изменя и крайният срок за изпълнение на услугата по настоящата процедура.
Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Одит на разходите на проекта - изготвяне на междинни и окончателен финансови отчети в хода на целия проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-8 ПГ по екология и биотехнологии (ПГЕБ); Софийска ПГ по електроника (СПГЕ) „Джон Атанасов”; ПГ по механоелектротехника (ПГМЕ) „Н. Й. Вапцаров”
1)
Кратко описание
Одит на разходите на проекта - изготвяне на междинни и окончателен финансови отчети в хода на целия проект BG161РО001/1.1-02/2008/001-8 ПГ по екология и биотехнологии (ПГЕБ); Софийска ПГ по електроника (СПГЕ) „Джон Атанасов”; ПГ по механоелектротехника (ПГМЕ) „Н. Й. Вапцаров” - гр. София
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79212000
Описание:
Одиторски услуги
3)
Количество или обем
Одит на разходите на проект
Прогнозна стойност, без ДДС
14550 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2012 г.
5)
Допълнителна информация
При промяна на крайния срок за изпълнение на проекта по обособена позиция № 7, се изменя и крайният срок за изпълнение на услугата по настоящата процедура.