00164-2012-0015

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" №3, За: инж. Валентин Карастоянов, България 1092, София, Тел.: 02 9220720, E-mail: v.karastoyanov@mod.bg, Факс: 02 9880611

Място/места за контакт: дирекция "Инфраструктура на отбраната"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mod.bg/bg/EXT/10/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Отбрана

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО – МОНТАЖНИ РАБОТИ НА ОБЕКТ „НАЦИОНАЛЕН АРМЕЙСКИ КОМПЛЕКС - КИНОКОНФЕРЕНТНА ЗАЛА И ХОТЕЛСКИ КОМПЛЕКС - ПРЕУСТРОЙСТВО” ПОЗИЦИЯ 1: „ПРЕУСТРОЙСТВО НА ХОТЕЛСКИ КОМПЛЕКС В АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА” ПОЗИЦИЯ 2:„КИНОКОНФЕРЕНТНА ЗАЛА, ВЕРТИКАЛНА ПЛАНИРОВКА И ПОДЗЕМНИ ПАРКИНГИ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. София, бул. „ Ген. Скобелев” № 23.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката са строително – монтажни работи по одобрени инвестиционни проекти за обект „Национален армейски комплекс - КИНОКОНФЕРЕНТНА ЗАЛА И ХОТЕЛСКИ КОМПЛЕКС - ПРЕУСТРОЙСТВО” с обособени позиции: 1. Позиция 1: „Преустройство на хотелски комплекс в административна сграда” Хотелският комплекс е осеметажна сграда с две сутеренни нива и се състои от: ресторантска част с кухня, обслужващ блок към хотела, хотелски апартаменти и стаи, бизнес зали, сервизни, технически и помощни помещения. Преустройва се в административна сграда за нуждите на Министерство на правосъдието. Строително – монтажните работи, които предстои да се изпълняват са по одобрени инвестиционни проекти по части: „Архитектура”, „Конструкции“, „ВиК“, „Електро/ СКС, ТВ, озвучаване зали, оповестителна система”; „Електро/аудио-оповестителна система“, „Електро/силнотокови инсталации” „ОВК“, „Пожароизвестяване”, „Технологична“, „Паркоустройство и благоустройство” и „Пожарогасене”. 2. Позиция 2: „Киноконферентна зала, вертикална планировка и подземни паркинги” Киноконферентната зала е разположена в пететажна с две сутеренни нива. На първия етаж са фоайе с бар-бюфет и помещения за охрана, брифинг зала с 49 места, гримьорни, заседателна зала. Залата е амфитеатрална, разчетена за 973 места с възможност за разделяне на две зони – с 368 и 605 места. На втори етаж са помощни помещения и помещения за обслужване на експлоатацията на залата, офиси, администрация и др. На трети етаж са служебни помещения до които се достига от самостоятелен вход. Над залата на четвърти и пети етажи са служебни помещения. Подземните паркинги са в сутеренните нива на кота -7,45 м и на кота -4,05м. Строително – монтажните работи, които предстои да се изпълняват са по одобрени инвестиционни проекти и количествена сметка по части: „Архитектурна”, „Архитектура - асансьори“, „Конструктивна”, „Външна топлофикационна връзка“, „Отопление”, „Вентилация и климатизация”, „ВиК“, „Противопожарна инсталация и автоматизация“, „Озвучителни системи”, „Ел. инсталации и осветление“, „Пожароизвестяване“, „Външни ел. връзки“, „Средства за безопасност“ и „Озеленяване - дендрология“. Възложителят има право да се откаже от отделни доставки или отделни СМР без да дължи обезщетение за това. Участниците могат да подават оферти за всяка позиция поотделно или заедно. Класирането на участниците ще бъде за всяка позиция поотделно.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45216100, 45212340

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради, предназначени за органите на обществения ред и службите за оказване на помощ
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на зали за конференции

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Количествена сметка - Приложение №1 от документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка за обект „Национален армейски комплек - киноконферентна зала и хотелски комплекс - преустройство” със следните обособени позиции: 1. Позиция 1:„Преустройство на хотелски комплекс в административна сграда” 2. Позиция 2: „Киноконферентна зала, вертикална планировка и подземни паркинги” Участниците могат да подават оферти за цялата поръчка или за обособена позиция.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие в процедурата за позиция 1 е 48 500,00 /четиридесет и осем хиляди и петстотин/ лева, със срок на валидност 120 /сто и двадесет/ дни, считано от датата на крайния срок за получаване на офертите. Размерът на гаранцията за участие в процедурата за позиция 2 на обекта е 28 300,00 /двадесет и осем хиляди и триста/ лева, със срок на валидност 120 /сто и двадесет/ дни, считано от датата на крайния срок за получаване на офертите. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и 62 от ЗОП. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора за строителство е 3% от общата му стойност без ДДС. При поискан аванс, участникът представя оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция в размер на 100% от искания аванс, издадена от банка на територията на България в полза на министерство на отбраната. Гаранциите се представят в една от следните форми: -оригинал на платежно нареждане в лева по IBAN: BG96BNBG 9661 33001522 01, BIG: BNBG, Банка: Българска народна банка -оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция в лева, издадена от банка на територията на България в полза на министерство на отбраната.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането на СМР се извършва в срок до 90 дни след представяне и заверка на разплащателните документи. Размерът на искания аванс не може да надвишава 30% от стойността напозицията за която участникът кандидатства без ДДС. Авансът се заплаща след представяне на фактура, 100% банкова гаранция за стойността на аванса и след откриване на строителната площадка с протокол обр. 2. Краен срок за разплащане за 2012 г. е 21.12.2012 г. Всички разплащания се извършват в банка на територията на България в лева по банкова сметка в лева.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Размерът на непредвидените разходи е 30 /тридесет/ % от стойността без ДДС на предвидените за изпълнение строително-монтажни работи в Приложение №1 на документацията за участие. Максимален срок за изпълнение - 150 календарни дни. Възложителят има право да се откаже от отделни доставки или отделни СМР без да дължи обезщетение за това.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 "Документи за подбор": 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника 2. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; При участници обединения се представя договор за обединение /оригинал или нотариално заверено копие/ с посочване на представляващия обединението 3. Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 5 и ал. 2 от ЗОП – Приложение № 8; Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по ал. 1 и 5 и посочените в обявлението изисквания по ал. 2 се прилагат и за подизпълнителите, които представят съответните декларации. 4.Оригинал на документ за внесена гаранция за участие в процедурата /за цялата поръчка или за избраната от участника позиция на поръчката/; 5. Идентификация на участника по образец от документацията - Приложение № 4; 6. Административни сведения на участника по образец - Приложение № 5; 7. Пакт за почтенност - по образец - Приложение № 6; 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор и за запознаване с условията на обществената поръчка, по образец - Приложение № 7 9.Декларация по чл. 327, ал. 1 от ЗОВС на РБ, по образец - Приложение № 9. Когато участникът е обединение се подписва от представляващия всеки от участниците в обединението; 10. Декларация по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВС на РБ, по образец - Приложение № 10. Когато участникът е обединение се подписва от представляващия всеки от участниците в обединението; 11. Декларация по образец за липса или наличие на подизпълнители, вида на работите които ще изпълняват и дела на тяхното участие съгласно чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП по образец - Приложение №11; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител при изпълнение на поръчката, ако участникът предвижда участие на подизпълнители по образец - Приложение №11.1; 12. Декларация съгласно чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП - Приложение № 12; 13. Декларация за валидност на офертата - Приложение №13; 14. Доказателства за икономическото и финансово състояние в съответствие с раздел III.2.2. 15. Доказателства за техническите възможности съгласно раздел III.2.3. Участници, за които са налице посочените обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП се отстраняват от участие. Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката" 1. Техническо предложение съгласно образец - Приложение №17 и линеен график; 2. Декларация в свободен текст, че участникът е съгласен да изпълни видовете и количествата СМР, предложени от Възложителя за изпълнение; Плик №3 "Предлагана цена" 1. Приложение №1 - Количествено-стойностна сметка; 2. Приложение №2 - Обобщено ценово предложение; 3. Приложение №3 - Проект на договор, подписан и подпечатан, с попълнени цена, срок на изпълнение , аванс, гаранционни срокове. При кандидатстване за изпълнение на цялата поръчка, участникът представя в офертата плик №2 и плик №3 поотделно за всяка от позициите. Регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа група, трета категория строежи се представя при подписване на договора.Когато участникът е обединение, представляващият обединението, който сключва договор и ще бъде страна по документирането на всички обстоятелства, свързани с изпълнението на строежа /съставяне на изискуеми по норм. уредба актове и протоколи по време на строителството/ да е регистриран и вписан в ЦПР за изпълнение на първа група, трета категория строежи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие на застраховка за професионална отговорност на строителя съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/; 2. Копие от Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части съгласно чл. 50, ал. 1, т.2 от ЗОП за 2011 г.; 3. Информация за общия оборот и за оборота от строителството за последните 3 /три/ години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Представя се под формата на декларация в свободен текст.
Минимални изисквания: Към т. 1. Копие от застраховката за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за строежи минимум първа група, 3-та категория /чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ/, която трябва да е сключена към датата на подаване на офертата и да е валидна за срок не по-малък от срока на валидност на офертата. Към т. 3. Участникът следва да е реализирал оборот от строителство за последните три години - 2009 г., 2010 г. и 2011 г. на стойност не по-малка от прогнозната стойност на позицията, за която кандидатства, а когато участва и за двете позиции - не по-малка от общата прогнозна стойност на двете позиции.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 /пет/ години - 2007, 2008, 2009, 2010 и 2011 години, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП, придружени от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания и лицето, което я издава ( длъжност и телефон за контакт) - Приложение № 14. Могат да се посочват договори в процес на изпълнение. 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП - Приложение № 15. 3.Списък на техническите лица, вкл. на тези отговарящи за контрола на качеството съгласно чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП - Приложение №16. 4. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните 3 /три/ години - 2009, 2010 и 2011 години, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 5. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на строителството, както и доставката, когато включва услуги и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация; 6.Копие на Сертификати ISO 9001/2008, ISO 14001/2004 и BS ОHSAS 18001/2007 или еквивалентни, с област на приложение „строителство”.
Минимални изисквания: Към т.1. Участникът да има изпълнени поне три договора за строителство, за средно и високо застрояване съгласно чл. 23, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗУТ, за които представя препоръки. Когато участва за двете позиции, участникът следва да има изпълнени пет такива договора, за които да представя препоръки. Към т.3. Участникът трябва да има специалисти по части: за позиция 1: „Архитектура”, „Конструкции“, „ВиК“, Електро –слаботокови инсталации”, „Електро – силнотокови инсталации”, „ОВК“, „Паркоустройство и благоустройство”. за позиция 2: „Архитектурна“, „ОВК”, „ВиК“, „Ел. инсталации –слаботоков специалист”, „Външни ел. връзки – силнотоков специалист”, „Озеленяване - дендрология“, кореспондиращи по позиции в документацията. Към т.5. Участникът следва да представи документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, и на лицата, посочени в списъка по т. 3 от III.2.3., съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена; тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение на СМР в календарни дни; тежест: 20
Показател: Параметри на ценообразуването; тежест: 20
Показател: Размер на аванса; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.08.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.08.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.08.2012 г.  Час: 14:00
Място

Mинистерство на отбраната

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП. Участници в процедурата или техни упълномощени представители участват в публичното заседание на комисията като подават заявка до деня преди датата на публичното заседание на комисията включително. За деня, място и час на отваряне на ценовите предложения ще се публикува информация на сайта на Министерство на отбраната.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка може да бъде изтеглена от интернет страницата на Министерство на отбраната. Срокът за изпълнение на СМР е максимум 150 календарни дни и започва от датата на подписване на протокол обр. 2 за откриване на строителната площадка. Крайният срок за подаване на офертата е 17:00 часа на 45-тия календарен ден включително, считано от деня, следващ датата на изпращане на обявлението за вписване до Агенция по обществени поръчки и публикуването на интернет страницата на Министерство на отбраната.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Преустройство на хотелски комплекс в административна сграда"
1) Кратко описание

Позиция 1: „Преустройство на хотелсккомплекс в административна сграда” Хотелският комплекс е осеметажна сграда с две сутеренни нива и се състои от: ресторантска част с кухня, обслужващ блок към хотела, хотелски апартаменти и стаи, бизнес зали, сервизни, технически и помощни помещения. Преустройва се в административна сграда за нуждите на Министерство на правосъдието. Строително – монтажните работи, които предстои да се изпълняват са по одобрени инвестиционни проекти по части: „Архитектура”, „Конструкции“, „ВиК“, „Електро/ СКС, ТВ, озвучаване зали, оповестителна система”; „Електро/аудио-оповестителна система“, „Електро/силнотокови инсталации” „ОВК“, „Пожароизвестяване”, „Технологична“, „Паркоустройство и благоустройство” и „Пожарогасене”. Обектът е част от многофункционална сграда и представлява хотелски комплекс /осем етажна сграда с две сутеренни нива, състояща се от: ресторантска част с кухня, обслужващ блок към хотела, хотелски апартаменти и стаи, бизнес зали, сервизни, технически и помощни помещения/, която се преустройва в административна сграда за следните структури: Агенция по вписванията, Административен съд София област, Върховна административна прокуратура, отдел „Военно-апелативна прокуратура и Софийска окръжна прокуратура. Сградата е изградена в конструктивно отношение и за същата е подписан протокол обр. 14 за приемане на конструкцията по Наредба №3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството .

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45216100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради, предназначени за органите на обществения ред и службите за оказване на помощ

3) Количество или обем

Дейностите, които ще се изпълняват са СМР са по одобрени инвестиционни проекти по частиСтроително – монтажните работи, които предстои да се изпълняват са по одобрени инвестиционни проекти по части: „Архитектура”, „Конструкции“, „ВиК“, „Електро/ СКС, ТВ, озвучаване зали, оповестителна система”; „Електро/аудио-оповестителна система“, „Електро/силнотокови инсталации” „ОВК“, „Пожароизвестяване”, „Технологична“, „Паркоустройство и благоустройство” и „Пожарогасене”.

Прогнозна стойност, без ДДС
4850000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 150
5) Допълнителна информация

Участникът не може да предлага по-голям срок за изпълнение от 150 календарни дни.


Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ПОЗИИЦИЯ 2: „Киноконферентна зала, вертикална планировка и подземни паркитги, киноконферентна зала”
1) Кратко описание

Позиция 2: „Киноконферентна зала, вертикална планировка и подземни паркинги” Киноконферентната зала е разположена в пететажна сграда с две сутеренни нива. На първия етаж са фоайе с бар-бюфет и помещения за охрана, брифинг зала с 49 места, гримьорни, заседателна зала. Залата е амфитеатрална, разчетена за 973 места с възможност за разделяне на две зони – с 368 и 605 места. На втори етаж са помощни помещения и помещения за обслужване на експлоатацията на залата, офиси, администрация и др. На трети етаж са служебни помещения до които се достига от самостоятелен вход. Над залата на четвърти и пети етажи са служебни помещения. Подземните паркинги са в сутеренните нива на кота -7,45 м и на кота -4,05м. Строително – монтажните работи, които предстои да се изпълняват са по одобрени инвестиционни проекти и количествена сметка по части: „Архитектурна”, „Архитектура - асансьори“, „Конструктивна”, „Външна топлофикационна връзка“, „Отопление”, „Вентилация и климатизация”, „ВиК“, „Противопожарна инсталация и автоматизация“, „Озвучителни системи”, „Ел. инсталации и осветление“, „Пожароизвестяване“, „Външни ел. връзки“, „Средства за безопасност“ и „Озеленяване - дендрология“. Сградата е изградена в конструктивно отношение и за същата е подписан протокол обр. 14 за приемане на конструкцията по Наредба №3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството .

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212340

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на зали за конференции

3) Количество или обем

Строително – монтажните работи, които предстои да се изпълняват са по одобрени инвестиционни проекти и количествена сметка по части: „Архитектурна”, „Архитектура - асансьори“, „Конструктивна”, „Външна топлофикационна връзка“, „Отопление”, „Вентилация и климатизация”, „ВиК“, „Противопожарна инсталация и автоматизация", „Озвучителни системи”, „Ел. инсталации и осветление“, „Пожароизвестяване“, „Външни ел. връзки“, „Средства за безопасност“ и „Озеленяване - дендрология“.

Прогнозна стойност, без ДДС
2830000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Участникът не може да предлага срок за изпълнение по-голям от 150 календарни дни.