Версия за печат

00814-2012-0011

BG-Враца: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Враца, ул. "Стефанаки Савов" № 6, За: Полина Кръстева - гл. юрисконсулт, РБългария 3000, Враца, Тел.: 092 622400; 092 629054, E-mail: obshtinavr@b-trust.org, Факс: 092 623061

Място/места за контакт: Община Враца

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vratza.bg.

Адрес на профила на купувача: www.vratza.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Враца, ул. "Стефанаки Савов" № 6, За: Огнян Гешев, РБългария 3000, Враца, Тел.: 092 624265, E-mail: ogniangeshev@vratza.bg, Факс: 092 629561

Място/места за контакт: Община Враца

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Избор на изпълнител на стоително – монтажни работи на обект: Реконструкция на водопроводната мрежа и реконструкция и удължаване на канализационната мрежа на гр. Враца – Етап II

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основно място на изпълнение: гр. Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на откритата процедура за възлагане на обществена поръчка е избор на изпълнител на стоително – монтажни работи на обект: Реконструкция на водопроводната мрежа и реконструкция и удължаване на канализационната мрежа на гр. Враца – Етап II, по проект “Интегриран проект за Водния цикъл на Град Враца” по Договор № 58111-С065-256/15.01.2010г. за предоставяне на Безвъзмездна Финансова Помощ по Приоритетна ос 1 от ОП “Околна Среда” Обектът на поръчката е осъществяване на строително монтажи работи по изграждане на 17 852 m канализационна мрежа, включително канализационна помпена станция в кв. Бистрец и на 34 148 m водопроводна мрежа в гр. Враца, включително част от магистралния водопровод за гр. Мездра (3 752m).Водопроводна мрежа: Реконструкцията по Етап IІ се състои от обновяване на около 34 km водопроводни клонове.Основен източник за водоснабдяване на града е язовир Среченска бара. Използват се и няколко каптажа. Водопроводната мрежа е зонирана и всяка зона се водоснабдява от отделен напорен резервоар. Дължината на водопроводната мрежа е около 155 km и е изградена от етернитови, стоманени, чугунени и PVC тръби. Канализационна мрежа:Реконструкцията по Етап IІ се състои от обновяване на около 18 km канализационни клонове. Строителството на канализационната мрежа на гр. Враца започва през 1965 г. Тя е изградена от бетонови, стоманобетонови и тръби със стоманобетонови яйцеобразни сечения. Всички главни колектори на гр. Враца са изградени. Изградена е голяма част от второстепенната мрежа. Общата дължина на канализационната мрежа е около 90 km. Мрежата е решена като смесена с дъждопреливници, с изключение на кв. Медковец и Североизточната промишлена зона, където мрежата е разделна. Целта на проекта е реконструкцията на изградените главни колектори и разширение на второстепенната канализационна мрежа с цел намаляване на инфилтрацията в сухо време и недопускане наводняването на жилищата по време на дъжд. Изпълнителят ще извършва строителство (реконструкция) и/или разширение на водоснабдителната и канализационната системи на гр. Враца съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите му нормативни актове,както и общите договорни условия на FIDIC за строителство на строителни и инженерни обекти, проектирани от Възложителя („Червена книга”, първо издание 1999 г.).

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45231300, 45232151, 45232410

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни и монтажни работи по реконструкция на главни водопроводи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обектът на поръчката е осъществяване на строително монтажи работи по изграждане на 17 852 m канализационна мрежа, включително канализационна помпена станция в кв. Бистрец и на 34 148 m водопроводна мрежа в гр. Враца, включително част от магистралния водопровод за гр. Мездра (3 752m).

Прогнозна стойност без ДДС
18133748 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 180 000,00 лв. Гаранцията за участие в откритата процедура трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми:- гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на община Враца:Банка: ТБ „ОББ” АД - клон Враца;IBAN : BG13UBBS80023300146537;BIC UBBSBGSF ; - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя по указания образец (Приложение № 8) и със срок на валидност - срока за валидност на офертите.Участниците могат да представят банкова гаранция и по образец на обслужващата ги банка, , стига документът да съдържа цялата необходима информация Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на обществената поръчка без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми:- гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на община Враца:Банка: ТБ „ОББ” АД - клон Враца;IBAN : BG13UBBS80023300146537;BIC UBBSBGSF; - оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя по указания образец ( Приложение № 9) и със срок на валидност до 28 дни след изтичане Срока на изпълнение. Участниците могат да представят банкова гаранция и по образец на обслужващата ги банка, стига документът да съдържа цялата необходима информация

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обект на обществената поръчка ще се осигури съгласно условията на Оперативна програма „Околна среда 2007 -2013 г.” приоритетна ос 1 е сектор „Води”. ДДС по настоящия инвестиционен проект се определя като невъзстановим (допустим разход за финансиране по ОП „Околна среда”) на основание т. 12.3.2. от Указание ДНФ № 01 от 27. 08. 2007 г. на Дирекция “Национален фонд” при МФ. Плащането ще се извършва, както следва: Едно плащане в размер на 20 % от приетата от Възложителя цена на договора;Процент за задържане до 10%, Лимит на Задържаните Пари до 10% от приетата от Възложителя цена на договора; Междинни плащания се правят докато общата им сума достигне 90% от приетата цена на договора;Минимална сума за междинни плащания - 500 000.00 лв. В случай, че до 15. юни 2015 г. не е издаден „Сертификат за приемане за обекта” Изпълнителят издава банкова гаранция за изплащане на задържаните суми, със срок на валидност 10 дни след „Сертификат за приемане за обекта”.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

при участие на обединение/консорциум, възложителя няма изискване за създаване на юридическо лице. при подписване на договор участникът трябва да представи документ за данъчна регистрация и посочи единния идентификационен код по БУЛСТАТ. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Когато участник в процедурата е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се прилага и дружествения договор (споразумението за създаване на обединение), подписан от всички участниците в обединението. Споразумението задължително трябва да съдържа информация за:- лицето, представляващо обединението/консорциума в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка; - разпределението на участието на лицата (членовете на обединението) при изпълнение на дейностите по настоящата поръчка, като задължително се посочва кой (кои) член (членове) ще са пряко ангажирани с изпълнението на строителството.Договарящите в споразумението, ако не представляват ЮЛ по закон, следва да са изрично упълномощени да ангажират с действията и подписа си съответното лице като делегираните пълномощия следва да се оформят с нотариална заверка на подписа на упълномощилия. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. При участие на обединения, които не са ЮЛ, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на: Регистрацията в Централния професионален регистър на строителя,или еквивалентна регистрация или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от комп.орган съгл. националния му закон – за чуждестранните участници; ISO 14001:2004 и OHSAS 18001:2007; Застраховката „Професионална отговорност” за строителя, които изисквания се прилагат за всички членове на обединението, които ще извършват строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Лице, което участва в обединение, не може да представя самостоятелна оферта. В процедурата за възлагане на обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице:1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; Когато участникът е обединение/консорциум, но не представи договора (споразумението за създаването на обединението), или в представения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Условия за участие на чуждестранни лица: Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен.Когато в съответната чужда държава не се издават такива документи или когато те не включват всички случаи по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен.Във всички случаи, в които участниците представят документи/доказателства, различни от поисканите и удостоверяващи факти с правно значение, се посочва приложимото право, в което е регламентирано издаването на такъв документ.Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съдържание на ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”:1.Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника ;2.Оферта – попълнена и подписана по приложения към настоящата документация Приложение № 5;3. Документ за регистрация (заверено от участника копие) или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да се приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. Физическите лица включени в състава на обединения, представят документ за самоличност.4.Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура – оригинал;5.Документ за закупена документация - заверено от участника копие;.6. Доказателства за икономическото и финансовото състояние;.7. Доказателства за техническите възможности и квалификация;8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от "а" до "д", и ал. 2, т. 5 и ал.5, т. 1 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация ( Приложение №10);9.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация ( Приложение №11);10.Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка участникът трябва да посочи подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. За целта посоченият подизпълнител следва да попълни и подпише приложената към настоящата документация декларация за съгласие за участие като подизпълнител ( Приложение №12);11.Декларация за запознаване със строителната площадка и условията за изпълнение на поръчката ( Приложение №17);12.Декларация за приемане на условията в проекта на договорното споразумение – попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация ( Приложение № 18);13.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.14. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. *Забележка: Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Когато упълномощителят е чуждестранно лице, пълномощното се представя и в превод на български език. ПЛИК № 2: „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”;ПЛИК № 3: „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”:
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Годишен счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите, както и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство (приложение към Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия) за предходните три години (2009, 2010, 2011 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – заверено от участника копие;*Забележка: Изискването за представяне на Годишен счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите не важи за участници, представили ЕИК, които са обявили ГФО по партидата си в Търговския регистър. 2. Информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за оборота от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия Участника. 3. Застраховка за професионална отговорност на Участника ( заверено от участника копие). *Забележка: Когато Участникът предвижда подизпълнители или когато Участникът е обединение/консорциум, всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума, който ще е пряко свързан с изпълнението на строителството трябва да притежават валидни застрахователни полици по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство 4. Удостоверение от банка за достъп до гарантирана неотменима кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства от участника, издадено не по-рано от 1 (един) месец преди датата на отваряне на офертите в настоящата процедура - оригинал; Възложителят ще отстранява от участие в откритата процедура всеки участник, който не отговаря на минималните изисквания
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът трябва да има общ оборот за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) в размер на не по-малко от 45 000 000 лева (четиридесет и пет милиона лева) и оборот от обекти, подобни/сходни на обекта на поръчката (строителство и/или рехабилитация на В и К мрежи) за последните три години не по-малко от 20 000 000 лева (двадесет милиона лева). Когато участникът е обединение/консорциум, изискването е за обединението/ консорциума като цяло. 2. Участниците трябва да имат застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, обект на поръчката.•Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение /консорциум, всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума, които ще е пряко свързан с изпълнението на строителството трябва да притежават валидни застрахователни полици по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство.•Застрахователната полица по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ трябва да бъде в сила в срока на валидност на офертата. В случай, че срока на застраховката изтича в периода, участникът, респективно всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума трябва да декларират, че ще удължат срока и. 3. За осигуряване на ритмичност по време на изпълнение на договор, участникът следва да представи удостоверение от банка за достъп до кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер не по-малък от 5 000 000.00 (пет милиона) лв. Когато участникът е обединение/консорциум, изискването е за обединението/консорциума като цяло. Възложителят ще отстранява от участие в откритата процедура всеки участник, който не отговаря на минималните изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентна регистрация или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентен орган съгласно националния му закон – за чуждестранните участници ( чл.3, ал.2 от ЗКС). Когато участникът е обединение/консорциум, изискването важи за членовете на обединението/ консорциума, които са пряко ангажирани с изпълнение на СМР. 2. копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (заверено от Участника копие) или еквивален. При участие на обединение/консорциум, сертификата се представя от всички членове на обединението/консорциума; 3. копие от валиден сертификат по ISO 14001:2004 за опазване на околната среда (заверено от Участника копие) или еквивалент. При участие на обединение/консорциум, сертификата се представя от членовете на обединението/ консорциума, които са пряко ангажирани с изпълнение на строителните дейности; 4. копие от валиден сертификат OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството (заверено от Участника копие) или еквивалент. При участие на обединение/консорциум, сертификата се представя от членовете на обединението/ консорциума, които са пряко ангажирани с изпълнение на строителните дейности; 5. Декларация със списък на основните договори със същия или сходен предмет на настоящата Обществена поръчка, изпълнени от Участника в периода от 2007 г. до момента на подаване на офертата с посочен предмет на договора, кратко описание на дейностите, срокове за изпълнение и Възложители, придружен с препоръки отговарящи на изискванията на чл. 51, ал.1, т.2 от ЗОП от предишни Възложители. Когато участникът е обединение/консорциум, изискването е за обединението/консорциума като цяло. 6. справка за инженерно-техническия и изпълнителския състав, определен за изпълнението на Обществената поръчка, придружена с професионални биографии - само за инж.-техн.състав, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи общия и специфичен опит – трудови книжки, референции, препоръки, удостоверения и др.. Възложителят ще отстранява от участие в откритата процедура всеки участник, който не отговаря на минималните изисквания
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участниците трябва да бъдат вписани в ЦПРС и да има издадено у-ие от КС за 4 група от 2 кат., или за по-висока категория строежи.2.Участникът трябва да има доказан опит в изграждането и/или рехабилитация на В и К мрежи в периода от 2007 г. до момента на подаване на офертата., а именно: Участникът трябва да докаже изградени и/или реконструирани канализационни мрежи с диаметър DN 600 и водопроводни мрежи с диаметър DN 315 и изпълнението на поне 30 км. канализационна мрежа и 60 км. водопроводна мрежа /изграждане и/или рехабилитация/.3.Участниците трябва да имат успешно изпълнени и въведени в експлоатация в периода от 2007 г. до момента на подаване на офертата поне 2 договора за стр-во на обекти с предмет подобен на обекта на поръчката;* с предмет подобен на обекта на поръчката са: стр-во на нови и/или рехабилитация на съществуващи В и К мрежи. 4. Участниците трябва да притежава следните сер-ти: по ст. ISO 9001:2008 за СУК в стр-то;по ст. ISO 14001:2004 за опазване на ОС;по ст. OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството. 5. Участникът трябва да разполага за изпълнение на поръчката със инженерен персонал назначен на трудов или граждански договор, които трябва да отговарят на следните изисквания: Рък-л на обект – трябва да:има диплома от завършено висше образование, степен „магистър”, квал-я стр. инж., ВиК, ХТС, ХМС или екв. спец-ст;има опит в ръководенето и управлението на мин. два инв. инфр. обекта в областта на сектор „Води”;Гр. техн. рък-л –трябва да:има диплома от завършено висше образование, степен „магистър”, квал-я стр. инж. ВиК, ХТС, ХМС или екв. спец. или диплома за стр. техник със ср. образование с 4 годишен курс на обучение, има опит в областта на стр-ство на инв. инфр. проекти за изграждане и/или рехабилитация на В и К мрежи – мин. 8 год.;Двама техн.и рък-ли за отделни групи СМР, който:имат диплома от завършено висше образование с квал-я стр. инж.ВиК, ХТС, ХМС или екв. специалност или диплома за стр. техник със средно образование с 4 годишен курс на обучение;да са участвали като тех. ръководители при изпълнението на не по-малко от 3 обекта, сходни с този, предмет на настоящата ОП. Инженер – геодезия, който:има диплома от завършено висше образование с квалификация строителен инженер, със спец. „Геодезия” или екв.,да е участвал като геодезист при изпълнението на не по-малко от 3 обекта, сходни с този, предмет на настоящата ОП; Експерт - контрол на качеството, който:има диплома от завършено висше образование с квал-я стр. инж.;има най-малко 3 години стаж на длъжност, свързана с контрол на качеството при изпълнение на СМР.да притежава удостоверение/ сертификат за вътрешен одитор по качество; Експерт - координатор по безопасност и здраве, които:има най-малко 3 г. стаж на длъжност Координатор по безопасност и здраве;да притежава валидно удостоверение за КБЗ в стр-вото, съгл. Наредба2/2004 на МРРБ;Участниците трябва да разполагат с необходимия бр. персонал, който да осигури изпълнението на всички дей-и, предмет на поръчката в предложения срок за изпълнение, от които мин. 10 бр. стр. раб-ци с квал-я „„монтажник ВиК мрежи"и 10 бр. заварчи плпластмаси.Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Възложителят ще отстранява от участие в откритата процедура всеки участник, който не отговаря на минималните изисквания
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: А: Финансов показател./ предлагана цена/; тежест: 30
Показател: Б: Технически показател; тежест: 70
Показател: Б1: Строителна програма, в т.ч. линеен график на дейностите, диаграма на работната ръка и диаграма на механизацията ; тежест: 7
Показател: Б2:Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 3
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

04-2012-007

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 28 - 044919 от 10.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.06.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 700 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 600 ( шестстотин) лева без ДДС. Сумата може да бъде заплатена на касата на "Център за административно обслужване" при Община Враца или да се преведе по следната банкова сметка на Община Враца: „ОББ” АД – клон Враца IBAN:BG48UBBS80028413872805, BIС:UBBSBGSF Вид плащане: 448090 Документацията може да бъде изпратена на участниците по куриер за тяхна сметка при писмено искане

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09.07.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.07.2012 г.  Час: 13:00
Място

В заседателната зала на Община Враца, ет.2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП, както и при отваряне и оповестяването на ценовите оферти. Представителите на участника се допускат след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните заверени изрични пълномощни.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

по проект “Интегриран проект за Водния цикъл на Град Враца” по Договор № 58111-С065-256/15.01.2010г. за предоставяне на Безвъзмездна Финансова Помощ по Приоритетна ос 1 от ОП “Околна Среда”

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на официалната интернет страница на Община Враца - www.vratza.bg. Всички разяснения по документацията за участие и уведомления за настоящата поръчка ще се публикуват на електронната страница на Община Враца - www.vratza.bg Възложителят си запазва правото при необходимост да възложи повторение на строителството по реда на чл. 90, ал.1, т.9 от ЗОП. Сроковете за получаване на оферти са определени съгласно чл. 64 от ЗОП. Съгласно ал.2 срокът се намалява до 36 дни при изпратено предварително обявление и ал.3 : с още 7 дни когато обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни когато възложителят предостави пълен достъп до документацията по електронен път. Всички изисквания и условия на чл.64 от ЗОП са изпълнени и срокът за подаване на оферти е 24 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежат на обжалване по реда на част четвърта, глава 11 от ЗОП, разписани в чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.06.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ