РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Изграждане на приют за безстопанствени кучета в землището на с. Горни Богров, район Кремиковци.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
Столична община, поземлен имот с идентификатор 16448.7840.39 в землището на с. Горни Богров, район "Кремиковци" с площ от 38 944 кв.м.
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Изграждане на приют за безстопанствени кучета в землището на с. Горни Богров, район Кремиковци - изготвеният инвестиционен проект предвижда изграждане на метални навеси с обособени клетки за кучета и дворчета към тях. Между навесите се предвижда изграждането на пешеходни асфалтови алеи, площадков водопровод за почистване на клетките, павилион за администрация и три склада, ел. инсталация, В и К инсталация, външно осветление, ландшафтни работи и ограда.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно документацията за участие и инвестиционния проект.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер на 13 000/тринадесет хиляди/ лева, представена в една от следните форми:
- парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”;
или
- банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/.
При подписване на договора, участникът определен за изпълнител по настоящата обществена поръчка представя гаранция за добро изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без ДДС.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Изпълнението на договора ще стартира след осигуряване на финансиране.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците в настоящата процедура: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2, т.1, т.2, т.2а, т.3 и т.5 и ал.5 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения.
2.В случай, че Участникът участва като обединение, участниците в обединението трябва да сключат писмено споразумение. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В споразумението за създаване на обединение трябва ясно да бъде посочено разпределението на дейностите при изпълнението на обществената поръчка, като същото следва да се съобрази при представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата и за срока на договора.
3.В случай, че Участника участва като обединение, изброените изисквания в раздел III, т.2.2 и раздел III, т.2.3 се прилагат общо за обединението като цяло а не всеки член на обединението поотделно.
4.Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност.
5.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, IV-та категория, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или друг документ от съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория.
6.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по ал.1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 на чл. 56 от ЗОП (т.13.4, 13.7, 13.8, 13.9, 13.11, 13.12, 13.14 от документацията за участие) се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за за строежи IV категория, съгласно „Наредба за задължително застраховане в проектирането и строителството /Д.В. бр.17/2004г./”.
2.Копие от годишните отчети за приходите и разходи и балансите, за последните 3 финансови години /2009, 2010 и 2011/.
Минимални изисквания: 1.Участниците да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи IV категория, съгласно „Наредба за задължително застраховане в проектирането и строителството /Д.В. бр.17/2004г./”.
2.Участниците да имат положителен финансов резултат за всяка една от последните 3/три/ години (2009, 2010 и 2011г.).
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък съгласно Образец №7 с минимум три обекта – ниско строителство, подобни на настоящата поръчка за последните 5 години: (2007, 2008, 2009, 2010 и 2011) като задължително представят препоръки за тях с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;
Минимални изисквания: Участникът трябва да има изпълнени три договора за ниско строителство за последните 5 години (2007, 2008, 2009, 2010 и 2011), като задължително представят препоръки за тях с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в РОП/ДВ 440102 от 03.06.2011 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.06.2012 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес това в Столична община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" № 3, ет.4, стая №405 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък, последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч.
Закупуване на документация за участие по банков път се извършва,по банков път по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6
От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg, Секция Електронна община, раздел Профил на купувача.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.07.2012 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.07.2012 г. Час: 14:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ