00396-2012-0002
BG-Борово:
РЕШЕНИЕ
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Борово, ул. "Никола Вапцаров" № 1А, За: Гергана Янакиева, България 7174, Борово, Тел.: 08140 2253/139/, E-mail: borovo@borovo.org, borovo_op@b-trust.org, Факс: 0817 71774
Място/места за контакт: Община БоровоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.borovo.org.
Адрес на профила на купувача: www.borovo.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Извършване на реконструкция и строителни работи по проекти: "Реконструкция на част от водопроводната мрежа на с. Горно Абланово", "Реконструкция на част от водопроводната мрежа на с. Батин" и "Реконструкция на част от водопроводната мрежа на с. Екзарх Йосиф" по договори за безвъзмездна финансова помощ между община Борово и Държавен фонд "Земеделие" по ПРСР 2007 - 2013 г. с три обособени позиции: 1. Извършване на реконструкция и строителни работи по проект "Реконструкция на част от водопроводната мрежа на с. Горно Абланово, община Борово"; 2. Извършване на реконструкция и строителни работи по проект "Реконструкция на част от водопроводната мрежа на с. Батин, община Борово”; 3. „Извършване на реконструкция и строителни работи по проект "Реконструкция на част от водопроводната мрежа на с. Екзарх Йосиф, община Борово”.
Строително-ремонтни работи по реконструкция на част от водопроводната мрежа в селата Горно Абланово, Батин и Екзарх Йосиф, община Борово, област Русе по инвестиционни проекти на община Борово, финансирани от ДФЗ по мярка 321 на ПРСР 2007-2013г. по договори за безвъзмездна финансова помощ по обособени позиции по населени места.
45240000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
обявление за поръчка
482916
14.05.2012 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
И двете
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри - Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи за подбор:
т. 22. "Непопълнен, но подпечатан и подписан на всяка страница от участника проекто-договор."
т. 22 се заличава.
ІІІ.2.3) Технически възможности, дясна част - Изисквано/и минимално/и ниво/а:
т.4. "Наличие на договори за строителство, изпълнени през последните три години (2008, 2009 и 2010 г.) в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, сходни с предмета на поръчката и препоръки за добро изпълнение за всеки описан обект."
т.4. "Наличие на договори за строителство, изпълнени през последните пет години (2007-2011г.) в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, сходни с предмета на поръчката и препоръки за добро изпълнение за всеки описан обект."
ІІІ.2.3) Технически възможности, дясна част - Изисквано/и минимално/и ниво/а:
т.1.4/ "Специалист по част “Технологична” - висше образование степен “Магистър” с общ стаж по специалността минимум 3 години;"
т.1.4/ се заличава.
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Срок на изпълнение на ОП
Дата на закупуване на документация за участие
Дата на отваряне на офертата
VI.4.2) Подаване на жалби:
"Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице, включитeлно и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на ЕС са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата"."
- В Документацията за участие в раздел "КРИТЕРИИ И МЕТОДИКА ЗА КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ" (стр.38) в Таблицата за оценка по Показател 4 - "Методология", в колона 3 "Точки" в скалата на оценяване навсякъде между посочените цифри вместо тире да чете "или", а в "Разяснения" под същата Таблица в точки от 1 до 4 думата "максимален" се заличава. - В Документацията за участие в поръчката са внесени промените в съответвствие с настоящото решение за промяна и е осигурен достъп в електронен вид до нея по елекронен път на официалния сайт на община Борово www.borovo.org. Променената документация се предоставя безвъзмездно на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. - С публикуването на решението за промяна в РОП се смята, че всички заинтересовани лица са уведомени.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
28.05.2012 г.
Възложител