00530-2012-0007
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Елена Алексиева, ст.експерт в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593059, E-mail: e.aleksieva@nra.bg
Място/места за контакт: Дирекция "Логистика", ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Доставка и монтаж на офис обзавеждане за работни помещения в административна сграда на НАП в гр. София, ул. "Врабча" № 23.
Предметът на поръчката е еднократна доставка и монтаж на офис обзавеждане за работни помещения, находящи се на ІV-ти, V-ти и VІ-ти етаж в административна сграда на НАП в гр. София, ул. „Врабча” № 23, съгласно даденото от възложителя описание и изисквания. Изпълнението се изразява в: а) доставка франко административната сграда на възложителя, находяща се в гр. София, ул. „Врабча” № 23; б) разтоварване в съответното офис помещение; в) монтаж в съответното офис помещение. Гаранционен срок на доставените изделия - следва да бъде не по-кратък от 24 месеца. Опаковка и транспорт – мебелите се доставят от изпълнителя в подходяща транспортна опаковка, която гарантира запазването на целостта и функционалността на изделията при транспорт, товаро-разтоварни дейности и съхранение. Срок на изпълнение на обществената поръчка – до 30 (тридесет) дни от датата на сключване на договора. Общите и специфичните изисквания към отделните видове изделия, включени в предмета на поръчката са дадени в Пълното описание на обекта на поръчката и технически спецификации - част от документацията за участие.
39130000, 39122100, 39156000, 39112000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
19.04.2012 г.
13
"АМО" ЕООД, ЕИК 831589871, ж.к. „Хиподрума”, бл.128, вх.Б, ап.54, Република България 1612, София, Тел.: 02 9582642, E-mail: office@amo-bg.com
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Срокът за изпълнение на доставката и монтажа на офис обзавеждането, съгласно офертата на изпълнителя е 5 (пет) дни, считано от датата на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Предложеният от изпълнителя гаранционен срок за монтираното офис обзавеждане е 60 (шестдесет) месеца, считано от подписване на приемо-предавателния протокол за доставката и монтажа на обзавеждането, при заложен от възложителя минимален гаранционен срок за изделията от 24 (двадесет и четири) месеца.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988
Интернет адрес/и:
URL: http://scc.spnet.net.
21.05.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г