I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"Южноцентрално държавно горско стопанство" гр. Смолян, Териториално поделение Държавно горско стопанство ''Панагюрище'', Ул. Райна Княгиня №26, За: Стефан Мирев - юрисконсулт на ТП ДГС ''Панагюрище'', РБългария 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 63217, E-mail: dgs_pan@abv.bg, Факс: 0357 63217
Място/места за контакт: ТП Държавно горско стопанство ''Панагюрище''
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Периодична доставка на канцеларски материали, офис консумативи, офис техника и материали за маркиране, необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП “ДГС Панагюрище„, по обособени позиции
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
Административната сграда на ТП ДГС Панагюрище
Код NUTS:
BG423
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
“Периодична доставка на канцеларски материали, офис консумативи, офис техника и материали за маркиране, необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП “ДГС Панагюрище за следните две обособени позиции - ''Компютърни и офис машини, офис оборудване'' и ''Перилни и почистващи припарати''.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30000000, 39831000
Описание:
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Перилни и почистващи препарати
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
6714.46 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за доставка; тежест: 50
Показател: Процент отстъпка от продажната цена; тежест: 50
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 30 от 10.02.2012 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Компютърни и офис машини, офис оборудване
V.1)
Дата на сключване договора
27.04.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
08.02.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Хорекa логистик ООД, ЕИК 201718799, ж.к. Борово, бл.231,ап.69, РБългария 1000, София, Тел.: 0878 383064, E-mail: info.horeka@mail.bg, Факс: 02 8559325
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6196.5 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Доставка на перилни и почистващи препарати
V.1)
Дата на сключване договора
27.04.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
08.02.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Хорека Логистик ООД ЕИК 201718799, жк Борово бл. 231, БГ 1000, София, Тел.: 0878 383064, E-mail: info.horeka@mail.bg
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 517.96 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор