00530-2011-0143

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал.Дондуков" № 52, За: E;r.rs >dpd,fld, България 1000, София, Тел.: 02 98593155, E-mail: e.lazarova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Сервизно обслужване и ремонт, вкл. доставка на резервни части, консумативи (без тонер) и консумативни резервни части за 63 /шестдесет и три/ броя копирни машини”, разпределени в три самостоятелно обособени позиции, съобразно мястото на изпълнение: Обособена позиция № 1 - 58 /петдесет и осем/ броя машини на ЦУ на НАП, находящи се на следните адреси в гр.София: - бул.„Княз Александър Дондуков” № 52; - ул.„Аксаков” № 31; - бул. „Цариградско шосе” № 111; - ул.„Г. С. Раковски” № 47. Обособена позиция № 2 - 3 /три/ броя машини, находящи се в УЦ на НАП „Боровец”, к.к.Боровец, община Самоков. Обособена позиция № 3 - 2 /два/ броя машини, находящи се в УЦ на НАП „Банкя”, гр.Банкя.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: област София-град и Софийска област
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сервизното обслужване и ремонтът на копирните машини и многофункционални устройства, включва: а/ отстраняване на повреди по заявка на възложителя. Демонтаж и монтаж на дефектирали части. б/ доставка на всички необходими резервни части и консумативи за поддръжка в техническа изправност и годност на копирните машини. Стойността на резервните части, описани в Приложения № 4, 5 и 6 към пълното описание, да бъде съгласно ценовото предложение на участника, обвързващо го за целия срок на изпълнение на съответната обособена позиция от поръчката. Стойността на резервните части извън описаните в Приложение № 4, 5 и 6 към пълното описание от документацията да бъде без надценка, по цена на придобиване, което се доказва със заверено (с подпис, печат и гриф „вярно с оригинала”) от изпълнителя копие на фактурата за придобиването. Сменените /дефектирали/ резервни части се предоставят на координатора по договора от страна на НАП с двустранен протокол. Ако стойността на дефектиралата резервна част превишава стойността на машината, ремонта се извършва след писменото съгласие на Възложителя. в/ профилактика – на четири месеца (три пъти в годината), която включва преглед и цялостно почистване на машините. Първата профилактика се извършва до 15 дни от датата на сключване на договора по съответната обособена позиция, а всяка следваща на четиримесечие (считано от месеца, следващ този, в който е направена първата профилактика), до 15-то число на месеца, следващ съответното четиримесечие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000, 30125000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини
Части и принадлежности за фотокопирни машини

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Часова ставка за извършен ремонт (в лева на час работа); тежест: 20
Показател: Цена за профилактика (за четиримесечие) на всички машини по съответната обособена позиция (в лева); тежест: 45
Показател: Цена на резервни части на всички машини по съответната обособена позиция (в лева); тежест: 35
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 41 - 066915 от 01.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 36 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:сервизно обслужване и ремонт (вкл. доставка на резервни части, консумативи (без тонер) и консумативни резервни части) на 58 /петдесет и осем/ броя машини в ЦУ на НАП
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.01.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

кооперация "Панда", бул."Цариградско шосе" № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 33333 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 37 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:сервизно обслужване и ремонт (вкл. доставка на резервни части, консумативи (без тонер) и консумативни резервни части) на 3 /три/ броя машини, находящи се в УЦ на НАП „Боровец”, к.к.”Боровец”, община Самоков
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.03.2012 г.  История

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

кооперация "Панда", бул."Цариградско шосе" № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1300 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 38 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:сервизно обслужване и ремонт (вкл. доставка на резервни части, консумативи (без тонер) и консумативни резервни части) на 2 /два/ броя машини, находящи се в УЦ на НАП „Банкя”, гр.Банкя
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.03.2012 г.  История

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

кооперация "Панда", бул."Цариградско шосе" № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 3000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, чрез съответната структура, чиято потребност се удовлетворява, заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ извършената от него профилактика, вложените труд, резервни части, материали и консумативи, необходими за изпълнение предмета на съответния договор. Стойността на вложения труд, в това число монтаж и демонтаж на дефектирали резервни части, необходим за изпълнение предмета на договора, се заплаща в лева за час, съгласно ценовото предложение, след представянето от координатора по договора на фактура и двустранен протокол с подробно описание на дейностите, времето за извършването им и разценка за извършените дейности. Стойността на вложения труд се определя на базата на времето, необходимо за извършване на отделните операции, съобразно извършената дейност. В случай на необходимост да бъдат вложени резервни части, материали и консумативи, извън изрично посочените в договорите, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на съответните резервни части, материали и консумативи, след представяне на фактура, двустранно подписан протокол и заверено от изпълнителя копие на фактурата от доставката. Всички плащания се извършват по банков път с платежно нареждане в срок до 60 (шестдесет) дни, след представяне на протокол и на фактура за извършените дейности, подписани от координатора по договора и от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Координаторът представя за плащане документите в дирекция БФ на ЦУ на НАП, респективно в счетоводството на съответния учебен център. При влагане на резервни части, материали и консумативи, които не са изрично фиксирани в договорите, към документите се прилага и заверено копие на фактурата на придобиването им.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219332, E-mail: adm.sgs@abv.bg, Факс: 02 9813740

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно действащото законодателство.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ