00530-2011-0143
Технически редакции | ||
18.03.2013 17:29 ч. : | 30/01/2012 | служебно вписване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.03.2013 17:31 ч. : | 30/01/2012 | служебно вписване |
затвори |
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал.Дондуков" № 52, За: E;r.rs >dpd,fld, България 1000, София, Тел.: 02 98593155, E-mail: e.lazarova@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„Сервизно обслужване и ремонт, вкл. доставка на резервни части, консумативи (без тонер) и консумативни резервни части за 63 /шестдесет и три/ броя копирни машини”, разпределени в три самостоятелно обособени позиции, съобразно мястото на изпълнение: Обособена позиция № 1 - 58 /петдесет и осем/ броя машини на ЦУ на НАП, находящи се на следните адреси в гр.София: - бул.„Княз Александър Дондуков” № 52; - ул.„Аксаков” № 31; - бул. „Цариградско шосе” № 111; - ул.„Г. С. Раковски” № 47. Обособена позиция № 2 - 3 /три/ броя машини, находящи се в УЦ на НАП „Боровец”, к.к.Боровец, община Самоков. Обособена позиция № 3 - 2 /два/ броя машини, находящи се в УЦ на НАП „Банкя”, гр.Банкя.
Сервизното обслужване и ремонтът на копирните машини и многофункционални устройства, включва: а/ отстраняване на повреди по заявка на възложителя. Демонтаж и монтаж на дефектирали части. б/ доставка на всички необходими резервни части и консумативи за поддръжка в техническа изправност и годност на копирните машини. Стойността на резервните части, описани в Приложения № 4, 5 и 6 към пълното описание, да бъде съгласно ценовото предложение на участника, обвързващо го за целия срок на изпълнение на съответната обособена позиция от поръчката. Стойността на резервните части извън описаните в Приложение № 4, 5 и 6 към пълното описание от документацията да бъде без надценка, по цена на придобиване, което се доказва със заверено (с подпис, печат и гриф „вярно с оригинала”) от изпълнителя копие на фактурата за придобиването. Сменените /дефектирали/ резервни части се предоставят на координатора по договора от страна на НАП с двустранен протокол. Ако стойността на дефектиралата резервна част превишава стойността на машината, ремонта се извършва след писменото съгласие на Възложителя. в/ профилактика – на четири месеца (три пъти в годината), която включва преглед и цялостно почистване на машините. Първата профилактика се извършва до 15 дни от датата на сключване на договора по съответната обособена позиция, а всяка следваща на четиримесечие (считано от месеца, следващ този, в който е направена първата профилактика), до 15-то число на месеца, следващ съответното четиримесечие.
50313000, 30125000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
30.01.2012 г.
4
кооперация "Панда", бул."Цариградско шосе" № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896
НЕ
2
кооперация "Панда", бул."Цариградско шосе" № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896
НЕ
2
кооперация "Панда", бул."Цариградско шосе" № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, чрез съответната структура, чиято потребност се удовлетворява, заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ извършената от него профилактика, вложените труд, резервни части, материали и консумативи, необходими за изпълнение предмета на съответния договор. Стойността на вложения труд, в това число монтаж и демонтаж на дефектирали резервни части, необходим за изпълнение предмета на договора, се заплаща в лева за час, съгласно ценовото предложение, след представянето от координатора по договора на фактура и двустранен протокол с подробно описание на дейностите, времето за извършването им и разценка за извършените дейности. Стойността на вложения труд се определя на базата на времето, необходимо за извършване на отделните операции, съобразно извършената дейност. В случай на необходимост да бъдат вложени резервни части, материали и консумативи, извън изрично посочените в договорите, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на съответните резервни части, материали и консумативи, след представяне на фактура, двустранно подписан протокол и заверено от изпълнителя копие на фактурата от доставката. Всички плащания се извършват по банков път с платежно нареждане в срок до 60 (шестдесет) дни, след представяне на протокол и на фактура за извършените дейности, подписани от координатора по договора и от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Координаторът представя за плащане документите в дирекция БФ на ЦУ на НАП, респективно в счетоводството на съответния учебен център. При влагане на резервни части, материали и консумативи, които не са изрично фиксирани в договорите, към документите се прилага и заверено копие на фактурата на придобиването им.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219332, E-mail: adm.sgs@abv.bg, Факс: 02 9813740
Интернет адрес/и:
URL: http://www.scc.bg.
Съгласно действащото законодателство.
06.03.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г