00589-2011-0012

BG-Перник: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл."Св.Иван Рилски" №1А, За: Адриана Алексиева, България 2300, Перник, Тел.: 076 684261, E-mail: adi_aleks@abv.bg, Факс: 076 603890

Място/места за контакт: Светла Лазарова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на рецепти по Наредба №1/08.01.2007г. за реда за получаване и заплащане на лекарствени продукти на военноинвалидите и военнопострадалите на МЗ и МО и Наредба №17/26.09.2000г. на МЗ за условията и реда за отпускане на лекарства на ветераните от войните"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 25
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Перник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обществената поръчка се провежда поради необходимост от определяне на изпълнител,който да изпълнява рецепти по Наредба № 1/ 08.01.2007 г. за реда за получаване и заплащане на лекарствени продукти на военноинвалидите и военнопострадалите на МЗ и МО и Наредба № 17/26.09.2000г. на МЗ за условията и реда за отпускане на лекарства на ветераните от войните".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85000000, 85149000

Описание:

Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Фармацевтични услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
249700 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 10 от 22.11.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 35 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Изпълнение на рецепти по Наредба №1/08.01.2007г. за реда за получаване и заплащане на лекарствени продукти на военноинвалидите и военнопострадалите на МЗ и МО и Наредба №17/26.09.2000г. на МЗ за условията и реда за отпускане на лекарства на ветераните от войните"
V.1) Дата на сключване договора
21.02.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.02.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Любка Владова-НЕДИНА", ЕИК 823078941, ул."Отец Паисий" 1/27Б, България 2300, Перник, Тел.: 076 604018

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 250000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 249700 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 10%
Кратко описание
Подизпълнителят ще извършва част от дейността по изпълнение на поръчката като поеме и обслужва част от правоимащите по Наредба №1/08.01.2007г и Наредба №17/26.09.2000г

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Правно нормативно обслужване и човешки ресурси, пл."Св.Иван Рилски"№1А, България 2300, Перник, Тел.: 076 684324, E-mail: adi_aleks@abv.bg, Факс: 076 603890

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.02.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор