Версия за печат

00165-2012-0015

BG-София: 21 - Юридически услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Йовко Йовчев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217601, E-mail: i.iovchev@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: Дирекция ДСОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Деловодство, ет. 1, стая 1

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Деловодство, ет. 1, стая 1

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Предоставяне на специализирани юридически услуги на Министерството на образованието, младежта и науката, по две обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 21
Основно място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие в месеци

48

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
1406944 BGN
Честота и стойност на поръчките, които трябва да бъдат възложени

Честотата на поръчките е в зависимост от потребностите на Министерството на образованието, младежта и науката от осигуряване на специализирани юридически услуги през времетраенето на рамковите споразумения. Прогнозната стойност, посочена в настоящото обявление, представлява сумата на средствата за юридически услуги, предвидена по бюджетите на проектите, изпълнявани от възложителя. Тази сума е индикативна и към момента на откриване на процедурата възложителят не може да направи точна прогноза нито какъв ще е обемът, нито какъв ще е видът на юридическите услуги, от които ще възникне потребност в хода на рамковото споразумение. От гледна точка на описаната невъзможност за прогнозиране, възложителят не би могъл да определи и каква ще бъде потребността от юридическа помощ по всяка от обособените позиции, като предвид по-високата специализираност на услугите по първа обособена позиция, условно е разделил планирания ресурс в съотношение 2:1 в полза на първа обособена позиция, но е възможно както възлаганията по двете позиции да са изравнени, така и възлаганията по първа обособена позиция да надвишат значително повече от два пъти възлаганията по втора обособена позиция.

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предоставяне на специализирани юридически услуги на Министерството на образованието, младежта и науката, по две обособени позиции: - I-ва обособена позиция: Предоставяне на специализирани юридически услуги на МОМН, свързани с подготовката, провеждането и контрола на процедури за възлагане на обществени поръчки. - II-ра обособена позиция: Предоставяне на специализирани юридически услуги на МОМН, свързани с изпълнение на функциите му като Междинно звено по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и с реализацията на дейности, финансирани напълно или частично със средства от европейските фондове.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79100000

Описание:

Юридически услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

според възникналите в периода на изпълнение на рамковите споразумения потребности на Министерството на образованието, младежта и науката

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие. Гаранцията за участие по всяка обособена позиция от процедурата е в размер на 500 (петстотин) лева, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура за сключване на рамково споразумение за предоставяне на специализирани юридически услуги на Министерството на образованието, младежта и науката по ........... обособена позиция”; банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Гаранция за изпълнение. При сключване на рамковото споразумение изпълнителите не представят гаранция за изпълнение. Такава се представя при подписването на всеки конкретен договор въз основа на рамковото споразумение, като размерът й е 2 % от стойността на договора без ДДС за всяка обособена позиция. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за изпълнение на договор за предоставяне на специализирани юридически услуги на Министерството на образованието, младежта и науката”; банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на конкретния договор. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнители по рамковите споразумения – до решаване на спора; е определен за изпълнител по рамковото споразумение, но не изпълни задължението си да сключи рамково споразумение. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: на отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнители по рамковите споразумения; на участниците, класирани от първо до шесто място включително по всяка от двете позиции – след сключване на три рамкови споразумения за всяка обособена позиция, а на останалите класирани участници – в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнители по рамковите споразумения. при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка, сключен въз основа на рамковото споразумение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

плащането се извършва по банков път средствата за разплащане по конкретните договори, сключени въз основа на рамковите споразумения, могат да бъдат както от държавния бюджет, така и от ОП "РЧР" В проектът на конкретен договор, сключван въз основа на рамковите споразумения е предвиден следният механизъм на плащане: 1. За предоставените специализирани юридически услуги, предмет на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ възнаграждение в размер на ................... /словом:……....................................................................................../ лева без ДДС, ................... /словом:……....................................................................................../ лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на изпълнителя. 2. Възнаграждението по предходната точка се изплаща по следната схема: 2.1. Авансово плащане в размер на ........ % от цената на договора, в срок до 100 дни, считано от датата на подписването на договора и представянето на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2.2 Междинни плащания за извършени услуги, отчитани .................. (ежемесечно, на тримесечие или в друга периодичност, според спецификата и продължителността на конкретната услуга, като периодът на отчетност се определя от Възложителя в поканата за подаване на оферта, отправена до потенциалните изпълнители) до 15-то число на месеца, следващ този, в който е приключил съответния отчетен период. Общият размер на междинните плащания, сумирани с платения аванс, не може да надхвърлят 80% от цената по т. 1. Междинните плащания се изплащат в срок до 100 дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на междинния отчет за изпълнение на възложените с договора специализирани юридически услуги от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представянето на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2.3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на приетите услуги и платеното по т. 2.1 и 2.2 в срок до 100 дни от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на възложените с договора специализирани юридически услуги от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представянето на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Пликът с офертата следва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: 1.1. плик № 1 с надпис „Документи за подбор” следва да съдържа: 1.1.1. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му, а ако е физическо лице – копие от документ за самоличност; 1.1.2. оферта, попълнена съгласно приложен към документацията образец; 1.1.3. документ за гаранция за участие; 1.1.4. копие от документ за закупена документация за участие в откритата процедура; 1.1.5. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ, в случай че участникът подлежи на регистрация в този регистър на основание чл. 3 от Закона за регистър БУЛСТАТ /не се отнася за неперсонифицираните обединения, а за членовете им, когато те подлежат на вписване в регистъра/; 1.1.6. удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС /не се отнася за новоучредените обединения/; 1.1.7. доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени в обявлението; 1.1.8. доказателства за техническите възможности и квалификация, посочени в обявлението; 1.1.9. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП; 1.1.10. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП; 1.1.11. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; 1.1.12. документите, свързани с участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 1.1.13. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 1.2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: 1.2.1. документ, попълнен в съответствие с образец № 2 към документацията – Предложение за изпълнение на поръчката (Техническа оферта); 1.2.2. план за изпълнение на поръчката, отразяващ виждането на участника относно реализацията на различните дейности за изпълнение на услугите, описани в техническото задание, които могат да бъдат възложени за изпълнение по съответната обособена позиция, тяхната последователност и ресурсите (технически и човешки), необходими за реализацията им. В плана трябва бъде представена методологията на работа на участниците, отразяваща предвидената за изпълнение на поръчката система от принципи и начини за организиране и извършване на дейностите, описани в техническото задание по съответната обособена позиция, като тя трябва да съдържа пълната информация относно показателите, залегнали в методиката за техническата оценка на офертите. 1.3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена” следва да съдържа попълнена, съгласно oбразецa приложен към документацията, Ценова оферта.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи изпълнението на изискванията за финансово и икономическо състояние: 1. заверени от регистриран одитор счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от посочените години - 2009, 2010 и 2011, в случай, че финансовият им отчет подлежи на независим финансов одит. Участниците – физически лица, представят подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от трите години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.); 2. информация – справка за общия оборот на участника за 2009 г., 2010 г. и 2011 г., попълнена съгласно приложен към документацията образец; 3. заверени от участника копия на действащи застрахователни полици и/или на договори за застраховка, доказващи съответствието с изискването по т.2; 4. удостоверение/удостоверения от банка/банки, други финансови институции и от други лица, както и извлечения от счетоводни документи, доказващи наличие на достъп до финансовия ресурс по т. 3.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Всеки участник трябва да е реализирал общ оборот за 2009 г., 2010 г. и 2011 г., както следва: 1.1 за първа обособена позиция – не по-малко от 1 000 000 (един милион) лева без ДДС; 1.2 за втора обособена позиция – не по-малко от 200 000 (двеста хиляди) лева без ДДС. 1.3 Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният общ оборот за посочените години (2009, 2010 и 2011) от всички лица в обединението. 2. Всеки участник трябва да разполага с валидна застраховка „професионална отговорност” за предоставяне на юридически услуги, със сума на застрахователното покритие, както следва: 2.1 за първа обособена позиция – не по-малко 500 000 (петстотин хиляди) лева; 2.2 за втора обособена позиция – не по-малко 100 000 (сто хиляди) лева; 2.3 Изискването се счита за изпълнено и в случай, че сборът от застрахователното покритие на личните застраховки „професионална отговорност” на отделните членове на екипа общо са на стойност, не по-малка от посочените в т. 2.1 и 2.2. 3. Всеки участник трябва да има достъп до собствен финансов ресурс, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък съответно от 200 000 (двеста хиляди) лева за първа обособена позиция и 100 000 (сто хиляди) лева за втора обособена позиция.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Справка-декларация, съдържаща списък на договори, сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, които участникът е изпълнил през последните три години (2009, 2010 и 2011) , попълнена съгласно приложен към утвърдената документация образец, в която са отразени данни за стойностите, датите и възложителите по договорите. Към справката участникът представя препоръка /референция/ за добро изпълнение на поне един договор, сходен с предмета на настоящата поръчка,съдържаща положителната оценка на възложителя относно качеството на предоставяните от участника юридически услуги. 2. Справка за осигурения от участника екип за изпълнение на услугите, включени в обхвата на съответната обособена позиция. 3. Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и наличието на специфичен опит на ръководителя на екипа и на ключовите експерти, включващи автобиографии на всеки от експертите, копия на дипломи за завършено образование, следдипломно обучение, трудови книжки, удостоверения за правоспособност и др. В автобиографиите следва да се посочат конкретни данни за този опит. 4. Декларации за ангажираност с настоящата поръчка, подписани от всеки от членовете на екипа, предвиден от участника за изпълнение на услугите по съответната обособена позиция – по образец, приложен към документацията.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. През последните три години (2009, 2010 и 2011) участниците в процедурата трябва да са изпълнили успешно не по-малко от 1 договор с предмет, съответстващ на описаното по-долу, като за изпълнението му да разполагат с положителни референции. 1.1. Кандидатстващите по първа обособена позиция трябва да имат поне един изпълнен договор с предмет, включващ процесуално представителство по процедури за възлагане на обществени поръчки; 1.2 Кандидатстващите по втора обособена позиция трябва да имат поне един изпълнен договор с предмет, включващ извършването на която и да е от дейностите, попадащи в обхвата на тази обособена позиция, описани в Приложение Б към настоящото обявление. 2 Всеки участник по първа обособена позиция трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, състоящ се от минимум 5 (петима) специалисти – 1 ръководител на екипа и най-малко 4 (четири) ключови експерти, отговарящи на следните изисквания: 2.1 ръководител на екипа, който трябва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на услугата, както следва: Висше юридическо образование; Придобита юридическа правоспособност; Юридически стаж – не по-малко от 8 години; Опит в областта на обществените поръчки – най-малко 5 години опит в подготовката и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки. За релевантен опит се приема извършването на която и да е от следните дейности: подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки, участие в комисии за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки, изготвяне на оферти на кандидати и участници в процедури по ЗОП и НВМОП, процесуално представителство (пред съд или пред Комисията за защита на конкуренцията) по спорове по процедури за възлагане на обществени поръчки, юридически консултации на дейността по осъществяване на контрол (предварителен и/или последващ) за законосъобразност на проведени процедури за възлагане на обществени поръчки, осъществявана от междинни звена и управляващи органи по оперативни програми, и други консултантски услуги в материята на обществените поръчки (участие в изготвяне на проекти на нормативни актове, публикации и др.); Опит като ръководител на не по-малко от 2 (два) успешно приключени проекта или на екипи за изпълнение на проекти с предмет предоставяне на юридически услуги, поне един от които – в областта на обществените поръчки; Опит в областта на управлението на проекти, програми и схеми, финансирани със средствата от ЕС – най-малко 2 г. продължава в раздел VI.3
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, което има качеството адвокат, адвокатско дружество или адвокатско съдружие по смисъла на Закона за адвокатурата, както и техни обединения. чл. 32 от ГПК

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 45
Показател: Техническа оценка (1. Предложен анализ и разбиране на технологията и функционалната последователност при реализиране на типичните за съответната обособена позиция дейности; 2. 2. Анализ, идентифициране и управление на рисковете и предложения за минимизирането и прехвърлянето(поемането) им; 3. Иновативни предложения ; тежест: 45
Показател: Размер (процент) на искано авансово плащане за изпълнение на поръчката; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 34 - 054945 от 18.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.04.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17.04.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.04.2012 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на образованието, младежта и науката

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Развитие на човещките ресурси"

VI.3) Допълнителна информация

2.2 Участникът трябва да предложи не по-малко от четирима ключови експерти, всеки от които има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на услугата, както следва: Висше юридическо образование; Придобита юридическа правоспособност; Юридически стаж – не по-малко от 5 години; Опит в областта на възлагането на обществени поръчки – най-малко 2 години опит в подготовката и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки. За релевантен опит се приема извършването на която и да е от следните дейности: подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки, участие в комисии за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки, изготвяне на оферти на кандидати и участници в процедури по ЗОП и НВМОП, процесуално представителство (пред съд или пред Комисията за защита на конкуренцията) по спорове по процедури за възлагане на обществени поръчки, юридически консултации на дейността по осъществяване на контрол (предварителен и/или последващ) 2.3 Поне 2-ма от специалистите в екипа да бъдат вписани в адвокатска колегия. 3 Всеки участник по втора обособена позиция трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, състоящ се от минимум 3 (трима) специалисти – 1 ръководител на екипа и най-малко 2 (двама) ключови експерти, отговарящи на следните изисквания: 3.1 ръководител на екипа, който трябва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на услугата, както следва: Висше юридическо образование; Придобита юридическа правоспособност; Юридически стаж – не по-малко от 8 години; Опит в областта на юридическите консултации, свързани с изпълнението на дейности, финансирани напълно или частично със средства от европейските фондове – най-малко 2 години опит в изпълнението на подобни услуги. За релевантен опит се приема извършването на която и да е от следните дейности: подготовка на документации за кандидатстване по схеми за предоставяне на безвъзмездна помощ, участие в комисии за оценка на проекти за кандидатстване по схеми за предоставяне на безвъзмездна помощ, юридическо обслужване на управляващи органи, междинни звена и бенефициенти при изпълнение на дейности, финансирани напълно или частично със средства от европейските фондове, опит и квалификация в областта на международното право и/или правото на Европейския съюз. Владеене на английски, немски или френски език (минимум ниво Б2 или диплома за завършено средно образование в езикова гимназия. 3.2 Участникът трябва да предложи не по-малко от двама ключови експерти, всеки от които има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на услугата, както следва: Висше юридическо образование; Придобита юридическа правоспособност; Юридически стаж – не по-малко от 3 години; Опит в областта на юридическите консултации, свързани с изпълнението на дейности, финансирани напълно или частично със средства от европейските фондове. За релевантен опит се приема извършването на която и да е от следните дейности: подготовка на документации за кандидатстване по схеми за предоставяне на безвъзмездна помощ, участие в комисии за оценка на проекти за кандидатстване по схеми за предоставяне на безвъзмездна помощ, юридическо обслужване на управляващи органи, междинни звена и бенефициенти при изпълнение на дейности, финансирани напълно или частично със средства от европейските фондове, опит и квалификация в областта на международното право и/или правото на Европейския съюз, опит и квалификация в областта на международното право и/или правото на Европейския съюз. Поне един от експертите да владее английски, немски или френски език (минимум ниво Б2 или диплома за завършено средно образование в езикова гимназия). 3.3 Поне 2-ма от специалистите в екипа да бъдат вписани в адвокатска колегия. 4 Ръководителят и ключовите експерти трябва да бъдат на разположение на участника за периода на изпълнение на рамковото споразумение за предоставяне на специализираните юридически услуги.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.03.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Предоставяне на специализирани юридически услуги на Министерството на образованието, младежта и науката, свързани с подготовката, провеждането и контрола на процедури за възлагане на обществени поръчки
1) Кратко описание

При осъществяване на дейността на Министерството на образованието, младежта и науката, възниква необходимост от изпълнение на следните услуги: изготвяне на документации за възлагане на обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки на база предоставени от възложителя предмет, технически спецификации и финансова рамка; консултантска помощ относно формулиране и юридическото съгласуване на технически спецификации, описанието на предмета и финансовите рамки за обществените поръчки; консултации относно отговори на въпроси (разяснения) по изготвените документации за обществени поръчки; устни и писмени консултации по специфични въпроси, свързани с подготовката и реализацията на обществени поръчки; участие в комисии за разглеждане, оценка и класиране на офертите; осъществяване на процесуално представителство във връзка с обжалвани процедури за възлагане на обществени поръчки. юридически становища, свързани с осъществяване на контрол (предварителен, текущ и последващ) относно законосъобразността на процедурите за възлагане на обществени поръчки, проведени от бенефициенти по Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси” по реда на Закона за обществените поръчки, Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки и Постановление № 55 на Министерския съвет от 12 март 2007 г. Посочените становища се представят във връзка с изпълнение на функциите на Министерството на образованието, младежта и науката като Междинно звено по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и могат да са свързани с контрола върху следните обществени поръчки: - обществени поръчки, възлагани от бенефициенти, различни от министерството; - обществени поръчки, провеждани от министерството, в случай че в нито един от етапите от подготовката и провеждането на конкретната процедура не са ползвани консултантски услуги от изпълнителите на рамковите споразумения, сключени в резултат на настоящата процедура. На изпълнителите на рамковите споразумения не може да бъде възлагано изготвянето на юридически становища, свързани с осъществяване на контрол относно законосъобразността на провеждана от Министерството на образованието, младежта и науката процедура за възлагане на обществена поръчка, в някой от етапите от подготовката и провеждането на която са ползвани консултантски услуги от изпълнителите на рамковите споразумения, сключени в резултат на настоящата процедура.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79100000

Описание:

Юридически услуги

3) Количество или обем

Гореописаните услуги ще се възлагат на изпълнителите по рамковото споразумение по първа обособена позиция, като според необходимостта в конкретния момент с един договор могат да се възлагат една или няколко от описаните услуги.

Прогнозна стойност, без ДДС
707333 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Предоставяне на специализирани юридически услуги на Министерството на образованието, младежта и науката, свързани с изпълнение на функциите му като Междинно звено по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и с реализацията на дейности, финансирани напълно или частично със средства от европейските фондове
1) Кратко описание

При осъществяване на дейността на Министерството на образованието, младежта и науката, възниква необходимост от изпълнение на следните услуги: предоставяне на специализирани юридически услуги на Министерството на образованието, младежта и науката, свързани с изпълнението на дейности, финансирани напълно или частично със средства от европейските фондове; Процесуално представителство на Министерството на образованието, младежта и науката във връзка със защита на интересите му, свързани с изпълнението на дейности, финансирани напълно или частично със средства от европейските фондове; Проучвания, изследвания, експертизи и оценки във връзка с провеждането на процедурите за подбор на проекти, оценката на проектни предложения и сключването на договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ; Произнасяне по казуси, възникнали при провеждането на процедурите за подбор на проекти, оценката на проектни предложения и сключването на договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ; произнасяне със становища по постъпили от бенефициентите запитвания във връзка с провеждането на процедурите за подбор на проекти, оценката на проектни предложения и сключването на договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ; други услуги, изискващи юридическа компетентност, свързани с провеждането на процедурите за подбор на проекти, оценката на проектни предложения и сключването на договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Развитие на човешките ресурси”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79100000

Описание:

Юридически услуги

3) Количество или обем

Гореописаните услуги ще се възлагат на изпълнителите по рамковото споразумение по втора обособена позиция, като според необходимостта в конкретния момент с един договор могат да се възлагат една или няколко от описаните услуги.

Прогнозна стойност, без ДДС
353666 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване