00165-2012-0014
BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Йовко Йовчев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217601, E-mail: i.iovchev@mon.bg, Факс: 02 9217681
Място/места за контакт: Дирекция ДСОПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775
Място/места за контакт: Деловодство, ет. 1, стая 1Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775
Място/места за контакт: Деловодство, ет. 1, стая 1Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието, младежта и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси
Сключване на рамково споразумение
Рамково споразумение с няколко изпълнители
3
3
48
Честотата на поръчките е в зависимост от потребностите на Министерството на образованието, младежта и науката от осигуряване на специализирани счетоводни услуги, описани в поле II, 1.5. на обявлението през времетраенето на рамковите споразумения.
Поръчката е насочена към предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието, младежта и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси. Специализираните счетоводни услуги, които изпълнителите на поръчката трябва да реализират се изразяват в следното: 1.Оперативна обработка на счетоводната документация и други документи, свързани с финансирането на проект по ОП „РЧР”. 2.Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди. 3. Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проектите. 4. Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. Описаните услуги, които са детайлизирани в документацията, ще се възлагат на потенциалните изпълнители по рамковото споразумение, като едно възлагане ще включва извършването на всички описани дейности, необходими за счетоводното обслужване на един самостоятелен проект.
79211000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
според възникналите в периода на изпълнение на рамковото споразумение потребности на Министерството на образованието, младежта и науката от реализиране на услугите, описани в поле II.1.5 на обявлението
НЕ
48
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 500 (петстотин) лева, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура за сключване на рамково споразумение за предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието, младежта и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”; банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Гаранция за изпълнение. При сключване на рамковото споразумение изпълнителите не представят гаранция за изпълнение. Такава се представя при подписването на всеки конкретен договор въз основа на рамковото споразумение, като размерът й е 2 % от стойността на договора без ДДС за всяка обособена позиция. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за изпълнение на договор за предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието, младежта и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”; банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на конкретния договор. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнители по рамковите споразумения – до решаване на спора; е определен за изпълнител по рамковото споразумение, но не изпълни задължението си да сключи рамково споразумение. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: на отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнители по рамковите споразумения; на участниците, класирани от първо до шесто място включително по всяка от двете позиции – след сключване на три рамкови споразумения, а на останалите класирани участници – в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнители по рамковите споразумения. при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка, сключен въз основа на рамковото споразумение.
плащането се извършва по банков път средствата за разплащане по конкретните договори, сключени въз основа на рамковите споразумения, могат да бъдат както от държавния бюджет, така и от ОП "РЧР". Механизмът за разплащане е уреден в договора за обществена поръчка по следния начин: "Чл. 4.(1) За предоставените специализирани счетоводни услуги, предмет на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ възнаграждение в размер на ................... /словом:……............................ / лева без ДДС, ................... /словом:……............................................./ лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор. (2) Възнаграждението по предходната алинея се изплаща по следната схема: 1. Авансово плащане в размер на ........ % (според предложението на изпълнителя) от цената по ал. 1, в срок до 100 дни, считано от датата на подписването на договора и представянето на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Междинни плащания за извършени услуги, отчитани .................. (ежемесечно, на тримесечие или в друга периодичност, според спецификата и продължителността на конкретната услуга, като периодът на отчетност се определя от Възложителя в поканата за подаване на оферта, отправена до потенциалните изпълнители) до 15-то число на месеца, следващ този, в който е приключил съответния отчетен период. Общият размер на междинните плащания, сумирани с платения аванс, не може да надхвърлят 80% от цената по ал. 1. Междинните плащания се изплащат в срок до 100 дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на междинния отчет за изпълнение на възложените с договора специализирани счетоводни услуги от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представянето на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2.1. Условие за изплащане на междинните плащания е наличие на извършено ежемесечно равнение на касовото и тримесечно равнение на касовото и счетоводно отчитане по кода на разпоредителя. 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на приетите услуги и платеното по т. 1 и 2 в срок до 100 дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на възложените с договора специализирани счетоводни услуги от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представянето на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
НЕ
НЕ
ДА
счетоводители
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.
Български
90
Министерство на образованието, младежта и науката
Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма "Развитие на човещките ресурси"
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
01.03.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ