Версия за печат

00165-2012-0014

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Йовко Йовчев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217601, E-mail: i.iovchev@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: Дирекция ДСОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Деловодство, ет. 1, стая 1

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Деловодство, ет. 1, стая 1

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието, младежта и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9
Основно място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие в месеци

48

Честота и стойност на поръчките, които трябва да бъдат възложени

Честотата на поръчките е в зависимост от потребностите на Министерството на образованието, младежта и науката от осигуряване на специализирани счетоводни услуги, описани в поле II, 1.5. на обявлението през времетраенето на рамковите споразумения.

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Поръчката е насочена към предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието, младежта и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси. Специализираните счетоводни услуги, които изпълнителите на поръчката трябва да реализират се изразяват в следното: 1.Оперативна обработка на счетоводната документация и други документи, свързани с финансирането на проект по ОП „РЧР”. 2.Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди. 3. Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проектите. 4. Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. Описаните услуги, които са детайлизирани в документацията, ще се възлагат на потенциалните изпълнители по рамковото споразумение, като едно възлагане ще включва извършването на всички описани дейности, необходими за счетоводното обслужване на един самостоятелен проект.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79211000

Описание:

Счетоводни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

според възникналите в периода на изпълнение на рамковото споразумение потребности на Министерството на образованието, младежта и науката от реализиране на услугите, описани в поле II.1.5 на обявлението

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 500 (петстотин) лева, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура за сключване на рамково споразумение за предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието, младежта и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”; банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Гаранция за изпълнение. При сключване на рамковото споразумение изпълнителите не представят гаранция за изпълнение. Такава се представя при подписването на всеки конкретен договор въз основа на рамковото споразумение, като размерът й е 2 % от стойността на договора без ДДС за всяка обособена позиция. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за изпълнение на договор за предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието, младежта и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”; банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на конкретния договор. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнители по рамковите споразумения – до решаване на спора; е определен за изпълнител по рамковото споразумение, но не изпълни задължението си да сключи рамково споразумение. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: на отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнители по рамковите споразумения; на участниците, класирани от първо до шесто място включително по всяка от двете позиции – след сключване на три рамкови споразумения, а на останалите класирани участници – в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнители по рамковите споразумения. при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка, сключен въз основа на рамковото споразумение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

плащането се извършва по банков път средствата за разплащане по конкретните договори, сключени въз основа на рамковите споразумения, могат да бъдат както от държавния бюджет, така и от ОП "РЧР". Механизмът за разплащане е уреден в договора за обществена поръчка по следния начин: "Чл. 4.(1) За предоставените специализирани счетоводни услуги, предмет на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ възнаграждение в размер на ................... /словом:……............................ / лева без ДДС, ................... /словом:……............................................./ лева с ДДС, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор. (2) Възнаграждението по предходната алинея се изплаща по следната схема: 1. Авансово плащане в размер на ........ % (според предложението на изпълнителя) от цената по ал. 1, в срок до 100 дни, считано от датата на подписването на договора и представянето на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Междинни плащания за извършени услуги, отчитани .................. (ежемесечно, на тримесечие или в друга периодичност, според спецификата и продължителността на конкретната услуга, като периодът на отчетност се определя от Възложителя в поканата за подаване на оферта, отправена до потенциалните изпълнители) до 15-то число на месеца, следващ този, в който е приключил съответния отчетен период. Общият размер на междинните плащания, сумирани с платения аванс, не може да надхвърлят 80% от цената по ал. 1. Междинните плащания се изплащат в срок до 100 дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на междинния отчет за изпълнение на възложените с договора специализирани счетоводни услуги от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представянето на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2.1. Условие за изплащане на междинните плащания е наличие на извършено ежемесечно равнение на касовото и тримесечно равнение на касовото и счетоводно отчитане по кода на разпоредителя. 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на приетите услуги и платеното по т. 1 и 2 в срок до 100 дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на възложените с договора специализирани счетоводни услуги от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представянето на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Пликът с офертата следва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: 1.1. плик № 1 с надпис „Документи за подбор” следва да съдържа: 1.1.1. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му и документите за регистрация, съответно за самоличност на включените в него юридически и физически лица, а ако е физическо лице – копие от документ за самоличност; 1.1.2. оферта, попълнена съгласно приложен към документацията образец; 1.1.3. документ за гаранция за участие; 1.1.4. копие от документ за закупена документация за участие в откритата процедура; 1.1.5. доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени в обявлението; 1.1.6. доказателства за техническите възможности и квалификация, посочени в обявлението; 1.1.7. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП; 1.1.8. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП; 1.1.9. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; 1.1.10. документите, свързани с участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 1.1.11. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 1.2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: 1.2.1. документ, попълнен в съответствие с образец № 2 към документацията – Предложение за изпълнение на поръчката (Техническа оферта); 1.2.2. план за изпълнение на поръчката, отразяващ виждането на участника относно реализацията на различните дейности за изпълнение на услугите, описани в техническото задание, които могат да бъдат възложени за изпълнение по рамковото споразумение, тяхната последователност и ресурсите (технически и човешки), необходими за реализацията им. В плана трябва бъде представена методологията на работа на участниците, отразяваща предвидената за изпълнение на поръчката система от принципи и начини за организиране и извършване на дейностите, описани в техническото задание, като тя трябва да съдържа пълната информация относно показателите, залегнали в методиката за техническата оценка на офертите. 1.2.3 непопълнени проекти на договор и на рамково споразумение, съответстващи на приложения към документацията образец. 1.3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена” следва да съдържа Ценова оферта, попълнена съгласно oбразецa приложен към документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи изпълнението на изискванията за финансово и икономическо състояние: 1. заверени от регистриран одитор счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2009 г., 2010 г. и 2011 г., в случай, че финансовият им отчет подлежи на независим финансов одит. Участниците – физически лица, представят подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от трите посочени години – 2009 г., 2010 г. и 2011 г.; 2. справка за общия оборот на участника за 2009 г., 2010 г. и 2011 г., попълнена съгласно образец , приложен към утвърдената документация; 3. удостоверение/удостоверения от банка/банки, или други финансови институции, както и извлечения от счетоводни документи, доказващи наличие на достъп до финансовия ресурс по т. 2 от изискванията
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Всеки участник трябва през последните три счетоводно приключили години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) да е реализирал общ оборот, не по-малък от 100 000 (сто хиляди) лева без ДДС; . 1.1. Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният общ оборот за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. от всички лица в обединението. 2. Всеки участник трябва да има достъп до собствен финансов ресурс, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 100 000 (сто хиляди) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Справка за осигурения от участника екип за изпълнение на услугите, включени в обхвата на обществената поръчка. 2. Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и наличието на специфичен опит на ръководителя на екипа и на ключовите експерти, включващи автобиографии на всеки от експертите, копия на дипломи за завършено образование, следдипломно обучение, трудови книжки, договори, удостоверения за правоспособност и др. В автобиографиите следва да се посочат конкретни данни за този опит. 3. Декларации за ангажираност с настоящата поръчка, подписани от всеки от членовете на екипа, предвиден от участника за изпълнение на услугите – по образец от документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Всеки участник трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, състоящ се от минимум 5 (пет) специалисти – 1 (един) ръководител на екипа и най-малко 4 (четири) ключови експерти, отговарящи на следните изисквания: 1.1 ръководител на екипа, който трябва да отговаря за организацията, контрола и цялостното управление на счетоводната дейност, като гарантира правилното изпълнение на всички компоненти на дейността, който трябва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на услугата, както следва: - Магистърска степен в областта на икономиката; - Минимум 10 години професионален опит като главен счетоводител, преподавател или проверител/контрольор или ръководител на фирма за счетоводни услуги; 1.2 Участникът трябва да предложи не по-малко от четирима ключови експерти, сред които: 1.2.1 един отговорен счетоводител, който да отговаря за ръководството на счетоводния екип, извършващ конкретен счетоводен ангажимент по сключеното споразумение, който трябва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на услугата, както следва: - Магистърска степен в областта на икономиката – счетоводна отчетност или финанси. - Минимум 5 години опит в областта на счетоводната дейност; - Компютърна грамотност. 1.2.2 Не по-малко от 3 (трима) оперативни счетоводители, всеки от които да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на услугата, както следва: - Магистърска или бакалавърска степен в областта на икономиката – всички специалности; - Минимум 4 години опит като член на счетоводен екип - Компютърна грамотност; 2. Ръководителят и ключовите експерти трябва да бъдат на разположение на участника за периода на изпълнение на рамковото споразумение за предоставяне на специализираните счетоводни услуги.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

счетоводители

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 45
Показател: Техническа оценка (1.1.Предложен анализ и разбиране на технологията и функционалната последователност при оперативната обработка на счетоводна документация; 2.Анализ, идентифициране и управление на рисковете и предложения за минимизирането и прехвърлянето(поемане)им; 3.Иновативни предложения ; тежест: 45
Показател: Размер (процент) на искано авансово плащане за изпълнение на поръчката; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 34 - 054945 от 18.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.04.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
18.04.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.04.2012 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на образованието, младежта и науката

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Развитие на човещките ресурси"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.03.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ