Версия за печат

00165-2012-0013

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Лора Конова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217545, E-mail: l.pavlova@mon.bg, Факс: 02 9811404

Място/места за контакт: проект "Наука и бизнес"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Логистика на предвидените 7 събития (научни школи с борси за научни идеи)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 20
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Логистика на предвидените 7 тридневни събития (научни школи с борси за научни идеи). Във всяко събитие се предвижда да участват около 150 човека. Индикативни дати и места за провеждане на двете обучения: септември месец - София и Пловдив, октомври месец – София, Габрово, Русе, Варна и Бургас. Точните дати и месеци за провеждане на двата семинара ще бъдат определени след сключване на договор в съответствие с изпълнението на проекта.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

63510000

Описание:

Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

7 на брой тридневни събития с около 150 участници.

Прогнозна стойност без ДДС
403450 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е на стойност 4 000 /четири хиляди/ лева, внесена по сметката на възложителя IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ. Ако гаранцията за участие се внася като парична сума, то в платежното нареждане е необходимо да е посочено наименованието на настоящата обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ действително изпълнените услуги по единични цени. Цените, които в ценовата оферта са на бройка участник или нощувка, се заплащат на база на реалните участници (съответно нощувки) от настоящия договор. Възложителят осъществява плащанията в срок от 100 /сто/ дена след приключване на всяко събитие, подписване на приемателно-предавателен протокол за извършената работа, списък на лицата, които са присъствали, списък на предоставените им услуги (от него следва да е видно съответствието с изискванията на документацията за обществената поръчка, офертата на изпълнителя, както и данните за плащане по предходната алинея), както и представяне на фактура оригинал

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците еднолични търговци, юридически лица и обединения, които не са самостоятелни юридически лица, трябва да докажат регистрацията си съобразно приложимия български закон. Чуждестранните лица трябва да докажат регистрацията си съгласно приложимия за тях закон. Участниците следва да отговарят на изискванията по чл.47 ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. Всеки участник следва да има правото да извършва туроператорска или туристическа агентска дейност съгл. чл. 17 и сл. от Закона за туризма /ЗТ/.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинал или заверенo от участника копие на отчети за приходи и разходи последните три отчетни години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Общият размер на нетните приходи от общата дейност на участника трябва да е не по-малко от 400 000 /четиристотин хиляди/ лева за последните три отчетни години. Когато участва обединение, което не е юридическо лице, то се изисква сборът от приходите на всички “съдружници” в обединението да отговоря на изисквания размер. Ако участникът е учреден скоро и все още не е изготвял годишен финансов отчет, то се изисква да има изискуемия приход от момента на учредяване до датата на подаване на офертата си. Ако законовият срок за изготвяне на годишен финансов отчет за предходната календарна година (2011 г.) не е изтекъл към датата на крайния срок за подаване на оферта за съответния участник, то се представят съответните документи за последната година, за която е наличен такъв отчет
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет сходен на обществената поръчка през последните три години с подробно посочване на предмет (включително брой лица и продължителност в дни на всяко събитие), дати на изпълнение, контрагенти и стойност. Декларацията се изготвя съгласно образец. Към декларацията, участникът прилага препоръки за добро изпълнение от съответните контрагенти за всеки договор, посочен в декларацията Справка-декларация за образованието или професионалния опит на всяко от лицата в екипа за изпълнение на договора. Представя се съгласно образец. Към справката за всяко от лицата се прилагат копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства за професионалния опит- например копия на служебни, трудови, осигурителни книжки и др. или образование – напр. дипломи и др. . Също така се представят доказателства, че съответните лица ще бъдат на разположение и че имат задължение да работят за участника, ако бъде избран за изпълнител – волеизявление и подпис от съответното лице, деклариращо безусловно, че ще е на разположение на участника, ако той бъде избран за изпълнител, както и че ще отговаря за изпълнение на дейностите по настоящата поръчка – съгласно текста в справката-декларация за лицата, които ще участват в изпълнението на поръчката. Ако съответното лице е същото като в регистрацията по чл. 17 и сл. ЗТ и това е видно от представените документи, то не е са необходими допълнителни доказателства за това лице. Възложителят не изисква представянето на копия от граждански или трудови договори като доказателство, че лицата ще са на разположение на участника. Копие от валидна застраховка по чл. 42 ЗТ и Наредата за условията и реда за сключване на задължителна застраховка, покриваща отговорност на туроператора.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Един или повече договори, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години (2011, 2010 и 2009 г.) на обща стойност не по-малко от 400 000 /четиристотин хиляди/ лева като всеки от посочените договори следва да бъде придружен с препоръка за добро изпълнение. Под договори, сходни с предмета на обществената поръчка, ще се считат договори за логистично обезпечаване на събития с минимум 100 /сто/ участника. Участникът следва да разполага с екип, състоящ се от минимум 2 /две/ лица, които отговарят на изискванията на чл. 3 от Наредбата за изискванията към персонала на туроператори или туристически агенти, към лицето, осъществяващо функции по управление на туроператорска или туристическа агентска дейност, и към помещенията за извършване на туроператорска или туристическа агентска дейност. Екипът ще отговаря пряко за изпълнението на договора като на всяко едно от седемте събития по настоящия договор трябва да присъства поне едно от тези лица. Участникът следва да разполага с валидна застраховка по чл. 42 ЗТ и Наредата за условията и реда за сключване на задължителна застраховка, покриваща отговорност на туроператора.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 34 - 054945 от 18.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.04.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17.04.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.04.2012 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на Министерството на образованието, младежта и науката, находяща се в гр. София, на адрес: бул. "Княз Дондуков" № 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Достъпът до отварянето на ценовите оферти е свободен. Лица, които пречат на комисията да изпълнява своите задължения, ще бъдат отстранявани. Възложителят си запазва правото да изисква от всеки присъстващ да се легитимира с документ за самоличност. В рамките на публичните заседания за представители на участниците се считат само тези, които имат право да ги представляват по удостоверение за актуално състояние, или изрично писмено упълномощените други лица.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проект BG051PO001-3.3.05-0001 „Наука и бизнес”, осъществян с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл. чл. 120 и сл. ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.03.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ