Версия за печат

00165-2012-0009

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Йовко Йовчев; Лора Конова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217601; 02 9217545, E-mail: l.pavlova@mon.bg, Факс: 02 9811404

Място/места за контакт: проект "Наука и бизнес"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Създаване на национална интерактивна платформа за популяризиране на интерес

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7
Основно място на изпълнение: гр. София, Република България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Създаване на национална интерактивна платформа за популяризиране на интерес

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Създаване на една национална интерактивна платформа за популяризиране на интерес

Прогнозна стойност без ДДС
475000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е на стойност 4 500 /четири хиляди и петстотин/ лева, внесена по сметката на възложителя IBAN: BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ.Ако гаранцията се внася с платежно нареждане, то в него се посочва наименованието на настоящата обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс от 20% /двадесет процента/ от общата цена в срок до 20 /двадесет/ календарни дни след получаване на началния доклад и издаване на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 10 % /десет процента/ от общата цена, след приспадане на съответната част от аванса, в срок до 20 /двадесет/ календарни дни след изпълнение на дейност II от техническото задание, подписване на приемно-предавателен протокол и издаване на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 30 % /тридесет процента/ от общата цена, след приспадане на съответната част от аванса, в срок до 20 /двадесет/ календарни дни след изпълнение на дейност III от техническото задание, подписване на приемно-предавателен протокол и издаване на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 20 % /двадесет процента/ от общата цена, след приспадане на съответната част от аванса, в срок до 20 /двадесет/ календарни дни след изпълнение на дейност IV от техническото задание, подписване на приемно-предавателен протокол и издаване на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ останалата част от общата цена в срок до 20 /двадесет/ календарни дни след подписване на приемно-предавателен протокол за всички извършени дейности и издаване на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците еднолични търговци, юридически лица и обединения, които не са самостоятелни юридически лица, трябва да докажат регистрацията си съобразно приложимия български закон. Чуждестранните лица трябва да докажат регистрацията си съгласно приложимия за тях закон. Участниците следва да отговарят на изискванията по чл.47 ал. 1, 2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинал или заверенo от участника копие на отчет за приходи и разходи за последните три отчетни години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Общият размер на нетните приходи от общата дейност на участника трябва да е не по-малко от 1 000 000 /един милион/ лева за последните три отчетни години. Когато участва обединение, което не е юридическо лице, то се изисква сборът от приходите на всички “съдружници” в обединението да отговоря на изисквания размер. Ако участникът е учреден скоро и все още не е изготвял годишен финансов отчет, то се изисква да има изискуемия приход от момента на учредяване до датата на подаване на офертата си. Ако законовият срок за изготвяне на годишен финансов отчет за предходната календарна година (2011 г.) не е изтекъл към датата на крайния срок за подаване на оферта за съответния участник, то се представят съответните документи за последната година, за която е наличен такъв отчет.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет сходен на обществената поръчка през последните три години с посочване на предмет, дати на изпълнение, контрагенти и стойност. Декларацията се изготвя съгласно образец. Към декларацията, участникът прилага препоръки за добро изпълнение от съответните контрагенти за всеки договор, посочен в декларацията; Сертификат от система за управление на качество ISО-9001 (или еквивалентно) с предмет, сходен с предмета на поръчката. Ако участник е обединение, то е достатъчно един от участниците в обединението да разполагат с такъв сертификат. Ако се представят еквивалентен документ, то участникът следва да включи всички необходими документи, които доказват безспорно еквивалентността. Справка-декларация за професионалния опит на всяко от лицата в екипа за изпълнение на договора. Представя се съгласно образец – Приложение към документацията. Към справката за всяко от лицата се прилагат копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства за професионалния опит - например автобиографии, копия на служебни, трудови, осигурителни книжки. Също така се представят доказателства, че съответните лица ще бъдат на разположение и че имат задължение да работят за участника, ако бъде избран за изпълнител – волеизявление и подпис от съответното лица, деклариращо безусловно, че ще е на разположение на участника, ако той бъде избран за изпълнител, както и че ще отговаря за изпълнение на дейностите по настоящата поръчка – съгласно текста в справката-декларация за професионалния опит на екипа. Възложителят не изисква представянето на копия от граждански или трудови договори като доказателство, че лицата ще са на разположение на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Изпълнени най-малко един или повече договори сходен/ни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години (2011, 2010 и 2009 г.), на обща стойност не по-малко от 500 000 /петстотин хиляди/ лева, като всеки от посочените договори следва да бъде придружен с препоръка за добро изпълнение. Договор, сходен с предмета на настоящата поръчка означава договор за разработка и внедряване на уеб-базирана информационна система, интегрираща и представяща данни от различни електронни източници (бази данни и/или информационни системи). Участникът следва да бъде сертифициран по системата за управление на качество ISО-9001 (или еквивалентно) с предмет, сходен с предмета на поръчката. Участникът следва да разполага с екип, състоящ се от ръководител екип и четирима ключови експерти: (1) експерт анализ на изискванията и дейностите (бизнес анализ), (2) експерт софтуерна разработка, (3) експерт интеграция на системи и данни, (4) експерт по качеството, които експерти да отговарят за координацията и реализирането на поръчката и да участват в изпълнението на всички дейности. Екипът от ключови експерти ще отговаря пряко за изпълнението на договора. Минималните изисквания към ключовите експерти са разписани подробно в допълнителната информация към настоящето обявление. Участникът следва да разполага с минимум 4 /четири/ специалисти в областта на информационните технологии, които ще отговарят за изпълнение на поръчката като неключови експерти.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка; тежест: 50
Показател: Финансова оценка; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 34 - 054945 от 18.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.04.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
18.04.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.04.2012 г.  Час: 14:00
Място

сградата на Министерството на образованието, младежта и науката

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Достъпът до отварянето на ценовите оферти е свободен. Лица, които пречат на комисията да изпълнява своите задължения, ще бъдат отстранявани. Възложителят си запазва правото да изисква от всеки присъстващ да се легитимира с документ за самоличност. В рамките на публичните заседания за представители на участниците се считат само тези, които имат право да ги представляват по удостоверение за актуално състояние, или изрично писмено упълномощените други лица.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проект BG051PO001-3.3.05-0001 „Наука и бизнес”, осъществян с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз

VI.3) Допълнителна информация

Минималните изисквания към ключовите експерти са: - РЪКОВОДИТЕЛ НА ЕКИП: Висше образование, образователно-квалификационна степен "магистър" в областта на информационните технологии; Ръководителят на екипа следва да има минимум 5 /пет/ години професионален опит в областта на информационните технологии, от които поне 3 /три/ години опит в ръководенето на проекти в областта на информационните технологии (всеки участник следва да посочи проектите и времетраенето им, които съответното лице е ръководило); Ръководителят на екипа следва да има опит като ръководител на най-малко 3 /три/ успешно завършени проекта за разработка и внедряване на уеб-базирани информационни системи; - ЕКСПЕРТ 1: АНАЛИЗ НА ИЗИСКВАНИЯТА И НА ДЕЙНОСТИТЕ (БИЗНЕС АНАЛИЗ): Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър”, в областта на информационните технологии или икономиката; Експертът анализ на изискванията и на дейностите (бизнес анализ) следва да има минимум 3 /три/ години професионален опит в сферата на бизнес анализ с цел разработването или внедряването на софтуер; Експертът следва да е участвал в минимум 1 /един/ успешно завършен проект в областта на информационните технологии, свързан с разработка и внедряване на уеб-базирани информационни системи (всеки участник следва да посочи проектите и времетраенето им, в които съответното лице е участвало). - ЕКСПЕРТ 2: СОФТУЕРНА РАЗРАБОТКА: Висше образование, образователно-квалификационна степен "магистър" в областта на информационните технологии; Експертът софтуерна разработка следва да има минимум 3 /три/ години професионален опит в сферата на проектирането и разработването на софтуер; Експертът следва да е участвал в минимум 1 /един/ успешно завършен проект в областта на информационните технологии, свързан с разработка и внедряване на уеб-базирани информационни системи (всеки участник следва да посочи проектите и времетраенето им, в които съответното лице е участвало). - ЕКСПЕРТ 3: ИНТЕГРАЦИЯ НА СИСТЕМИ И ДАННИ: Висше образование, образователно-квалификационна степен "магистър" в областта на информационните технологии; Експертът интеграция на системи и данни следва да има минимум 3 /три/ години професионален опит в сферата на проектирането и разработването на софтуер; Експертът следва да е участвал в най-малко 1 /един/ успешно завършен проект в областта на информационните технологии, включващ проектиране и изграждане на информационна система, агрегираща данни от различни източници (всеки участник следва да посочи проектите и времетраенето им, в които съответното лице е участвало). - ЕКСПЕРТ 4: КОНТРОЛ ПО КАЧЕСТВОТО: Висше образование, образователно-квалификационна степен "магистър" в областта на информационните технологии; Експертът по качеството следва да има минимум 3 /три/ години професионален опит в сферата на информационните технологии; Експертът следва да е участвал в най-малко 1 /един/ успешно завършен проект в областта на информационните технологии, включващ планиране и проверка на качеството на уеб-базирани информационни системи и/или информационна система, агрегираща данни от различни източници (всеки участник следва да посочи проектите и времетраенето им, в които съответното лице е участвало).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл. чл. 120 и сл. ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ