00165-2012-0009
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Йовко Йовчев; Лора Конова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217601; 02 9217545, E-mail: l.pavlova@mon.bg, Факс: 02 9811404
Място/места за контакт: проект "Наука и бизнес"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
“Създаване на национална интерактивна платформа за популяризиране на интерес
Възлагане на обществена поръчка
Създаване на национална интерактивна платформа за популяризиране на интерес
48000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Създаване на една национална интерактивна платформа за популяризиране на интерес
НЕ
31.12.2012 г.
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е на стойност 4 500 /четири хиляди и петстотин/ лева, внесена по сметката на възложителя IBAN: BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ.Ако гаранцията се внася с платежно нареждане, то в него се посочва наименованието на настоящата обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс от 20% /двадесет процента/ от общата цена в срок до 20 /двадесет/ календарни дни след получаване на началния доклад и издаване на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 10 % /десет процента/ от общата цена, след приспадане на съответната част от аванса, в срок до 20 /двадесет/ календарни дни след изпълнение на дейност II от техническото задание, подписване на приемно-предавателен протокол и издаване на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 30 % /тридесет процента/ от общата цена, след приспадане на съответната част от аванса, в срок до 20 /двадесет/ календарни дни след изпълнение на дейност III от техническото задание, подписване на приемно-предавателен протокол и издаване на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 20 % /двадесет процента/ от общата цена, след приспадане на съответната част от аванса, в срок до 20 /двадесет/ календарни дни след изпълнение на дейност IV от техническото задание, подписване на приемно-предавателен протокол и издаване на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ останалата част от общата цена в срок до 20 /двадесет/ календарни дни след подписване на приемно-предавателен протокол за всички извършени дейности и издаване на фактура.
НЕ
НЕ
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.
Български
90
сградата на Министерството на образованието, младежта и науката
Достъпът до отварянето на ценовите оферти е свободен. Лица, които пречат на комисията да изпълнява своите задължения, ще бъдат отстранявани. Възложителят си запазва правото да изисква от всеки присъстващ да се легитимира с документ за самоличност. В рамките на публичните заседания за представители на участниците се считат само тези, които имат право да ги представляват по удостоверение за актуално състояние, или изрично писмено упълномощените други лица.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Проект BG051PO001-3.3.05-0001 „Наука и бизнес”, осъществян с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз
Минималните изисквания към ключовите експерти са: - РЪКОВОДИТЕЛ НА ЕКИП: Висше образование, образователно-квалификационна степен "магистър" в областта на информационните технологии; Ръководителят на екипа следва да има минимум 5 /пет/ години професионален опит в областта на информационните технологии, от които поне 3 /три/ години опит в ръководенето на проекти в областта на информационните технологии (всеки участник следва да посочи проектите и времетраенето им, които съответното лице е ръководило); Ръководителят на екипа следва да има опит като ръководител на най-малко 3 /три/ успешно завършени проекта за разработка и внедряване на уеб-базирани информационни системи; - ЕКСПЕРТ 1: АНАЛИЗ НА ИЗИСКВАНИЯТА И НА ДЕЙНОСТИТЕ (БИЗНЕС АНАЛИЗ): Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър”, в областта на информационните технологии или икономиката; Експертът анализ на изискванията и на дейностите (бизнес анализ) следва да има минимум 3 /три/ години професионален опит в сферата на бизнес анализ с цел разработването или внедряването на софтуер; Експертът следва да е участвал в минимум 1 /един/ успешно завършен проект в областта на информационните технологии, свързан с разработка и внедряване на уеб-базирани информационни системи (всеки участник следва да посочи проектите и времетраенето им, в които съответното лице е участвало). - ЕКСПЕРТ 2: СОФТУЕРНА РАЗРАБОТКА: Висше образование, образователно-квалификационна степен "магистър" в областта на информационните технологии; Експертът софтуерна разработка следва да има минимум 3 /три/ години професионален опит в сферата на проектирането и разработването на софтуер; Експертът следва да е участвал в минимум 1 /един/ успешно завършен проект в областта на информационните технологии, свързан с разработка и внедряване на уеб-базирани информационни системи (всеки участник следва да посочи проектите и времетраенето им, в които съответното лице е участвало). - ЕКСПЕРТ 3: ИНТЕГРАЦИЯ НА СИСТЕМИ И ДАННИ: Висше образование, образователно-квалификационна степен "магистър" в областта на информационните технологии; Експертът интеграция на системи и данни следва да има минимум 3 /три/ години професионален опит в сферата на проектирането и разработването на софтуер; Експертът следва да е участвал в най-малко 1 /един/ успешно завършен проект в областта на информационните технологии, включващ проектиране и изграждане на информационна система, агрегираща данни от различни източници (всеки участник следва да посочи проектите и времетраенето им, в които съответното лице е участвало). - ЕКСПЕРТ 4: КОНТРОЛ ПО КАЧЕСТВОТО: Висше образование, образователно-квалификационна степен "магистър" в областта на информационните технологии; Експертът по качеството следва да има минимум 3 /три/ години професионален опит в сферата на информационните технологии; Експертът следва да е участвал в най-малко 1 /един/ успешно завършен проект в областта на информационните технологии, включващ планиране и проверка на качеството на уеб-базирани информационни системи и/или информационна система, агрегираща данни от различни източници (всеки участник следва да посочи проектите и времетраенето им, в които съответното лице е участвало).
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгл. чл. 120 и сл. ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
29.02.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ