Версия за печат

00165-2012-0008

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Лора Конова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217545, E-mail: l.pavlova@mon.bg

Място/места за контакт: проект "Наука и бизнес"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извършване на изследване и анализ на нивото на подготвеност на представители на академичните и научни институции и бизнеса за съвместна високотехнологична и иновативна научно-изледователска дейност

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Осигуряване на задълбочено проучване и анализ на нуждите на бизнеса от научни разработки и готовността им за съвместна научно изследователска дейност с научни институти; състоянието (проблеми и потребности) на научните институти и университети в страната, сферите на развойна дейност и преглед на конкретните научни разработки/продукти; проучване на потенциала за създаване на научни знания и тяхната абсорбция от страна на частния сектор

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79311200

Описание:

Услуги, свързани с провеждането на проучвания

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Едно изследване и анализ на нивото на подготвеност на представители на академичните и научни институции и бизнеса за съвместна високотехнологична и иновативна научно-изледователска дейност

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е на стойност 1 000 /хиляда/ лева, внесена по сметката на възложителя IBAN: BG 85 BNBG 96613300149101. Ако гаранцията за участие се внася като парична сума, то в платежното нареждане е необходимо да е посочено наименованието на настоящата обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранциите да се представят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция (по образец или аналогичен документ, който е годен да породи правното действие на гаранция за участие в процедурата). Участникът или определеният изпълнител може сам да избира формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 20 % /двадесет процента/ от общата цена в срок от 100 /сто/ календарни дни след сключване на договора и представяне на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 50 % /петдесет процента/ от общата цена в срок от 100 /сто/ календарни дни след получаване на аналитичния доклад от извършените проучвания, подписване на приемно предавателен протокол и представяне на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 30 % /тридесет процента/ от общата цена в срок от 100 /сто/ календарни дни след провеждане на кръглата маса, подписване на приемно-предавателен протокол и представяне на фактура. Ако верифицирането на съответното плащане съгласно правилата за проектите, финансирани от ЕС, се забави повече от посочения срок, то ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е длъжен да плати в срок до 5 /пет/ дена след получаване на верификацията за съответния разход.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците еднолични търговци, юридически лица и обединения, които не са самостоятелни юридически лица, трябва да докажат регистрацията си съобразно приложимия български закон. Чуждестранните лица трябва да докажат регистрацията си съгласно приложимия за тях закон. Участниците следва да отговарят на изискванията по чл.47 ал. 1, 2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинал или заверенo от участника копие на отчети за приходи и разходи последните три отчетни години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Общият размер на нетните приходи от общата дейност на участника трябва да е не по-малко от 100 000 /сто хиляди/ лева за последните три отчетни години. Когато участва обединение, което не е юридическо лице, то се изисква сборът от приходите на всички “съдружници” в обединението да отговоря на изисквания размер. Ако участникът е учреден скоро и все още не е изготвял годишен финансов отчет, то се изисква да има изискуемия приход от момента на учредяване до датата на подаване на офертата си. Ако законовият срок за изготвяне на годишен финансов отчет за предходната календарна година (2011 г.) не е изтекъл към датата на крайния срок за подаване на оферта за съответния участник, то се представят съответните документи за последната година, за която е наличен такъв отчет
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет сходен на обществената поръчка през последните три години с подробно посочване на предмет (включително географския обхват), дати на изпълнение, контрагенти и стойност. Декларацията се изготвя съгласно образец. Към декларацията, участникът прилага препоръки за добро изпълнение от съответните контрагенти за всеки договор, посочен в декларацията; Справка-декларация за анкетьорската мрежа - по образец. Справка-декларация за образованието или професионалния опит на всяко от лицата в екипа за изпълнение на договора. Представя се съгласно образец. Към справката за всяко от лицата се прилагат копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства за образованието – напр. копия на дипломи за висше образование, както и за професионалния опит- например копия на служебни, трудови, осигурителни книжки. Също така се представят доказателства, че съответните лица ще бъдат на разположение и че имат задължение да работят за участника, ако бъде избран за изпълнител – волеизявление и подпис от съответното лице, деклариращо безусловно, че ще е на разположение на участника, ако той бъде избран за изпълнител, както и че ще отговаря за изпълнение на дейностите по настоящата поръчка – съгласно текста в справката-декларация за лицата, които ще участват в изпълнението на поръчката. Възложителят не изисква представянето на копия от граждански или трудови договори като доказателство, че лицата ще са на разположение на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Изпълнени най-малко два договора, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години (2011, 2010 и 2009 г.) като всеки от посочените договори следва да бъде придружен с препоръка за добро изпълнение. Под договори, сходни с предмета на обществената поръчка, ще се считат договори за извършване на проучвания и анализи, включително количествени или качествени проучвания с национален обхват, свързани с оценка на нуждите на целеви групи от публичния и частния сектор. Участникът трябва да докаже, че разполага с анкетьорска мрежа от достатъчно подготвени анкетьори за изпълнение на предложените социологически проучвания в шестте региона за планиране (минимум 30 броя анкетьори). Участникът следва да разполага с екип, състоящ се от ръководител екип и двама експерти, които да отговарят за изпълнението на поръчката: (1) експерт методология и (2) експерт по провеждане на социологическите проучвания. Екипът ще отговаря пряко за изпълнението на договора. Минималните изисквания към ключовите експерти са: - ръководител екип: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или по-висока, в област „Социални, стопански и правни науки” (съгласно класификатор, утвърден с ПМС № 125/2002 г.) или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочената област; както и минимум пет години опит в извършване на количествени или качествени проучвания; - експерт методология и анализи: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или по-висока, в област „Социални, стопански и правни науки” (съгласно класификатор, утвърден с ПМС № 125/2002 г.) или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочената област; както и минимум три години опит в извършване на анализи на база количествени и качествени изследвания; - експерт по провеждане на социологическите проучвания: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или по-висока, в област „Социални, стопански и правни науки” (съгласно класификатор, утвърден с ПМС № 125/2002 г.) или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочената област; както минимум три години опит в подготовката и провеждането на количествени и качествени изследвания.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка (1.Оценка на предложените методи за изпълнение;2.2. Оценка на предложения план-графика на дейността); тежест: 70
Показател: Финансова оценка; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 34 - 054945 от 18.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.04.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19.04.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.04.2012 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Министерството на образованието, младежта и науката, находяща се в гр. София, на адрес: бул. "Княз Дондуков" № 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Достъпът до отварянето на ценовите оферти е свободен. Лица, които пречат на комисията да изпълнява своите задължения, ще бъдат отстранявани. Възложителят си запазва правото да изисква от всеки присъстващ да се легитимира с документ за самоличност. В рамките на публичните заседания за представители на участниците се считат само тези, които имат право да ги представляват по удостоверение за актуално състояние, или изрично писмено упълномощените други лица.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проект BG051PO001-3.3.05-0001 „Наука и бизнес”, осъществян с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл. чл. 120 и сл. ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ