Версия за печат

00165-2012-0006

BG-София: 08 - Научни изследвания и експериментални разработки

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Лора Конова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217545, E-mail: l.pavlova@mon.bg, Факс: 02 9811404

Място/места за контакт: проект "Наука и бизнес"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217781

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217781

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Създаване на национален бюлетин за наблюдение (National Scoreboard) – средство за мониторинг и анализ на състоянието на връзките между бизнес и наука

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 8
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Създаване на национален бюлетин за наблюдение (National Scoreboard) – средство за мониторинг и анализ на състоянието на връзките между бизнес и наука - подготовка, дизайн и отпечатване на 12 национални бюлетина за наблюдение на връзките между бизнес и наука, включващи следните теми, разпределени в отделните броеве: 7 секторни национални бюлетина в областите: (1. храни, селско стопанство и биотехнологии; 2. нови материали и технологии с приложение в екологията, фармацията, медицината и енергията; 3. енергийна ефективност и възобновяеми енергийни източници; 4. информационни и комуникационни технологии; 5. зелена химия; 6. инженерни науки – оптика и електроника; 7. научни инструменти) и 5 национални бюлетина за представяне на добри практики, съвместни проекти и др.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

73110000

Описание:

Научни изследвания

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Общо ще бъдат отпечатани и разпространени 12 000 бройки (12 бюлетина по 1000 бройки всеки).

Прогнозна стойност без ДДС
108000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е на стойност 1 000 /хиляда/ лева, внесена по сметката на възложителя IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ. Ако гаранцията за участие се внася като парична сума, то в платежното нареждане е необходимо да е посочено наименованието на настоящата обществена поръчка. Гаранцията за участие се задържа в съответствие с чл. 61 ЗОП и се освобождава в съответствие с чл. 62 ЗОП. Изпълнителят е длъжен при подписване на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % /три процента/ от общата стойност на договора, валидна за целия срок на изпълнение на договора плюс 30 /тридесет/ дни след изтичането му.Гаранцията за изпълнение може да е под формата на банкова гаранция или парична сума, предоставена на възложителя. Възложителят има право да удовлетвори всякакви свои претенции към изпълнителя по настоящия договор от гаранцията за изпълнение.Гаранцията за изпълнение се освобождава от възложителя в срок до 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока й на валидност. Ако гаранцията е под формата на банкова гаранция, то оргиналът на съответния документ се връща на изпълнителя. Ако гаранцията е под формата на парична сума, то тя се превежда по сметка на изпълнителя.В случай на предсрочно прекратяване на настоящия договор гаранцията за изпълнение се връща само след като възложителят е удържал от нея съответните неустойки, но не по-късно от 30 /тридесет/ дена след прекратяване действието на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на изпълнителя по една дванадесета от общата цена в срок от 100 /сто/ календарни дни след предоставяне на всеки брой от бюлетина, подписване на приемно-предавателен протокол и издаване на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците еднолични търговци, юридически лица и обединения, които не са самостоятелни юридически лица, трябва да докажат регистрацията си съобразно приложимия български закон. Чуждестранните лица трябва да докажат регистрацията си съгласно приложимия за тях закон. Участниците следва да отговарят на изискванията по чл.47 ал. 1, 2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинал или заверенo от участника копие на отчети за приходи и разходи последните три отчетни години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Общият размер на нетните приходи от общата дейност на участника трябва да е не по-малко от 100 000 /сто хиляди/ лева за последните три отчетни години. Когато участва обединение, което не е юридическо лице, то се изисква сборът от приходите на всички “съдружници” в обединението да отговоря на изисквания размер. Ако участникът е учреден скоро и все още не е изготвял годишен финансов отчет, то се изисква да има изискуемия приход от момента на учредяване до датата на подаване на офертата си. Ако законовият срок за изготвяне на годишен финансов отчет за предходната календарна година (2011 г.) не е изтекъл към датата на крайния срок за подаване на оферта за съответния участник, то се представят съответните документи за последната година, за която е наличен такъв отчет
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет сходен на обществената поръчка през последните три години с подробно посочване на предмет (включително посочване къде може да бъде намерен съответния документ –изследване, анализ и т.н., ако е публично достъпнен), дати на изпълнение, контрагенти и стойност. Декларацията се изготвя съгласно образец. Към декларацията, участникът прилага препоръки за добро изпълнение от съответните контрагенти за всеки договор, посочен в декларацията Справка-декларация, съдържаща описание на необходимото оборудване за отпечатване на описания в техническото задание бюлетин. Ако съответната техника не е собственост на участника, то той е длъжен да представи документ, който гарантира, че ще разполага с нея през целия срок на договора за отпечатване на бюлетина (напр. договор за наем или лизинг на оборудването, декларация от собственика, че ще предостави техниката си на участника или др.) Справка-декларация за образованието или професионалния опит на всяко от лицата в екипа за изпълнение на договора. Представя се съгласно образец. Към справката за всяко от лицата се прилагат копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства за образованието – напр. копия на дипломи за висше образование, както и за професионалния опит- например копия на служебни, трудови, осигурителни книжки. Също така се представят доказателства, че съответните лица ще бъдат на разположение и че имат задължение да работят за участника, ако бъде избран за изпълнител – волеизявление и подпис от съответното лице, деклариращо безусловно, че ще е на разположение на участника, ако той бъде избран за изпълнител, както и че ще отговаря за изпълнение на дейностите по настоящата поръчка – съгласно текста в справката-декларация за лицата, които ще участват в изпълнението на поръчката. Възложителят не изисква представянето на копия от граждански или трудови договори като доказателство, че лицата ще са на разположение на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Най-малко един договор, сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнен през последните три години (2011, 2010 и 2009 г.) като всеки от посочените договори следва да бъде придружен с препоръка за добро изпълнение. Под договори, сходни с предмета на обществената поръчка, ще се считат: - създаване на средства за мониторинг на политики в сферата на науката или бизнеса; или - оценка/анализ на средства за мониторинг на политики в сферата на науката; или - оценка/анализ на средства за мониторинг на политики в сферата на бизнеса; или - анализ на състоянието на връзките между бизнес и наука. Участникът трябва да осигури необходимото оборудване за отпечатване на описаните в техническото задание бюлетини. Участникът следва да разполага с екип, състоящ се от ръководител екип и двама експерти: (1) експерт икономика и (2) експерт технически науки, които да отговарят за изпълнението на поръчката. Екипът ще отговаря пряко за изпълнението на договора. Минималните изисквания към ключовите експерти са: - ръководител екип: висше образование – степен доктор и минимум петгодишен опит в областта на научните изследвания и висшето образование или в подготовката, изпълнението и мониторинга на политики и стратегии за развитие на научноизследователската и иновационната дейност. - експерт икономика: висше икономическо образование – степен магистър и минимум тригодишен опит в областта на разработването и реализацията на изследвания върху национални изследователски и иновационни политики или в участието в европейски мрежи и процедури за бенчмаркинг на научни и иновационни политики; - експерт технически науки - висше техническо образование - степен магистър и минимум тригодишен стаж в подготовката и координацията на проекти в областта на иновациите и международния технологичен трансфер или при провеждането на технологичен одит и координирането на иновационни мрежи и клъстери
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка (1. 1.Оценка на предложената концепция за план-организация на изпълнението; 2. 2.Оценка на концепция за съдържанието по всеки един от седемте сектора; 3. Оценка на концепцията за търсенето и отразяването на добри практики и партньорства между бизнеса и науката; 4.Оценка на проекта за дизайн на бюлетина); тежест: 50
Показател: Предлагана обща цена; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 34 - 054945 от 18.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.04.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19.04.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.04.2012 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на Министерството на образованието, младежта и науката, находяща се в гр. София, на адрес: бул. "Княз Дондуков" № 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Достъпът до отварянето на ценовите оферти е свободен. Лица, които пречат на комисията да изпълнява своите задължения, ще бъдат отстранявани. Възложителят си запазва правото да изисква от всеки присъстващ да се легитимира с документ за самоличност. В рамките на публичните заседания за представители на участниците се считат само тези, които имат право да ги представляват по удостоверение за актуално състояние, или изрично писмено упълномощените други лица.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проект BG051PO001-3.3.05-0001 „Наука и бизнес”, осъществян с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл. чл. 120 и сл. ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ