00165-2012-0004
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Йовко Йовчев; Петър Пачев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217601; 02 9217664, E-mail: i.iovchev@mon.bg, Факс: 02 9217681
Място/места за контакт: Дирекция ДСОПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775
Място/места за контакт: Деловодство, ет. 1, стая 1Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775
Място/места за контакт: Деловодство, ет. 1, стая 1Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Доставка на настилки и на учебно-техническо оборудване за подобряване на образователната среда във финансираните с бюджетни средства звена на системата на народната просвета
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата поръчка е доставката на настилки и на учебно-техническо оборудване за подобряване на образователната среда във финансираните с бюджетни средства звена на системата на народната просвета. Процедурата е организирана в две обособени позиции, според спецификата на необходимите доставки, а именно: Първа обособена позиция – доставка на настилки за подобряване на образователната среда във финансираните с бюджетни средства звена на системата на народната просвета. Настилките включват ламиниран паркет и килими. Изискванията, на които трябва да отговарят настилките, са детайлно описани в обявлението и документацията. Втора обособена позиция – доставка на учебно-техническо оборудване за подобряване на образователната среда във финансираните с бюджетни средства звена на системата на народната просвета. Участниците по втора обособена позиция са длъжни да предложат доставката на учебно-техническо оборудване с характеристики, детайлно описани в обявлението и документацията.
39160000, 39531000, 44112240
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Заявените от възложителя количества за доставка в хода на изпълнение на договора ще се определят от идентифицираните потребности от оборудване и настилки във финансираните с бюджетни средства звена на системата на народната просвета, включително от заявките на директорите на средищните училища, включени в одобрения проект по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-3.1.06 “Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”. Според детайлизирания в документацията механизъм за идентифициране на потребностите от оборудване и настилки, изпълнителите по всяка от обособените позиции трябва да създадат във връзка с договорите за обществена поръчка интернет-страница, на която да бъдат представени всички настилки, съответно оборудване, чиято доставка е предмет на поръчката по съответната обособена позиция и да предоставят онлайн достъп на посочени от Възложителя лица (основно директори на звена в системата на народната просвета) до нея, за да могат да се запознаят с артикулите и да заявят потребностите си. Изпълнителите следва да могат да реализират едновременна доставка до 800 училища на оборудване, съответно настилки, достатъчни за обзавеждането на средно не повече от две стаи във всяко училище, включително извършването на монтаж на доставените настилки и оборудване, т.е. да позволи в рамките на оферирания срок за изпълнение извършване на доставка и монтаж на настилки, съответно оборудване в 1600 помещения Предвиденият в бюджета на посочения проект индикативен ресурс за обезпечаване на доставките, попадащи в обхвата на настоящата процедура, е в размер на около 5 600 000 лв., като разпределението им по обособените позиции ще е в зависимост единствено от заявените от директорите на средищните училища потребности. С посочването на прогнозната стойност възложителят не се ангажира да възлага доставки с посочения обем.
НЕ
48
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие. Гаранцията за участие по всяка обособена позиция от процедурата е в размер на 5000 (пет хиляди) лева, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в ............... обособена позиция на откритата процедура за доставка на настилки и на учебно-техническо оборудване за подобряване на образователната среда във финансираните с бюджетни средства звена на системата на народната просвета”; банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение по договора по всяка от обособените позиции е в размер на 2 % от стойността без ДДС на конкретно възложените доставки, като към момента на сключване на договора се представя гаранция в размер на 10 000 лв., от която се извършва изравняване с дължимата при конкретно възложени доставки гаранция. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за изпълнение на договор за доставка на настилки/на учебно-техническо оборудване за подобряване на образователната среда във финансираните с бюджетни средства звена на системата на народната просвета”; банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, както следва: гаранцията в размер на 10 000 лв., която определеният за изпълнител по всяка от двете обособени позиции представя към момента на сключване на договора за обществена поръчка, трябва да е със срок на валидност не по-малко от 48 месеца, считано от датата на сключване; представяните при заявки на стойност над 500 000 лв. без ДДС гаранции за изравняване на депозираната при сключване на договора гаранция трябва да са с валидност, надвишаваща с не по-малко от един месец срока на изпълнение на конкретната доставка. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български език. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител – до решаване на спора; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: - на отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; - на участниците, класирани на първо и второ място – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; - при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по този раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Средствата за разплащане по конкретните заявки, отправяни въз основа на сключените договори, могат да бъдат както от държавния бюджет, така и от ОП "РЧР". Стойността на всяка от конкретните заявки, формирана на база ценовата оферта на изпълнителя, се дължи в български лева, включително законоустановения ДДС, за доставка и монжаж на настилките и оборудването франко средищните училища, посочени в конкретната заявка, и се заплаща на изпълнителя чрез банков превод по посочена от него банкова сметка по следния начин: - След подаване на заявка за конкретна доставка, се извършва авансово плащане в размер на .......... % от стойността на заявката, в срок до 30 дни, считано от датата на представянето на фактура от изпълнителя (размерът на аванса се определя от офертата на изпълнителя). - Окончателно плащание за извършените доставки, отчитани с приемо-предавателен протокол, подписан от директорите на звената, за които са предназначени, което се извършва в срок до 100 календарни дни, считано от датата на представяне в министерството на всички подписани от директорите на звената приемо-предавателни протоколи за приемане на доставките, възложени с конкретната заявка.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.
Български
90
Министерство на образованието, младежта и науката
Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-3.1.06 “Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
24.02.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Изпълнителят на поръчката по първа обособена позиции трябва да разполага с готовност да доставя по заявка на възложителя до посочени от него звена в системата на народната просвета, разположени на територията на цялата страна, следните видове настилки: I. Ламиниран паркет с характеристики: 1. Препоръчителни класове на използване (съгласно EN 13329): Клас 32/AC 4. 2. Предназначение съгласно EN 13329: За обществени помещения със средно натоварване. 3. Дебелина на планката: 8мм. 4. Устойчивост на издраскване съгласно EN 13329: Покритие с високо ниво на абразивоустойчивост, отговарящо на АС 4. 5. Устойчивост на удар съгласно EN 13329: IC 2. 6. Устойчивост на UV Светлина съгласно EN 438-2.16: >= ниво 6. 7. Устойчивост на петна съгласно EN 438-2.15: >= ниво 6. 8. Устойчивост против хлъзгане съгласно EN 13893 : DS. 9. Монтажна система: четиристранен клик. 10. Допълнителна восъчна обработка за по-добра защита на повърхностния слой от влага: ISO - WAXX. 11. Класификация за реакция на огън съгласно стандарт DIN EN11925-2; EN9239-1: Cfl-s1. В задълженията на изпълнителя по монтаж на паркета се включват полагане на подложка и первази, чиято стойност се включва в оферираната цена за кв.м. паркет. II.Килими, включително мокетни, с характеристики: 1. Състав: 100% ПП или 100% ПА. 2. Височина на косъма: 4-9 мм. 3. Височина с основата: 6-9 мм. 4. Маса на нишката: 350-800 gr/m2. 5. Обща маса: 750-1200 gr/m2. 6. Класификация за реакция на огън съгласно стандарт DIN EN11925-2; EN9239-1: Cfl-s1.
44112240, 39531000
Описание:
Заявените от възложителя количества за доставка в хода на изпълнение на договора ще се определят от идентифицираните потребности от настилки с описаните характеристики във финансираните с бюджетни средства звена на системата на народната просвета, включително от заявките на директорите на средищните училища, включени в одобрения проект по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-3.1.06 “Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”. Според детайлизирания в документацията механизъм за идентифициране на потребностите, изпълнителят по първа обособена позиция трябва да създаде във връзка с договора за обществена поръчка интернет-страница, на която да бъдат представени всички настилки, чиято доставка е предмет на поръчката и да предостави онлайн достъп на посочени от Възложителя лица (основно директори на звена в системата на народната просвета) до нея, за да могат да се запознаят с артикулите и да заявят потребностите си. Изпълнителят по първа обособена позиция следва да може да реализира едновременна доставка до 800 училища на настилки, достатъчни за обзавеждането на средно не повече от две стаи във всяко училище, включително извършването на монтаж на доставените, т.е. да позволи в рамките на оферирания срок за изпълнение извършване на доставка и монтаж на настилки в 1600 помещения Предвиденият в бюджета на посочения проект индикативен ресурс за обезпечаване на доставките, попадащи в обхвата на настоящата процедура, е в размер на около 5 600 000 лв., като разпределението им по обособените позиции ще е в зависимост единствено от заявените от директорите на средищните училища потребности. Въз основа на предположението, че интересът на директорите на средищните училища, включени в проекта, към доставки на артикули по двете обособени позиции ще е сходен, прогнозната стойност на всяка обособена позиция се отпределя в размер на 50% от общата прогнозна стойност на процедурата, т.е. 2 800 000 лв. С посочването на прогнозната стойност възложителят не се ангажира да възлага доставки с посочения обем.
Изпълнителят на поръчката по втора обособена позиции трябва да разполага с готовност да доставя по заявка на възложителя до посочени от него звена в системата на народната просвета, разположени на територията на цялата страна, следните видове учебно-техническо оборудване: 1. Едноместен чин 1-4 клас. 2. Двуместен чин 1-4 клас. 3. Маса ученическа, двуместна 5-8 клас. 4. Маса ученическа, триместна 5-8 клас. 5. Модулна маса 1-4 клас (трапец, полукръг, правоъгълник, примерен размер 120/60). 6. Модулна маса 5-8 клас (трапец, полукръг, правоъгълник, примерен размер 120/60). 7. Преподавателско бюро. 8. Стол за ученици 1-4 клас. 9. Стол за ученици 5-8 клас. 10. Учителски стол. 11. Въртящ се стол (преподавателски). 12. Бяла магнитна дъска (примерен размер 120х180 см.) – с алуминиева рамка и поставка за гъба и маркер. 13. Бяла магнитна дъска (примерен размер 120х240 см.) – с алуминиева рамка и поставка за гъба и маркер. 14. Шкаф с цели врати (примерен размер 74/35/180). 15. Шкаф с разположени в долната част врати, 3/5 открит, с два рафта в откритата част (примерен размер 74/35/180). 16. Шкаф без врати с четири рафта (примерен размер 74/35/180). 17. Шкаф с цели врати (примерен размер 74/35/146). 18. Шкаф с разположени в долната част врати, 1/2 открит, с един рафт в откритата част (примерен размер 74/35/146). 19. Шкаф без врати с три рафта (примерен размер 74/35/146). 20. Детски открит шкаф на кутийки – 4 кутийки (примерен размер 90/40/85). 21. Шкаф открит на рафтове – 1 рафт (примерен размер 90/40/85). 22. Дидактичен шкаф (примерен размер 112/46/100). 23. Гардеробче детско четирикрилно (примерен размер 110/33/130). 24. Гардеробче детско трикрилно (примерен размер 81/33/130). 25. Мека мебел (диван) (примерен размер 200/125 см.) 26. Закачалка за стена – бленда от ПДЧ ламинат 18 мм, кант АБС 2мм; пет броя окачалки. Изискванията към конструкцията на посоченото оборудване, материалите за изработката му и допустимите отклонения от примерните размери са детайлно описани в документацията.
39160000
Описание:
Заявените от възложителя количества за доставка в хода на изпълнение на договора ще се определят от идентифицираните потребности от оборудване с описаните характеристики във финансираните с бюджетни средства звена на системата на народната просвета, включително от заявките на директорите на средищните училища, включени в одобрения проект по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-3.1.06 “Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”. Според детайлизирания в документацията механизъм за идентифициране на потребностите, изпълнителят по втора обособена позиция трябва да създаде във връзка с договора за обществена поръчка интернет-страница, на която да бъдат представени всички артикули на оборудването, чиято доставка е предмет на поръчката и да предостави онлайн достъп на посочени от Възложителя лица (основно директори на звена в системата на народната просвета) до нея, за да могат да се запознаят с тях и да заявят потребностите си. Изпълнителят по втора обособена позиция следва да може да реализира едновременна доставка до 800 училища на оборудване, достатъчно за обзавеждането на средно не повече от две стаи във всяко училище, включително извършването на монтаж на оборудването, т.е. да позволи в рамките на оферирания срок за изпълнение извършване на доставка и монтаж на оборудване в 1600 помещения Предвиденият в бюджета на посочения проект индикативен ресурс за обезпечаване на доставките, попадащи в обхвата на настоящата процедура, е в размер на около 5 600 000 лв., като разпределението им по обособените позиции ще е в зависимост единствено от заявените от директорите на средищните училища потребности. Въз основа на предположението, че интересът на директорите на средищните училища, включени в проекта, към доставки на артикули по двете обособени позиции ще е сходен, прогнозната стойност на всяка обособена позиция се отпределя в размер на 50% от общата прогнозна стойност на процедурата, т.е. 2 800 000 лв. С посочването на прогнозната стойност възложителят не се ангажира да възлага доставки с посочения обем.