Версия за печат

00165-2012-0001

BG-София: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Галина Чекурова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217784, E-mail: g.chekurova@mon.bg, Факс: 02 9217643

Място/места за контакт: дирекция "Висше образование"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Провеждане на социологическо проучвание сред целевата група и партньорите по проект „Студентски стипендии и награди”, съфинансиран от ЕСФ по ОП „РЧР 2007 – 2013"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 10
Място на изпълнение: Територията ба Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Чрез проучването трябва да се установи влиянието на проекта върху качеството на висшето образование в България в т.ч. мотивацията на студентите за учене и постигане на високи резултати в учебния и извън учебния процес; повишаване привлекателността на специалности, по които се усеща дефицит на пазара на труда, заложени в специфичните цели на проекта; развитието на творческия потенциал и иновативността на студентите чрез създаване на атмосфера на академична конкуренция. Проучването трябва да покаже и нивото на удовлетвореността на кандидатстващите по проекта и партньорите относно процедурите, правилата и условията за класиране в т.ч.: да се установят евентуални трудности, които са срещали студентите при кандидатстване в проекта; да се изработят препоръки за усъвършенстване на механизмите за кандидатстване и процедурите на избор на студентите. Обект на изследването ще бъдат студентите, кандидатствали и кандидатстващи за стипендии и/или награди по проект „Студентски стипендии и награди, като бъдат обхванати представителни извадки от студентите и представители на ръководствата и административния персонал, работещ по проекта от всички висши училища. Изследването трябва да бъде проведено в два етапа – първи до края на месец май 2012 г. и втори до приключване на проекта през октомври 2012, като при провеждането му трябва да бъдат анкетирани не по-малко от 10 000 души. В края на втория етап изследването трябва да завърши със сравнителен анализ на двата периода и да отчете евентуалните промени и подобрения направени в резултат на препоръките от първия етап.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79320000, 79330000

Описание:

Услуги по изследване на общественото мнение
Статистически услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По време на проучването трябва да бъдат анкетирани не по-малко от 10 000 души.

Прогнозна стойност без ДДС
90000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.10.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 500 (петстотин) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 120 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от цената на договора без ДДС, която се представя преди сключването му, в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 30.11.2012 г.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране: от проект BG051PO001/4.2.04 „Студентски стипендии и награди” по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Плащане: по банков път, в български лева, след представяне на фактура, при следните условия: 1. Авансово плащане в размер на ......... % (……......... процента) от общата стойност на договора, платено в срок до 30 дни от сключването му. Плащането се извършва след представяне на гаранция под формата на парична сума или банкова гаранция, покриваща цялата стойност на аванса, със срок на валидност не по-кратък от 30.11.2012 г. Размерът на авансовото плащане се посочва от участника в техническото му предложение, като не може да надхвърля 20 %. 2. Междинно плащане в размер на 30 % от стойността по договора с ДДС след отчитане приключване на първия етап и приемане на аналитичния доклад, съдържащ резултатите от този етап на изследването. 3. Окончателно плащане в размер до разликата между изплатените суми по т. 1, и т. 2 и стойността на договора, въз основа на приемо-предавателен протокол за приемане на дейността, предмет на поръчката, платено в срок до 30 дни срок от подписването на протокола. 4. При прекратяване на договора поради неизпълнение на задължения от страна на Изпълнителя, авансово преведената сума се възстановява по сметка на Възложителя в петдневен срок, като в случай че Изпълнителят не изпълни това задължение, Възложителят има право да удовлетвори претенцията си от представената гаранция за авансовото плащане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Офертата се представя в един екземпляр – оригинал, в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. 2. Пликът по т. 1 съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 2.1. плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят следните документи: 2.1.1. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му, а ако е физическо лице – копие от документ за самоличност; 2.1.2. оферта, попълнена съгласно приложен към документацията образец; 2.1.3. документ за гаранция за участие; 2.1.4. копие от документ за закупена документация за участие в откритата процедура; 2.1.5. удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ, в случай че участникът подлежи на регистрация в този регистър на основание чл. 3 от Закона за регистър БУЛСТАТ /не се отнася за неперсонифицираните обединения, а за членовете им, когато те подлежат на вписване в регистъра/; 2.1.6. удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС /не се отнася за неперсонифицираните обединения, освен ако не са данъчно регистрирани, а за техните членове/; 2.1.7. декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 ЗОП. 2.1.8. декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 ЗОП. 2.1.9. декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 ЗОП. 2.1.10. декларация за запознаване с документацията и приемане на проекто- договора. 2.1.11. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.1.12. доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени в обявлението и документацията; 2.1.13. доказателства за техническите възможности и квалификация, посочени в обявлението и документацията; 2.1.14. ако участникът предвижда използването на подизпълнители при реализация на поръчката, за всеки от тях в офертата следва да се приложат попълнени декларации по приложен към документацията образец; 2.2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: 2.2.1 техническо предложение за изпълнение на поръчката, попълнено съгласно приложен към документацията образец. 2.2.2. План-график за изпълнение на поръчката, отразяващ виждането на участника относно разпределението във времето на дейностите, описани в техническото задание, тяхната последователност и ресурсите (технически и човешки), необходими за реализацията им. В плана трябва да бъдат описани и рисковете при реализация на услугата. 2.3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който трябва да съдържа ценовото предложение на участника, попълнено съгласно приложен към документацията образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. заверени счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2009 г., 2010 г. и 2011 г.; 2. справка за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката, за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. Непредставяне на някой от посочените в т.1 и 2 документи води до отстраняване на участника, освен ако те не са обявени в Търговския регистър.
Минимални изисквания: Участниците в процедурата трябва общо за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. да са реализирали оборот от дейност, сходна с тази по предмета на поръчката, в минимален размер от 90 000 /деветдесет хиляди/ лева без ДДС. Под дейност сходна с предмета на поръчката се има предвид социологически изследвания. При липсата на доказателства за такъв оборот, участниците ще бъдат отстранявани от участие в процедурата. Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният оборот от дейност, сходна с тази по предмета на поръчката за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. от всички лица в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Покриването на изискванията по т. 1 се доказва с представянето на следните документи: 1.1 кратка анотация за досегашния опит на участника в реализацията на дейности, сходни с предмета на поръчката; 1.2 списък на реализираните от участника през 2009 г., 2010 г. и 2011 г. социологически проучвания, в който се посочва предметът на проучването или на анализа, стойността на договора за възлагането им, в случай че те не са финансирани от участника, датите на сключване и на изпълнение на договорите и данни за възложителите, включително лице за контакт и координати, референция от възложителя. 2. Покриването на изискването по т. 2 се доказва с представянето на декларация относно броя на анкетьорите, на които участникът може да разчита за реализация на социологическото проучване. 3. Покриването на изискванията по т. 3 се доказва с представянето на следните документи: 3.1. списък на лицата, които отговарят за организацията на изпълнението на поръчката, в който се посочват имената на тези лица, тяхната връзка с участника и телефони за контакт с всяко от лицата. 3.2. списък на експертите, ангажирани за реализацията на поръчката, придружен от следните документи, представени за всяко едно от посочените в списъка лица: 3.2.1. копия на документи за образователна и/или научна степен; професионални автобиографии, съдържащи подробни данни относно участието на експерта в реализирането на различни проекти и ролята му в тях; копия на документи, удостоверяващи връзката между участника и съответния експерт; Непредставянето на някой от посочените документи води до отстраняване на участника.
Минимални изисквания: 1. Участниците в откритата процедура трябва да притежават опит в реализацията на сходни дейности, който да се изразява в извършването на поне 2 социологически проучвания, реализирани през 2009 г., 2010 г. и 2011 г. 2. Участниците в откритата процедура трябва да разполагат с анкетьорска мрежа, достатъчна за извършване на анкетни проучвания от необходимия мащаб – минимум 50 човека. 3. Участниците в откритата процедура трябва да разполагат с екип от експерти в следните области: 3.1 извършване на социологически изследвания, за което е необходимо да разполагат със следните експерти: 3.1.1 не по-малко от двама от членовете на екипа следва да са експерти със социологически опит, като всеки от тях трябва да има водещо участие в поне едно социологическо проучване, през последните три години, свързано с анкетиране на повече от 10 000 души.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изпълнение на услугата; тежест: 75
Показател: Подход на участника към изпълнението на проекта и общо съответствие на предложението; тежест: 10
Показател: Адекватност на План-графика за изпълнение на поръчката, съдържащ се в офертата на участника; тежест: 15

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 50 от 20.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.03.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.04.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.04.2012 г.  Час: 14:00
Място

сградата на Министерството на образованието, младежта и науката

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект BG051PO001/4.2.04 „Студентски стипендии и награди” по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ