I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Здравко Ангелов, гл.специалист, отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя, УЦ Боровец и ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители"
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Франко склада на възложителя на следните адреси на територията на гр. София: за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя и УЦ Боровец - бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52; за нуждите на ТД на НАП ГДО - ул. "Аксаков" № 31
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Поръчката включва доставка по периодични заявки на канцеларски материали и принадлежности за офиса по видове и количества за всяка от структурите на възложителя, които представляват общ обект на обществена поръчка. Видовете и количествата стоки за всяка от структурите са детайлно описани в приложение към Пълното описание на обекта на поръчката и технически спецификации - част от документацията за участие.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000, 39263000
Описание:
Принадлежности за офиса
Офис принадлежности
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
70795.55 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 41 - 066670 от 01.03.2011 г.
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 192 - 312867 от 06.10.2011 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: 4 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя, УЦ Боровец и ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители"
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"РОЕЛ-98" ООД, бул. "Ситняково" № 39А, Република България 1505, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: roel-98@roel-98.com
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 172000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 70795.55 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.2)
Допълнителна информация
Съгласно сключения договор, същият влиза в сила от датата на подписването му от страните и се сключва за срок от 12 (дванадесет) месеца или до изчерпване на количествата, посочени в Приложение № 1 към договора, преди изтичане на неговия срок.
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд, бул. "Витоша" № 2, Република България 1000, София
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ