РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на оборудване за осигуряване на достъпна среда и модернизация, за нуждите на библиотеката при МУ-Плевен” по обособени позиции
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
МУ-Плевен, ул. "Св. Кл. Охридски" 1
Код NUTS:
BG314
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на оборудване за осигуряване на достъпна среда и модернизация, за нуждите на библиотеката при МУ-Плевен по обособени позиции по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013" по приоритетна ос "Устойчиво и интегрирано градско развитие", операция 1.1 "Социална инфраструктура", схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-07/2009 "Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации ."
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30000000, 48000000, 48800000, 48810000, 48600000, 39717200, 35125300
Описание:
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Софтуерни пакети и информационни системи
Информационни системи и сървъри
Информационни системи
Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети
Климатици
Охранителни видеокамери
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
207155.29 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: цена; тежест: 70
Показател: срок на доставка; тежест: 30
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя
Решение 2619/30.09.2011г. на Ректора на МУ-Плевен.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № D-03 / Наименование:По обособена позиция 1: "Доставка, монтаж и инсталиране на инфрачервен бар-код скенер; бар-код самозалепващи се етикети; работни станции; сървър; UPS за скенера + сърверите и UPS: за работни станции e-Lib.; принтер; компютри; монитори; мултифункционално устройство (вкл. копирна машина, лазерен принтер и скенер).; мултифункционално устройство/пълноцветно/: (вкл. копирна машина, лазерен принтер и скенер) ; настолен принтер; скенер с вграден адаптор за негативи; настолен скенер; сървър за съхранение и архивиране на дигитални фондове; външен хард диск; ламинатор за читателски карти; табели и разделите ли за книги; гилотина за рязане и машина за подвързване на книги за нуждите на библиотеката на МУ-Плевен", Финансирана със средства от Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013"
V.1)
Дата на сключване на договора
10.01.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
“Прима-софт” ООД ЕИК: 0304467180, ж.к.”Света Троица”, бл.298А, ап.16, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9460362, E-mail: office@primasoft.bg, Факс: 02 9460362
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 107994 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № D-04 / Наименование:По обособена позиция 2: "Доставка на 1/един/ брой Book-скенер + софтуер за организация на дигитални БД за нуждите на библиотеката на МУ-Плевен" Финансирана със средства от Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013"
V.1)
Дата на сключване на договора
10.01.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
“Прима-софт” ООД ЕИК: 0304467180, ж.к.”Света Троица”, бл.298А, ап.16, БЪЛГАРИЯ 1000, гр. София, Тел.: 02 9460362, E-mail: office@primasoft.bg, Факс: 02 9460362
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 35220 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № D-05 / Наименование:По обособена позиция 3: Доставка и монтаж на Климатични системи – за хранилище заемна (287 м3), интернет зала (126 м3), Ч3 (83 м3), стаите, в които са разположени сървърите и работните станции (4 х 38 м3), общо 8бр., от които охлаждане: 24 000 Btu/h: 3 бр., охлаждане: 18 000 Btu/h: 1 бр. и охлаждане: 10 000 Btu/h: 4 бр., за нуждите на библиотеката на МУ-Плевен, Финансирана със средства от Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013"
V.1)
Дата на сключване на договора
10.01.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
“Контракс” ЕАД ЕИК: 175415627, ул.”Тинтява” 13, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 960977
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9591.17 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № D-06 / Наименование:По обособена позиция 4: Доставка и монтаж на Система за защита на библиотечни документи за нуждите на библиотеката на МУ-Плевен, Финансирана със средства от Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013"
V.1)
Дата на сключване на договора
10.01.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
“ТИ ЕС Инженеринг” ООД ЕИК: 131555990, ул.”Симеоново” 19, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 4832682, Факс: 029624366
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12000 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № D-07 / Наименование:По обособена позиция 5: Доставка и монтаж на Видеонаблюдение – камери – 16бр. за нуждите на библиотеката на МУ-Плевен Финансирана със средства от Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013"
V.1)
Дата на сключване на договора
10.01.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
“Контракс” ЕАД ЕИК: 175415627, ул.”Тинтява” 13, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 960977
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7790.12 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № D-08 / Наименование:По обособена позиция 6: Доставка и инсталиране на софтуер за нуждите на библиотеката на МУ-Плевен, вкл. и обучение на персонала. Интегрирана библиотечна среда, Финансирана със средства от Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013"
V.1)
Дата на сключване на договора
10.01.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
“Прима-софт” ООД ЕИК: 0304467180, ж.к.”Света Троица”, бл.298А, ап.16, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9460362, E-mail: office@primasoft.bg, Факс: 02 9460362
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 34560 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-07/2009/006 по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие.
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор