Версия за печат

00826-2011-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул. Д-р Любен Русев №1, За: Станислава Бачева, РБългария 1113, София, Тел.: 02 9702101, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Станислава Бачева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svnaum.com.

Адрес на профила на купувача: www.svnaum.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на лекарствени продукти и медицински консумативи за нуждите на МБАЛНП"Св.Наум"ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Болнична аптека, гр.София, ул.Д-р Любен Русев"№1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на лекарствени продукти и медицински консумативи за нуждите на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД. Обществената поръчка включва 12 обособени позиции, както следва: 1. „Храносмилателна система и метаболизъм”; 2. „Кръв и кръвообразуващи органи”; 3. „Сърдечно – съдова система”; 4. „Дерматологични средства”; 5. „Хормонални препарати за системно приложение с изкл. П”; 6. „Антиинфекциозни препарати за системно приложение”; 7. „Мускулно – скелетна система”; 8. „Нервна система”; 9. „Дихателна система”; 10. „Офтамологични лекарствени средства”; 11. Инфекциозни разтвори – разредители; 12. „Медицински консумативи”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество на лекарствените продукти и медицински консумативи е описано по обособени позиции в опис към техническата спецификация, неразделна част от документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на обществената поръчка са, както следва: 1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на Възложителя (Приложение № 10). 1.1. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. Валидността не може да бъде не по-кратка от срока на валидност на офертата. 1.2. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие следва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата на участника. 1.3. При избор на парична гаранция в платежното нареждане следва да се посочи пълното наименование на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3 500 (три хиляди и петстотин) лева. 1.5. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, преведена по банкова сметка на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал в полза на възложителя, съгласно приложения в документацията образец (Приложение № 11). Срокът на валидност на представената банкова гаранция за изпълнение на договора следва да е не по-рано от една година от сключване на договора. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 (три) на сто от стойността на договора. 2.2. Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на парична гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата и предмета на договора, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят плаща стойността на извършените качествено и в срок доставки по банкова сметка на изпълнителя; Заплащането на стоките се извършва в срок в дни определени в предложението на участника , след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за доставените количества стоки.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определн за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Офертата се изготвя по приложения в документацията образец (Приложение № 1). Офертата, както и приложенията към нея, се подават на български език. Офертата се подписва от законния представител на участника или от изрично упълномощен с нотариално заверено пълномощно лице, подписана и подпечатана от участника на всяка страница. Всяка оферта за участие в откритата процедура се изготвя съгласно приложените в настоящата документация образци и трябва да съдържа плик 1 – документи за подбор, плик 2 – предложение за изпълнение на поръчката и плик 3 – предлагана цена. 1. ПЛИК С ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА – ПЛИК № 3, съдържа: а) „Предлагана цена/ Ценово предложение” – попълнена по образец (Приложение № 2). Участниците подават оферта за една или повече обособени позиции, включително за отделни продукти, включени в тях, съгласно техническата спецификация. Приложение № 2 се поставя в запечатан и непрозрачен плик, съгласно изискванията на документацията и ЗОП и задължително на магнитен носител.б) Върху плика с „Предлагана цена /Ценово предложение” се отбелязва следното: име на участника и ЕИК; означение: „Плик 3 – Предлагана цена” или „Ценово предложение”. 2. ПЛИК С ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА – ПЛИК № 2 съдържа: а) Техническа оферта на участника в процедурата (Приложение № 1) – изготвена в пълно съответствие с образеца от настоящата документация; б) Проект на договор (Приложение № 7) – с попълнени административни данни на участника, подписан и подпечатан от участника на всяка страница (БЕЗ ПОПЪЛНЕНИ ЦЕНИ). 3. ПЛИК С ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР – ПЛИК № 1 съдържа: 3.1 Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника. 3.2 Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Представят се заверени копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. Когато участникът е физическо лице или физическо лице е включено в състава на обединение, се представя заверено от участника/физическото лице копие от документа за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани, документът за самоличност се представя и в официален превод на български език. Документите, съгласно тази точка, се представят и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, които не са юридически лица, и от подизпълнителите на участника. 3.3 Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата ;3.4 Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП ;3.5 Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП ;3.6 Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП ;3.7 Декларация за запознаване с условията на поръчката ;3.8 Декларация по образец ; 3.9 Декларация за съгласие и данни за подизпълнител/и ;3.10 Документ за внесена гаранция за участие в процедурата;3.11. Документ за закупена документация;3.12 Сведения за участника (Приложение № 15), Мостри от продуктите, придружени от брошури, каталози и други документи с описание на предлагания артикул. Мострите се представят в запечатана кутия/кашон, върху която се записва информация, идентична на плика с офертата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните две години (2009 и 2010 г.). б) Информация (в свободен текст), съгласно чл. 50, ал.1, т. 3 от ЗОП за оборота на доставките предмет на поръчката за предходните две години (2009 и 2010 г.).
Минимални изисквания: Участникът да има реализиран общ оборот за 2009 и 2010 г. е не по-малко от 400 000 (четиристотин хиляди) лева или тяхната равностойност в чуждестранна валута, определена по фиксинга на БНБ за съответния период.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Декларация-списък (Приложение № 13) на изпълнени договори за доставка на лекарствени продукти и/или медицински консумативи за периода от 2009 г. до настоящия момент; Декларираната информация се доказва с приложени, заверени от участника, копия от минимум 3 договора. В случай че поради конфиденциалност или други причини участникът не може да приложи копие от договора, то той трябва да представи препоръка (референция) от клиента, която да съдържа следната информация: предмет на договора, кратко описание на извършените доставки по договора, стойност и срок за изпълнение (начална и крайна дата на изпълнение на договора), име на клиента и ЕИК, потвърждение от клиента дали работата на Изпълнителя е била извършена качествено и в срок. б) Всеки продукт, за който участникът подава оферта, трябва да бъде придружен от оторизационно писмо, издадено в полза на участника от притежателя на разрешението за употреба, посочен в Позитивния лекарствен списък /оригинал, при необходимост с официален превод на български език/. При липсата на оторизационни писма участникът отпада от класирането за съответния продукт. в) Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, респ. с медицински изделия или разрешение за произвоство за продукта, за които се кандидаства издаден по реда на ЗЛПХМ /в случаите по чл.196,ал.1 от ЗЛПХБ/– заверено от участника копие. г) Лиценз, издаден по реда на ЗКНВП, ако офертата включва доставка на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от приложения 2 и 3 на ЗКНВП; Техническа оферта по образец (Приложение № 1);Декларация (свободен текст), че оферираните медицински консумативи притежават СЕ-марка, съгласно Закона за медицинските изделия; Декларация за произход и съответствие, издадена от производителя на оферираните медицински консумативи или негов упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие с Директива 98/79/ЕС, издаден от компетентен орган по смисъла на Закона за медицинските изделия, или еквивалентен документ, съгласно чл.53 ал.4 от ЗОП.;
Минимални изисквания: През периода от 2009 г. до настоящия момент участниците да са изпълнили поне три договора за доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка. Под доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка, следва да се разбират договори за доставка на лекарствени продукти и/или медицински консумативи. б) Участниците в обществената поръчка трябва да притежават разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, респ. с медицински изделия. в) Участниците в обществената поръчка трябва да притежават лиценз, издаден по реда на Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите (ЗКНВП), когато участват за доставка на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от приложения 2 и 3 на ЗКНВП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: цена; тежест: 60
Показател: отложено плащане; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.12.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път или в брой в касата на болницата. Документацията може да бъде изпратена на кандидат чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банкови реквизити на МБАЛНП"Св.Наум"ЕАДБанка: ТБ „ОББ”, клон „Мария Луиза” гр. София IBAN: BG 10 UBBS 8423 1012 8772 14 BIC: UBBSBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.01.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
До дата

09.04.2012 г. 

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.01.2012 г.  Час: 09:30
Място

МБАЛНП"Св.Наум"ЕАД, ул.Д-р Любен Русев№1, учебна зала ДКБ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Всеки участник може да присъства лично или да изпрати свой представител (законен или изрично упълномощен) при действията на комисията по чл. 68 от ЗОП. Присъствието се допуска след удостоверяване на самоличността и представяне на съответното пълномощно (извън случаите на законно представителство според регистрацията на участника).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.11.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция .„Храносмилателна система и метаболизъм”;
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за „Храносмилателна система и метаболизъм”;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

съгласно опис към техническа спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Кръв и кръвообразуващи органи”
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за „Кръв и кръвообразуващи органи”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Определени в опис към техническа спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Сърдечно – съдова система”
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за „Сърдечно – съдова система”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Определени в опис към Техническа спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Дерматологични средства”
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за „Дерматологични средства”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Определени в опис към техническа спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Хормонални препарати за системно приложение с изкл. П”;
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за „Хормонални препарати за системно приложение с изкл. П”;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Определени в опис към техническа спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Антиинфекциозни препарати за системно приложение”
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за „Антиинфекциозни препарати за системно приложение”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Определени в опис към техническа спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Мускулно – скелетна система”;
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за „Мускулно – скелетна система”;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Определени в опис към техническа спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция „Нервна система”;
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за „Нервна система”;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Определени в опис към техническа спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция „Дихателна система”;
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за „Дихателна система”;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Определени в опис към техническа спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция „Офтамологични лекарствени средства”
1) Кратко описание

Доставка на „Офтамологични лекарствени средства”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Определени в опис към техническа спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Инфекциозни разтвори – разредители
1) Кратко описание

Доставка на Инфекциозни разтвори – разредители

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Определен в опис към техническа спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция „Медицински консумативи”.
1) Кратко описание

Доставка на „Медицински консумативи”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Определени в опис към техническа спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12