Версия за печат

00165-2011-0013

BG-София: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" 2А, За: Владимир Генов, държавен експерт, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217501, E-mail: v.genov@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: МОМН, Дирекция "Държавна собственост и обществени поръчки"

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Ана Димитрова, България 1000, София, Тел.: 02 9217781

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, България 1000, София, Тел.: 02 9217781

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Застраховане на сградния фонд на МОМН, държавните училища и обслужващи звена към Министерство на образованието, младежта и науката"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 6

Място на изпълнение: На територията на цялата страна
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Застраховане на застроени имоти - публична държавна собственост на сградния фонд на МОМН, държавните училища и обслужващи звена към МОМН на територията на цялата страна за 1 (една) година за основни рискове - пожар, природни бедствия, земетресения и др. за 28 области - Благоевград, Бургас, В.Търново, Варна, Видин, Враца, Габрово, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Перник, Плевен, Пловдив, Разград, Русе, Силистра, Сливен, Смолян, Софийска, София-град, СтараЗагора, Търговище, Хасково, Шумен, Ямбол.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

66500000, 66510000

Описание:

Услуги по застраховане и услуги на самостоятелни осигурителни фондове
Застрахователни услуги

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
75000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 600 лв. /шестстотин/ лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 120 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащане по банков път, в български лева.Средствата за изпълнение на договора ще се осигурят от бюджета на МОМН.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно указаните в НВМОП и документацията за участие. 1.Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а ако не е пререгистриран в ТР – удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация, с дата на издаване не повече от 3 месеца преди датата на подаване на офертата. Ако кандидатът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му; 2.Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ /не се отнася за обединенията/; 3.Удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС /не се отнася за обединенията/; 4.Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 ЗОП – при подаване на офертата – съгласно приложение; 5.Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал. 2 ЗОП – при подаване на офертата – съгласно приложение ; 6.Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 ЗОП – при подаване на офертата – съгласно приложение ; 7. За участник - чуждестранно лице - документ за регистрация, съобразно националното му законодателство. 8.Разрешение за извършване на застрахователна дейност, отразяващо възможност за осигуряване на конкретните видове застраховки, съгласно предмета на поръчката, а за клоновете на чуждестранни застрахователи - и решението за регистрация на застрахователя, съобразно националното му законодателство /или заверени копия на тези документи/. 9.Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал. 2 от ЗОП – при подписване на договора; 10.Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника - препоръки, свързани с предмета на поръчката от предишни възложители и клиенти; 11.Документи за внесена гаранция за участие в процедурата; 12.Необходими документи за участие в открит конкурс съобразно общите изисквания за доказване на икономическото и финансово състояние на участника; 13.Най-малко три препоръки /референции/ за предходните три години /2008, 2009 и 2010 г./; 14. Документите, свързани с участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 15. Административна справка; 17. Копие от документ за закупена документация за участие в открития конкурс; 18.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 ал.1 от ЗОП: 1.копие от баланс и отчет за приходите и разходите на участника за предходните три години – 2008 г.; 2009 г.; 2010 г.; 2. декларация за общия оборот за последните три години, съдържаща списък на основните договори за поръчки с предмет подобен на предмета на поръчката, извършени през последните 3 год., вкл.стойностите, датите и контрагентите.
Минимални изисквания: 1. През през последните три години /2008 г., 2009 г. и 2010 г./ участникът трябва да е реализирал общ премиен приход от застраховки „Пожар и природни бедствия” и „Щети на имущество” в размер не по-малък от 1 000 000 лв. (един милион лева) за всяка година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51 ал.1 т.1,2,3 от ЗОП: 1.референции от предишни възложители - най-малко 3 броя; 2.документ за наличие на презастрахователна програма по застраховка имущество.
Минимални изисквания: Участниците да отговарят на условията и изискванията на Кодекса за застраховане като застрахователи на имущество. Участниците следва да представят разрешение за извършване на застрахователна дейност (отразяващо възможност за осигуряване на конкретните видове застраховки, съгласно предмета на поръчката), а за клоновете на чуждестранни застрахователи - и решението за регистрация на застрахователя, съобразно националното му законодателство ( или заверени копия на тези документи). Предвид местоположението на обектите, участниците в процедурата да имат клонове във всичките 28 областни града. Участниците в процедурата са длъжни да имат и поддържат презастрахователна програма по застраховка имущество. Участниците в процедурата са длъжни да не прилагат самоучастие при изплащане на застрахователните обезщетения, вследствие на покритите рискове, записани в предмета на обществената поръчка.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Чл. 8 от Кодекса за застраховането

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Размер на предлаганата обща премия (Т1); тежест: 35
Показател: Начин на определяне и размер на предлаганата застрахователна сума (Т2); тежест: 20
Показател: Начин и схема на плащане на застрахователната премия (Т3); тежест: 10
Показател: Начин за определяне и срок за изплащане на застрахователни обезщетения (Т4); тежест: 20
Показател: Преференции (Т5); тежест: 15
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 35 от 07.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 06.12.2011 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за заплащане на документацията. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
13.12.2011 г.  17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.12.2011 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на образованието, младежта и науката, гр. София, бул."Княз Дондуков" 2А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.11.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ