Версия за печат

00530-2011-0136

BG-София: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Димитър Джумалийски, главен юрисконсулт в дирекция "Управление на човешките ресурси", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593226, E-mail: d.djumalijski@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция "Управление на човешките ресурси", гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Застраховане на служителите на НАП с групова рискова застраховка срещу злополука и застраховка “Живот” за 2012 г. и 2013 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6
Основно място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Застраховане на служителите на НАП с групова рискова застраховка срещу злополука и застраховка “Живот” за 2012 г. и 2013 г. На застраховане подлежат всички служители на ЦУ на НАП и териториалните структури на агенцията, независимо от тяхното наименование, които са в трудови правоотношения и служебни правоотношения, включително и работещите на намален работен ден, както и назначените по реда на ПМС № 66 на МС от 28.03.1996 г. за кадрово осигуряване на някои дейности в бюджетните организации. Общият брой на подлежащите на застраховане служители е около 8300 (осем хиляди и триста). Застраховани са всички служители на НАП към датата на сключване на договора, независимо дали са на работа или ползват някакъв вид законоустановен отпуск. Застраховани са всички служители на НАП, независимо от тяхната възраст. Броят на лицата, включени в груповата застраховка по договора ще бъде определен към момента на подписването му.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66511000, 66512100

Описание:

Животозастраховане
Застраховка "Злополука"

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Общият брой на подлежащите на застраховане служители на НАП е около 8300 (осем хиляди и триста). Броят е с оглед числеността на работещите по служебно или трудово правоотношение в НАП към момента на откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка и е условен. Броят на лицата, включени в груповата застраховка по договора, ще бъде определен към момента на подписването му.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

01.01.2012 г. 

Завършване

31.12.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят документ за гаранция в размер на 1 500 (хиляда и петстотин) лева или 766.94 (седемстотин шестдесет и шест евро и 94 евро цента) - за участниците от чужбина, представляващ 0.5 (нула цяло и пет) % от прогнозната стойност на поръчката без данък върху застрахователната премия, за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет: "Застраховане на служителите на НАП с групова рискова застраховка срещу злополука и застраховка "Живот" за 2012 г. и 2013 г.". Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банкова сметка на НАП. При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП, както следва: БНБ, гр. София, пл. „Княз Александър І” , №1 IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA,BULGARIA IBAN:BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41 S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата - 150 (сто и петдесет) дни от крайния срок за получаване на офертите. Определеният за изпълнител участник, представя гаранция за изпълнение на договора при неговото подписване в размер на 1 на сто от стойността му без данък върху застрахователната премия в избрана от него форма. При предоставяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива срока за изпълнение на договора, включително 3-месечния срок след изтичане на периода на застрахователното покритие, в който следва да бъде установена и представена на възложителя квотата на щетимост по договора, както и период от минимум 15 (петнадесет дни) след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Дължимата застрахователна премия се заплаща чрез Централно управление на НАП и чрез териториалните структури на агенцията - третостепенни разпоредители с бюджетни кредити на равни вноски при следната схема: 1) първа вноска - до 60 дни от сключване на договора; 2) втора вноска - 15.06.2012 г.; 3) трета вноска - 15.09.2012 г.; 4) четвърта вноска - 15.01.2013 г.; 5-та вноска - 15.03.2013 г.; 6) шеста вноска - 15.06.2013 г.; седма вноска - 15.09.2013 г.; 8) осма вноска - 15.12.2013 г. Плащането се извършва след представяне в ЦУ на НАП и съответната териториална структура на сметка за дължимата премия на посочен от възложителя координатор. Сметката се представя поне 15 дни преди падежната дата. Преди заплащането на всяка нечетна вноска се извършва изравняване в съответствие с настъпилите изменения в броя на подлежащите на застраховане служители в НАП. За целта основния координатор по договора уведомява писмено изпълнителя в срок до 7 дни преди датата за представянето на сметката за дължимата премия от изпълнителя. При намаляване или увеличаване числеността на служителите на НАП, размерът на дължимата премия се намалява или увеличава пропорционално. При заплащането на последната вноска се извършва окончателно изравняване на дължимата сума в посока намаляване или увеличаване.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

С избрания за изпълнител застраховател ще се сключи писмен договор, който независимо от датата на подписването му ще породи действие между страните, считано от 01.01.2012 г. Специалните условия на поръчката са описани подробно в Пълното описаниие на обекта - част от документацията за участие и се прилагат независимо от действието на Общите условия на застрахователя. Предложението за изпълнение на участниците следва да е съобразено със специалните условия, като всяко несъответствие е основание за отстраняване на офертата на основание чл.69, ал.1, т.3 от ЗОП. Максимално допустимият размер на застрахователната премия за едно лице за целия период на договора е 35 (тридесет и пет) лева. Данъкът върху застрахователната премия в размер на 2 % се дължи над предложената цена на премията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. В случай, че участникът е юридическо лице или едноличен търговец – в образеца на Оферта – „Документи за подбор”се посочва единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), ако е регистриран/пререгистриран по смисъла на същия закон. Ако участникът не е регистриран/пререгистриран по реда на ЗТР, представя заверено копие от удостоверение за актуално състояние, удостоверяващо състоянието по партидата на търговеца към 01.01.2008 г., издадено от съответния компетентен съд и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Участниците - физически лица представят заверено копие от документ за самоличност.2. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (съгласно приложени образци). Документите се представят в оригинал. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. Участниците – юридически лица следва да имат предвид, че изискванията на чл.47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и ал.5, т.1 от ЗОП се прилагат по отношение на лицата по чл.84, ал.1 и чл.89, ал.1 от ТЗ, по чл.105 от ТЗ без неограничено отговорните съдружници, по чл.141, ал.2 или чл.147, ал.1 от ТЗ, по чл.235, ал.2 или чл.235, ал.1 от ТЗ, по чл.244, ал.4 от ТЗ, във всички останали случаи – за лицата, които представляват участника, както и за назначените прокуристи, ако има такива (в случай, че чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена Република България). В случай, че участникът е обединение на лица или е предвидено участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението или по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата.3. Заверено копие на действащ лиценз за застраховател за предлаганото застрахователно покритие. 4. Оригинален документ за внесена гаранция за участие в процедурата (банкова гаранция или парична сума внесена по банкова сметка на възложителя). 5. Декларация по чл.55, ал.4 от ЗОП за съгласие от подизпълнителя (съгласно приложения образец), в случай че се предвижда такъв. Документът се представя в оригинал. В случай, че участникът е обединение, което не е ЮЛ (неперсонифицирано дружество по ЗЗД), към офертата се представя и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ (съгл.чл.3, ал.1, т.6 от ЗРБ), както и оригинал/нотар.заверено копие на договора, с който е създадено обединението. В него следва да е посочено лицето, което ще представлява обединението в качеството му на участник, в противен случай се представя оригинал на пълномощно, с което участниците в обединението упълномощават някое от лицата да представлява обединението в процедурата за възлагане на обществената поръчка. За целите на процедурата за възлагане на обществената поръчка и в случай, че обединението бъде избрано за изпълнител, документът, с който е създадено, трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че членовете на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на договора; че лицето, представляващо обединението, ще задължава същото, ще получава указания за и от името на всеки член на обединението и ще следи за изпълнението; че всички членове на обединението се задължават да останат в него за периода на провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка, а в случай, че обединението бъде избрано за изпълнител – за целия срок на изпълнение на договора; че всички плащания по договора ще се извършват чрез представляващото обединението лице. Не се допуска промяна в състава на обединението, след изтичане на срока за подаване на офертите за участие - всяка извършена такава е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: не
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори, за последните три години, съставен и подписан от участника, с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка (групова застраховка «Живот» и/или «Злополука»), чието изпълнение е приключило до датата на подаване на офертата от участника, с посочване на стойностите (застрахователните премии), датите и получателите (застраховащите лица, получателите на услугата), придружен с препоръки за добро изпълнение по всеки един договор. Посочват се само основни договори, чието изпълнение е приключило в заложения тригодишен период, до датата на подаване на офертата, независимо от датата на сключването им. Забележка: «изпълнен» е този договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период. Списъкът може да бъде представен съгласно примерния образец. 2. Списък на клоновете на участника, съставен и подписан от участника, с посочени координати за връзка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Минимално изискване по т.1: Участникът трябва да има изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата си, минимум 5 (пет) договора с предмет (групова застраховка «Живот» и/или «Злополука»), сходен с предмета на настоящата поръчка, като за всеки посочен договор прилага препоръка за добро изпълнение от възложителя (получателя на услугата). Забележка: В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изизскването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът е обединение от лица, изискването следва да бъде изпълнено общо с участието на всички лица, включени в обединението. 2. Минимално изискване по т.2: Участникът следва да има открит поне по един клон в следните групи области: І-ва група: Бургас, Сливен, Ямбол; ІІ-ра група: Варна, Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен; ІІІ-та група: Видин, Велико Търново, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана, Плевен; ІV-та група: Кърджали, Пазарджик, Пловдив, Смолян, Стара Загора, Хасково; V-та група: Благоевград, Кюстендил, Перник, София, София-област. Забележка: В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изизскването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът е обединение от лица, изискването следва да бъде изпълнено общо с участието на всички лица, включени в обединението.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Чл.8, ал.1 от Кодекса за застраховането

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Застрахователна премия за един служител без дължим данък върху застрахователната премия; тежест: 44
Показател: Застрахователна сума за смърт и трайна загуба на трудоспособност вследствие злополука; тежест: 15
Показател: Застрахователна сума за смърт и трайна загуба на трудоспособност вследствие заболяване ; тежест: 15
Показател: Застрахователна сума за временна загуба на трудоспособност вследствие заболяване над 20 до 100 дни; тежест: 10
Показател: Застрахователна сума за временна загуба на трудоспособност вследствие злополука над 10 до 180 дни; тежест: 10
Показател: Застрахователна сума за дневни пари за болничен престой над 5 до 100 дни ; тежест: 6
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.12.2011 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 1.55 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да се закупува в деловодството на ЦУ на НАП, гр.София, бул."Княз Ал. Дондуков" № 52, срещу представяне на документ за платена цена в размер на 1.55 лв (един лев и 55 стотинки) с вкл. ДДС по банкова сметка на ЦУ на НАП в БНБ. За преводи от България: IBAN: BG 51BNBG96613100174901, BIC: BNBGBGSD. За преводи от чужбина, сумата в размер на 0.79 (79 евро цента) се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD. The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29.12.2011 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.12.2011 г.  Час: 11:00
Място

ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва:- за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на юридическото лице. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и изрично пълномощно за представителство на юридическото лице с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичане на срока за закупуване на документация, посочен в раздел ІV, т.3.3 от обявлението за поръчката. В съответствие с изискването на чл.69а, ал.3 от ЗОП, възложителят обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП http://www.nap.bg. Класирането на участниците се извършва в низходящ ред, като на първо място се класира участникът, чиято оферта е получила най-висока комплексна оценка. Комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.2 от ЗОП, в случай че комплексните оценки на две или повече оферти са еднакви и не може да се определи оферта по реда на чл.71, ал.4 от ЗОП. Възложителят обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребий, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://www.nap.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявлението в РОП или на обявлението в ОВ на ЕС, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.11.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ