I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
РУ"СО" - ГР.ПАЗАРДЖИК, ул."Екзарх Йосиф"№15А, За: Величка Томова, БЪЛГАРИЯ 4400, Пазарджик, Тел.: 034 404209, E-mail: Pazardzhik@nssi.bg, Факс: 034 404260
Място/места за контакт: РУ"СО" - ГР.ПАЗАРДЖИК
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Периодични доставки на нови, оригинални /нерециклирани/ консумативи за лазерни и матрични принтери, многофункционални устройства, копирни машини и факс апарати , необходими за дейността на РУ”Социално осигуряване” - гр. Пазарджик”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
гр.Пазарджик ул."Екз.Йосиф"№15 А
Код NUTS:
BG423
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
“Периодични доставки на нови, оригинални /нерециклирани/ консумативи за лазерни и матрични принтери, многофункционални устройства, копирни машини и факс апарати , необходими за дейността на РУ”Социално осигуряване” - гр. Пазарджик” на стойност до 5000,00/пет хиляди/ лева без ДДС .
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30000000, 30124000, 30125000
Описание:
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Части и аксесоари за офис техника
Части и принадлежности за фотокопирни машини
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
5000 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 17 от 17.03.2011 г.
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 3 от 08.07.2011 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 23 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Периодични доставки на нови, оригинални /нерециклирани/ консумативи за лазерни и матрични принтери, многофункционални устройства, копирни машини и факс апарати , необходими за дейността на РУ”Социално осигуряване” - гр. Пазарджик”.
V.1)
Дата на сключване договора
30.09.2011 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
08.07.2011 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ"АД 831641791, ул."Панайот Волов"№2, България 1504, гр.София, Тел.: 02 9436710, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 02 9436692
URL: www.is-bg.net.
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор