00530-2011-0049

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Варна, бул. "Осми приморски полк", №128, За: Христина Михайлова, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 360515, E-mail: h.mihaylova@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Място/места за контакт: ТД на НАП - гр. Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка на фотокопирна и безконечна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управление на опашките, за нуждите на ТД на НАП – Варна и структурните звена от териториалния и обхват – офис Русе, Добрич, Шумен, Търговище, Разград и Силистра и дирекция „ОУИ” Варна”,

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: административни сгради на НАП в гр. Варна, гр. Русе, гр. Добрич, гр.Шумен, гр.Търговище, гр. Разград и гр. Силистра.
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Периодична доставка на фотокопирна и безконечна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управление на опашките, за нуждите на ТД на НАП – Варна и структурните звена от териториалния и обхват – офис Русе, Добрич, Шумен, Търговище, Разград и Силистра и дирекция „ОУИ” Варна”. Описанието и техническите характеристики на хартията са посочени в приложения от № 1 до № 7 към документацията. Възложителят заплаща на Изпълнителя съответната цена на всяка конкретна доставка, по банкова сметка на Изпълнителя, с платежно нареждане, в лева, в срок до 60 дни след доставяне на заявеното количество хартия, представяне на протокол за извършената доставка и фактура, издадени въз основа на писмената заявка. Срок на изпълнение на поръчката - 12 месеца, считано от 02.12.2011 г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197643, 22993200, 30199330, 30199340

Описание:

Фотокопирна хартия
Термочувствителна хартия или картон
Безконечна хартия за компютърни принтери
Безконечна хартия за формуляри

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
150012.4 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Уникален номер в Регистъра на обществените поръчки: 00530-2011-0049

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 120 - 198583 от 25.06.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 39 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Периодична доставка на фотокопирна и безконечна хартия за компютърни принтери, термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управление на опашките, за нуждите на ТД на НАП – Варна и структурните звена от териториалния и обхват – офис Русе, Добрич, Шумен, Търговище, Разград и Силистра и дирекция „ОУИ” Варна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.08.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„МУЛТИКО 92” ООД, ЕИК: 040606358, бул. "Цариградско шосе", 7-ми километър, ЗИТ, ет. 1, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 9718181

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 170000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 150012.4 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.09.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ