Версия за печат

00165-2011-0009

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Орлин кузов, България 1000, София, Тел.: 02 9217687, E-mail: Orlin Kouzov@mon.bg

Място/места за контакт: Дирекция ИКТ

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Ана Димитрова, България 1000, София, Тел.: 02 9217781

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, България 1000, София, Тел.: 02 9217781

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментна поддръжка, системно и техническо обслужване на сървъри, прилежащо оборудване и информационни системи в Министерството на образованието, младежта и науката за срок от три години”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: 1.Централна сграда на МОМН – София, Дондуков 2А 2.Сграда на НАЦИД – София, бул. “Д-р. Г.М.Димитров” 52 A 3.ЦИОО – София, ул. Атанас Далчев 8 4.Сграда на МОМН (5ти блок) – София, Цариградско шосе 125 5.Инспекторат на МОМН – София, ул. Антим I, №17 6.Дирекция ККР на МОМН – София, Граф Игнатиев 15
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Абонаментна поддръжка, системно и техническо обслужване на сървъри, прилежащо оборудване и информационни системи в Министерството на образованието, младежта и науката за срок от три години”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48820000, 72320000, 72212710

Описание:

Сървъри
Услуги, свързани с бази данни
Услуги по разработване на софтуер за създаване на резервни копия или за възстановяване на данни

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1000 (хиляда ) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 150 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите.Гаранцията за участие следва да бъде представена в оригинал. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% /един процент/ от прогнозната стойност, която се представя преди сключване на договора, в една от следните форми: - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 1 месец след изтичане на крайния срок за изпълнение на работите, посочени в конкретния договор или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в левове по банков път; по фиксирания курс на БНБ за деня на плащане, съгласно документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на условията предвидени в Закона за обществени поръчки. Участниците трябва да отговарят на изискванията, поставени в чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и в утвърдената с решението на възложителя документация, което се доказва със следните документи - оферта по образец към настоящата документация - подписана и подпечатана. - копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец,а ако не е пререгистриран в ТР – удостоверение за актуално състояние /оригинал или заверено от участника копие/ издадено не повече от 3 месеца преди датата на подаване на офертата; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; - копие от документа за създаването му, ако кандидатът е обединение, което не е търговско дружество; - Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ /не се отнася за обединенията/; - Удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС /не се отнася за обединенията/; - Документ за закупена документация; -Документ за платена гаранция за участие - оригинал; -Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; - доказателства за икономическо и финансово състояние и доказателства за технически възможности посочени в т. III.2.2 и т. III.2.3. в обявлението и документацията за участие в процедурата. - Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника. - Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние: 1. заверен годишен финансов отчет за 2008 г., 2009 г. и 2010 г. – счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години; 2.справка за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката – съгласно приложение от документацията. 3.декларация за липса на необслужвани ликвидни и изискуеми задължения към доставчици и подизпълнители – съгласно приложение от документацията. 4.референция от обслужващата банка на участника през последните 36 (тридесет и шест) месеца – в която е отбелязана липса на просрочени и/или необслужвани задължения. Непредставяне на някой от посочените документи води до отстраняване на участника.
Минимални изисквания: Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние: 1.за предходните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) да е реализиран общ оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката, в минимален размер от 500 000 /петстотин хиляди/ лева без ДДС. 2. заверен годишен финансов отчет за 2008 г., 2009 г. и 2010 г. – счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години; 3.справка за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката – съгласно приложение от документацията. 4.декларация за липса на необслужвани ликвидни и изискуеми задължения към доставчици и подизпълнители – съгласно приложение от документацията. 5.референция от обслужващата банка на участника през последните 36 (тридесет и шест) месеца – в която е отбелязана липса на просрочени и/или необслужвани задължения. Непредставяне на някой от посочените документи води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи техническите му възможности: 1.Всеки участник трябва да разполага с център за техническа поддръжка работещ 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината и работеща „trouble ticket" („съобщение за проблеми") система с ясна схема за реакция и своевременно отстраняване на възникнали проблеми. Центърът трябва да поддържа минимум 6 канала за достъп - електронна уеб-базирана система за регистриране и обработване на инциденти, уеб-портал за споделяне на документи, мобилен телефон, стационарен телефон, факс, e-mail. Участникът трябва да представи описание на предлаганата от него поддръжка. 2.Всеки участник трябва да има минимум 2 (два) сключени договора за поддръжка с гарантирани параметри на обслужване (SLA) на Системна платформа или Информационна система на възложител, които обслужват минимум 200 потребители на обща стойност минимум 50,000 лева без ДДС. 3.Всеки участник трябва да работи по сертифицирана система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен. 4.Всеки участник трябва да работи по сертифицирана система за управление на информационната сигурност по стандарта ISO 27001:2005 или еквивалентен. 5.Всеки участник трябва да притежава ISO/IEC 20000:2005 за информационни технологии и управление на услугите или еквивалентен. 6.Участникът следва да притежава най-високо ниво на партньорство с: Microsoft, Cisco и поне един от следните производители - IBM, HP, DELL. Доказва се с прилагане на сертификат или писмо от производителя. 7.Всеки участник трябва да разполага с офис на територията на гр.София. 8.Екипът от специалисти на всеки участник трябва да бъде съставен от минимум 10 (десет) висококвалифицирани специалисти, които притежават следните валидни сертификати: • Microsoft Certified System Engineer (MCSE) - минимум 2-ма специалисти, от които поне 1 следва да има разрешение за достъп до класифицирана информация (ниво „секретно”) съгласно ЗЗКИ. • Microsoft Certified System Administrator (MCSA) - минимум 2-ма специалисти • Microsoft Certified Professional (MCP) - минимум 2-ма специалисти • HP ASE - минимум 2-ма специалисти, от които поне 1 следва да има разрешение за достъп до класифицирана информация (ниво „секретно”). • HP ASE Storageworks - минимум 1 специалист, който следва да има разрешение за достъп до класифицирана информация (ниво „секретно”). • Cisco Certified Network Associate- 1 • Cisco Certified Network Professional- 1 • Cisco Certified Design Professional- 1 • Cisco Certified Internetwork Expert - минимум 2-ма специалисти, от които поне 1 следва да има разрешение за достъп до класифицирана информация (ниво „секретно”). • Mинимум 1 специалист, притежаващ сертификат ITIL Foundation или ISO 20000 или еквивалент, който следва да има разрешение за достъп до класифицирана информация (ниво „секретно”). Доказва се с приложени трудови договори, подробна автобиография, сертификати. 9.Всеки участник трябва да удостовери наличието на лаборатория /тестов център/ където биха могли да се изпробват промени в ИС на Възложителя, преди да бъдат извършени в продукционната му среда. 10.Всеки участник следва да осигури минимум двама души, които ежедневно в рамките на работното време на Възложителя от 9.00 ч. до 17.30 ч. да се ангажират на място с проверка параметрите на микроклимата в ИЦ, администриране на операционните системи и на системите за управление на базите от данни, администриране на дисковото пространство с цел оптималното му използване и регистриране на повреди в активното оборудване. 11.Подписан от участника списък на основните договори сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.), придружен от препоръки за добро изпълнение. Непредставяне на някой от посочените документи води до отстраняване на участника.
Минимални изисквания: Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи техническите му възможности: 1.Всеки участник трябва да разполага с център за техническа поддръжка работещ 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината и работеща „trouble ticket" („съобщение за проблеми") система с ясна схема за реакция и своевременно отстраняване на възникнали проблеми. Центърът трябва да поддържа минимум 6 канала за достъп - електронна уеб-базирана система за регистриране и обработване на инциденти, уеб-портал за споделяне на документи, мобилен телефон, стационарен телефон, факс, e-mail. Участникът трябва да представи описание на предлаганата от него поддръжка. 2.Всеки участник трябва да има минимум 2 (два) сключени договора за поддръжка с гарантирани параметри на обслужване (SLA) на Системна платформа или Информационна система на възложител, които обслужват минимум 200 потребители на обща стойност минимум 50,000 лева без ДДС. 3.Всеки участник трябва да работи по сертифицирана система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен. 4.Всеки участник трябва да работи по сертифицирана система за управление на информационната сигурност по стандарта ISO 27001:2005 или еквивалентен. 5.Всеки участник трябва да притежава ISO/IEC 20000:2005 за информационни технологии и управление на услугите или еквивалентен. 6.Участникът следва да притежава най-високо ниво на партньорство с: Microsoft, Cisco и поне един от следните производители - IBM, HP, DELL. Доказва се с прилагане на сертификат или писмо от производителя. 7.Всеки участник трябва да разполага с офис на територията на гр.София. 8.Екипът от специалисти на всеки участник трябва да бъде съставен от минимум 10 (десет) висококвалифицирани специалисти, които притежават следните валидни сертификати: • Microsoft Certified System Engineer (MCSE) - минимум 2-ма специалисти, от които поне 1 следва да има разрешение за достъп до класифицирана информация (ниво „секретно”) съгласно ЗЗКИ. • Microsoft Certified System Administrator (MCSA) - минимум 2-ма специалисти • Microsoft Certified Professional (MCP) - минимум 2-ма специалисти • HP ASE - минимум 2-ма специалисти, от които поне 1 следва да има разрешение за достъп до класифицирана информация (ниво „секретно”). • HP ASE Storageworks - минимум 1 специалист, който следва да има разрешение за достъп до класифицирана информация (ниво „секретно”). • Cisco Certified Network Associate- 1 • Cisco Certified Network Professional- 1 • Cisco Certified Design Professional- 1 • Cisco Certified Internetwork Expert - минимум 2-ма специалисти, от които поне 1 следва да има разрешение за достъп до класифицирана информация (ниво „секретно”). • Mинимум 1 специалист, притежаващ сертификат ITIL Foundation или ISO 20000 или еквивалент, който следва да има разрешение за достъп до класифицирана информация (ниво „секретно”). Доказва се с приложени трудови договори, подробна автобиография, сертификати. 9.Всеки участник трябва да удостовери наличието на лаборатория /тестов център/ където биха могли да се изпробват промени в ИС на Възложителя, преди да бъдат извършени в продукционната му среда. 10.Всеки участник следва да осигури минимум двама души, които ежедневно в рамките на работното време на Възложителя от 9.00 ч. до 17.30 ч. да се ангажират на място с проверка параметрите на микроклимата в ИЦ, администриране на операционните системи и на системите за управление на базите от данни, администриране на дисковото пространство с цел оптималното му използване и регистриране на повреди в активното оборудване. 11.Подписан от участника списък на основните договори сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.), придружен от препоръки за добро изпълнение. Непредставяне на някой от посочените документи води до отстраняване на участника.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 35 от 07.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.10.2011 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ-оригинал за закупена документация. Плащането се извършва по банков път -IBAN - BG50BNBG96613000149101; БНБ-ЦУ - София.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.10.2011 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.10.2011 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на образованието, младежта и науката

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат представители на участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.09.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ